Gå til innhold

Hvem er gravide her?


monika70

Anbefalte innlegg

Jeg er 39 og har termin i mai :) Blir 40 før fødsel (om dette går bra da...) Jeg har vært gjennom mange IVF tidligere, men ble nå gravid uten hjelp (og etter å ha gitt opp for mange år siden...)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg er 39 og har termin i mai :) Blir 40 før fødsel (om dette går bra da...) Jeg har vært gjennom mange IVF tidligere, men ble nå gravid uten hjelp (og etter å ha gitt opp for mange år siden...)

Lykke til, håper alt går bra :)

Lenke til kommentar

Hei igjen! Da er mine tvillinger kommet til verden med ks i uke 34+5! Etter et tøft svangerskap var det godt å bli ferdig, så jeg kunne møte mine søte små!

Dette er mine siste barn, så nå skal tiden nyyyytes i laaange drag :) !

Ønsker dere andre lykke til :)

Lenke til kommentar

Gratulerer så masse, Monika! Håper dere koser dere! :D

Hvordan var det igjen, ble de til på 'naturlig' vis eller med ivf? Og prøvde dere lenge?

Send gjerne babystøvet ditt hitover siden du ikke trenger det lenger ;)

Lenke til kommentar

Annonse

  • 2 uker senere...

Jeg er 39 år og vil fremdeles være 39 år når lille nurket er ventet - nemlig 22.juni - 14 ♥

Dette er barn nr. 3, og det første med ny mann. Junior og vesla er 9 og 12 år nå :-) Gleder meg veldig til å få oppleve å bli mamma igjen ♥

Lenke til kommentar

Hei igjen! Da er mine tvillinger kommet til verden med ks i uke 34+5! Etter et tøft svangerskap var det godt å bli ferdig, så jeg kunne møte mine søte små!

Dette er mine siste barn, så nå skal tiden nyyyytes i laaange drag :) !

Ønsker dere andre lykke til :)!

 

heisa! Gratulerer så masse med tvillingene :) :) . Ja NYYYT tiden med de små vakre til det fulle :)

Lenke til kommentar

Hei igjen! Da er mine tvillinger kommet til verden med ks i uke 34+5! Etter et tøft svangerskap var det godt å bli ferdig, så jeg kunne møte mine søte små!

Dette er mine siste barn, så nå skal tiden nyyyytes i laaange drag :) !

Ønsker dere andre lykke til :)

Gratulerer med tvillingene, håper alt er bra med dere alle :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Gratulerer så masse, Monika! Håper dere koser dere! :D

Hvordan var det igjen, ble de til på 'naturlig' vis eller med ivf? Og prøvde dere lenge?

Send gjerne babystøvet ditt hitover siden du ikke trenger det lenger ;)

Tvillingene ble til ved hjelp av ivf på Aleris, slik som også storesøster på 4 ble til! 

Vi hadde prøvd på egenhånd samt tre ivf-forsøk før det klaffet med to! Dette blir som sagt mine to siste barn, da jeg har hatt flere ks, og nå ble jeg advart mot å gamble med naturen.. Så da får vi ta beskjeden på alvor! Men dette er mine 6. og 7.barn og jeg er veldig fornøyd ;)

Derfor sender jeg all mulig babystøv over til dere andre som ennå venter på babydrømmen :)

**blåser babystøvet til alle**!!

Lenke til kommentar

Annonse

Jeg er gravid. Er 20 år, å er i første trimester :) jeg har termin i juli/august :)

 

Regner du deg som gravid i MODEN alder, du da?

 

Anonymous poster hash: 89d05...629

Lenke til kommentar

Fikk positiv svar i går og er 6+0. Er 39 og vil være det når jeg har termin 17 juli :-)

 

Noen som vet hvor jeg finner oversikten over de forskjellige ukene. Litt vanskelig å forklager, men er det sånn at jeg nå teller 6 +5 før jeg går over til uke 7? Håper noe skjønte hva jeg mente.. Jeg hadde en sånn oversikt sist gang jeg var gravid, men finner den ikke igjen.

Lenke til kommentar

 

Jeg er gravid. Er 20 år, å er i første trimester :) jeg har termin i juli/august :)

Regner du deg som gravid i MODEN alder, du da?

 

Anonymous poster hash: 89d05...629

Ikke så modent svar, akkurat.

 

Anonymous poster hash: b7957...8fd

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Prøvd i 5 år! Hadde gitt opp for lenge siden, så dette er en stor overraskelse.

Hatt 3 MA siden siste svangerskap. Den siste for 3 år siden, og da "gav vi opp" ..

Lenke til kommentar

Prøvd i 5 år! Hadde gitt opp for lenge siden, så dette er en stor overraskelse.

Hatt 3 MA siden siste svangerskap. Den siste for 3 år siden, og da "gav vi opp" ..

Oi, så gøy! Vi har prøvd på nr tre i to og et halvt år, så kanskje det er håp ;)

Har dere gjort noe annerledes i det siste (som kan ha gjort at det klaffet)?

 

Lykke til! :D

Lenke til kommentar

Ikke gjort noe annerledes. Har nok hatt superflaks!

 

Vi forsøkte i 2 år før vi fikk førstemann også, men det er 15 (!!) år siden. Den gang hadde vi alderen på "vår side". Så har aldri blitt lett gravid..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...