ellen-propellen Skrevet 20. november 2012 #101 Skrevet 20. november 2012 . Nå er det ikke snakk om og stikke nesen helt ned i posen da, men åpner hun den så klarer hun og lukte om det lukter kjemisk (narko) eller jordbær, vanilje ( proteinpulver) eller ikkeno ( protinpulver nøytralt eller kreatin) Du er kanskje narkopoliti siden du gir så gode råd ang narkotika og lukt? Eller har du vært på mange kurs i regi politiet når det kommer til stoff? Jeg har vært på flere kurs ang dette som politiet har holdt. Narkopolitiet sier man skal ALDRI lukte på det, ALDRI. Selv har de med motgift i tilfelle de eller hundene for i seg stoff. Hvor i all verden har du vært på kurs??? Hundene får motgift hos dyrelege, men det er fordi de ofte spiser det. Mennesker er som oftest så fornuftige at de lukter (ikke sniffer og dermed får stoffet opp i nesen). Å lukte er en vesentlig indikasjon på hva vi har med å gjøre.. Og ikke forbundet med vesentlig risiko. Til HI: snakk med kjæresten din Anonym poster: 77e0128fc952a9fbf81d34e5def3961e Siste kurset jeg var på var med narkotikapolitiet i Vestfold. Hvor har du lært din informasjon?
Anonym bruker Skrevet 20. november 2012 #102 Skrevet 20. november 2012 . Nå er det ikke snakk om og stikke nesen helt ned i posen da, men åpner hun den så klarer hun og lukte om det lukter kjemisk (narko) eller jordbær, vanilje ( proteinpulver) eller ikkeno ( protinpulver nøytralt eller kreatin) Du er kanskje narkopoliti siden du gir så gode råd ang narkotika og lukt? Eller har du vært på mange kurs i regi politiet når det kommer til stoff? Jeg har vært på flere kurs ang dette som politiet har holdt. Narkopolitiet sier man skal ALDRI lukte på det, ALDRI. Selv har de med motgift i tilfelle de eller hundene for i seg stoff. Hvor i all verden har du vært på kurs??? Hundene får motgift hos dyrelege, men det er fordi de ofte spiser det. Mennesker er som oftest så fornuftige at de lukter (ikke sniffer og dermed får stoffet opp i nesen). Å lukte er en vesentlig indikasjon på hva vi har med å gjøre.. Og ikke forbundet med vesentlig risiko. Til HI: snakk med kjæresten din Anonym poster: 77e0128fc952a9fbf81d34e5def3961e Siste kurset jeg var på var med narkotikapolitiet i Vestfold. Hvor har du lært din informasjon? Jeg har også vært på kurs med politiet og lærte ikke mer enn hvilken fantastisk ignorans man kan finne også innenfor politiets rekker. Anonym poster: c2c992fc9a7e4225aed96eead68a530e
ellen-propellen Skrevet 20. november 2012 #103 Skrevet 20. november 2012 . Nå er det ikke snakk om og stikke nesen helt ned i posen da, men åpner hun den så klarer hun og lukte om det lukter kjemisk (narko) eller jordbær, vanilje ( proteinpulver) eller ikkeno ( protinpulver nøytralt eller kreatin) Du er kanskje narkopoliti siden du gir så gode råd ang narkotika og lukt? Eller har du vært på mange kurs i regi politiet når det kommer til stoff? Jeg har vært på flere kurs ang dette som politiet har holdt. Narkopolitiet sier man skal ALDRI lukte på det, ALDRI. Selv har de med motgift i tilfelle de eller hundene for i seg stoff. Hvor i all verden har du vært på kurs??? Hundene får motgift hos dyrelege, men det er fordi de ofte spiser det. Mennesker er som oftest så fornuftige at de lukter (ikke sniffer og dermed får stoffet opp i nesen). Å lukte er en vesentlig indikasjon på hva vi har med å gjøre.. Og ikke forbundet med vesentlig risiko. Til HI: snakk med kjæresten din Anonym poster: 77e0128fc952a9fbf81d34e5def3961e Siste kurset jeg var på var med narkotikapolitiet i Vestfold. Hvor har du lært din informasjon? Jeg har også vært på kurs med politiet og lærte ikke mer enn hvilken fantastisk ignorans man kan finne også innenfor politiets rekker. Anonym poster: c2c992fc9a7e4225aed96eead68a530e Wow. Da bør hi høre på deg. Du lærte helt tydelig mest, og kan da best.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2012 #104 Skrevet 20. november 2012 Hi her... Mange saklige og ikke minst usaklige svar her. Overskriften var brutal og som en skrev her ang bruker misbruker så ser jeg den. Min feil Efedrin var svaret jeg fikk. Jeg har googlet og søkt men blir ikke klokere men pulveret er kastet i do av oss begge. Han sier han har fått det for å prøve og jeg har valgt å tro han. Kjærligheten er stor men kommer til å være mye oppvakt fremover. Anonym poster: d2bee695b7429d66b5222e8dbc0c65e8
ærlig talt Skrevet 20. november 2012 #105 Skrevet 20. november 2012 http://www.antidoping.no/internett/medisinsk-info/dopingmidler-metoder/efedrin/ Dette sier vel litt, og at det IKKE er lurt å putte i seg dette her..
badgi Skrevet 20. november 2012 #106 Skrevet 20. november 2012 For Guds skyld, mistenker du at det er narkotika så lukter du ikke på det! Innhalering av for store mengder narkotika er dødelig!! Idioter bør ikke gi råd på nettforum, livet er ikke en episode av csi. Chahaha:)
Anonym bruker Skrevet 20. november 2012 #107 Skrevet 20. november 2012 Du er dum eller?! Sammenligner du virkelig lovlige ting som en øl med ulovlige substanser?! Seriøst?? Det kan bli ganske store konsekvenser av å oppbevare ulovlige stoffer i hus, spesielt vis det er barn tilstede... Politi, barnevern, at barnet kan få tak i det og få det i seg osv... Hva sier du vis ungen din kommer superspeeda på legevakta?! Geez, ta deg ei brødskive og ro ned! Det var en sammenligning mot det å gjøre noe av og til kontra det å være misbruker. Ikke at det skal være greit å ha ulovlige substanser i huset/jakkelomma/veska/whatever. Herlighet, misliker virkelig folk som står opp på feil bein... Men mener du det er greit å drive med narkotika? Anonym poster: b9aa97bb4945e952bb357b3d8f4a9c1f
Gjest Malore Skrevet 21. november 2012 #108 Skrevet 21. november 2012 Du er dum eller?! Sammenligner du virkelig lovlige ting som en øl med ulovlige substanser?! Seriøst?? Det kan bli ganske store konsekvenser av å oppbevare ulovlige stoffer i hus, spesielt vis det er barn tilstede... Politi, barnevern, at barnet kan få tak i det og få det i seg osv... Hva sier du vis ungen din kommer superspeeda på legevakta?! Geez, ta deg ei brødskive og ro ned! Det var en sammenligning mot det å gjøre noe av og til kontra det å være misbruker. Ikke at det skal være greit å ha ulovlige substanser i huset/jakkelomma/veska/whatever. Herlighet, misliker virkelig folk som står opp på feil bein... Men mener du det er greit å drive med narkotika? Anonym poster: b9aa97bb4945e952bb357b3d8f4a9c1f Jeg?! Er i mot både alkohol og narkotika...
Anonym bruker Skrevet 21. november 2012 #109 Skrevet 21. november 2012 Kan jo være proteinpuler av et eller annet slag. Hvordan er konsistensen? Proteinpuler Anonym poster: 9fa55e3e133148746f0c97d63cae9366
Anonym bruker Skrevet 22. november 2012 #110 Skrevet 22. november 2012 Du er dum eller?! Sammenligner du virkelig lovlige ting som en øl med ulovlige substanser?! Seriøst?? Det kan bli ganske store konsekvenser av å oppbevare ulovlige stoffer i hus, spesielt vis det er barn tilstede... Politi, barnevern, at barnet kan få tak i det og få det i seg osv... Hva sier du vis ungen din kommer superspeeda på legevakta?! Geez, ta deg ei brødskive og ro ned! Det var en sammenligning mot det å gjøre noe av og til kontra det å være misbruker. Ikke at det skal være greit å ha ulovlige substanser i huset/jakkelomma/veska/whatever. Herlighet, misliker virkelig folk som står opp på feil bein... Men mener du det er greit å drive med narkotika? Anonym poster: b9aa97bb4945e952bb357b3d8f4a9c1f Jeg?! Er i mot både alkohol og narkotika... Mente miryks Anonym poster: b9aa97bb4945e952bb357b3d8f4a9c1f
Gjest Malore Skrevet 22. november 2012 #111 Skrevet 22. november 2012 Du er dum eller?! Sammenligner du virkelig lovlige ting som en øl med ulovlige substanser?! Seriøst?? Det kan bli ganske store konsekvenser av å oppbevare ulovlige stoffer i hus, spesielt vis det er barn tilstede... Politi, barnevern, at barnet kan få tak i det og få det i seg osv... Hva sier du vis ungen din kommer superspeeda på legevakta?! Geez, ta deg ei brødskive og ro ned! Det var en sammenligning mot det å gjøre noe av og til kontra det å være misbruker. Ikke at det skal være greit å ha ulovlige substanser i huset/jakkelomma/veska/whatever. Herlighet, misliker virkelig folk som står opp på feil bein... Men mener du det er greit å drive med narkotika? Anonym poster: b9aa97bb4945e952bb357b3d8f4a9c1f Jeg?! Er i mot både alkohol og narkotika... Mente miryks Anonym poster: b9aa97bb4945e952bb357b3d8f4a9c1f Okå ble litt bekymra for om jeg kunne ha klart å få det til å virke som jeg syns narkotika er ok... Lurte på samme ang miryks...
Anonym bruker Skrevet 22. november 2012 #112 Skrevet 22. november 2012 Du er dum eller?! Sammenligner du virkelig lovlige ting som en øl med ulovlige substanser?! Seriøst?? Det kan bli ganske store konsekvenser av å oppbevare ulovlige stoffer i hus, spesielt vis det er barn tilstede... Politi, barnevern, at barnet kan få tak i det og få det i seg osv... Hva sier du vis ungen din kommer superspeeda på legevakta?! Geez, ta deg ei brødskive og ro ned! Det var en sammenligning mot det å gjøre noe av og til kontra det å være misbruker. Ikke at det skal være greit å ha ulovlige substanser i huset/jakkelomma/veska/whatever. Herlighet, misliker virkelig folk som står opp på feil bein... Men mener du det er greit å drive med narkotika? Anonym poster: b9aa97bb4945e952bb357b3d8f4a9c1f Jeg?! Er i mot både alkohol og narkotika... Mente miryks Anonym poster: b9aa97bb4945e952bb357b3d8f4a9c1f Okå ble litt bekymra for om jeg kunne ha klart å få det til å virke som jeg syns narkotika er ok... Lurte på samme ang miryks... Nei, likte svarene dine Godt å vite at det er flere som er avholds her i verden Anonym poster: b9aa97bb4945e952bb357b3d8f4a9c1f
Catlady Skrevet 23. november 2012 #113 Skrevet 23. november 2012 Mistenker han ikke har rent mel i posen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå