Gjest Mrs. Careface Skrevet 18. november 2012 #26 Skrevet 18. november 2012 Dette kan jo også være Kreatin, det er et hvitt pulver med omtrent samme konsistens som potetmel. Der kan man smake forskjellen, ta bitte litt på lillefingeren og på tunga, smaker deet som paracet er det ikke narkotika. Men smaker det som noe kjemisk avfall er det ikke kreatin eller protein pulver . Btw, jeg har aldri holdt på med dette men mannen min jar prøvd sitt i sin ungdoms tid, spurte han.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2012 #27 Skrevet 18. november 2012 Tenker også steroider. Evt. kan det jo, i naivitetens navn, være proteinpulver ferdig oppmålt til én porsjon. Anonym poster: 8d160e6d9d43d52763304cd7d29ef165
Gjest Miryks Skrevet 18. november 2012 #28 Skrevet 18. november 2012 kokain er pepper... skjønner ikke hvorfor skrive begge deler, er jo det samme. kokain er da alldeles ikke pepper! så slutrt og henge deg opp i hva andre skriver istedetfor å ha enorme skrive feil selv. Lukt på det, og er det en kvalmende lukt, elr lukter nesten ingenting så er det jo ikke tvil. Men folk nevner protein pulver her, hvem har det i små poser i klesskapet da? prøver dere og blinde henne? dette må taes på alvor, hva om et barn krøp inn der for gjemsel og fant dette. de trur alt er godteri!! Jeg ville tatt det veldig alvorlig, har en fortid med dette selv og reagerer veldig sterkt på de som nærmer seg sånne ting med barn. barn blir evig merket at slikt! Så valget er ditt om du vil tro på protein pulver, men sannheten er nok at hvis det hadde vært protein pulver ville det nok liggi i den boksen det ble kjøpt fra! Anonym poster: fc249014a558b1a515b40eed40de130d Vel, unnskyld meg for at jeg ikke er for å beskylde folk for noe så alvorlig som narkotikabruk før alt av fakta er på bordet.
Light of my life Skrevet 18. november 2012 #29 Skrevet 18. november 2012 Tror steroider kommer i ampuller, ikke som pulver. Tviler på at dette er proteinpulver ja. Hvorfor skal han ha det i en liten pose i skapet? Nei, sorry HI sjansen er nok stor for at du har en mann som tar kokain eller amfetamin. Hvis du vil være helt sikkert kan du ta ørlitegrann ut av posen og få det testet.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2012 #30 Skrevet 18. november 2012 Hi, hva skal du gjøre? Anonym poster: b4d6638c4fd88967b9cdc107e0e2699e
Mamma_til_2 Skrevet 18. november 2012 #31 Skrevet 18. november 2012 mye det kan være, men har det lukt, smak hva er konsistens? det kan være proteinpulver, kreatinpulver, mye som tilhører treningens verden, ikke si narkoman før du vet det sikkert!
Anonym bruker Skrevet 18. november 2012 #32 Skrevet 18. november 2012 Nå er det sikkert noen som kommer til å halshugge meg her, men... Han er vel ikke narkoman selv om han har stoff i hus? Jeg mener man må ha brukt det en stund, og ikke bare en gang eller to, for å bli kalt narkoman. Anonym poster: 9810e0dc7c91acb6be54185a666cf363
Gjest Miryks Skrevet 18. november 2012 #33 Skrevet 18. november 2012 (endret) Nå er det sikkert noen som kommer til å halshugge meg her, men... Han er vel ikke narkoman selv om han har stoff i hus? Jeg mener man må ha brukt det en stund, og ikke bare en gang eller to, for å bli kalt narkoman. Anonym poster: 9810e0dc7c91acb6be54185a666cf363 My thoughts exactly. Ligger som oftest en øl/cider i kjøleskapet her hos oss, vi er vel ikke alkoholikere av den grunn... Og vil jo tro at HI ville oppdaget det om mannen gikk på et eller annet. Endret 18. november 2012 av Miryks
Anonym bruker Skrevet 18. november 2012 #34 Skrevet 18. november 2012 Enig med de siste her, ellers så må jeg vel regne meg selv som en eksnarkoman..... Ja, jeg prøvde kola 2-3 ganger når jeg var ung og dum, men jeg syns virkelig ikke at jeg er en avvendt narkoman av den grunn Anonym poster: 7ceeb96b32eb4cc072b1a4729259eafa
valkyrien Skrevet 18. november 2012 #35 Skrevet 18. november 2012 kokain er pepper... skjønner ikke hvorfor skrive begge deler, er jo det samme. Nei, pepper er amfetamin...
Gjest Vicky Pollard Skrevet 18. november 2012 #36 Skrevet 18. november 2012 kokain er pepper... skjønner ikke hvorfor skrive begge deler, er jo det samme. kokain er da alldeles ikke pepper! så slutrt og henge deg opp i hva andre skriver istedetfor å ha enorme skrive feil selv. Lukt på det, og er det en kvalmende lukt, elr lukter nesten ingenting så er det jo ikke tvil. Men folk nevner protein pulver her, hvem har det i små poser i klesskapet da? prøver dere og blinde henne? dette må taes på alvor, hva om et barn krøp inn der for gjemsel og fant dette. de trur alt er godteri!! Jeg ville tatt det veldig alvorlig, har en fortid med dette selv og reagerer veldig sterkt på de som nærmer seg sånne ting med barn. barn blir evig merket at slikt! Så valget er ditt om du vil tro på protein pulver, men sannheten er nok at hvis det hadde vært protein pulver ville det nok liggi i den boksen det ble kjøpt fra! Anonym poster: fc249014a558b1a515b40eed40de130d Herregud, idiot! Beklager deres høyhet! Skjønner uansett ikke poenget med å bruke pepper om amfetamin, det er dib, ikke plata... Dersom man mener amfetamin så skriver man da amfetamin, det er jo ikke en haug dophuer som sitter og diskuterer her, så slangen kan man kutte ut.
☆☆☆ Skrevet 18. november 2012 #37 Skrevet 18. november 2012 Når ein ikkje berre kjenner til slanguttrykk for stoffa (ein plukkar jo opp litt her og der), men brukar dei i normaltalen har ein litt betre kjennskap til stoffbruk enn det som er sunt..
ellen-propellen Skrevet 18. november 2012 #38 Skrevet 18. november 2012 For Guds skyld, mistenker du at det er narkotika så lukter du ikke på det! Innhalering av for store mengder narkotika er dødelig!! Idioter bør ikke gi råd på nettforum, livet er ikke en episode av csi.
Mamma_til_2 Skrevet 18. november 2012 #39 Skrevet 18. november 2012 For Guds skyld, mistenker du at det er narkotika så lukter du ikke på det! Innhalering av for store mengder narkotika er dødelig!! Idioter bør ikke gi råd på nettforum, livet er ikke en episode av csi. Nå er det ikke snakk om og stikke nesen helt ned i posen da, men åpner hun den så klarer hun og lukte om det lukter kjemisk (narko) eller jordbær, vanilje ( proteinpulver) eller ikkeno ( protinpulver nøytralt eller kreatin)
Gjest Miryks Skrevet 18. november 2012 #40 Skrevet 18. november 2012 For Guds skyld, mistenker du at det er narkotika så lukter du ikke på det! Innhalering av for store mengder narkotika er dødelig!! Idioter bør ikke gi råd på nettforum, livet er ikke en episode av csi. Alvorlig svar, men den del to av siste setning fikk meg til å le litt..
ellen-propellen Skrevet 18. november 2012 #41 Skrevet 18. november 2012 . Nå er det ikke snakk om og stikke nesen helt ned i posen da, men åpner hun den så klarer hun og lukte om det lukter kjemisk (narko) eller jordbær, vanilje ( proteinpulver) eller ikkeno ( protinpulver nøytralt eller kreatin) Du er kanskje narkopoliti siden du gir så gode råd ang narkotika og lukt? Eller har du vært på mange kurs i regi politiet når det kommer til stoff? Jeg har vært på flere kurs ang dette som politiet har holdt. Narkopolitiet sier man skal ALDRI lukte på det, ALDRI. Selv har de med motgift i tilfelle de eller hundene for i seg stoff.
BikkjeBisk Skrevet 18. november 2012 #42 Skrevet 18. november 2012 kokain er pepper... skjønner ikke hvorfor skrive begge deler, er jo det samme. Pepper er Amfettamin Cola er Kokain..
BikkjeBisk Skrevet 18. november 2012 #43 Skrevet 18. november 2012 Kan kanskje være steroider for bygge muskler som han må sprøyte inn og da tror jeg de smelter pulvetet og tar Det i en sprøyte Anonym poster: e005fb761cf80542ec0f2ec60417d812 Haha, nei bol er kommer ikke i pulverform. Det er tabbiser og flytende som er bol. Smeltig av pulver er heroin, eller siden alle her er så opptatt av gatenavnene heter heroin Hest.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2012 #44 Skrevet 18. november 2012 kokain er pepper... skjønner ikke hvorfor skrive begge deler, er jo det samme. Pepper er speed da.. Anonym poster: 2e8d6bb6edd940a36373e01bf3b67b6e
Musemorbr / Skrevet 18. november 2012 #45 Skrevet 18. november 2012 Sitter og leser og føler jeg overværer en forelesning om pulvernarkotika. Også jeg som trodde å kunne ordet dop var nok liksom... Men til hi: var det proteinpulver?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2012 #46 Skrevet 18. november 2012 . Nå er det ikke snakk om og stikke nesen helt ned i posen da, men åpner hun den så klarer hun og lukte om det lukter kjemisk (narko) eller jordbær, vanilje ( proteinpulver) eller ikkeno ( protinpulver nøytralt eller kreatin) Du er kanskje narkopoliti siden du gir så gode råd ang narkotika og lukt? Eller har du vært på mange kurs i regi politiet når det kommer til stoff? Jeg har vært på flere kurs ang dette som politiet har holdt. Narkopolitiet sier man skal ALDRI lukte på det, ALDRI. Selv har de med motgift i tilfelle de eller hundene for i seg stoff. Man dør neppe av å lukte litt forsiktig på det.. men få seg en "tur" kan man jo risikere om det plutselig havner innenfor nesa Selv om politiet sier man ALDRI skal lukte på det, så betyr det IKKE at man dør.. burde ikke være så påståelig du heller. Anonym poster: f84ad1e58aa49798ada9f0ad1e42551c
BikkjeBisk Skrevet 18. november 2012 #47 Skrevet 18. november 2012 . Nå er det ikke snakk om og stikke nesen helt ned i posen da, men åpner hun den så klarer hun og lukte om det lukter kjemisk (narko) eller jordbær, vanilje ( proteinpulver) eller ikkeno ( protinpulver nøytralt eller kreatin) Du er kanskje narkopoliti siden du gir så gode råd ang narkotika og lukt? Eller har du vært på mange kurs i regi politiet når det kommer til stoff? Jeg har vært på flere kurs ang dette som politiet har holdt. Narkopolitiet sier man skal ALDRI lukte på det, ALDRI. Selv har de med motgift i tilfelle de eller hundene for i seg stoff. Man dør neppe av å lukte litt forsiktig på det.. men få seg en "tur" kan man jo risikere om det plutselig havner innenfor nesa Selv om politiet sier man ALDRI skal lukte på det, så betyr det IKKE at man dør.. burde ikke være så påståelig du heller. Anonym poster: f84ad1e58aa49798ada9f0ad1e42551c Tror de sier at man aldri skal lukte på det for at ingen skal yndskylde seg med at jeg skulle "bare" lukte på det
Gjest Miryks Skrevet 18. november 2012 #48 Skrevet 18. november 2012 Man dør neppe av å lukte litt forsiktig på det.. men få seg en "tur" kan man jo risikere om det plutselig havner innenfor nesa Selv om politiet sier man ALDRI skal lukte på det, så betyr det IKKE at man dør.. burde ikke være så påståelig du heller. Anonym poster: f84ad1e58aa49798ada9f0ad1e42551c Man kan vel aldri vite hva pulveret er, derfor skal man ikke lukte på det. Skal ikke påstå jeg kan mye om det, men nok til å vite at om det er "feil" pulver, kan det få fatale følger...
BikkjeBisk Skrevet 18. november 2012 #49 Skrevet 18. november 2012 Man dør neppe av å lukte litt forsiktig på det.. men få seg en "tur" kan man jo risikere om det plutselig havner innenfor nesa Selv om politiet sier man ALDRI skal lukte på det, så betyr det IKKE at man dør.. burde ikke være så påståelig du heller. Anonym poster: f84ad1e58aa49798ada9f0ad1e42551c Man kan vel aldri vite hva pulveret er, derfor skal man ikke lukte på det. Skal ikke påstå jeg kan mye om det, men nok til å vite at om det er "feil" pulver, kan det få fatale følger... Hva slags giftigt dop er det som finnes da? Tror neppe en langer selger giftig dop, de vil jo få et dårlig rykte når hvis de selger noe som er giftig. Forresten så lukter slike stoffer (som ikke tar livet av deg) kunstig. Mens proteinpulver lukter litt søtt.
BikkjeBisk Skrevet 18. november 2012 #50 Skrevet 18. november 2012 Man dør neppe av å lukte litt forsiktig på det.. men få seg en "tur" kan man jo risikere om det plutselig havner innenfor nesa Selv om politiet sier man ALDRI skal lukte på det, så betyr det IKKE at man dør.. burde ikke være så påståelig du heller. Anonym poster: f84ad1e58aa49798ada9f0ad1e42551c Man kan vel aldri vite hva pulveret er, derfor skal man ikke lukte på det. Skal ikke påstå jeg kan mye om det, men nok til å vite at om det er "feil" pulver, kan det få fatale følger... Hva slags giftigt dop er det som finnes da? Tror neppe en langer selger giftig dop, de vil jo få et dårlig rykte når hvis de selger noe som er giftig. Forresten så lukter slike stoffer (som ikke tar livet av deg) kunstig. Mens proteinpulver lukter litt søtt. Og langere prøver dopet selv før de selger det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå