Gjest Helle_Høygir Skrevet 24. februar 2013 #76 Skrevet 24. februar 2013 Hehe illiterate programming er jo gull i seg selv og så nært sannheten som det kommer. Er ikke mye reality som er bra.. Hun refererte til Ed Sullivan show og Wikipedia, kilden til mye moro, sier at det gikk på tv fra 1948-1971. Ergo jeg tror ikke det er i samme kategorien som Robinson, Paradise og Who wants to screw my sister (mulig det er paradise???)
Gjest sug lut Skrevet 24. februar 2013 #77 Skrevet 24. februar 2013 -YOU made me a star? - I made yu look stupid? Ah, lekker logisk seier til Matt. Lite glad i Harriet akkurat nå.
Gjest sug lut Skrevet 24. februar 2013 #78 Skrevet 24. februar 2013 Illiterate programming er det beste jeg har hørt på lenge. Og dessuten har jeg endelig funnet en stilling som er behagelig og lar meg se, høre og skrive samtidig. Sorry at jeg er litt etter, men jeg hopper framover. Delt omsorg er greit. Men Jack og kona er vertskap i pilotepisoden - når er det separasjonen skjer?
Gjest Helle_Høygir Skrevet 24. februar 2013 #79 Skrevet 24. februar 2013 Jeg må stoppe litt innimellom for å notere ting jeg vil nerde om Ikea sin pc pute er vel noe av det smarteste jeg har kjøpt tror jeg - kan ha på fanget uten å grille lillebøll i magen. Ah du, jeg og Jack skal få det så fint! (uten at det blir som han der med 4 koner på tlc...) Separasjonen - vel de kommer jo sammen i episode 6 (wrap party) -han vil sloss med Danny og hun drar han vekk. Kan jo hende de krangler på privaten da, men vi får vite så lite om Jack. Han er et lite mysterium den mannen. Disse episodene hvor Harriet og Luke - nei fysj. Men det er lysglimt - jeg nærmer meg bombetrussel episoden hvor Jack er snydens og festlig så det holder. Forøvrig er Cal superb der også- han er god på one liners og den like så viktige pausen mellom et ord eller to som gjør så uendelig mye Ah søndagsnerding over S60 - hva var vel livet uten dette?
Gjest sug lut Skrevet 24. februar 2013 #80 Skrevet 24. februar 2013 Diana Valdez sin sang, hvem synger den egt? Veldig veldig fin...
Gjest sug lut Skrevet 24. februar 2013 #81 Skrevet 24. februar 2013 Jeg skal forøvrig banke Luke også. Såpass at jeg kjente at jeg fremdeles hata ham, dvs trynet hans, i Prison Break, selv etter at han ble en slags good guy redux.
Gjest sug lut Skrevet 24. februar 2013 #82 Skrevet 24. februar 2013 Jeg noterer at du klarer å lage sammenhengende innlegg, mens jeg går for serieposting. Har forløperen til Ikea-puta, innkjøpt i 93 eller noe sånt, og i tillegg nok puter i min squishy sofa til å ligge som en kongelig valross. Starten på Matt og Harry - I couldn't have offended her more if I'd recrucified her savior - og tilbakeblikkene der de er på akkurat samme sted og samtidig stadig eldre, modnere, men midt i samme krangel - er episk bra.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 24. februar 2013 #83 Skrevet 24. februar 2013 Sammenhengende innlegg er utenlukkende pga blokka ved siden av meg. Måtte sjekke ut Diana Valdez eller Gina La Piana som frøkna heter i virkeligheten. Sangen hun synger er " I don't wanna start over"
Gjest sug lut Skrevet 24. februar 2013 #84 Skrevet 24. februar 2013 Sammenhengende innlegg er utenlukkende pga blokka ved siden av meg. Måtte sjekke ut Diana Valdez eller Gina La Piana som frøkna heter i virkeligheten. Sangen hun synger er " I don't wanna start over" Jepp, har funnet den - http://www.myspace.com/music/player?sid=24048327&ac=now
Gjest Helle_Høygir Skrevet 24. februar 2013 #85 Skrevet 24. februar 2013 Hvorfor notere når nettet har gjort det for meg ? Tom: It's gotta be soon, right? Dylan: Yeah Tom:: I'm feeling the good vibe Dylan: Yeah Tom: I'll tell you this, if it doesn't make it to air, it sure wasn't your fault Dylan: It sure wasn't your fault Tom: You owned it Dylan: You owned it Tom: You got a receipt for it my man. Dylan: You're Tom Jeter. No more need to be said. Tom: You could've picked up the pace a little Dylan: Yeah. Maybe a little less mugging from you. Tom:(forcefully) No. No. This is what they want. To turn us against each other. Dylan: You never mug man. Tom: Your pacing is genius. (Tom sees Andy approaching) Tom: Here comes Andy. He'll make us feel better. (They both start walking towards Andy) Tom: Hey Andy! (Andy gives them a nod of recognition as they approach him) Andy: You graceless homicidal bastards.
Gjest sug lut Skrevet 24. februar 2013 #86 Skrevet 24. februar 2013 Nettet er din venn Nå slo det meg brått, ah the epiphanies of life, hvorfor jeg misliker Harriet i bunn og grunn, selv når jeg liker henne - og også Luke: de har ikke snev av underdog eller egentlig ydmykhet.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 24. februar 2013 #87 Skrevet 24. februar 2013 Puter i sofaen er et must - her i huset er det komfort som gjelder og noe som kan vaskes i og med jeg ikke alltid kan skylde på møkkete barnehender Kanskje vi kan banke Luke på omgang? Han fortjener mer enn en god høyrepunch (kan ikke riktige fagterminologien når det gjelder slåssing/boksing) Hehehe Matt spør om Cal er senil
Gjest Helle_Høygir Skrevet 24. februar 2013 #88 Skrevet 24. februar 2013 Ydmykhet nei - helt enig i den epiphanien der. Selv om Diana/Gina tar på en skjorte utenpå den sorte bh'en i garderoben når Matt får piller så er hun bemerkelsesverdig lite påkledd. Måtte humre litt for meg selv når Danny tar på magen til Jordan og forklarer at den stemmen har alltid rett osv. Junior lyttet på min mage idag og påstår hardnakket at lillebror sier innenfra at han lover å ikke pille på storebrors leker! Så stemmer kan også komme innenfra tydeligvis
Gjest sug lut Skrevet 24. februar 2013 #89 Skrevet 24. februar 2013 Liten pause for tissing for diverse innbyggere her. Nei, ikke for påkledd akkurat - skal teste det antrekket på jobb i morra? Nå er episoden over - jeg burde legges...
Gjest Helle_Høygir Skrevet 24. februar 2013 #90 Skrevet 24. februar 2013 Hehe ikke bare synkronnerding vi driver med, men også tissing av husets yngre beboere Hm jeg skal teste nyinnkjøpte bukser med strikk som går til armhulen imorgen, så jeg er vel påkledd samme søren egentlig? Jeg ville nok slippet inn på jobb (man har da ytterjakke på), men mulig sjefen ville kommet innom og spurt om jeg hadde begynt på noen nye medusiner om jeg hadde kun hadde på bh og jeans selv om jeansen nærmer seg en burka.. Jeg burde også legges, men begynner å se på en til i påvente av mannens retur fra kinematografen. Filmen skal være ferdig omtrent om 2 min, så da gidder jeg ikke forsøke å sovne slik at jeg kan våkne om 20 min igjen..
Gjest sug lut Skrevet 24. februar 2013 #91 Skrevet 24. februar 2013 Jeg fikk jo ikke lagt meg heller, selvsagt. Nå Lukes filmsett - det er så giftig at jeg grøsser.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 24. februar 2013 #92 Skrevet 24. februar 2013 akkurat samme sted hvor jeg er - aaa den mannen er fæl og en liten artighet; søksmålet de snakker om her er nesten identisk til søksmålet forfatterne av friends fikk mot seg - flere av anklagene er helt like faktisk! Og en til; firmaet advokaten jobber for (hun fine som Jordan mener Matt vil tenne på hehe) er det samme som Rob Loves karakter jobbet i før Dannys karakter hentet han til west wing.
Gjest sug lut Skrevet 24. februar 2013 #93 Skrevet 24. februar 2013 (endret) I know you're nervous, and God understands that, so he made the first year an on-ramp, you're not up to full speed, you are just merging with other traffic. Endret 24. februar 2013 av sug lut
Gjest Helle_Høygir Skrevet 24. februar 2013 #94 Skrevet 24. februar 2013 ny pause - jordan sier hun får 2 måneders øvring med plastbabyen - nå er hun plutselig 7 mnd på vei, men for to episoder siden var hun 3?? Tidsbegrep er en fin elefant
Gjest Helle_Høygir Skrevet 24. februar 2013 #95 Skrevet 24. februar 2013 Jordan: You know how many times I've busted my car merging with other traffic Danny: Alright, you don't drive the baby and you don't go near the college tuition.
Gjest sug lut Skrevet 24. februar 2013 #96 Skrevet 24. februar 2013 akkurat samme sted hvor jeg er - aaa den mannen er fæl og en liten artighet; søksmålet de snakker om her er nesten identisk til søksmålet forfatterne av friends fikk mot seg - flere av anklagene er helt like faktisk! Og en til; firmaet advokaten jobber for (hun fine som Jordan mener Matt vil tenne på hehe) er det samme som Rob Loves karakter jobbet i før Dannys karakter hentet han til west wing. Sorkin moves in mysterious ways - men han kommer sjelden særlig langt unna seg og sitt;)
Gjest sug lut Skrevet 24. februar 2013 #97 Skrevet 24. februar 2013 Jordan: You know how many times I've busted my car merging with other traffic Danny: Alright, you don't drive the baby and you don't go near the college tuition. Haha, nettopp!
Gjest Helle_Høygir Skrevet 24. februar 2013 #98 Skrevet 24. februar 2013 lana the lesbian lamaze lady som hater menn og bruker turban de kan dette med å fore meg med mentale bilder
Gjest sug lut Skrevet 24. februar 2013 #99 Skrevet 24. februar 2013 Nei, nå må jeg gi meg, selv med en fantastisk halshogging rett rundt hjørnet. Takk for en fortreffelig date!
Gjest Helle_Høygir Skrevet 24. februar 2013 #100 Skrevet 24. februar 2013 Sov godt - nå kom mannen hjem, så da kan jeg sovne uten å bli vekket før om flere timer! Takk og det samme til deg - en fryd!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå