Gjest Helle_Høygir Skrevet 23. januar 2013 #26 Skrevet 23. januar 2013 Ooooo jeg gleder meg til jul allerede når det vanker en snasen button!! Nå gjelder det å finne noe som er luten verdig å legge under treet Hva med denne? http://www.cafepress.com/mf/17178158/say-it_tshirt Hehe det er ikke mange som hører på tv, men akkurat med studio så er det noe med å få med de fantastiske poeng som dukker opp titt og ofte. Jeg kjenner det bevrer av gleder over at jeg har "animal kingdom axis of evil" i vente! Jeg har også statlig pc, men den er laget slik at den ikke liker dvd'er.. Gleder meg til å høre hva FruHottentott mener og at du faktisk bestilte! Greys igår - jeg så den, skal ikke si noe om du har den på opptageren. Og når du sier det, så ja hvorfor er coveret så glossy? Og ikke minst hvorfor er det ikke mer ekstramateriale? Hvor er bloopers og alt gøy? Tok et rask søk på youtube og ser at det er enkelte som har omgått tubens regler om ymse materiale.. jeg søkte på hele seriens tittel og jeg kunne visst se både en og to videoer av frøkner som ikke drev med aktiviteter de viste i serien hvertfall!
Gjest Helle_Høygir Skrevet 23. januar 2013 #27 Skrevet 23. januar 2013 "time flies like an arrow, fruit flies like a banana" god natt
Gjest sug lut Skrevet 24. januar 2013 #28 Skrevet 24. januar 2013 Den klokka får man kjøpt, hadde vært kul å ha. Forøvrig skal jeg bruke dagen til å draft an apology to the citizens of Hawaii.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 24. januar 2013 #29 Skrevet 24. januar 2013 Ja det var kanskje på sin plass at de får noen bevingede ord. Jeg ser frem til det og holder kleenexen klar i tilfelle det blir for mye for en tander sjel
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 24. januar 2013 #30 Skrevet 24. januar 2013 "I need the very slutty dress, and I need someone else to wear it" Vittig, hvor mange ganger har man ikke tenkt det liksom? Sett første episode, elsker rollene Matt og Danny, samspillet dem imellom er noe jeg likte med en gang
Gjest Helle_Høygir Skrevet 24. januar 2013 #31 Skrevet 24. januar 2013 Ååå det varmet mitt hjerte frue:) gleder meg til å høre hva du syns om resten!
Gjest sug lut Skrevet 24. januar 2013 #32 Skrevet 24. januar 2013 "I need the very slutty dress, and I need someone else to wear it" Vittig, hvor mange ganger har man ikke tenkt det liksom? Sett første episode, elsker rollene Matt og Danny, samspillet dem imellom er noe jeg likte med en gang Elsker deg litt akkurat nå.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 25. januar 2013 #33 Skrevet 25. januar 2013 Måtte se 2 episoder til å går før jeg kunne gi meg, he he Skjønner ikke hvorfor den bare holdt en sesong... Det er litt som Welsh (?) sier i første episode, vi ønsker ikke kvalitet lenger. Vi er blitt noen puddinghoder som ønsker tom underholdning uten noen ekte tanker bak. Gud forby at temaer som engasjerer blir tullet med!
Gjest sug lut Skrevet 25. januar 2013 #34 Skrevet 25. januar 2013 Måtte se 2 episoder til å går før jeg kunne gi meg, he he Skjønner ikke hvorfor den bare holdt en sesong... Det er litt som Welsh (?) sier i første episode, vi ønsker ikke kvalitet lenger. Vi er blitt noen puddinghoder som ønsker tom underholdning uten noen ekte tanker bak. Gud forby at temaer som engasjerer blir tullet med! Talen til Wes (som jeg har sitert over her i fullversjon, beklager mitt nerderi) er gull. Og jeg er så glad du liker den
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 25. januar 2013 #35 Skrevet 25. januar 2013 Wes var det ja! Har ikke tekst på serien, så ikke like lett alltid
Gjest Siklerotte Skrevet 25. januar 2013 #36 Skrevet 25. januar 2013 Jeg skal også sjekke ut, nå som det ellers er serietørke (går bare tre serier jeg følger med på!). Har faktisk til og med Studio 60 på DVD (dvs. at samboeren min har). Jeg har ikke engang vurdert å prøve før nå (men nå må jeg jo bare).
Gjest Helle_Høygir Skrevet 25. januar 2013 #37 Skrevet 25. januar 2013 Dette er jo bare happy friday all over:) Under talen til wes hvor han snakker om show og underholdning "who wants to screw my sister" hvorpå Jack under det store møtet ikke vet om dette er et program de har eller noen andre. Han reagerer ikke på tittelen en gang; dette er noe de faktisk kunne vist! Jeg tror vel selv i Amerika så ville ikke den type program kommet på lufta, men slik som det er der så hadde det ikke overrasket meg.
Gjest sug lut Skrevet 25. januar 2013 #38 Skrevet 25. januar 2013 Men det ville vært et fantastisk Broadcasting Standards and Practises-øyeblikk om de hadde forsøkt! Apropos øyeblikk: "You don't need all the fingers on one hand to count the number of people who care about your balls right now." "I've got news for you, sister, as long as I'm one of them, so are you."
Iiiiik Skrevet 25. januar 2013 #39 Skrevet 25. januar 2013 Jeg har trykket på linken (som jeg feilaktig forventet at var en link) og så har jeg sett på YouTube og i morgen skal jeg kjøpe
Gjest sug lut Skrevet 25. januar 2013 #40 Skrevet 25. januar 2013 Jeg har trykket på linken (som jeg feilaktig forventet at var en link) og så har jeg sett på YouTube og i morgen skal jeg kjøpe Velkommen til fetisjistene! Nerderi optional, selvsagt.
Gjest sug lut Skrevet 25. januar 2013 #41 Skrevet 25. januar 2013 Helle Høygir, her er lørdagsgodt (og spoiler alert til dere andre):
Gjest sug lut Skrevet 25. januar 2013 #42 Skrevet 25. januar 2013 Mer lørdagsgodt, for oss med en Steven Weber-fetisj spesifikt:
Gjest Helle_Høygir Skrevet 26. januar 2013 #43 Skrevet 26. januar 2013 Luten du er min aller beste venn, Luten skal vi se på studio igjen! (E vagt forsøk på en liten trudelutt!)- dette ble jeg lyrisk av! Tusen takk, dette var knall! Helgesnop for sinn og øyne:)
Iiiiik Skrevet 26. januar 2013 #44 Skrevet 26. januar 2013 I dag gikk jeg innom Platekompaniet for å kjøpe en boks, men der hadde de den ikke. Får bestille på nett da
Gjest sug lut Skrevet 27. januar 2013 #45 Skrevet 27. januar 2013 I dag gikk jeg innom Platekompaniet for å kjøpe en boks, men der hadde de den ikke. Får bestille på nett da Da får du jo dobbel glede - pakke i posten også!
Gjest Helle_Høygir Skrevet 28. januar 2013 #47 Skrevet 28. januar 2013 Skal på ul idag og tenker da såklart på en viss scene som jeg plutselig kom på nå at jeg ikke skal si noe om fordi andre venter pakke i posten! Luten - du vet hva jeg mener:) og setningen om at x kan jo få delta også - hehehehehe Det ble brått vanskelig å skulle si noe uten å si noe og det før klokka halv 8 om morran!
Gjest sug lut Skrevet 28. januar 2013 #48 Skrevet 28. januar 2013 Skal på ul idag og tenker da såklart på en viss scene som jeg plutselig kom på nå at jeg ikke skal si noe om fordi andre venter pakke i posten! Luten - du vet hva jeg mener:) og setningen om at x kan jo få delta også - hehehehehe Det ble brått vanskelig å skulle si noe uten å si noe og det før klokka halv 8 om morran! Det er jo brått mye vanskeligere her inne når vi er i nerderekrutteringsfasen, ja men lykke til uansett!
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 28. januar 2013 #49 Skrevet 28. januar 2013 Åh, digger denne serien! Gleder meg til kvelden når jeg skal se de 5 siste episodene! Og hva med å sende felles klagebrev til selskapet som sendte denne serien? Merker jeg blir rimelig hissig over at det bare er en sesong... Hvilke spørsmål blir vi sittende igjen med ved siste episode??
Gjest Helle_Høygir Skrevet 28. januar 2013 #50 Skrevet 28. januar 2013 Fru Hottentott - du kan virkelig glede deg til de siste; de er en fryd for både sjel og sinn! Kan jo ikke si hva man eventuelt sitter igjen med, men jeg er helt enig i at et velformulert hardirrende brev til NBC er på sin plass. Den ble visst lagt ned fordi den var for dyr å produsere.. Forøvrig gikk ul veldig fint og det ble nesten en time live tv fordi min sønn valgte å være veldig sjenert idag. Eller bølle med jordmor om man ser på det på den måten. Men hvis jeg ser på studio og setter hodetelefonene mot magen betyr det da at vi er sikret enda en fan? Best å begynne tidlig tenker jeg før faren besudler hans sinn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå