Gå til innhold

Min mann er narkoman

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdaget for en stund siden at mannen min gjorde ting han ikke burde. I dag fant jeg en pose med hvitt gulvet i skapet hans. Han sier det har med har det tening å gjøre! Hva faen skal jeg tro

Anonym poster: d2bee695b7429d66b5222e8dbc0c65e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si om det har med trening så kan han vell gå til legen og ta en test ?

Anonym poster: ca8e95eedb69a42d4988e4c417fb7fa4

Skrevet

Kokain eller amfetamin sikkert. Altså hvis det hadde vært noe til trening som for å gi ekstra energi Osv så hadde det vært piller, ikke pulver..

Skrevet

Bytt ut pulveret med noe annet hvitt pulver (melis eller noe), og ta med pulveret til noen som kan fortelle hva de er. Laboratorium eller noe. Finn på en historie om hvor du har funnet det.

Anonym poster: ad7e85d24d7b794f067f9652df8fc85f

Skrevet

Jeg tenker også at hvitt pulver til trening er da fullt ut plausibelt! Jeg har minst tre forskjellige hvite pulver i hus som faktisk er til trening... I all hovedsak proteinpulver.

Skrevet

Kan jo være proteinpuler av et eller annet slag. Hvordan er konsistensen?

Skrevet

Men du har funnet ut at han har gjort ting han ikke burde? Altså speeda seg?

Skrevet

Kokain eller amfetamin sikkert. Altså hvis det hadde vært noe til trening som for å gi ekstra energi Osv så hadde det vært piller, ikke pulver..

Eh... Du har ikke hørt om proteinpulver altså?

Bevares.

Anonym poster: b9aa97bb4945e952bb357b3d8f4a9c1f

Skrevet

Jeg hadde blitt fornærmet om gubben trodde jeg var så dum at jeg hadde "gjemt" narkotika i skapet...

Skrevet

Hvordan lå dette pulveret? Har det noen lukt? Jeg hadde i alle fall ikke hatt proteinpulver i slike poser man normalt sett oppbevarer amfetamin/kokain, men then again kan det jo være at han har porsjonert det opp.. Det kan være så mangt, men dessverre finnes du nok ikke ut av det med mindre du går til politiet (jeg tror ikke du trenger å komme med noen forklaring på hvordan du fant det, slik var det i alle fall ikke den tiden jeg måtte gjøre det samme..).

Skrevet

Jeg tenker at det er drøyt å kalle mannen for narkoman om dette viser seg å være proteinpulver....

Anonym poster: 8a39c107fe381ee2613dd6a2a6216cfb

Skrevet

Om det er proteinpulver kjem det i store bøtter, ikkje bittesmå posar. Så eg vil tru det er vanskeleg å ta feil..

Skrevet

Lukt, farge, konsistens og ikke minst hvor mye? To gram eller en halv kilo i en bøtte?

Skrevet

Eh... Du har ikke hørt om proteinpulver altså?

Bevares.

Anonym poster: b9aa97bb4945e952bb357b3d8f4a9c1f

Joda det har jeg, herregud tenkte ikke på proteinpulver, hehe. Sorry:)

Skrevet

Hvis det er kokain eller pepper så burde du jo lagt merke til at han bruker det?

Hvor mye var det snakk om?

Trur nok heller at det er proteinpulver siden han ikke skjulte det bedre... Men man veit jo aldri...

Skrevet

Hvis det er kokain eller pepper så burde du jo lagt merke til at han bruker det?

Trur nok heller at det er proteinpulver siden han ikke skjulte det bedre... Men man veit jo aldri...

Hva er pepper? Regner med det ikke er pepper vi bruker til maten, hehe.

Og hi, hvor mye var det? Er det en liten pose med noen få gram eller 1 kg?

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

kokain er pepper... skjønner ikke hvorfor skrive begge deler, er jo det samme.

Skrevet

Hva er pepper? Regner med det ikke er pepper vi bruker til maten, hehe.

Og hi, hvor mye var det? Er det en liten pose med noen få gram eller 1 kg?

Er det samme som amfetamin... Men skjønner at det kan tolkes anderledes ;)

Skrevet

Nå er ikke kokain pepper, men amfetamin...

Skrevet

Jeg hadde blitt fornærmet om gubben trodde jeg var så dum at jeg hadde "gjemt" narkotika i skapet...

Usaklig svar.

Anonym poster: 4088463650bd3186f5103181875aceb5

Skrevet

Usaklig svar.

Anonym poster: 4088463650bd3186f5103181875aceb5

Jada, ditt var mye bedre :)

Skrevet

kokain er da alldeles ikke pepper! så slutrt og henge deg opp i hva andre skriver istedetfor å ha enorme skrive feil selv.

Lukt på det, og er det en kvalmende lukt, elr lukter nesten ingenting så er det jo ikke tvil. Men folk nevner protein pulver her, hvem har det i små poser i klesskapet da? prøver dere og blinde henne? dette må taes på alvor, hva om et barn krøp inn der for gjemsel og fant dette. de trur alt er godteri!!

Jeg ville tatt det veldig alvorlig, har en fortid med dette selv og reagerer veldig sterkt på de som nærmer seg sånne ting med barn. barn blir evig merket at slikt!

Så valget er ditt om du vil tro på protein pulver, men sannheten er nok at hvis det hadde vært protein pulver ville det nok liggi i den boksen det ble kjøpt fra!

Anonym poster: fc249014a558b1a515b40eed40de130d

Skrevet

Kan kanskje være steroider for bygge muskler som han må sprøyte inn og da tror jeg de smelter pulvetet og tar Det i en sprøyte

Anonym poster: e005fb761cf80542ec0f2ec60417d812

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...