Gjest Miryks Skrevet 20. november 2012 #76 Skrevet 20. november 2012 Du er dum eller?! Sammenligner du virkelig lovlige ting som en øl med ulovlige substanser?! Seriøst?? Det kan bli ganske store konsekvenser av å oppbevare ulovlige stoffer i hus, spesielt vis det er barn tilstede... Politi, barnevern, at barnet kan få tak i det og få det i seg osv... Hva sier du vis ungen din kommer superspeeda på legevakta?! Geez, ta deg ei brødskive og ro ned! Det var en sammenligning mot det å gjøre noe av og til kontra det å være misbruker. Ikke at det skal være greit å ha ulovlige substanser i huset/jakkelomma/veska/whatever. Herlighet, misliker virkelig folk som står opp på feil bein... Og jeg misliker folk som tydeligvis er så naive at de kan unnskylde og bagatellisere bruk av dop!! Du leste ikke annet enn den siste setningen, gjorde du? Det var overhodet ikke en bagatellisering av bruk av dop, men en sammenligning av det å gjøre noe (hva som helst, IKKE dop), kontra å være avhengig. Er ikke bare dop en kan være avhengig av.
Gjest Miryks Skrevet 20. november 2012 #78 Skrevet 20. november 2012 Leste hele og reagerer.... Da skal du få lov til å reagere og tolke det slik du selv vil. Jeg har forklart hva jeg mente. At du vil sitte med lim i ræva og ikke innrømme at du misforstod, fine by me
Gjest Malore Skrevet 20. november 2012 #80 Skrevet 20. november 2012 Det var utrolig mye synsing og fjas i denne tråden... Stakkars hi må jo bli ganske forvirra...
Gjest Malore Skrevet 20. november 2012 #81 Skrevet 20. november 2012 Leste hele og reagerer.... Da skal du få lov til å reagere og tolke det slik du selv vil. Jeg har forklart hva jeg mente. At du vil sitte med lim i ræva og ikke innrømme at du misforstod, fine by me Jeg har lov å mene og tolke alt jeg vil akkurat som det passer meg:)
Gjest Miryks Skrevet 20. november 2012 #82 Skrevet 20. november 2012 Såså, høner...... Yeah, but no, but yeah, but yeah, but..! D: Okei. Logger av NUH og går meg en tur. Eller noe.
ellen-propellen Skrevet 20. november 2012 #83 Skrevet 20. november 2012 Siden mange ber HI starte stoffet. Men hvor kan man bare droppe innom ett labratorie og be om å teste pulver?
eliona Skrevet 20. november 2012 #84 Skrevet 20. november 2012 Jeg har ikke lest alle svar her, men mannen min har ofte hatt pose med pulver i. Det har vært matpakkeposer med proteinpulver eller kreatin. Disse har han ofte glemt i skapet før han skulle på trening og skulle bare innom kleskapet sitt for å ta på seg en t-skjorte. Dette kan være brunt, rosa, eller hvitt.
Gjest Malore Skrevet 20. november 2012 #85 Skrevet 20. november 2012 Såså, høner...... Yeah, but no, but yeah, but yeah, but..! D: Okei. Logger av NUH og går meg en tur. Eller noe. Håper jeg ikke fornærmet deg eller at du ble lei deg? Isåfall så var ikke det meninga altså!! Man kan teste dop hos politiet... Eller hos lege tror jeg? Ring å hør med fastlegen eller politiet hi!
Gjest Miryks Skrevet 20. november 2012 #86 Skrevet 20. november 2012 Håper jeg ikke fornærmet deg eller at du ble lei deg? Isåfall så var ikke det meninga altså!! Man kan teste dop hos politiet... Eller hos lege tror jeg? Ring å hør med fastlegen eller politiet hi! Du har ikke angrepet meg som person eller kritisert meg som mor. Nei, jeg er ikke fornærmet eller lei meg
Gjest Malore Skrevet 20. november 2012 #87 Skrevet 20. november 2012 Håper jeg ikke fornærmet deg eller at du ble lei deg? Isåfall så var ikke det meninga altså!! Man kan teste dop hos politiet... Eller hos lege tror jeg? Ring å hør med fastlegen eller politiet hi! Du har ikke angrepet meg som person eller kritisert meg som mor. Nei, jeg er ikke fornærmet eller lei meg Bra:)
Gjest Miryks Skrevet 20. november 2012 #89 Skrevet 20. november 2012 *applaus* Hvem skulle trodd at Pollard har en fremtid som fredsmekler? That is sooo unfair, liksom?
Anonym bruker Skrevet 20. november 2012 #90 Skrevet 20. november 2012 Hvis han påstår at det er noe ufarlig trenings-pulver så kan du jo si at du også vil ha? Hvis han nekter deg å smake på det så hadde jeg nok reagert med å tro det samme som deg. Usakelig: du kan prøve å selge det som dop og se om du får klager... Anonym poster: 7548a16b85474658b90e37ffe89b2607
Gjest Vicky Pollard Skrevet 20. november 2012 #91 Skrevet 20. november 2012 Kanskje jeg skal ta turen til Syria eller Israelog se om "Såså, høner" har effekt der?
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 20. november 2012 #92 Skrevet 20. november 2012 Dette er en av de dummeste og mest ubrukelige debattene her på lenge, but I suppose in the land of the blind, one-eyed man is king HI: Snakk med mannen din. Han er den eneste i hele verden som kan svare deg på det du vil vite. Man avgjør ikke hvorvidt andres rusbruk/misbruk er sykelig utfra hva de inntar, men utfra motivasjon for bruken og brukermønster over lengre tid. Er han dysfunksjonell for tiden? Vil du høre sannheten, er det lurt å lage et diskusjonsklima som åpner for det. Sagt med andre ord: Kvitt deg med holdninger som den i overskriften så snart som mulig, det er ikke mulig å diskutere med noen som er nesten kunnskapsløse, men som likevel vet best. Dette har du sikkert opplevd selv fra tid til annen.
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 20. november 2012 #93 Skrevet 20. november 2012 Hvis han påstår at det er noe ufarlig trenings-pulver så kan du jo si at du også vil ha? Hvis han nekter deg å smake på det så hadde jeg nok reagert med å tro det samme som deg. Usakelig: du kan prøve å selge det som dop og se om du får klager... Anonym poster: 7548a16b85474658b90e37ffe89b2607 Det finnes neppe en grunn til at han ikke skulle la henne smake. Er et vanlig husholdsprodukt, så er det det. Er det noe annet, så kommer de antagelig til å ha den beste sexen så langt i forholdet. Hvilke tapsutsikter ser du?
Gjest Vicky Pollard Skrevet 20. november 2012 #94 Skrevet 20. november 2012 Jeg hadde snorta i meg ei lita stripe.. Hvem vet - kanskje det omsider hadde blitt fart på nedvasken til jul?
Anonym bruker Skrevet 20. november 2012 #95 Skrevet 20. november 2012 Jeg tror det er hvetemel, jeg. Han er nok en typisk "skapbaker". Mange menn synes det er flaut å holde på med rosa cupcakes... Anonym poster: ebbe495f3754a205f5edada88ddaed0b
Marjoriee Dawes Skrevet 20. november 2012 #96 Skrevet 20. november 2012 Haha for en tråd?!!!! Hoj. Men hi, har du fått smakt, luktet, prøvd, analysert, eller fått snakket med mannen om det enda eller?
Von Hertelhofen Skrevet 20. november 2012 #97 Skrevet 20. november 2012 Ja HI, nå vil vi ha en oppdatering! Er mannen din knarker?
Anonym bruker Skrevet 20. november 2012 #98 Skrevet 20. november 2012 Hvis han påstår pulveret er til bruk i treningssammenheng ville jeg spurt om navn på produktet og hva det skal være godt for, samt at han har vel en større boks som han doserer ut fra hvis det er et lovlig preparat? Anonym poster: 9570b49eb7db89aa4dd8194d288183ff
Staark Skrevet 20. november 2012 #99 Skrevet 20. november 2012 Det kan også være ketamin. (-"som ikke er like farlig som amfetamin og kokain, og som heller ikke gir utslag på pisseprøve" sitat fra en bruker.) Håper det går bra med deg hi.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2012 #100 Skrevet 20. november 2012 . Nå er det ikke snakk om og stikke nesen helt ned i posen da, men åpner hun den så klarer hun og lukte om det lukter kjemisk (narko) eller jordbær, vanilje ( proteinpulver) eller ikkeno ( protinpulver nøytralt eller kreatin) Du er kanskje narkopoliti siden du gir så gode råd ang narkotika og lukt? Eller har du vært på mange kurs i regi politiet når det kommer til stoff? Jeg har vært på flere kurs ang dette som politiet har holdt. Narkopolitiet sier man skal ALDRI lukte på det, ALDRI. Selv har de med motgift i tilfelle de eller hundene for i seg stoff. Hvor i all verden har du vært på kurs??? Hundene får motgift hos dyrelege, men det er fordi de ofte spiser det. Mennesker er som oftest så fornuftige at de lukter (ikke sniffer og dermed får stoffet opp i nesen). Å lukte er en vesentlig indikasjon på hva vi har med å gjøre.. Og ikke forbundet med vesentlig risiko. Til HI: snakk med kjæresten din Anonym poster: 77e0128fc952a9fbf81d34e5def3961e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå