Gå til innhold

Min mann er narkoman


Anbefalte innlegg

Skrevet
.

 

Nå er det ikke snakk om og stikke nesen helt ned i posen da, men åpner hun den så klarer hun og lukte om det lukter kjemisk (narko) eller jordbær, vanilje ( proteinpulver) eller ikkeno ( protinpulver nøytralt eller kreatin)

 

Du er kanskje narkopoliti siden du gir så gode råd ang narkotika og lukt? Eller har du vært på mange kurs i regi politiet når det kommer til stoff?

Jeg har vært på flere kurs ang dette som politiet har holdt. Narkopolitiet sier man skal ALDRI lukte på det, ALDRI. Selv har de med motgift i tilfelle de eller hundene for i seg stoff.

 

Hvor i all verden har du vært på kurs??? Hundene får motgift hos dyrelege, men det er fordi de ofte spiser det. Mennesker er som oftest så fornuftige at de lukter (ikke sniffer og dermed får stoffet opp i nesen). Å lukte er en vesentlig indikasjon på hva vi har med å gjøre.. Og ikke forbundet med vesentlig risiko.

 

Til HI: snakk med kjæresten din :)

 

Anonym poster: 77e0128fc952a9fbf81d34e5def3961e

 

Siste kurset jeg var på var med narkotikapolitiet i Vestfold. Hvor har du lært din informasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
.

 

Nå er det ikke snakk om og stikke nesen helt ned i posen da, men åpner hun den så klarer hun og lukte om det lukter kjemisk (narko) eller jordbær, vanilje ( proteinpulver) eller ikkeno ( protinpulver nøytralt eller kreatin)

 

Du er kanskje narkopoliti siden du gir så gode råd ang narkotika og lukt? Eller har du vært på mange kurs i regi politiet når det kommer til stoff?

Jeg har vært på flere kurs ang dette som politiet har holdt. Narkopolitiet sier man skal ALDRI lukte på det, ALDRI. Selv har de med motgift i tilfelle de eller hundene for i seg stoff.

 

Hvor i all verden har du vært på kurs??? Hundene får motgift hos dyrelege, men det er fordi de ofte spiser det. Mennesker er som oftest så fornuftige at de lukter (ikke sniffer og dermed får stoffet opp i nesen). Å lukte er en vesentlig indikasjon på hva vi har med å gjøre.. Og ikke forbundet med vesentlig risiko.

 

Til HI: snakk med kjæresten din smile.png

 

Anonym poster: 77e0128fc952a9fbf81d34e5def3961e

 

Siste kurset jeg var på var med narkotikapolitiet i Vestfold. Hvor har du lært din informasjon?

 

Jeg har også vært på kurs med politiet og lærte ikke mer enn hvilken fantastisk ignorans man kan finne også innenfor politiets rekker.

 

Anonym poster: c2c992fc9a7e4225aed96eead68a530e

Skrevet
.

 

Nå er det ikke snakk om og stikke nesen helt ned i posen da, men åpner hun den så klarer hun og lukte om det lukter kjemisk (narko) eller jordbær, vanilje ( proteinpulver) eller ikkeno ( protinpulver nøytralt eller kreatin)

Du er kanskje narkopoliti siden du gir så gode råd ang narkotika og lukt? Eller har du vært på mange kurs i regi politiet når det kommer til stoff?

Jeg har vært på flere kurs ang dette som politiet har holdt. Narkopolitiet sier man skal ALDRI lukte på det, ALDRI. Selv har de med motgift i tilfelle de eller hundene for i seg stoff.

 

Hvor i all verden har du vært på kurs??? Hundene får motgift hos dyrelege, men det er fordi de ofte spiser det. Mennesker er som oftest så fornuftige at de lukter (ikke sniffer og dermed får stoffet opp i nesen). Å lukte er en vesentlig indikasjon på hva vi har med å gjøre.. Og ikke forbundet med vesentlig risiko.

 

Til HI: snakk med kjæresten din smile.png

 

Anonym poster: 77e0128fc952a9fbf81d34e5def3961e

 

Siste kurset jeg var på var med narkotikapolitiet i Vestfold. Hvor har du lært din informasjon?

 

Jeg har også vært på kurs med politiet og lærte ikke mer enn hvilken fantastisk ignorans man kan finne også innenfor politiets rekker.

 

Anonym poster: c2c992fc9a7e4225aed96eead68a530e

 

Wow.

Da bør hi høre på deg. Du lærte helt tydelig mest, og kan da best.

Skrevet

Hi her...

Mange saklige og ikke minst usaklige svar her.

Overskriften var brutal og som en skrev her ang bruker misbruker så ser jeg den. Min feil :)

Efedrin var svaret jeg fikk. Jeg har googlet og søkt men blir ikke klokere men pulveret er kastet i do av oss begge.

Han sier han har fått det for å prøve og jeg har valgt å tro han. Kjærligheten er stor men kommer til å være mye oppvakt fremover.

 

Anonym poster: d2bee695b7429d66b5222e8dbc0c65e8

Skrevet

For Guds skyld, mistenker du at det er narkotika så lukter du ikke på det!

Innhalering av for store mengder narkotika er dødelig!!

Idioter bør ikke gi råd på nettforum, livet er ikke en episode av csi.

Chahaha:)
Skrevet

Du er dum eller?! Sammenligner du virkelig lovlige ting som en øl med ulovlige substanser?! Seriøst?? Det kan bli ganske store konsekvenser av å oppbevare ulovlige stoffer i hus, spesielt vis det er barn tilstede... Politi, barnevern, at barnet kan få tak i det og få det i seg osv... Hva sier du vis ungen din kommer superspeeda på legevakta?!

 

Geez, ta deg ei brødskive og ro ned! Det var en sammenligning mot det å gjøre noe av og til kontra det å være misbruker. Ikke at det skal være greit å ha ulovlige substanser i huset/jakkelomma/veska/whatever.

 

Herlighet, misliker virkelig folk som står opp på feil bein...

 

Men mener du det er greit å drive med narkotika? :(

 

Anonym poster: b9aa97bb4945e952bb357b3d8f4a9c1f

Skrevet

Du er dum eller?! Sammenligner du virkelig lovlige ting som en øl med ulovlige substanser?! Seriøst?? Det kan bli ganske store konsekvenser av å oppbevare ulovlige stoffer i hus, spesielt vis det er barn tilstede... Politi, barnevern, at barnet kan få tak i det og få det i seg osv... Hva sier du vis ungen din kommer superspeeda på legevakta?!

 

Geez, ta deg ei brødskive og ro ned! Det var en sammenligning mot det å gjøre noe av og til kontra det å være misbruker. Ikke at det skal være greit å ha ulovlige substanser i huset/jakkelomma/veska/whatever.

 

Herlighet, misliker virkelig folk som står opp på feil bein...

 

Men mener du det er greit å drive med narkotika? :(

 

Anonym poster: b9aa97bb4945e952bb357b3d8f4a9c1f

Jeg?! Er i mot både alkohol og narkotika...

Skrevet

Kan jo være proteinpuler av et eller annet slag. Hvordan er konsistensen?

Proteinpuler :D

 

Anonym poster: 9fa55e3e133148746f0c97d63cae9366

Skrevet

Du er dum eller?! Sammenligner du virkelig lovlige ting som en øl med ulovlige substanser?! Seriøst?? Det kan bli ganske store konsekvenser av å oppbevare ulovlige stoffer i hus, spesielt vis det er barn tilstede... Politi, barnevern, at barnet kan få tak i det og få det i seg osv... Hva sier du vis ungen din kommer superspeeda på legevakta?!

 

Geez, ta deg ei brødskive og ro ned! Det var en sammenligning mot det å gjøre noe av og til kontra det å være misbruker. Ikke at det skal være greit å ha ulovlige substanser i huset/jakkelomma/veska/whatever.

 

Herlighet, misliker virkelig folk som står opp på feil bein...

 

Men mener du det er greit å drive med narkotika? :(

 

Anonym poster: b9aa97bb4945e952bb357b3d8f4a9c1f

Jeg?! Er i mot både alkohol og narkotika...

 

Mente miryks ;)

 

Anonym poster: b9aa97bb4945e952bb357b3d8f4a9c1f

Skrevet

Du er dum eller?! Sammenligner du virkelig lovlige ting som en øl med ulovlige substanser?! Seriøst?? Det kan bli ganske store konsekvenser av å oppbevare ulovlige stoffer i hus, spesielt vis det er barn tilstede... Politi, barnevern, at barnet kan få tak i det og få det i seg osv... Hva sier du vis ungen din kommer superspeeda på legevakta?!

 

Geez, ta deg ei brødskive og ro ned! Det var en sammenligning mot det å gjøre noe av og til kontra det å være misbruker. Ikke at det skal være greit å ha ulovlige substanser i huset/jakkelomma/veska/whatever.

 

Herlighet, misliker virkelig folk som står opp på feil bein...

 

Men mener du det er greit å drive med narkotika? :(

 

Anonym poster: b9aa97bb4945e952bb357b3d8f4a9c1f

Jeg?! Er i mot både alkohol og narkotika...

 

Mente miryks ;)

 

Anonym poster: b9aa97bb4945e952bb357b3d8f4a9c1f

Okå:) ble litt bekymra for om jeg kunne ha klart å få det til å virke som jeg syns narkotika er ok... Lurte på samme ang miryks...

Skrevet

Du er dum eller?! Sammenligner du virkelig lovlige ting som en øl med ulovlige substanser?! Seriøst?? Det kan bli ganske store konsekvenser av å oppbevare ulovlige stoffer i hus, spesielt vis det er barn tilstede... Politi, barnevern, at barnet kan få tak i det og få det i seg osv... Hva sier du vis ungen din kommer superspeeda på legevakta?!

 

Geez, ta deg ei brødskive og ro ned! Det var en sammenligning mot det å gjøre noe av og til kontra det å være misbruker. Ikke at det skal være greit å ha ulovlige substanser i huset/jakkelomma/veska/whatever.

 

Herlighet, misliker virkelig folk som står opp på feil bein...

 

Men mener du det er greit å drive med narkotika? :(

 

Anonym poster: b9aa97bb4945e952bb357b3d8f4a9c1f

Jeg?! Er i mot både alkohol og narkotika...

 

Mente miryks ;)

 

Anonym poster: b9aa97bb4945e952bb357b3d8f4a9c1f

Okå :) ble litt bekymra for om jeg kunne ha klart å få det til å virke som jeg syns narkotika er ok... Lurte på samme ang miryks...

 

Nei, likte svarene dine :) Godt å vite at det er flere som er avholds her i verden ;)

 

Anonym poster: b9aa97bb4945e952bb357b3d8f4a9c1f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...