Gå til innhold

Jøss...der gikk vannet gitt...

Anbefalte innlegg

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Her ligger man og dibber i senga, og prøver å sovne...og så går pinadø vannet! Så da blir det fødsel de nærmeste dagene...huff, fikk først litt panikk og begynte å gråte...og for noen mengder vann! Det slutter jo ikke! Ringte føden og fikk beskjed om å komme i morgen tidlig hvis ingenting skjer ila natten. Men jeg kjenner en del mensmurringer, så dette blir spennende :o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ooooh... lucky you :-D Lykke til.

Skrevet

Så spennende :-) Lykke til :-)

Gjest meg&mini
Skrevet

Lykke til med fødsel!

Så heldig du er som snart får møte på leieboeren din:)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Haha ja, jeg er nå mest nervøs og litt småredd for hva som venter meg... Har dusjet og pakket og innsett at jeg ikke fikk tid til å fikse ammebh og stusse meg nedentil :P skulle jo gjøre det denne uken :rolleyes: og jeg skulle jo gå litt over termin så vi fikk de to ukene ekstra i permisjon :P

Men da skal jeg endelig prøve å sove litt ;) god natt :)

Skrevet

Lykke til :) sender god klem! Nøyaktig tre uker igjen her.

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Så spennende!

Lykke til.

Skrevet (endret)

Kjempespennende! Lykke til :) :)

Nå er det ikke lenge igjen før du får hilse på lillen :)

Endret av mama foodie
Skrevet

Lykke til :) :)

Anonymous poster hash: 96314...b8c

Skrevet

Håper du er godt igang nå. Masse lykke til :)

Skrevet

Masse lykke til! Håper du enten allerde koser deg med et lite nurk eller at det er like før :D

Skrevet

Så spennende!! Sitter her og er litt misunnelig da jeg er en uke på overtid og ønsker virkelig at det skal starte hos meg også ;)

Lykke til!! :D

Skrevet

Åååå! så gøy!! Lykke til så mye! :)

Skrevet

oj, lykke til med fødsel og baby. ;)

håper snuppa mi snart kan bestemme seg for å gjøre det samme her

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Haha, ja nå står jeg og pusser tennene, og gjør meg klar til en tur i bhg først og så en sjekk på sykehuset. Her er det rooolig....bare mengder av fostervann som fremdeles kommer :rolleyes:

Håper det kommer igang snart, jeg gleder meg omtrent like mye som en tur til tannlege uten bedøvelse :P

Skrevet

Haha, ja nå står jeg og pusser tennene, og gjør meg klar til en tur i bhg først og så en sjekk på sykehuset. Her er det rooolig....bare mengder av fostervann som fremdeles kommer :rolleyes:

Håper det kommer igang snart, jeg gleder meg omtrent like mye som en tur til tannlege uten bedøvelse :P

Det blir så bra! Andre gang er oftest kjappere og lettere enn første. :) Morro!! Når er/var termin? Venter på at svigerinnen min skal komme i gang nå, hun hadde termin på mandag og har blitt strippet to ganger. 

Gjest Anybody
Skrevet

Juhu så moro! Lykke til med forestående fødsel :)

Skrevet

Oi så spennende!!! Jeg håper du føder i dag for i dag er min termin :) Min baby er riktignok nesten seks uker da :P

Ønsker deg kjempemasse lykke til, og Krysser fingrene for at du får en kjapp og grei fødsel :)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Det blir så bra! Andre gang er oftest kjappere og lettere enn første. :) Morro!! Når er/var termin? Venter på at svigerinnen min skal komme i gang nå, hun hadde termin på mandag og har blitt strippet to ganger.

Termin er den 30/6...første gangen tok det 3,5 timer, så egentlig gjør det ikke noe om det tar bittelitt lengre tid denne gangen, hvis det samtidig er mer kontrollert ;) men jeg satser også på at det blir lettere denne gangen (pleasepleaseprettyplease) :)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Tusen takk for alle lykkeønskninger! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...