Gå til innhold

Desemberbabyene er i 2. Trimester!! <3

Anbefalte innlegg

Har de fleste her inne kommet inn i gruppen på Facebook .?? :) desemberjentene2013 :) er lukket gruppe, men veldig fin gruppe :)

Jeg har ikke fått med meg den gruppen jeg, er det mange herfra der?

Nei det virker som om det egentlig ikke er noen særlig herfra :) de fleste er fra babyverden tror jeg..

men jeg kan godt legge deg til.?. Er en veldig aktiv gruppe og mye diskusjon/innlegg osv :)

Fortsetter under...

Har de fleste her inne kommet inn i gruppen på Facebook .?? :) desemberjentene2013 :) er lukket gruppe, men veldig fin gruppe :)

Nei det virker som om det egentlig ikke er noen særlig herfra :) de fleste er fra babyverden tror jeg..

men jeg kan godt legge deg til.?. Er en veldig aktiv gruppe og mye diskusjon/innlegg osv :)

Prøvde å søke opp gruppen, men fant den ikke...

Så flott :) hva trenger du da?

Annonse

Kjenner at jeg har lite lyst å

Flytte over i 3. Trim etter alle de stygge mld fra enkelte der inne :S

Hva går det av folk? Trodde vi var voksne folk hele gjengen :S

Flere som holder seg her lengst mulig? :P

stygge meldinger ? hva da?

Var forresten på en kontroll på sykehuset i dag, der fikk jeg en MANNLIG jordmor, som var utenlandsk og jeg skjønte ikke halvparten av det han sa ! litt snodig ;) håper i hvert fall jeg får en jeg skjønner hva sier under fødsel..

Hvis du går inn på 3. Trimester også er det en tråd som heter jul/advent barna (noe i den duren) på side 2. Ble helt sjokket over noen av uttalelsene, selvfølgelig fra en anonym :S

Oida, det hørtes lite kjekt ut :o

Har du ikke en fast jordmor?

Krysser fingre for at han ikke stiller til fødselen :P

Annonse

Ja, det tok litt av der en stund. Var visst et par stk som syntes vi hoppet over til 3. tri for tidlig, og lagde et stort nummer ut av det. Men mye hyggeligere der nå på den nye tråden. :)

Så bra :D :D

Hvis du går inn på 3. Trimester også er det en tråd som heter jul/advent barna (noe i den duren) på side 2. Ble helt sjokket over noen av uttalelsene, selvfølgelig fra en anonym :S

Oida, det hørtes lite kjekt ut :o

Har du ikke en fast jordmor?

Krysser fingre for at han ikke stiller til fødselen :P

ikke bra ! godt der har stoppa opp da :) er ikke noe å bry seg om.. andres lykke er noe dritt skjønner du :P

Nei jeg har bare fastlege på kontroller, men dette var uansett på sykehuset !! man får jo ikke samme jordmor ved fødsel sannsynligvis som man har under kontrollene ,om man ikke er heldig  da..?

Gjest flykræsj

Søvnløshet pga halsbrann, urolige bein og kløe på leggene. Noen andre? Eller kun meg i hele, store verden?? Når det står på som verst på natta tror jeg at det bare er meg i hele universet som har det sånn... :(  Har så lyst til å zzzzzzzzzzzzzzzzzzove!!!

Ikke veldig alene.

Det å sovne kl 05 og våkne kl 06 har blitt helt normalt her....

Så leveres barna og har jeg tid sover jeg litt.

I dag måtte jeg ta en dupp på 30 min på ettermiddagen da jeg ikke fikk tatt på formiddagen.

Så søvn på halvannen time i dag også....

Kanskje ikke så rart at jeg tussler rundt og føler at energinivået er lavt ;)

Håper lille rusket er som sine søsken og sover natten fra begynnelsen av :P

Gjest Bjørketreet

Heihei alle sammen :D har mange av dere flyttet over til 3. Trimester nå? Jeg er 26+1 og synes det er helt rart at jeg snart hopper over dit. De virker så fødeklare der borte, hihi! Ting begynner å nærme seg!

Det jeg er litt nysgjerrig på er hvordan det går for dere med trening og aktivitet?? Jeg føler meg som en latsabb så lite aktiv som jeg er :( sitter mye hele dagen (jobber ikke nå) og prøver meg på noe styrketrening når jeg kan (et par ganger i uken) men blir ikke akkurat svett. Er vant til å trene så mye fra før så dette er så uvant for meg!

Hvor mye får dere til i disse dager??

Er vel på vei inn i 3 tri neste uke- da er jeg 28 fullgåtte. Er superklarfor å føde- synes ikke det er veldig stas å gå gravid.. Eneste koslige er dultene fra mini...alt annet er jo bare dritt! Hehe... Skjønner ikke hvordan folk kan savne å gå gravid altså! Jo fortere 3tri kommer og går jo bedre er det :P

Ellers er det lite trening her i gården nå, vært lite siden i sommer.. Har bekkenløsning, og generell lite energi så jobben suger alle krefter.. Prøver å gå en tur i ny og ned men lite turområder her og asfalt er ikke bra for ryggen og bekkenet mitt.. Begynner og bli tungt det meste nå for rygg, og blir anpusten og får hjerteklapp av ingenting... Så nei.. Her prioriteres søvn og ikke trening :)

Gjest Bjørketreet

Jeg har også problemer med bekkenløsning + det har oppstått en annen skade som ikke er svangerskapsrelatert, som gjør at f.eks turgåing er vondt og ofte helt umulig :( Men det å sitte så mye stille går virkelig inn på psyken, jeg klarer ikke å slå fra meg den dårlige samvittigheten... Akk... Den derre ''styrketreningen'' min veier liksom ikke opp for alle timene på sofaen :P

Gjest flykræsj

Hehe, tydeligvis ikke den eneste som er trøtt og lei her da ;) Klarer å stable meg sammen på jobb, men detter sammen som en potetsekk når jeg er hjemme... Stakkars mann og barn! Ifht trening så har det vært litt slapt akkurat denne uka, men prøver å gå litt turer og er med på gravidyoga hver uke. + litt ministyrkeøvelser på gulvet hjemmet. Ikke akkurat noe superatlet, men bedre enn ikke noe. Blir anpusten, svimmel og får vondt i bekkenet dersom jeg tar i hardere. Gleder meg forøvrig også veldig til dette er over. Jeg er en av dem som ikke nyter graviditeten. Synes det er slitsomt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...