Gå til innhold

Kranglesiden- nå også for tv-fetisjister?

Anbefalte innlegg

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

The call came from within the buildiiiiing

hehehehehehe en episode med mye jack - I like a lot!

Spiller hukommelsen min meg et puss når jeg tror jeg husker at du (luten) liker Alan Carr? Begynner ny sesong 21 mars :)

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

OG DER HAR VI PASSERT HUNDRE :)

Hihi, Jack er uimotståelig som veeeldig full.

Skal se om jeg får tatt en runde senere i kveld, men må ha med meg Thomas Giertsen Helt Perfekt, som starter opp igjen i dag tror jeg. Og aller først må jeg fore og legge hordene.

Alan Carr er gull, jeg lurer av og til på hvordan han er når han ikke er på skjermen - eller hvordan han ble seg.

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Jeg kjøpte boka hans (Alan) på kindle (har app på telefonen og pad) - en fryd jevnt over. Ikke en dum bok å lese! Forklarer litt hehe:)

100 innlegg om S60 - kunne hatt mange flere. Han er litt som Mary Tate sier - jeg kunne hatt plakaten hans på hybelen min (løst og dårlig oversatt føler jeg)

:)

Gjest sug lut
Skrevet

Mary Tate er fin. Og så liker jeg klærne og skoene hennes.

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Mary har en bra stil hun og det er virkelig pluss i boka for gode poeng og humor. Classy laydee ;)

Forøvrig må jeg si at når Jordan skal reagere overrasket så spiller Amanda Peet bra. La særlig merke til episoden hvor Danny endelig sier at han kommer etter henne og hun står der med brødskiva på tvers omtrent.

Men også i går hvor han fri - hun har bra reaksjonsevne - det virker troverdig.

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

I'm gonna make a friend out of you yet..

Henger ikke helt på greip rent språkmessig den siste setningen der, men velger å overse det

Tror jeg må bestille et nytt sett - virker som jeg snart har "sett ut" det jeg har :)

Spørs nå hvor lenge jeg klarer å holde meg til neste visningsrunde!

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg har plutselig to sett, etter at min far, som jeg pådytta den en jul, fikk for seg at ting han ikke skulle se igjen ikke trengtes. Så jeg har backup, det er betryggende. (Tenke seg til - "ikke se igjen" - hah, jeg må være adoptert.)

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

"ikke se igjen" - mitt svar til det er - jeg skjønner ikke hva du sier når du mumler så fælt ;)

bakcup er ikke dumt nei, fikk angstrelaterte tanker når siste episode begynte å hakke..

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Ser at TV3 sender nye serien til Matthew Perry imorgen kl 22.30 - go on heter den. Skal gi den en rettferdig sjanse, man vet jo aldri..

Gjest sug lut
Skrevet

Ser at TV3 sender nye serien til Matthew Perry imorgen kl 22.30 - go on heter den. Skal gi den en rettferdig sjanse, man vet jo aldri..

Aha, det er altså etter Grey's men parallelt med Privat praksis, det passer fint siden jeg alltid sovner av PP uansett, hvis Matthew kan være antisovemiddel blir jeg glad. Men la meg google litt - det er vel ikke den der heslige blindgjengeren av en serie som gikk på en annen kanal for en tid tilbake, med flere av de andre gode fra S60?
Gjest sug lut
Skrevet

Aha, det er altså etter Grey's men parallelt med Privat praksis, det passer fint siden jeg alltid sovner av PP uansett, hvis Matthew kan være antisovemiddel blir jeg glad. Men la meg google litt - det er vel ikke den der heslige blindgjengeren av en serie som gikk på en annen kanal for en tid tilbake, med flere av de andre gode fra S60?

Puh, nei, det var Mr Sunshine - den sugde nemlig apeballer. Denne her har fått mye bra kritikk, står det faktisk. Vi gleder oss!
Gjest sug lut
Skrevet

He said, 'For the love of God, you are just prop guys, you are easily replaceable.' And they decided to test him on that.

Satte inn dvd nr 5 nå, litt kveldskos :)

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Hehe the disaster show er jo en fest - jeg har sansen for Allison Janney. Hun var god i den litt snodige filmen om hun tenåringsjenta som blir gravid - og den heter så mye som ....Juno!

Ikke helt i ammetåka enda!!

Mr sunshine var ikke noe å rope hurra for nei, jeg er helt enig der.

Men jeg har glemt å spørre; hva slags følelser har du for Cougar Town? Kom til å tenke på det fordi jeg så Frøken Cox gjestespilte i Go On..

PP har jeg gitt opp for lenge siden; det var så mye styr med dem syns jeg. Det er mer en dramaserie om kjærlighetslivet til disse folka enn legeaspektet. Ikke det at det er sååå nøye, men Greys der skjer det noe mer enn at de har seg på pauserommet og generelt roter til samlivet. Mulig jeg er påvirket mpt PP fordi hun Judging Amy er der; jeg så på den før og samme greia der så jeg ble lei. Følte det var samme plata om igjen og om igjen

Hehe sugde apeballer - vårlig lyrikk som får meg til å humre en tirsdags morgen!

Gjest sug lut
Skrevet

Ja, PP er bare Glamour i legefrakk, gamledagers Legeromanen på tv, så det er ikke noe stort savn. Og Amy Brenneman er like fordømt irriterende i alle roller, på et vis jeg ikke helt klarer å forklare, siden jeg på en måte burde like henne men ... Mulig hun bare er utrolig god til å spille en mennesketype jeg synes er grusomt irriterende, forresten.

Gleder meg til i kveld.

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Det må være henne - det kan jo ikke være tilfeldig? Særlig ikke når du og jeg er enig om det - da er det 100% konsensus og demokratisk flertall, så sånn er det.

Akk hadde jeg bare kunnet så skulle jeg fortalt om en telefonsamtale her på jobb nå - du hadde frydet deg!

Men sånt er vel strengt tatt ikke så lurt å legge ut på et offentlig forum har jeg skjønt :)

Jeg også!! Nå gjelder det å få på plass ny dekoder på soverommet - har nemlig plassert minste tv (fulgte med den andre) på veggen der. Gjorde det i en tid hvor junior fant ut lyst ute= stå opp selv om klokka var lenge før jeg er bevisst en lørdagsmorgen. Da var det kjekt å plassere han i midten og sette på fantorangen. Men nå har vi fått fiber og parabolen er vekke fra veggen, så da må vi ha ny dekoder..

(Og jeg må se bort fra den rent estetiske ved å ha tv om enn liten + dekoder på soverommet - søvn kommer foran interiør akkurat der)

Gjest sug lut
Skrevet

Men jeg har glemt å spørre; hva slags følelser har du for Cougar Town? Kom til å tenke på det fordi jeg så Frøken Cox gjestespilte i Go On..

Ah, glemte denne: jeg er STOR fan av Cougar Town, ja, MEGASTOR fan. Smart og absurd og FAKTISK morsom og helt på egne premisser.

Gjest sug lut
Skrevet

OG så til det jeg egt logga på for: jeg er liksom ikke imponert ennå, nei. Ikke smart nok - herre, de fikk hun assistenten til faktisk å SI "you exploded" i tilfelle vi var for dumme til å huske at det var det hun terapeut-Lauren hadde forutsagt, for skjematisk, ikke mørk nok. Det er bare øyeblikket når fine Matthew kommer tilbake og forteller hva som faktisk skjedde at det er nerve - han kler å være mye mørkere og ikke flyte på Friends-takeouts. Men det kommer en til nå, så...

Gjest sug lut
Skrevet

Det må være henne - det kan jo ikke være tilfeldig? Særlig ikke når du og jeg er enig om det - da er det 100% konsensus og demokratisk flertall, så sånn er det.

Akk hadde jeg bare kunnet så skulle jeg fortalt om en telefonsamtale her på jobb nå - du hadde frydet deg!

Men sånt er vel strengt tatt ikke så lurt å legge ut på et offentlig forum har jeg skjønt :)

Hehe, ja, det er jo enstemmig vedtatt så da er det henne. Hun er nok bare rett og slett sånn, siden hun spiller helt lik i alle serier uansett, og sånn som hun er er bare slitsomt.

Jeg får forestille meg samtalen, rett og slett ;)

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Vel Go on og Greys får jeg se frem til i og med det var champions league igår og jeg hadde ikke ork til å sitte våken.. Så da kan jeg slenge meg på sofaen ikveld mens far og sønn bedriver organisert idrett (sønn leker og far sitter på gangen) og se på kvalitets tv!

Det var ingen overraskelse at du liker CG; det er jo kvalitet og det er ensbetydende med vår tvsmak vil jeg si!

Forøvrig har jeg sett at NRK har begynt å sende Miranda på kvelden en ukedag; sånn halv 11 ish. Det er britisk godhumor, men jeg er litt forut for min tid og har sesong 1 og 2 på dvd. Man må like britisk humor med denne, men gjør man det så er den gull! Og kjære Alan begynner den 21 mars, så da blir det fest i stua igjen.

Samtalen ble gjengitt for min mann igår og han også syns det var særs festlig. Vi snakker indignerte borgere som mener de har gjort sin samfunnsplikt ved å stemme og da var den saken løst. Det er slike som går inn på min topp ti liste og jeg kan frydes i mange dager etterpå :)

Gjest sug lut
Skrevet

Jepp, vi er kvalitets-segmentet. Vi er influencers and pleasure-seekers, one of us is worth four of them :)!

Jøss, Miranda på Nrk? Det har jeg ikke fått med meg. Leste akkurat en artikkel (i The Times, tro? Nei, lurer på om det muligens var i Style-magasinet som følger med i helga, faktisk, den tredjesides-spalten til Shane..whateverhernameis) som snakket om akkurat det som Harriet snakker om på skjermen min nå, "..women aren't supposed to be funny" og "No, it was NOT attractive to Joe DiMaggio, Matt!", men en som Harriet kommer unna på samme måte som Marilyn fordi de er så lekre. Pluss at de er (som vi har snakka om før) liksom-ubevisste at de er objekter. Og det jeg leste gikk på at Miranda Hart er alt annet enn standard objektifiserbar kvinnelig komiker og derfor utfordrer. Som Jo Brand, forsåvidt, men Jo er jo eldre.

Gleder meg til du har sett i kveld. Må bare legge inn denne:

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Ja jo jeg kan like Go On. Det har potensiale hvertfall, så får se hvordan det blir utover. Som utganspunkt er det ikke ille nei!

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Hoho snakk om synkron posting!!

En av mine favoritt episoder fra graham Norton er med Miranda; det er dagen som will & Kate gifter seg, så de feirer jo. Adele er også der - det er altså en fest fra start til slutt! Ikke helt sikker på om det funker å lime inn fra YouTube med iPad, men forsøker.

http://m.youtube.com/watch?v=DrBoWIR8Ogk

Such fun har blitt en trofast følgesvenn for meg og min likesinnede venninne som ha sett serien

Gjest sug lut
Skrevet

Ja jo jeg kan like Go On. Det har potensiale hvertfall, så får se hvordan det blir utover. Som utganspunkt er det ikke ille nei!

Uff, jeg syntes det var miserabelt...
Gjest sug lut
Skrevet

Hoho snakk om synkron posting!!

En av mine favoritt episoder fra graham Norton er med Miranda; det er dagen som will & Kate gifter seg, så de feirer jo. Adele er også der - det er altså en fest fra start til slutt! Ikke helt sikker på om det funker å lime inn fra YouTube med iPad, men forsøker.

http://m.youtube.com...h?v=DrBoWIR8Ogk

Such fun har blitt en trofast følgesvenn for meg og min likesinnede venninne som ha sett serien

HAHAHAHHAA Gordon Ramsay in a tiara!!! (i del 2)!
Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Hehe hvem andre enn han kler tiara bedre?

Jeg tror jeg må se noe mer av go on- det er ja, jo, mja - jeg er ikke sikker, men det er ikke noe s60 for å si det sånn! Jeg humret, men det ble med det.

Og en annen klassiker av gn sine show er med will i am og miriam margolyes - hun har vært der flere ganger, men denne var bedre enn mange mange!

http://m.youtube.com/watch?v=QMSaiih_ZJY

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...