Gå til innhold

~ ¤ ~ IKM Uke 43 ~ ¤ ~

Anbefalte innlegg

Mandag 22.oktober

Tirsdag 23.oktober

Liljeduft

Onsdag 24.oktober

Torsdag 25.oktober

Fredag 26.oktober

Lørdag 27.oktober

Søndag 28.oktober

Gravid!

*Ny PP*

Da krysser vi fingrene for at oktober blir en helt fantastisk måned å bli gravid på! :D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143975561-~-%C2%A4-~-ikm-uke-43-~-%C2%A4-~/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mandag 22.oktober

Verbena

Tirsdag 23.oktober

Liljeduft

Onsdag 24.oktober

Torsdag 25.oktober

Fredag 26.oktober

Lørdag 27.oktober

Søndag 28.oktober

Gravid!

*Ny PP*

Ble gravid sist prøveperiode, men mistet i en tidlig SA nå på søndag. I dag har jeg fått negativ graviditetstest, så håper at det blir eggløsning om ikke så alt for mange dagene. Litt usikker på når ikm blir, men håper at vi kommer rett inn i ca normal syklus igjen!

Mandag 22.oktober

Verbena

Tirsdag 23.oktober

Liljeduft

Onsdag 24.oktober

Torsdag 25.oktober

Fredag 26.oktober

krølla86

Lørdag 27.oktober

Søndag 28.oktober

Gravid!

*Ny PP*

Sånn da er du med på lista krølla! :)

Mandag 22.oktober Verbena Tirsdag 23.oktober Liljeduft Onsdag 24.oktober Torsdag 25.oktober Fredag 26.oktober Lørdag 27.oktober Søndag 28.oktober Gravid! *Ny PP* Ble gravid sist prøveperiode, men mistet i en tidlig SA nå på søndag. I dag har jeg fått negativ graviditetstest, så håper at det blir eggløsning om ikke så alt for mange dagene. Litt usikker på når ikm blir, men håper at vi kommer rett inn i ca normal syklus igjen!

Trist å høre :/ Men vi får håpe at neste spire sitter som et skudd i 40 uker! :)

Annonse

Takk skal du ha Liljeduft, da krysser vi fingrene for uke 43! hvor mange pp har dere andre hatt? jeg er fersk i dette så lurer litt på hvor lang tid det vil ta (vet at det er veldig induviduellt,men hva er gjennomsnittlig?)

Ble gravid i 3pp nå sist, teller ikke med første perioden etter at jeg tok ut spiralen. Mistet når jeg var 5+4, altså en veldig tidlig SA. Nå hopper vi rett ut i prøvingen igjen og håper at syklusen min ikke her helt på jordet etter sa`en og at spira sitter denne runden!

Sånn jeg har skjønt på legene jeg har vært til (feritilitetsleger) sier det er gjennomsnitlig å bruke 3-10 mnd for å bli gravid, hvis man er frisk og har jevnlig sex. :)

Derfor er det vanlig med å bli sendt på utredning etter et år med aktiv prøving.

Jeg har prøvd lenge å bli gravid..

har tilsammen prøvd i nesten 5 år med tidligere partner og min nåværende samboer, så etter å ha begynt å godta på nytt etter at jeg ikke kunne få barn etter nyttår så plutselig opplevde jeg min første SA.

Hadde jeg vært påpasselig med symptomer og slikt jeg er i dag så hadde jeg garantert visst at jeg var gravid. Ifølge gynekolog så har jeg vært rundt 7-9 uker på vei.

Så mistet jeg på nytt i sommer (nesten 5 uker på vei).

Så nå etter mye styr og kaos i livene våre siden da endelig begynt å tørre å satse igjen :) Så håper jeg blir like fort gravid igjen som i sommer :)

Så nå prøver vi å nullstille "pp-telleren", noe som er vanskelig å glemme.

Endret av Liljeduft

Annonse

Mandag 22.oktober

Verbena

Tirsdag 23.oktober

Liljeduft

Frid84

Onsdag 24.oktober

Torsdag 25.oktober

Fredag 26.oktober

krølla86

Lørdag 27.oktober

Søndag 28.oktober

Gravid!

*Ny PP*

Hei, jeg slenger meg inn her :) 4.pp men har ikke vært på BiM før nå.

Mandag 22.oktober

Verbena

PeppaPig

Tirsdag 23.oktober

Liljeduft

Frid84

Onsdag 24.oktober

Torsdag 25.oktober

Fredag 26.oktober

krølla86

Lørdag 27.oktober

Søndag 28.oktober

Gravid!

*Ny PP*

Der er du også på lista, PeppaPig. Velkommen :) Ja, vi satser på julibarn!!!

Mandag 22.oktober

Verbena

PeppaPig

Tirsdag 23.oktober

Liljeduft

Frid84

Onsdag 24.oktober

Torsdag 25.oktober

Fredag 26.oktober

krølla86

Lørdag 27.oktober

ønsker*et*mirakel

Søndag 28.oktober

Gravid!

*Ny PP*

Melder meg inn her. Har tittet ofte innom her, men aldri skrevet meg på noen liste.. Lykke til alle sammen!

Da hører vell jeg også til her, da tante rød kom på besøk. Men håper og krysser alt for juli baby <3 kan noen sette meg inn på lista? Ikm lørdag 27.oktober. Snuppa vår har 2-årsdag den 25. Oktober, og d hadde da vært en stor presang i tillegg at d satt denne måneden:)

Mandag 22.oktober

Verbena

PeppaPig

tanken

Tirsdag 23.oktober

Liljeduft

Frid84

Onsdag 24.oktober

Torsdag 25.oktober

Fredag 26.oktober

krølla86

Lørdag 27.oktober

Søndag 28.oktober

Gravid!

*Ny PP*

Hei og hopp folkens. Ny pp på meg:( håper på bedre lykke denne mnd. Akupunkturtime bestilt til neste uke.

Hallo jenter! Noen kjente "fjes" her fra forrige ikmgruppe. Jeg tror jeg lander på ikm mandag 22.okt. Kan noen føre meg inn?

Kjenner meg litt motløs, men satser på at håpet stiger når el nærmer seg. Prøvde hostesaft og B6 forrige pp, nå tror jeg jeg skal droppe alt sånt. Føler det blir litt mye stress rundt det.

Cd7 i dag, så denne kommende uka blir avgjørende ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...