Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 11. juni 2013 #1 Skrevet 11. juni 2013 Her ligger man og dibber i senga, og prøver å sovne...og så går pinadø vannet! Så da blir det fødsel de nærmeste dagene...huff, fikk først litt panikk og begynte å gråte...og for noen mengder vann! Det slutter jo ikke! Ringte føden og fikk beskjed om å komme i morgen tidlig hvis ingenting skjer ila natten. Men jeg kjenner en del mensmurringer, så dette blir spennende
Gjest meg&mini Skrevet 11. juni 2013 #4 Skrevet 11. juni 2013 Lykke til med fødsel! Så heldig du er som snart får møte på leieboeren din:)
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 12. juni 2013 #5 Skrevet 12. juni 2013 Haha ja, jeg er nå mest nervøs og litt småredd for hva som venter meg... Har dusjet og pakket og innsett at jeg ikke fikk tid til å fikse ammebh og stusse meg nedentil skulle jo gjøre det denne uken og jeg skulle jo gå litt over termin så vi fikk de to ukene ekstra i permisjon Men da skal jeg endelig prøve å sove litt god natt
MammantilNurket Skrevet 12. juni 2013 #6 Skrevet 12. juni 2013 Lykke til sender god klem! Nøyaktig tre uker igjen her.
ms.Pond Skrevet 12. juni 2013 #10 Skrevet 12. juni 2013 (endret) Kjempespennende! Lykke til :) Nå er det ikke lenge igjen før du får hilse på lillen Endret 12. juni 2013 av mama foodie
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #13 Skrevet 12. juni 2013 Lykke til :) Anonymous poster hash: 96314...b8c
Kanutten83 Skrevet 12. juni 2013 #15 Skrevet 12. juni 2013 Masse lykke til! Håper du enten allerde koser deg med et lite nurk eller at det er like før
røderoser Skrevet 12. juni 2013 #16 Skrevet 12. juni 2013 Så spennende!! Sitter her og er litt misunnelig da jeg er en uke på overtid og ønsker virkelig at det skal starte hos meg også Lykke til!!
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 12. juni 2013 #17 Skrevet 12. juni 2013 Åååå! så gøy!! Lykke til så mye!
Skautrollet Skrevet 12. juni 2013 #19 Skrevet 12. juni 2013 oj, lykke til med fødsel og baby. håper snuppa mi snart kan bestemme seg for å gjøre det samme her
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 12. juni 2013 #20 Skrevet 12. juni 2013 Haha, ja nå står jeg og pusser tennene, og gjør meg klar til en tur i bhg først og så en sjekk på sykehuset. Her er det rooolig....bare mengder av fostervann som fremdeles kommer Håper det kommer igang snart, jeg gleder meg omtrent like mye som en tur til tannlege uten bedøvelse
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 12. juni 2013 #21 Skrevet 12. juni 2013 Haha, ja nå står jeg og pusser tennene, og gjør meg klar til en tur i bhg først og så en sjekk på sykehuset. Her er det rooolig....bare mengder av fostervann som fremdeles kommer Håper det kommer igang snart, jeg gleder meg omtrent like mye som en tur til tannlege uten bedøvelse Det blir så bra! Andre gang er oftest kjappere og lettere enn første. Morro!! Når er/var termin? Venter på at svigerinnen min skal komme i gang nå, hun hadde termin på mandag og har blitt strippet to ganger.
Gjest Anybody Skrevet 12. juni 2013 #22 Skrevet 12. juni 2013 Juhu så moro! Lykke til med forestående fødsel
Monajenten Skrevet 12. juni 2013 #23 Skrevet 12. juni 2013 Oi så spennende!!! Jeg håper du føder i dag for i dag er min termin Min baby er riktignok nesten seks uker da Ønsker deg kjempemasse lykke til, og Krysser fingrene for at du får en kjapp og grei fødsel
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 12. juni 2013 #24 Skrevet 12. juni 2013 Haha, ja nå står jeg og pusser tennene, og gjør meg klar til en tur i bhg først og så en sjekk på sykehuset. Her er det rooolig....bare mengder av fostervann som fremdeles kommer Håper det kommer igang snart, jeg gleder meg omtrent like mye som en tur til tannlege uten bedøvelse Det blir så bra! Andre gang er oftest kjappere og lettere enn første. Morro!! Når er/var termin? Venter på at svigerinnen min skal komme i gang nå, hun hadde termin på mandag og har blitt strippet to ganger. Termin er den 30/6...første gangen tok det 3,5 timer, så egentlig gjør det ikke noe om det tar bittelitt lengre tid denne gangen, hvis det samtidig er mer kontrollert men jeg satser også på at det blir lettere denne gangen (pleasepleaseprettyplease)
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 12. juni 2013 #25 Skrevet 12. juni 2013 Tusen takk for alle lykkeønskninger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå