Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 29. januar 2013 #51 Skrevet 29. januar 2013 Åh, elsk på dere som fikk meg til se denne serien!!!!!!!! <3 -Is the baby choking? -Just a little bit... -JUST A LITTLE BIT?!?! Ha ha, herlig!
Gjest sug lut Skrevet 29. januar 2013 #52 Skrevet 29. januar 2013 Åh, elsk på dere som fikk meg til se denne serien!!!!!!!! <3 -Is the baby choking? -Just a little bit... -JUST A LITTLE BIT?!?! Ha ha, herlig! Er du ferdigsett? (I så fall, har du knebla mann og barn og satt dem i skapet så lenge? Du hadde vel 4-5 episoder igjen i går. Jeg kritiserer på ingen måte, altså, tvert i mot.) De ti-tolv første gangene jeg så serien rant tårene fra Breaking News og helt til og med What kind of day has it been.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 29. januar 2013 #53 Skrevet 29. januar 2013 Er du ferdigsett? (I så fall, har du knebla mann og barn og satt dem i skapet så lenge? Du hadde vel 4-5 episoder igjen i går. Jeg kritiserer på ingen måte, altså, tvert i mot.) De ti-tolv første gangene jeg så serien rant tårene fra Breaking News og helt til og med What kind of day has it been. Ha ha, jeg plugget inn øreproppene med en gang minsten gikk i seng og ga beskjed til mannen at jeg ikke var tilgjengelig på en stund Kunne jo ikke stoppe å se, måtte få med meg hvordan det gikk til slutt. Jeg er forelsket! Fantastisk bra show med vinnende karakterer som alle presser på forskjellige knapper hos deg. What kind of day has it been var utrolig rørende, og jeg pleier ikke bli rørt av tv-serier
Gjest sug lut Skrevet 29. januar 2013 #54 Skrevet 29. januar 2013 Da er du nå unikt posisjonert til å begynne en prosess som jeg hjertelig misunner deg, nemlig å se på nytt og oppdage perler som gikk deg forbi i første omgang. (Ikke for det, jeg har fortsatt aha-opplevelser.) Du er også endelig sertifisert for å se klippene over her om du bare trenger litt påfyll
Gjest Helle_Høygir Skrevet 29. januar 2013 #55 Skrevet 29. januar 2013 Og så kan vi nerde enda mer sammen! Jeg sier bare "say it" og "fight me"
Gjest Helle_Høygir Skrevet 17. februar 2013 #56 Skrevet 17. februar 2013 Har nettopp sett nevada day 1 og 2 - hadde ikke gjort meg noe å vært passasjer på en slikt fly hvor de lager kyllingsalat til deg der og da. Det er en digresjon fra serien, men alt må jo observeres! Forøvrig er John Goodman gull i disse episodene særlig om håret til Sammy
Gjest Siklerotte Skrevet 17. februar 2013 #57 Skrevet 17. februar 2013 Jeg har forresten sett ferdig nesten hele serien selv, og jeg liker den for så vidt, men ikke så godt at jeg kan sitere (men det kan jeg ikke med andre serier heller). Så tipset var ikke så verst.
Gjest sug lut Skrevet 17. februar 2013 #58 Skrevet 17. februar 2013 Throw in some halloween costumes and you've got yourself a clan rally - slår meg hver gang jeg switcher forbi kristenkanalen på mine foreldres tv.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 18. februar 2013 #59 Skrevet 18. februar 2013 I was raised above a heroin dealership. Well that's no excuse for bad manners! Høflighet er en dyd uansett om du er heroinlanger eller ikke!
Gjest sug lut Skrevet 18. februar 2013 #60 Skrevet 18. februar 2013 I was raised above a heroin dealership. Well that's no excuse for bad manners! Høflighet er en dyd uansett om du er heroinlanger eller ikke! Jeg har fått store problemer med å tenke på østtyske kunstløpere etter den episoden. "The sexiness added value of communism", liksom.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 18. februar 2013 #61 Skrevet 18. februar 2013 Hehe du pleier å tenke på de ellers? Jeg var på nippet til å google alle de andre som Simon og Tom nevner, men måtte ta kvelden siden søvn hender hjelper litt på denne hodepinen fra helvete som jeg sliter med. Og nå mens junior skal se på barnetv så sniker jeg meg til en episode!
Gjest sug lut Skrevet 18. februar 2013 #62 Skrevet 18. februar 2013 Haha, nei, ikke sånn ofte og regelmessig akkurat, eller i det hele tatt egentlig, men i alle fall ubesudlet av sexiness added value.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 18. februar 2013 #63 Skrevet 18. februar 2013 Is he in therapy? No, he's got me. Føler at idag i og med det er mandag og jeg har dunderhode (som vanlig) så er det passende at en episode har med seg to venner; Ben & Jerry caramell chew chew!
Gjest Helle_Høygir Skrevet 18. februar 2013 #64 Skrevet 18. februar 2013 Det er så mange one-liners her at når jeg husker på en god en så kommer det en ny og sånn går nu kveldan. Jeg tar det også som et solid tegn på en lur unge - det sparkes vilt og voldsomt inni magen når jeg ser på studio 60 - så hardt at det syns på utsiden! Har ikke på hodetelefonene nå, men pc lyden er jo ikke noe megafon akkurat. Så jeg tror han hører etter og humrer så godt at beina rister der inne. Det er gutten til a mor det! Nå gjelder det bare å få han inn på den rette graham norton, paul o'grady og alan carr sti så er mye gjort (altså ikke nødvendigvis homo, men forstå og le av britisk humor).
Gjest sug lut Skrevet 18. februar 2013 #65 Skrevet 18. februar 2013 Greit du spesifiserte at han ikke MÅ bli homo, det er litt mye å legge på en liten sneip. For øvrig burde ord for kvelden for min del være SON OF A BITCH! SON OF AN UNHOLY BITCH! siden jeg tok en tur ut uten brodder - major mistake - og sklei på meg noe som kjennes ut som nederste del av ryggen nå er et dårlig tilpassa puslespill. Men hei, det finnes i hvert fall en S60-linje for enhver anledning og ethvert behov.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 19. februar 2013 #66 Skrevet 19. februar 2013 Hehe nei jeg er ikke så slem at jeg forlanger at han blir homo, det syns jeg er voldsomt til krav ja. Aiaiai det høres ut som en anledning som krever en slik kraftsalve ja. Håper virkelig du er bedre idag! Brodder er er som sendt fra oven; jeg har ingen skam over å ta på det selv om det er et stykke til jeg runder 70. Jeg hadde en liten runde i trappa for noen år siden; tok 1 skritt utenfor døra og vips fikk ryggen et treff med 3 herlige trappetrinn av skiferstein. Og du har rett - det er virkelig en linje for enhver anledning og mer til!
Gjest Helle_Høygir Skrevet 24. februar 2013 #67 Skrevet 24. februar 2013 4 sider -dette er ny rekord føler jeg! Søndagskvelden introduserer Bevo og the animal kingdom axis of evil! Selv om de neste episodene er vonde å se på (stakkars Matt), så er det gode elementer også.
Gjest sug lut Skrevet 24. februar 2013 #68 Skrevet 24. februar 2013 4 sider -dette er ny rekord føler jeg! Søndagskvelden introduserer Bevo og the animal kingdom axis of evil! Selv om de neste episodene er vonde å se på (stakkars Matt), så er det gode elementer også. I've got the animal kingdom axis of evil down there! Det er jo bare kongebra i seg sjøl.Kanskje jeg skal kjøre samme løp, har blitt lite kontinuitet her nå og kan jo alt utenat uansett, så om du vil nerde mer i kveld kan jeg hoppe inn på samme sode!
Gjest Helle_Høygir Skrevet 24. februar 2013 #69 Skrevet 24. februar 2013 Jaaaa synkronnerding er gull! Junior måtte legges så det ble en liten pause - jeg har akkurat sett Jordan pælme hideakey steinen
Gjest Helle_Høygir Skrevet 24. februar 2013 #70 Skrevet 24. februar 2013 Måtte stoppe litt i ny og ne for å notere - er så mye i denne episoden Har Bevo mer enn 1 ansiktsuttrykk? Han er veldig sindig og rooolig må jeg si.. Kim som måtte øve 4 timer daglig ved 36 mnd alder - det er 3 år - hvordan får de en 3 åring til å gjøre slikt? De har jo oppmerksomhetspenn som ei bananflue i den aldern.. "You get mad without basis I get mad when you sing for racists Say a little prayer for you" En HGVM klassiker in the making! I'll tell you this lacks the feeling of professionalism - animal axis of evil minner meg litt om en god norsken, svensken og dansken vits Når Jordan sitter på taket og "forklarer" Danny om hvorfor de ikke kan date; når de er på sykehuset på UL så er hun 12 uker - hvor lang tid har det gått mellom da og taket? For på taket sier hun "what if in 4 months from now when I am 7 months pregnant". Eh hæ?? Det regnestykket får jeg ikke til gå opp med mindre taket er rett etter og det er det ikke siden hun sa det før jul og dette er etter jul? Og så da under sangen tilslutt hvor de river opp gulvet og Matt ser på- det må da være en metafor for hjertet hans som rives opp. Får så vondt av han Sånn det var en episode med nerding more to come!!
Gjest sug lut Skrevet 24. februar 2013 #72 Skrevet 24. februar 2013 -Yeah, I'm gonna keep talking now till I'm done. And then if you feel you've got something to say, I'll give you a moment. - Have I done something wrong? - Probably. But that is not what this is about. Det trengs flere Jack Rudolph i min umiddelbare nærhet!
Gjest sug lut Skrevet 24. februar 2013 #73 Skrevet 24. februar 2013 Jaaaa synkronnerding er gull! Junior måtte legges så det ble en liten pause - jeg har akkurat sett Jordan pælme hideakey steinen Hun kaster bra, da
Gjest sug lut Skrevet 24. februar 2013 #74 Skrevet 24. februar 2013 Forøvrig har jeg voldsom og irl lyst til å banke Hallie Galloway.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 24. februar 2013 #75 Skrevet 24. februar 2013 Om du finner en eller flere Jack'er så vil ikke delt omsorgsrett plage meg der altså. Jeg ville vært mer enn samarbeidsvillig der og ikke vært noe slem eller slikt (leser mye rart her inne hehe). Jordan er en god kaster ja - hun sa "I was offered scholarships" - tok hun de da? Også et mysterium vi ikke får svar på. Og hvorfor har Jack og kona separert seg? Han er jo bare skjønnheten selv! Idiot kvinnfolk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå