Gå til innhold

Mammaen til Michelle....


Anbefalte innlegg

Skrevet
Mammaen til Mille er singel, ung motar OS, men hun er i tilegg under utdanning, eier egen leilighet og veldig flink til å få penger til å vokse. Hun er morsom, pen og til tider noe selvsentrert, samtidig er hun empatisk og full av neste kjærlighet. Hun kaller datteren sin prinsesse, engel og lille lykkepille. Har om ikke hyppige ons hyppig sex, barnefri et par ganger i mnd. Selvinsikt ressursterk familie, gode venner og gode menn. Hun er spontan, men samtidig balansert. Hun tar ironi lett og har en god dæsj selvironi bandet med celulittene. Stemte det? Ja visst faen gjorde det det.. du ser du ser gitt...

 

Haha! Jeg kjenner mamma'n til Mille, og du treffer veldig bra (bortsett fra det med celulittene, dem har hun ikke, vakre jenta ;))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med mamma'n til Mikkel?

Skrevet
Mammaen til Synne da?

 

Mammaen til Synne er fra Dombås eller rundt der, hun er 2-barnsmamma som er forlovet med far til barna og de har nettopp kjøpt seg hus.

Hun er pen, hyggelig og lett å prate med. Hun er god mot de fleste, hun er godt trent og hun drikker ikke kaffe :)

Skrevet

Mammane som behøver å få bekreftelse her er kjipe kjærringer med lav selvtillit.

Skrevet
Mammaen til Synne da?
Mammaen til Synne er fra Dombås eller rundt der, hun er 2-barnsmamma som er forlovet med far til barna og de har nettopp kjøpt seg hus. Hun er pen, hyggelig og lett å prate med. Hun er god mot de fleste, hun er godt trent og hun drikker ikke kaffe :)

 

Haha, genialt. Er gift med pappaen til Synne da- og hun er vår første, men har store planer om en nr 2. Bor ikke på Dombås, men ellers tror jeg du traff veldig bra :)

Skrevet

Og mammaen til Vegard...?

Skrevet

Hva med mamma'n til Tilde?

Skrevet

mamman til Tilde er flink med håndarbeid, hun er sammen med faren til Tilde, og de eier hus og hage. Hun ble mor i midten av 20årene. Hun har ingen dyr, men er omsorgsfull og veldig hjelpsom.

Skrevet

Det stemte ganske bra.. ;) vi eier hus og hage, bor sammen med far (ikke gift enda..) men fikk barn litt yngre enn midten av 20, Tilde ble født da jeg var 22. God i håndheves liker jeg i hvertfall å tro, men har ikke så mye tid til det om dagen. Vil si du traff spikeren på hodet i hvertfall! :) Artig!

Skrevet

Dette var jo en litt morsom tråd.

 

Hvem er mammaen til Karete da?

Skrevet

Autocorrect er alltid gøy! :) håndverk skulle det stå.

Skrevet
-er under 25 år -har ikke utdanning utover vgs -er frisør, servitør eller butikkmedarbeider (ved siden av OS). Eller hun jobber ikke -har barn med minst to forskjellige (eller kommer til å få det) -leser ikke bøker, men ser TV-serie og leser Se og Hør -tror at fremmede kan "se" hvor hun har lagt lommeboken -kaller datteren "prinsesse" -leier bolig -har hyppige ONS Det var mine fordommer. Ta gjerne for dere et navn og gjør en lignende analyse. Kan legge eget hode på huggestabben og opplyse om at min datter heter Kristine.

 

 

 

Hehehe, skal du du kan dømme ;) Hvor gammal er du siden det er så stor medvirkende faktor hvor hvilke bås man setter folk i? Hehehe.... fantastisk! Utrolig hvor mange merkelige folk det er her på DIB! :D

Skrevet
Og mammaen til Vegard...?

 

Mammaen til Vegard er fra en bygd eller en liten by. Hun er lærer, førskolelærer eller barnevernspedagog (og skygger derfor unna "problembarn" navnene). Hun er gift med pappaen til Vegard, og de lever et rolig, harmonisk familieliv i et møblert hjem.

 

Hi

Skrevet
Dette var jo en litt morsom tråd. Hvem er mammaen til Karete da?

 

Mammaen til Karete ble mamma ung. Hun har ikke utdanning utover vgs og er ikke sammen med barnefar.

Hun er snill og grei:)

Skrevet
Dette var jo en litt morsom tråd. Hvem er mammaen til Karete da?
Mammaen til Karete ble mamma ung. Hun har ikke utdanning utover vgs og er ikke sammen med barnefar. Hun er snill og grei:)

 

Det var ihverfall langt fra sannheten :)

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet
Dette var jo en litt morsom tråd. Hvem er mammaen til Karete da?
Mammaen til Karete ble mamma ung. Hun har ikke utdanning utover vgs og er ikke sammen med barnefar. Hun er snill og grei:)

 

Det var ihverfall langt fra sannheten :)

 

Mammaen til Karete:

-hun ble mor i voksen alder, var 35 da hun fikk Karete.

-hun er gift med pappaen til Karete. Gift på det 8. året.

-hun, Karete og pappaen bor i et hus i ett stille og fredlig nabolag som de kjøpte seg for 5 år siden.

-mammaen til Karete er deleier i en relativt vellykket bedrift/butikk, så hun tjener ganske bra. Mannen hennes er utdannet elektriker.

-hun er middels høy, slank og har blond skulderlangt hår (lang bob)

-hun er veldig opptatt av interiør, og bruker derfor mye penger og energi på dette.

-hun er snill, men kan virke litt vanskelig å få kontakt med for de som ikke allerede kjenner henne.

-hun og pappaen til Karete har slitt litt med å få barn. Etter fler mislykkede prøverør forsøk, lykkes de på den gode gamle måten, hvilket kom som et sjokk på dem siden de hadde slått seg til ro med tanken på at de ikke kunne få barn.

Skrevet

Hehe, morsom tråd! Deler noen av oppfatningene her. Noen som vil beskrive mammaen til Roald?

Skrevet

-er under 25 år

-har ikke utdanning utover vgs

-er frisør, servitør eller butikkmedarbeider (ved siden av OS). Eller hun jobber ikke

-har barn med minst to forskjellige (eller kommer til å få det)

-leser ikke bøker, men ser TV-serie og leser Se og Hør

-tror at fremmede kan "se" hvor hun har lagt lommeboken

-kaller datteren "prinsesse"

-leier bolig

-har hyppige ONS

 

 

Det var mine fordommer. Ta gjerne for dere et navn og gjør en lignende analyse.

Kan legge eget hode på huggestabben og opplyse om at min datter heter Kristine.

 

 

 

Mammaen til Astrid kaller også jenta si for "prinsesse" ;)

Skrevet
Hehe, morsom tråd! Deler noen av oppfatningene her. Noen som vil beskrive mammaen til Roald?

 

Er oppvokst på gård og bor kanskje på gård enda? Hun er gift med pappen til Roald og Roald er oppkalt etter et familiemedlem.

 

Du avslører at du er student gjennom nicket ditt, så du er nok ikke så gammel, men litt gammelmodig når det kommer til kultur og verdier.

 

Hi

Skrevet
Og mammaen til Vegard...?

 

Mammaen til Vegard er fra en bygd eller en liten by. Hun er lærer, førskolelærer eller barnevernspedagog (og skygger derfor unna "problembarn" navnene). Hun er gift med pappaen til Vegard, og de lever et rolig, harmonisk familieliv i et møblert hjem.

 

Hi

 

Oi, her stemte så og si alt.

Skrevet
Mias mamma da?

 

Mias mamma er hyggelig dame som har fått barn når hun er i tredveårene. Hun er bryr seg ikke om hva andre mener og er en god mamma.

Hun er gift med barnefar, har bygget hus og er klar for familielivet. ønsker seg flere barn, 2 -3 tilsammen.

Jobber på kontor, men er ikke en dedikert karrirekvinne, men jobber for å tjene penger til familien.

Skrevet

Hva med mammaen til Ask,da?

Skrevet
Hva med mammaen til Ask,da?

 

Mammaen til Ask er ustelt med hår under armene. Hun har høyere utdanning og jobber som lærer eller forsker. Hun sminker seg aldri og leser sær, alternativ litteratur.

 

Hi

Skrevet
Mias mamma da?
Mias mamma er hyggelig dame som har fått barn når hun er i tredveårene. Hun er bryr seg ikke om hva andre mener og er en god mamma. Hun er gift med barnefar, har bygget hus og er klar for familielivet. ønsker seg flere barn, 2 -3 tilsammen. Jobber på kontor, men er ikke en dedikert karrirekvinne, men jobber for å tjene penger til familien.

 

Hehe, der stemte ikke annet enn at jeg er gift med pappaen, er en god mamma og bryr meg ikke om hva andre mener. ønsker meg 2 barn tilsammen og jobber ikke på kontor :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...