Soveposen Skrevet 16. juli 2012 #101 Skrevet 16. juli 2012 Mammaen til Athina ble alenemor som 18 åring. Hun mottar OS, blogger og jobber litt innimellom. Hun har sporadisk kontakt med barnefar, men prøver å kutte han helt ut da han ikke har en god innvirkning på Athina. Hun prøver så godt hun kan å ta opp fag fra videregående, da hun aldri fullførte helse og sosial.
Gjest AnneS Skrevet 16. juli 2012 #103 Skrevet 16. juli 2012 Og nå vet jeg forresten hvem du er, HI. Hehe. Står på siste besøk på profilen Kan jo ha vært andre som ble nysgjerrige på profilen din da:) Så det kan du aldri bevise:) Hi Nope, tvilsomt, for det var bare en besøkende i dag, og du måtte jo ha vært inne hvis ikke hadde du ikke kunnet kopiere profilen min Men ingen fare for at jeg skal si hvem du er siden du tydeligvis ikke vil det selv. Morsom tråd Jeg måtte inn å snoke på profilen din jeg å, og jeg er IKKE hi Rart det bare stod at 1 hadde besøkt sida di Har kommet til to stk etterpå ja
belsebubb Skrevet 16. juli 2012 #104 Skrevet 16. juli 2012 Mammaen til Frida er en tilsynelatende avslappet person, som alltid hat kontroll på sakene sine. Innerst inne er hun plaget med angst og har det orte trist og tungt, selv om hun tar på seg et smil for å takle hverdagen bedre og for å holde fasaden. Hun har en gull kontorstilling, glad i å sykle, hater fjellturer og elsker valnøtter. Hun er samboer og forlovet med sin beste venn, og eier rekkehus på vestlandet en plass. Hennes høyeste ønske er å få enda en datter, men strever med å bli gravid. Til neste år skjer det noe veldig spennende i mammaen til fridas liv... Avslappet person, at jeg liker å sykle og hater fjellturer har du rett i Men resten er nok så som så...Er 20 år og sammen med pappaen til Frida. Leier leilighet og bor i Midt-Norge. Og selv om flere barn er mer enn velkommen, tror jeg vi venter litt med det. Skal gå høyskole først! Gleder meg til det spennende som skal skje....
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2012 #105 Skrevet 16. juli 2012 Mammaen til Athina ble alenemor som 18 åring. Hun mottar OS, blogger og jobber litt innimellom. Hun har sporadisk kontakt med barnefar, men prøver å kutte han helt ut da han ikke har en god innvirkning på Athina. Hun prøver så godt hun kan å ta opp fag fra videregående, da hun aldri fullførte helse og sosial. Hihi. bra forsøk men ingenting stemte
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2012 #107 Skrevet 16. juli 2012 Mamma'n til William da? Har spurt om navnet til lillesøster tidligere så det blir spennende om mamma'n til disse to navnene er relativt lik da
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2012 #108 Skrevet 16. juli 2012 Mamman til Philip da? Venter i spenning
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2012 #109 Skrevet 16. juli 2012 Kanskje vi er litt lei av denne leken nå
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2012 #110 Skrevet 16. juli 2012 Kanskje vi er litt lei av denne leken nå Jeg er ikke selv om du er. Mammen til Phillip er en mamma som jobber deltid hjemmenfra med en mann som jobber ganske mye. Dere har ny fin bil, liker fine ting og du interesser deg for interør og liker å ha det koselig og ikke sterilt hjemme. Du har ett eller to barn til. Du er tålmodig, snill og alltid hyggelig og blid
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2012 #111 Skrevet 16. juli 2012 For en festlig tråd:) Mamman til Mattis, hvordan er hun? Vist ikke alle er lei da?
Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 16. juli 2012 #113 Skrevet 16. juli 2012 Jeg vil og være med, hvis ikke alle er lei Her er mamma`n til Adrian Tobias
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2012 #114 Skrevet 16. juli 2012 Mammaen til Alva er i et trygt og godt forrhold. Er sammen med en herlig mann, er bare vikar i barnehage (stortrives forøvrig) Har ingen utdannelse, har eget hus med hage, ikke førerkort men bil tilgjengelig, tjukk og sliter med selvbildet. (skal slankeopereres neste år) er glad i familien, bestevenn med mamma, ikke godt forrhold til pappa, har ikke masse venner men tre veldig gode, glad i interiør og dyr. Jobber frivillig i dyrebeskyttelsen. Tar meg av alle kattene i nabolaget.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2012 #115 Skrevet 16. juli 2012 Mammaen til Alva er i et trygt og godt forrhold. Er sammen med en herlig mann, er bare vikar i barnehage (stortrives forøvrig) Har ingen utdannelse, har eget hus med hage, ikke førerkort men bil tilgjengelig, tjukk og sliter med selvbildet. (skal slankeopereres neste år) er glad i familien, bestevenn med mamma, ikke godt forrhold til pappa, har ikke masse venner men tre veldig gode, glad i interiør og dyr. Jobber frivillig i dyrebeskyttelsen. Tar meg av alle kattene i nabolaget. Hehe, skrev du til deg selv mammaen til Alva
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå