Gå til innhold

Hvem er gravide her?

monika70

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Annonse

• 2 uker senere...

Hei igjen! Da er mine tvillinger kommet til verden med ks i uke 34+5! Etter et tøft svangerskap var det godt å bli ferdig, så jeg kunne møte mine søte små!

Dette er mine siste barn, så nå skal tiden nyyyytes i laaange drag :) !

Ønsker dere andre lykke til :)!

heisa! Gratulerer så masse med tvillingene :) :) . Ja NYYYT tiden med de små vakre til det fulle :)

Hei igjen! Da er mine tvillinger kommet til verden med ks i uke 34+5! Etter et tøft svangerskap var det godt å bli ferdig, så jeg kunne møte mine søte små!

Dette er mine siste barn, så nå skal tiden nyyyytes i laaange drag :) !

Ønsker dere andre lykke til :)

Gratulerer med tvillingene, håper alt er bra med dere alle :)

• 3 uker senere...

Gratulerer så masse, Monika! Håper dere koser dere! :D

Hvordan var det igjen, ble de til på 'naturlig' vis eller med ivf? Og prøvde dere lenge?

Send gjerne babystøvet ditt hitover siden du ikke trenger det lenger ;)

Tvillingene ble til ved hjelp av ivf på Aleris, slik som også storesøster på 4 ble til! 

Vi hadde prøvd på egenhånd samt tre ivf-forsøk før det klaffet med to! Dette blir som sagt mine to siste barn, da jeg har hatt flere ks, og nå ble jeg advart mot å gamble med naturen.. Så da får vi ta beskjeden på alvor! Men dette er mine 6. og 7.barn og jeg er veldig fornøyd ;)

Derfor sender jeg all mulig babystøv over til dere andre som ennå venter på babydrømmen :)

**blåser babystøvet til alle**!!

Annonse

Fikk positiv svar i går og er 6+0. Er 39 og vil være det når jeg har termin 17 juli :-)

Noen som vet hvor jeg finner oversikten over de forskjellige ukene. Litt vanskelig å forklager, men er det sånn at jeg nå teller 6 +5 før jeg går over til uke 7? Håper noe skjønte hva jeg mente.. Jeg hadde en sånn oversikt sist gang jeg var gravid, men finner den ikke igjen.

• 4 uker senere...

Prøvd i 5 år! Hadde gitt opp for lenge siden, så dette er en stor overraskelse.

Hatt 3 MA siden siste svangerskap. Den siste for 3 år siden, og da "gav vi opp" ..

Oi, så gøy! Vi har prøvd på nr tre i to og et halvt år, så kanskje det er håp ;)

Har dere gjort noe annerledes i det siste (som kan ha gjort at det klaffet)?

Lykke til! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...