Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Super_betta Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 12. juni 2013 #29 Skrevet 12. juni 2013 Så spennende! Når har du termin? Kjenner jeg selv bare går å venter på at noe skal skje hehe. Termin om 9 dager..
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 12. juni 2013 #30 Skrevet 12. juni 2013 Så spennende! Når har du termin? Kjenner jeg selv bare går å venter på at noe skal skje hehe. Termin om 9 dager.. Termin er den 30/6...
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Super_betta Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 12. juni 2013 #31 Skrevet 12. juni 2013 Så spennende! Når har du termin? Kjenner jeg selv bare går å venter på at noe skal skje hehe. Termin om 9 dager.. Termin er den 30/6... Hehe takk. Så jo nå at det faktisk var 2 sider skrevet og ikke bare den ene som jeg leste :-p Kanskje litt småtrøtt her ja etter natta.
Gemini77 Skrevet 12. juni 2013 #32 Skrevet 12. juni 2013 Så spennende!! Masse lykke til.. Snart har du en nydelig baby i armene dine. :-)
Gjest yrild Skrevet 12. juni 2013 #33 Skrevet 12. juni 2013 Her ligger man og dibber i senga, og prøver å sovne...og så går pinadø vannet! Så da blir det fødsel de nærmeste dagene...huff, fikk først litt panikk og begynte å gråte...og for noen mengder vann! Det slutter jo ikke! Ringte føden og fikk beskjed om å komme i morgen tidlig hvis ingenting skjer ila natten. Men jeg kjenner en del mensmurringer, så dette blir spennende juhuuu :-) lykke til!
☆☆☆ Skrevet 12. juni 2013 #36 Skrevet 12. juni 2013 Lukke til Eg skal på ordinær ultralyd om nokre timar og gruar meg faktisk litt :s
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 12. juni 2013 #39 Skrevet 12. juni 2013 Lukke til Eg skal på ordinær ultralyd om nokre timar og gruar meg faktisk litt :s Lykke til, det er ganske nervepirrende det også
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #40 Skrevet 12. juni 2013 Lukke til Eg skal på ordinær ultralyd om nokre timar og gruar meg faktisk litt :s Lykke til, det er ganske nervepirrende det også smerter? Anonymous poster hash: 62119...e23
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 12. juni 2013 #41 Skrevet 12. juni 2013 La la la la ..... Fikk beskjed om å vente litt til, så vi har ikke vært på sykehuset enda, skal inn dit nå straks. Ingen rier....og ettersom vannet er gått, sjekker de vel neppe åpning heller (og det synes jeg ærlig talt er litt kjedelig, for da vet man så lite). Bare litt sånn som jeg kaller beinverk i symfysen, sånn ondskapsfullt vondt som bare kommer til å blir et helvete etterhvert. Takk igjen alle sammen
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 12. juni 2013 #42 Skrevet 12. juni 2013 Sitter forresten og drikker sterk kaffe, kanskje det hjelper?
Vannmann35 Skrevet 12. juni 2013 #43 Skrevet 12. juni 2013 Haha ja, jeg er nå mest nervøs og litt småredd for hva som venter meg... Har dusjet og pakket og innsett at jeg ikke fikk tid til å fikse ammebh og stusse meg nedentil skulle jo gjøre det denne uken og jeg skulle jo gå litt over termin så vi fikk de to ukene ekstra i permisjon Men da skal jeg endelig prøve å sove litt god natt Man skal ikke stusse seg nedentil :-) Fraråder intimvbarbering inntil 1 mnd før fødsel. Dette har med bakterier og infeksjonsfaree å gjøre. Ønsker deg lykke til!
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #44 Skrevet 12. juni 2013 Masse lykke til! dette blir spennende døgn for deg! Tenk at det skulle sette i gang så my tidligere enn hva du hadde sett for deg;) håper du klarer å slappe av å lade opp det du kan til fødselen de neste timene! Lykke lykke til! Anonymous poster hash: be83b...994
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #45 Skrevet 12. juni 2013 Så spennende! Lykke til! Anonymous poster hash: 9a3a4...910
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 12. juni 2013 #46 Skrevet 12. juni 2013 Haha ja, jeg er nå mest nervøs og litt småredd for hva som venter meg... Har dusjet og pakket og innsett at jeg ikke fikk tid til å fikse ammebh og stusse meg nedentil skulle jo gjøre det denne uken og jeg skulle jo gå litt over termin så vi fikk de to ukene ekstra i permisjon Men da skal jeg endelig prøve å sove litt god natt Man skal ikke stusse seg nedentil :-) Fraråder intimvbarbering inntil 1 mnd før fødsel. Dette har med bakterier og infeksjonsfaree å gjøre. Ønsker deg lykke til! Å stusse er ikke ensbetydende med barbering...
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. juni 2013 #47 Skrevet 12. juni 2013 Ønsker deg masse lykke til!!
LittLykkelig Skrevet 12. juni 2013 #48 Skrevet 12. juni 2013 Hihi så spennende! Skal sende deg masse urkvinne-kraft sånn at fødselen går bra
Gjest sug lut Skrevet 12. juni 2013 #49 Skrevet 12. juni 2013 Oj, spennende, gratulerer med å være i gang!
sologsommer Skrevet 12. juni 2013 #50 Skrevet 12. juni 2013 Så gøy, Føler nesten vi er litt med "live" Håper du er i fullkorn gang med at puste deg igennem, så er der ikke lenge til du ser den lille. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå