Gå til innhold

<3 oktober-magene <3


<3Mamma til 3 <3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kunne ikke vært mer enig ;) har dere prøvd lenge før det klaffet? Tok ut spiralen i august.....så synes det var lenge nok vente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oktober på meg også håper jeg:) testet knall posetivt for en uke siden, veldig etterlengta :)

 

Grattis! Skriv deg inn lista :) fin form?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oktober på meg også håper jeg:) testet knall posetivt for en uke siden, veldig etterlengta :)

 

Grattis! Skriv deg inn lista :) fin form?

Formen er egentlig fin, bare veldig trøtt og sulten :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.okt

Ønske-spire

RosaHelikopter

Majka81

 

2.okt

lillespiree

 

5.okt

Lykkeliten90-oktoberspire

 

8.okt

dr@gen

 

10.okt

Idasecret

 

12.okt

Amalie87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har forsøkt siden oktober, så dette ble 4 pp :) Sikkert ikke allverdens med tid, men jeg trodde jo det skulle gå med en gang .. ;) Så ble litt bekymret, men heldigvis til ingen grunn! :) Bare håper alt går fint nå, er så fryktelig tidlig enda føler jeg! Men for en deilig følelse, gleder meg til jeg er synlig gravid og ikke bare oppblåst! :P Hvor lenge har dere prøvd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi brukte 8 pp men det endte i en MA i okt, også tok det 1 pp etter den før jeg var gravid igjen :-)

 

Vi har forsøkt siden oktober, så dette ble 4 pp :) Sikkert ikke allverdens med tid, men jeg trodde jo det skulle gå med en gang .. ;) Så ble litt bekymret, men heldigvis til ingen grunn! :) Bare håper alt går fint nå, er så fryktelig tidlig enda føler jeg! Men for en deilig følelse, gleder meg til jeg er synlig gravid og ikke bare oppblåst! :P Hvor lenge har dere prøvd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har prøvd siden april 2012. Men jeg brukte litt lang tid før jeg gikk til legen, for viste seg at eggene "hang seg opp". Så kunnet kanskje klaffet tidligere om jeg hadde mannet meg opp :-P

 

Jeg lurer pinadø på om jeg begynner å få mage. Klarer ikke holde den ikke mer vertfall, hihi.. Foreløpig ingen kvalme, men liten matlyst, ømme pupper, lett hodepine og en følelse av gangsperr i magen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter...

Lurer på en ting....sjefen snakket på morgenmøtet i dag om at det nærmer seg tid for å planlegge ansettelser for neste skoleår (er lærer)....dvs utlysninger skal ut snart....

Igrunn er det jo egentlig flere mnd til jeg må søke om permisjon....men, siden jeg bare skal jobbe en knapp mnd til høsten før jeg skal ut i permisjon må de jo ha det i tankene når de ansetter - så hva bør jeg gjøre? Fortelle det til sjefen, eller vente en stund til?

Har overhodet ikke tenkt å spre nyheten til hverken kollegaer eller venner på en stund, så har ikke lyst at det skal komme ut.....og det skal sies at han her sjefen er kanskje ikke verdens beste på personalsaker, så dermed kvier jeg meg litt for å vente også - han kan potensielt bli sur dersom han plutselig må ut med ny utlysning.....ææææærgh.....pyton start på dagen og helga å måtte forholde seg til sånne tanker så tidlig....

Skulle dette gå galt må jeg jo ha jobben min selv uansett.....såååå....hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke å si noe hvis du ikke har lyst. Du har ikke plikt til å si noe før 3 måneder før permisjon, ca 1 juni, og han har da ingen rett til å bli sur. En ekstra utlysning er deres problem, og ikke ditt. Dessuten så er det vel snakk om en vikar siden permisjonen bare er ett år, kanskje 1,5.

 

Jeg har selv vurdert om jeg skal si noe, for det er så utrolig hektisk på jobb, og jeg får flere oppgaver enn jeg orker akkurat nå. Dessuten vet jeg at jeg burde ha med meg en på opplæring utover våre som kan overta mine oppgaver. Sjefen min er ei utrolig snill dame, og jeg vet hun vil holde tett, men jeg så redd for at det skal gå galt, og så har hun allerede iverksatt aksjoner for å finne en erstatter. Det er vanskelig. Men om drøye 6 uker kan vi jo fortelle det uansett, og det er jo ikke såå lenge til :-)

 

Men som jeg nettopp leste i svangerskapsboka:

Gleder blir doble og sorger halveres dersom vi forteller det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.okt

Ønske-spire

RosaHelikopter

Majka81

 

2.okt

lillespiree

 

5.okt

Lykkeliten90-oktoberspire

 

6.okt

Millamint

 

8.okt

dr@gen

 

10.okt

Idasecret

 

12.okt

Amalie87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1.okt

Ønske-spire

RosaHelikopter

Majka81

 

2.okt

lillespiree

 

5.okt

Lykkeliten90-oktoberspire

 

6.okt

Millamint

 

8.okt

dr@gen

 

10.okt

Idasecret

Hopfully3

 

12.okt

Amalie87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei oktobermager! Har fra før ei jente som er født 6 oktober 09, og termin på den nye er foreløpig 11.okt (tror jeg). Kanskje den kommer på hennes 4 års dag ;)

 

Jeg tok ut spiralen 9/1, hadde eggløsning 16, så her gikk det unna. Brukte 1,5 år på å bli gravid med hun første, så overraskelsen var stor da det satt på 1.førsøk! :-D

 

Symptomene er ømme bryster og tidvis uvel i magen, men ingen direkte kvalme.

 

Kan en av dere som kan dette med kopiering ogsånt legge meg inn på 11.okt? Jeg er utrolig dårlig på sånt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.okt

Ønske-spire

RosaHelikopter

Majka81

Lykkeliten88

 

2.okt

lillespiree

 

5.okt

Lykkeliten90-oktoberspire

 

6.okt

Millamint

 

8.okt

dr@gen

 

10.okt

Idasecret

Hopfully3

 

12.okt

Amalie87

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.okt

Ønske-spire

RosaHelikopter

Majka81

Lykkeliten88

 

2.okt

lillespiree

 

5.okt

Lykkeliten90-oktoberspire

 

6.okt

Millamint

 

8.okt

dr@gen

 

10.okt

Idasecret

Hopfully3

 

11.okt

Emma27

 

12.okt

Amalie87

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører også til her! Termin er 2. oktober... Spennende!

Men er fortsatt tidlig, og har ikke skjønt det helt. Har to fra før, gutt på fire og jente på 2,5, så dette blir nummer tre. Hvem skulle trodd det! ;-)

 

TrøTT!!! Og ømme bryster, ellers grei i formen.

Håper alt går bra! :-) Gratulerer alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.okt

Ønske-spire

RosaHelikopter

Majka81

Lykkeliten88

 

2.okt

lillespiree

lulilu

 

5.okt

Lykkeliten90-oktoberspire

 

6.okt

Millamint

 

8.okt

dr@gen

 

10.okt

Idasecret

Hopfully3

 

11.okt

Emma27

 

12.okt

Amalie87

 

Jeg er 29 år og samboeren min 33 år.

Har ømme bryster, og murring i magen nesten hver dag. Det gjør i grunne ikke no, det bekrefter bare at jeg er gravid :) Det verste er trøttheten. Gjesp! Sover 1,5 t etter jobb hver dag, uten at det påvirker nattesøvnen. Heldigvis!

Er vel fremdeles veldig i sjokk, selv om vi har visst det i 2 uker (men det føles som 2 måneder). Dessverre går jeg og bekymrer meg for spontanabort, siden det er flere venner av oss som har gjennomgått det, og da blir man jo litt påvirket, dessuten går samboeren min på Imurel (som er sterke medisiner som kan sammenlignes med svak cellegift). Noen som har erfaring med dette? Uansett, håper at dette går bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.okt

Ønske-spire

RosaHelikopter

Majka81

Lykkeliten88

 

2.okt

lillespiree

lulilu

Elefanten Skrukkeskinn

 

5.okt

Lykkeliten90-oktoberspire

 

6.okt

Millamint

 

8.okt

dr@gen

 

10.okt

Idasecret

Hopfully3

 

11.okt

Emma27

 

12.okt

Amalie87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg begynt å blø :( skal ta en ny test i morgen å se om den fortsatt er positiv...

Hvordan går det med deg? HÅper det beste!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Hvordan går det med dere?

 

Jeg begynner å bli litt bekymret, har ingen symptomer, bortsett fra at jeg er kronisk trøtt, 6+6 i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...