Gå til innhold

Desemberbabyene er i 2. Trimester!! <3


Lykketroll13

Anbefalte innlegg

Det har blitt litt slapt for min del i det siste og. Av og til klarer jeg å gå en brukbar tur med hunden, men disse dustete kynnerne drar på fra første steg. Noen ganger gjør det vondt, og da snur jeg og går hjem. Andre dager er de ikke smertefulle, men de er der likefullt, så da presser jeg meg litt mer. Plagsomt. Merker dessuten en snikende irritasjon i symfysen, særlig på kveldene, og lurer på om jeg har en bekkenløsning på gang. Ellers gleder jeg meg til høsten og litt kaldere vær! Svetter som en gris bare jeg reiser meg fra sofaen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I morgen er jeg 28+0. Gleeeeder meg til å være i tredje trimester. Da flytter jeg over, det har jeg jaggu fortjent etter all denne ventetiden  :D

Nå er det bare sjarmøretappen igjen, eller? Regner med at ting kanskje blir tyngre jo nærmere man kommer, men allikevel så gleder jeg meg veldig til alt som kommer. Regner med at dette blir mitt siste innlegg på andre trimester. Vi sees på tredje når dere kommer dit, dere som ikke allerede er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Deilig da, det er jo den siste delen vi er "skikkelig" gravide :P

Nå skal vi bli SÅ lei at vi bare vil ha ungen ut ;)

 

D

Hehe, så lei er jeg allerede! ;-)

 

Blir bra å få alle over i tredje! Håper de siste månedene går fort! :-)

Endret av Lykketroll13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer om 2 uker, tredje og siste etappe, heldigvis den delen som går fortest + at man i tillegg gleder seg til jul og begynner å forberede den så da går det vel enda fortere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Erfaringen min etter første svangerskap er at alt kan skje, så jeg er åpen for både desember og januar.

Ang når 3 trimester starter, blir jeg bare forvirret av diskusjonen om det starter i uke 28 eller 29. Jeg tenker at ei uke fra eller til spiller ingen rolle! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i alle fall ikke senere enn 28 fullgåtte uker. Noen mener det er 28+1, men 29+0 er jo i uke 30 og da har du allerede vært minst en liten uke i 3. trimester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også her å venter.. Har termin 30des.. Men har født før med begge så blir nok en julebaby på oss ;) men noen sier at 3 dje er en luring.. Så man vet jo aldri.. Har sagt til snuppa i magen at det får bli før jul eller etter nyttår ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...