Poteto Skrevet 26. juli 2013 #501 Skrevet 26. juli 2013 jeg tester hele tiden jeg... :-) hahahaha!!! huffe!!! (for å være ærllig tester jeg , så jeg så fort som mulig kan kaste røyken etter spira sitter...) 1pp ahhh.. da er du jo kjempe flink som bare har testet en gang !!! :) pp5 her... Har berre kjøpt 3 tester. Har 2 igjen.. gidder ikkje bestille strimler før neste mnd (kan hende eg slipper å kjøpe fleire he he) da er du flink om du klarer å hive røyken! Heier på deg!!
Poteto Skrevet 26. juli 2013 #502 Skrevet 26. juli 2013 jeg har ikm på mandag, men tenkte jeg skulle teste i morgen tidelig..Tok en test på ondag (9dpo) men den var negativ hååååååper på en liiiten, svak strek imorgen;) Spennende! er det ca 12 dpo det kan vise?
frøken monika Skrevet 26. juli 2013 #503 Skrevet 26. juli 2013 jeg tester hele tiden jeg... :-) hahahaha!!! huffe!!! (for å være ærllig tester jeg , så jeg så fort som mulig kan kaste røyken etter spira sitter...) 1pp ahhh.. da er du jo kjempe flink som bare har testet en gang !!! :) pp5 her... Har berre kjøpt 3 tester. Har 2 igjen.. gidder ikkje bestille strimler før neste mnd (kan hende eg slipper å kjøpe fleire he he) da er du flink om du klarer å hive røyken! Heier på deg!! ja vi satser på at vi ikke trenger flere tester enn de vi har denne måneden!! ja røyken må kastes ett prinsipp jeg har men dømmer heller ikke folk som ikke klarer å slutte..
frøken monika Skrevet 26. juli 2013 #504 Skrevet 26. juli 2013 jeg har ikm på mandag, men tenkte jeg skulle teste i morgen tidelig..Tok en test på ondag (9dpo) men den var negativ hååååååper på en liiiten, svak strek imorgen;) Spennende! er det ca 12 dpo det kan vise? kommer litt ann på hvor sensitive testene du har er. clear blue... (den som ikke er digital) rfsu og de billigstrimlene på nett er de som mest sensitive. de sier de kan gi resultat 5 dager før ikm.
Poteto Skrevet 26. juli 2013 #505 Skrevet 26. juli 2013 jeg tester hele tiden jeg... :-) hahahaha!!! huffe!!! (for å være ærllig tester jeg , så jeg så fort som mulig kan kaste røyken etter spira sitter...) 1pp ahhh.. da er du jo kjempe flink som bare har testet en gang !!! :) pp5 her... Har berre kjøpt 3 tester. Har 2 igjen.. gidder ikkje bestille strimler før neste mnd (kan hende eg slipper å kjøpe fleire he he) da er du flink om du klarer å hive røyken! Heier på deg!! ja vi satser på at vi ikke trenger flere tester enn de vi har denne måneden!! ja røyken må kastes ett prinsipp jeg har men dømmer heller ikke folk som ikke klarer å slutte.. Det er bra røyker ikkje sjølv, men ser det er mange. Dømmer ikkje, ein del i familien sliter med røykeslutt.
frøken monika Skrevet 26. juli 2013 #506 Skrevet 26. juli 2013 jeg tester hele tiden jeg... :-) hahahaha!!! huffe!!! (for å være ærllig tester jeg , så jeg så fort som mulig kan kaste røyken etter spira sitter...) 1pp ahhh.. da er du jo kjempe flink som bare har testet en gang !!! :) pp5 her... Har berre kjøpt 3 tester. Har 2 igjen.. gidder ikkje bestille strimler før neste mnd (kan hende eg slipper å kjøpe fleire he he) da er du flink om du klarer å hive røyken! Heier på deg!! ja vi satser på at vi ikke trenger flere tester enn de vi har denne måneden!! ja røyken må kastes ett prinsipp jeg har men dømmer heller ikke folk som ikke klarer å slutte.. Det er bra røyker ikkje sjølv, men ser det er mange. Dømmer ikkje, ein del i familien sliter med røykeslutt. røyking som skader seg selv er liksom en ting. men jeg tror ikke jeg kan røyke når jeg etterhvert får en spire i magen <3
Poteto Skrevet 26. juli 2013 #507 Skrevet 26. juli 2013 jeg har ikm på mandag, men tenkte jeg skulle teste i morgen tidelig..Tok en test på ondag (9dpo) men den var negativ hååååååper på en liiiten, svak strek imorgen;)Spennende! er det ca 12 dpo det kan vise?kommer litt ann på hvor sensitive testene du har er. clear blue... (den som ikke er digital) rfsu og de billigstrimlene på nett er de som mest sensitive. de sier de kan gi resultat 5 dager før ikm. Æsj, eg har kjøpt digital og den apoteket sin.. ja ja, får berre vente
SuBuuuuu Skrevet 27. juli 2013 #508 Skrevet 27. juli 2013 Jeg våknet kl 05:30 av at jeg tenkte "kan jeg teste nå?".. klarte å ligge i senga til 06:15.. Da var det ut å tisse først en billigstrimmel.. så en annen (ikke digital) fra billigtester.no... og vet dere hva? TO kjempesynlige, helt klare streker på begge to!!! Så nå sitter jeg her da, kl er 06:30, alle i huset sover og apotekene er stengt..(tenkte å kjøpe en digital en) Kaaaaan ikke kl gå liit fortere??
frøken monika Skrevet 27. juli 2013 #509 Skrevet 27. juli 2013 Jeg våknet kl 05:30 av at jeg tenkte "kan jeg teste nå?".. klarte å ligge i senga til 06:15.. Da var det ut å tisse først en billigstrimmel.. så en annen (ikke digital) fra billigtester.no... og vet dere hva? TO kjempesynlige, helt klare streker på begge to!!! Så nå sitter jeg her da, kl er 06:30, alle i huset sover og apotekene er stengt..(tenkte å kjøpe en digital en) Kaaaaan ikke kl gå liit fortere?? GRATULERER!!!!!!!!!! så utrolig bra
SuBuuuuu Skrevet 27. juli 2013 #510 Skrevet 27. juli 2013 Jeg våknet kl 05:30 av at jeg tenkte "kan jeg teste nå?".. klarte å ligge i senga til 06:15.. Da var det ut å tisse først en billigstrimmel.. så en annen (ikke digital) fra billigtester.no... og vet dere hva? TO kjempesynlige, helt klare streker på begge to!!! Så nå sitter jeg her da, kl er 06:30, alle i huset sover og apotekene er stengt..(tenkte å kjøpe en digital en) Kaaaaan ikke kl gå liit fortere?? GRATULERER!!!!!!!!!! så utrolig bra Tusen takk! Tok akkurat en CB digital test (endelig ble klokken 10 slik jeg kunne kjøre til apoteket;)) Gravid 1-2 kom det opp! Tror ikke dette har gått opp for meg enda!!
YumYum2 Skrevet 27. juli 2013 #511 Skrevet 27. juli 2013 Jeg våknet kl 05:30 av at jeg tenkte "kan jeg teste nå?".. klarte å ligge i senga til 06:15.. Da var det ut å tisse først en billigstrimmel.. så en annen (ikke digital) fra billigtester.no... og vet dere hva? TO kjempesynlige, helt klare streker på begge to!!! Så nå sitter jeg her da, kl er 06:30, alle i huset sover og apotekene er stengt..(tenkte å kjøpe en digital en) Kaaaaan ikke kl gå liit fortere?? Gratulere sååå mye! Synes dagene går ufattelig seint. Jeg vil og ta test:(
Maibaby:) Skrevet 27. juli 2013 #512 Skrevet 27. juli 2013 Gratulerer så kjekt!!! Håper om to uker vil det lyse to streker mot meg også!
Swopie87-StoreSøs+LilleSøs Skrevet 27. juli 2013 #513 Skrevet 27. juli 2013 (endret) Jeg våknet kl 05:30 av at jeg tenkte "kan jeg teste nå?".. klarte å ligge i senga til 06:15.. Da var det ut å tisse først en billigstrimmel.. så en annen (ikke digital) fra billigtester.no... og vet dere hva? TO kjempesynlige, helt klare streker på begge to!!! Så nå sitter jeg her da, kl er 06:30, alle i huset sover og apotekene er stengt..(tenkte å kjøpe en digital en) Kaaaaan ikke kl gå liit fortere?? Gratulerer :-) :-) :-D Endret 27. juli 2013 av swopie87~*LillePrinsesse*~
Poteto Skrevet 28. juli 2013 #514 Skrevet 28. juli 2013 Noen av dere som har menn som har reise jobb? Min jobber 4/4, skikkelig kjipt å kun kunne prøve annenhver mnd :/ håper det klaffer. Han reiste i dag å testen blir tatt torsdag.
Sunset Skrevet 30. juli 2013 #515 Skrevet 30. juli 2013 Hiver meg med på denne tråden! Jeg er selv 22 år og mannen er 26. Vi har prøvd siden Mars 2013. På denne tiden har jeg rukket å bli gravid frem til uke 10. Hadde da en MA. Vel, nå er dette over og vi går inn med nytt mot:) Billigstrimler er kjøpt inn, så alt er klart!
frøken monika Skrevet 30. juli 2013 #516 Skrevet 30. juli 2013 sitter her med en cb det står GRAVID på. hurrrrrra!!! helt utrolig!! håper alt går bra lykke til til dere alle!! dere kommer etter
SuBuuuuu Skrevet 30. juli 2013 #517 Skrevet 30. juli 2013 sitter her med en cb det står GRAVID på. hurrrrrra!!! helt utrolig!! håper alt går bra lykke til til dere alle!! dere kommer etter hipphurra :D gratulere så mye!!!
Swopie87-StoreSøs+LilleSøs Skrevet 30. juli 2013 #518 Skrevet 30. juli 2013 sitter her med en cb det står GRAVID på. hurrrrrra!!! helt utrolig!! håper alt går bra lykke til til dere alle!! dere kommer etter Gratulerer! :-)
Poteto Skrevet 30. juli 2013 #519 Skrevet 30. juli 2013 sitter her med en cb det står GRAVID på. hurrrrrra!!! helt utrolig!! håper alt går bra lykke til til dere alle!! dere kommer etter Så kjekt! Gratulere så mye! Håper eg kjem etter snart!
Poteto Skrevet 30. juli 2013 #520 Skrevet 30. juli 2013 Hiver meg med på denne tråden! Jeg er selv 22 år og mannen er 26. Vi har prøvd siden Mars 2013. På denne tiden har jeg rukket å bli gravid frem til uke 10. Hadde da en MA. Vel, nå er dette over og vi går inn med nytt mot:) Billigstrimler er kjøpt inn, så alt er klart! Velkommen! Å lykke til med nye forsøk!
Småen100 Skrevet 30. juli 2013 #521 Skrevet 30. juli 2013 Gratulerer så mye til dere som har blitt gravide!! Her var det selvfølgelig ingenting på gang. 7pp, kjører dong quai, grapefruktjuice, wild yam og sex hver dag i en uke. Er på dag 11 i dag og har el i sikte. Nå MÅ det bare funke!!
Poteto Skrevet 30. juli 2013 #522 Skrevet 30. juli 2013 Gratulerer så mye til dere som har blitt gravide!! Her var det selvfølgelig ingenting på gang. 7pp, kjører dong quai, grapefruktjuice, wild yam og sex hver dag i en uke. Er på dag 11 i dag og har el i sikte. Nå MÅ det bare funke!! Lykke til!! Krysser alt for at det skal funke!
Ncl88 Skrevet 30. juli 2013 #523 Skrevet 30. juli 2013 Ikm på fredag:) er så spent! Er i syden og har vært kvalm nesten hele ferien og syns at puppene er litt øme. Syns tiden går så innmari sakte! Tørr nesten ikke håpe, tenker jo at det kan være varmen som gjør det og da?!
Poteto Skrevet 30. juli 2013 #524 Skrevet 30. juli 2013 Ikm på fredag:) er så spent! Er i syden og har vært kvalm nesten hele ferien og syns at puppene er litt øme. Syns tiden går så innmari sakte! Tørr nesten ikke håpe, tenker jo at det kan være varmen som gjør det og da?! Spennende! Du vet aldri kva som kan være årsaken Lykke til
dutta*2 Skrevet 31. juli 2013 #525 Skrevet 31. juli 2013 Første forsøk på å bli gravide. Venter mens om tre dager.. Kroppen kribler av spenning, normalt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå