Gå til innhold

Mammaen til Michelle....


Anbefalte innlegg

Skrevet
Mammaen til Ingvild da?

 

Mammaen til Ingvild er i slutten av tredve - eller begynnelsen av førtiårene. Hun liker ikke så godt nymotens navn, og har derfor valgt et et litt eldre navn til sitt barn, eller kanskje Ingvild ikke er en liten jente lenger :)

Hun er rolig og harmonisk og familien betyr alt. For henne er kjernefamilien viktig og hun har vært sammen med barnefar lenge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hehe, morsom tråd! Deler noen av oppfatningene her. Noen som vil beskrive mammaen til Roald?

 

Er oppvokst på gård og bor kanskje på gård enda? Hun er gift med pappen til Roald og Roald er oppkalt etter et familiemedlem.

 

Du avslører at du er student gjennom nicket ditt, så du er nok ikke så gammel, men litt gammelmodig når det kommer til kultur og verdier.

 

Hi

 

Hmm, ikke helt galt, men navnet er ikke oppkalling, og vi er ikke gift. Er ikke oppvokst på gård, men på landet med mange dyr :-)

Skrevet
Hva med mammaen til Ask,da?
Mammaen til Ask er ustelt med hår under armene. Hun har høyere utdanning og jobber som lærer eller forsker. Hun sminker seg aldri og leser sær, alternativ litteratur. Hi

 

Det stemmer ikke helt;) (heldigvis) Jeg har ikke hår under armene, er ikke ustelt og sminker meg hver dag. Høyere utdanning,ja. Jobber som lærer eller forsker,nei. Leser mest om alternative temaer, personlig utvikling, spennende mennesker,hage og interiør.....

Skrevet

Hvem er mammaen til Lucy?

Skrevet

Hva med mammaen til Johanna?

Skrevet
Hvem er mammaen til Lucy?

 

Mammaen til Lucy er bestevenninna til mammaen til Michelle. Men ikke fullt så opptatt av make-up.

 

Hi

Skrevet

Dette var artig. :)

 

 

 

Mammaen til Niclas da?

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Mamman til Guttorm og Elida da dere ;)

Skrevet
Mamma til Hannah og Noah da?

 

Hun er sykepleier med middels karakterer. Siden hun har puttet på en fullstendig unødvendig h på slutten av navnene er hun noe pretensiøs og fjollete. Sannsynligvis har hun opptil flere wall-stickers i huset sitt, sammen med bare hvite vegger og liksom-gamle møbler.

 

Hi

Skrevet
Hva med mammaen til Johanna?

 

Hun bor på samme planet som meg:) Dvs. ikke opptatt av å skille seg ut, men velger et tidløst, pent navn.

 

Hi

Skrevet
Og mammaen til Vegard...?
Mammaen til Vegard er fra en bygd eller en liten by. Hun er lærer, førskolelærer eller barnevernspedagog (og skygger derfor unna "problembarn" navnene). Hun er gift med pappaen til Vegard, og de lever et rolig, harmonisk familieliv i et møblert hjem. Hi
Oi, her stemte så og si alt.

 

:)

 

Vegard er et flott navn!

 

Hi

Skrevet
Dette var artig. :) Mammaen til Niclas da?

 

Hun er venninne med mammaen til Hannah og Noah, og følgelig ganske lik henne.

 

Hi

Skrevet
Hva med mammaen til Johanna?
Hun bor på samme planet som meg:) Dvs. ikke opptatt av å skille seg ut, men velger et tidløst, pent navn. Hi

 

Så hyggelig:) Jeg er tilfeldigvis også mammaen til Ask....;)

Har du også hår under armene og er ustelt??hehe

Skrevet
Mamma til Hannah og Noah da?
Hun er sykepleier med middels karakterer. Siden hun har puttet på en fullstendig unødvendig h på slutten av navnene er hun noe pretensiøs og fjollete. Sannsynligvis har hun opptil flere wall-stickers i huset sitt, sammen med bare hvite vegger og liksom-gamle møbler. Hi

 

Dette ser jo ut til å kunne bli en morsom tråd. Ikke ødelegg den med å være ufin da HI

Skrevet
Mamma til Hannah og Noah da?

 

Hun er sykepleier med middels karakterer. Siden hun har puttet på en fullstendig unødvendig h på slutten av navnene er hun noe pretensiøs og fjollete. Sannsynligvis har hun opptil flere wall-stickers i huset sitt, sammen med bare hvite vegger og liksom-gamle møbler.

 

Hi

 

Eier egen resturant, å jobber som vinselger for et stort firma, men du hadde rett om karakterene mine :)

Har heller ikke så mye som en wallsticker i mils omkrets fra mitt minimalistiske hjem. Er allergisk mot chabby chic ;)

Skrevet
Hva med mammaen til Johanna?
Hun bor på samme planet som meg:) Dvs. ikke opptatt av å skille seg ut, men velger et tidløst, pent navn. Hi
Så hyggelig:) Jeg er tilfeldigvis også mammaen til Ask.... ;) Har du også hår under armene og er ustelt??hehe

 

Nei, jeg er ganske striglet;)

 

Johanna kunne jeg valgt selv. Når det gjelder Ask ser jeg for meg "alternative" mødre, a la back to nature:)

 

Hi

Skrevet
Mamma til Hannah og Noah da?
Hun er sykepleier med middels karakterer. Siden hun har puttet på en fullstendig unødvendig h på slutten av navnene er hun noe pretensiøs og fjollete. Sannsynligvis har hun opptil flere wall-stickers i huset sitt, sammen med bare hvite vegger og liksom-gamle møbler. Hi

 

Dette ser jo ut til å kunne bli en morsom tråd. Ikke ødelegg den med å være ufin da HI

 

Når man spør, må man tåle svarene (selv om de er feil)

Hilsen mammaen til Noah og Hannah ;)

Skrevet
Mamma til Hannah og Noah da?
Hun er sykepleier med middels karakterer. Siden hun har puttet på en fullstendig unødvendig h på slutten av navnene er hun noe pretensiøs og fjollete. Sannsynligvis har hun opptil flere wall-stickers i huset sitt, sammen med bare hvite vegger og liksom-gamle møbler. Hi
Dette ser jo ut til å kunne bli en morsom tråd. Ikke ødelegg den med å være ufin da HI

 

Ikke meningen å være ufin. Syns bare lite om bokstaver som ikke har noen funksjon:)

 

Hi

Skrevet
Mamma til Hannah og Noah da?
Hun er sykepleier med middels karakterer. Siden hun har puttet på en fullstendig unødvendig h på slutten av navnene er hun noe pretensiøs og fjollete. Sannsynligvis har hun opptil flere wall-stickers i huset sitt, sammen med bare hvite vegger og liksom-gamle møbler. Hi
Dette ser jo ut til å kunne bli en morsom tråd. Ikke ødelegg den med å være ufin da HI
Når man spør, må man tåle svarene (selv om de er feil) Hilsen mammaen til Noah og Hannah ;)

 

Jeg ser den. Har bare så ofte sett hvor fort ting utvikler seg i en stygg retning her inne.

Skrevet

Haha, det stemte ikke, men når jeg leser svaret til mamman til Noah og Hannah, så stemmer det litt allikavel. :P

 

 

\Mamman til Niclas

Skrevet
Hva med mammaen til Johanna?
Hun bor på samme planet som meg:) Dvs. ikke opptatt av å skille seg ut, men velger et tidløst, pent navn. Hi
Så hyggelig:) Jeg er tilfeldigvis også mammaen til Ask.... ;) Har du også hår under armene og er ustelt??hehe
Nei, jeg er ganske striglet;) Johanna kunne jeg valgt selv. Når det gjelder Ask ser jeg for meg "alternative" mødre, a la back to nature:) Hi

 

Du har rett i det;) Ble bare litt fornærmet over det der med ustelt og hår under armene,hehe." Back to nature" kan vel beskrives litt mer lekkert? Men jeg var faktisk allerede ganske alternativ og litt sånn bohemsk allerde når jeg valgte navnet Johanna...

Skrevet
Mammaen til Mari? :D

 

Er ei jente som blir 29 år til høsten, er gift og har to barn født 2004 og 2006 :) Bor på landet med mange dyr :) Hennes store interesser er trening og musikk. Hun venter nå nummer tre i februar 2013 :)

;)

 

Du skulle nok vært anonym:)

 

Ellers synes jeg Mari er et nydelig navn som jeg kunne valgt selv.

 

 

Hi

Skrevet
Hva med mammaen til Johanna?
Hun bor på samme planet som meg:) Dvs. ikke opptatt av å skille seg ut, men velger et tidløst, pent navn. Hi
Så hyggelig:) Jeg er tilfeldigvis også mammaen til Ask.... ;) Har du også hår under armene og er ustelt??hehe
Nei, jeg er ganske striglet;) Johanna kunne jeg valgt selv. Når det gjelder Ask ser jeg for meg "alternative" mødre, a la back to nature:) Hi
Du har rett i det;) Ble bare litt fornærmet over det der med ustelt og hår under armene,hehe." Back to nature" kan vel beskrives litt mer lekkert? Men jeg var faktisk allerede ganske alternativ og litt sånn bohemsk allerde når jeg valgte navnet Johanna...

 

Hår under armene og bushy underlivsbehåring er jo selve definisjonen av alternative back to nature kvinner:)

 

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...