Gå til innhold

Mammaen til Michelle....

Anbefalte innlegg

Skrevet

-er under 25 år

-har ikke utdanning utover vgs

-er frisør, servitør eller butikkmedarbeider (ved siden av OS). Eller hun jobber ikke

-har barn med minst to forskjellige (eller kommer til å få det)

-leser ikke bøker, men ser TV-serie og leser Se og Hør

-tror at fremmede kan "se" hvor hun har lagt lommeboken

-kaller datteren "prinsesse"

-leier bolig

-har hyppige ONS

Det var mine fordommer. Ta gjerne for dere et navn og gjør en lignende analyse.

Kan legge eget hode på huggestabben og opplyse om at min datter heter Kristine.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er greia med dette innlegget da? Henge ut en ung mor på et offentlig forum bare fordi datteren heter Michelle?

Skrevet

Ikke dumt. Mulig det.

Mammaen til Kristine er sykepleier, kjører ganske ny bil, men har mye lån både på den og boligen. Liker å se serier, type Greys Anatomy, lager taco på fredag. Hun har noen nære venninner, type fra videregående. De slarver om gamle kjente og går på Zumba sammen. Hun bor i nærheten av sitt opprinnelige hjemsted.

Var det blink på noe? Hehe...

Skrevet

Mammaen til Kristine er ei kjedelig gammel røy med mann som er utro da kona er tørr som en pinne i senga. Hun jobber i halv stilling for å ha tid til å bake nok cupcakes som hun trykker i trynet for så å gå på do for å kaste de opp igjen.

Blir aldri ferdig med utdannelsen men føler seg høyt hevet over de fleste.

Mammaen til Kristine er det vi kaller ei bitch!!!

Skrevet

Hvem er mammaen til Peter da? ;)

Skrevet

Mamman til Gullik er:

- høyt utdannet, men velger å jobbe deltid. Resten av tiden bruker hun på gårdsutsalget der hun selger urter, hjemmeystet ost og økologiske ullsokker.

- hun er raus, varm og romslig

- baker eget brød og lager all mat fra bunnen av

- synger og traller når hun jobber

- serverer deg en kopp kamillete og hjemmebakte havrekjeks,og ber deg krølle deg sammen i skuvsenga i hjørnet av stua mens hun fyrer i ovnen og slipper katta inn.

Skrevet

Da vil jeg være venninne med mammaen til Gullik:)

Forresten kan jeg være venninne med mammaen til Michelle og alle andre navn også..

Skrevet
Ikke dumt. Mulig det. Mammaen til Kristine er sykepleier, kjører ganske ny bil, men har mye lån både på den og boligen. Liker å se serier, type Greys Anatomy, lager taco på fredag. Hun har noen nære venninner, type fra videregående. De slarver om gamle kjente og går på Zumba sammen. Hun bor i nærheten av sitt opprinnelige hjemsted. Var det blink på noe? Hehe...

Er ikke sykepleier, men jobber i det offentlige.

Lager nye, eksotiske retter på fredagen- aldri tacos.

Ser ikke TV-serier med unntak av Mad Men, Sopranos og Klovn.

Har mange nære venninner, de fleste fra videregående:) Vi slarver og går på Zumba ja:)

Bor èn time fra byen hvor jeg ble født.

Så vil si du traff noenlunde bra:)

Skrevet
Mammaen til Kristine er ei kjedelig gammel røy med mann som er utro da kona er tørr som en pinne i senga. Hun jobber i halv stilling for å ha tid til å bake nok cupcakes som hun trykker i trynet for så å gå på do for å kaste de opp igjen. Blir aldri ferdig med utdannelsen men føler seg høyt hevet over de fleste. Mammaen til Kristine er det vi kaller ei bitch!!!

Noen som følte seg tråkket på tærne her?

;)

Hi

Skrevet

Mammaen til Edward har mest sannsynlig ikke sett Twilight-filmene, og irriterer seg over hver gang noen spør om hun er Team-Edward :P

Hun kler seg sikkert sjelden i farger, mye brun-beige,svart,hvit, grå, muligens militærgrønn, men følger med på moten!

Hun sender barnet på kulturskolen fra han er 3 år, og rister på hodet når mannen gleder seg til gutten skal begynne å spille fotball.

Enig?

Litt enig med noen av de over :)

Skrevet

Og jeg vil tippe du var 37 + da du fikk Kristine?

Skrevet
Og jeg vil tippe du var 37 + da du fikk Kristine?

Jeg var 27.

Hi

Skrevet

Moro.

Mammaen til Peter er sporty, har en samboer med mange felles interesser, deriblant friluftsliv. Hun jobber full tid i en jobb hun syns er spennende, mest sannsynlig i det offentlige. Tror hun har ganske kort hår og ikke sminker seg så ofte.

Skrevet

Synes forresten mammaen til Michelle høres artig ut, så hvis det var forsøk på å henge ut noen så var det ikke så vellykket :P

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Mammaen til Mille er

singel, ung motar OS, men hun er i tilegg under utdanning, eier egen leilighet og veldig flink til å få penger til å vokse. Hun er morsom, pen og til tider noe selvsentrert, samtidig er hun empatisk og full av neste kjærlighet. Hun kaller datteren sin prinsesse, engel og lille lykkepille. Har om ikke hyppige ons hyppig sex, barnefri et par ganger i mnd. Selvinsikt ressursterk familie, gode venner og gode menn. Hun er spontan, men samtidig balansert.

Hun tar ironi lett og har en god dæsj selvironi bandet med celulittene.

Stemte det?

Ja visst faen gjorde det det.. du ser du ser gitt...

Skrevet

Er det galt å ikke eie bolig da?

Kristine er et fint navn det altså, men jeg kjenner 3 stk. som heter Kristine, og de har alle den selvgode hurpeegenskapen til felles. Men det trenger jo selvsagt ikke bety at alle som heter Kristine er det, men det er litt fort gjort å knytte navn til personer man kjenner.

Skrevet

Mammaen til Ingvild da?

Skrevet

Mamman til Kristine høres ut som et middelaldrene, kjedelig hespetre med behov for å trykke ned andre for selv å føle seg vel. Kommer selv fra arbeiderklassen, og lever i den villfarelsen at hun har foretatt en "klassereise" fordi hun har bestått sykepleierhøyskolen og tilfeldigvis ga datteren navnet Kristine.

Get. A. Life.

Skrevet

Mammaen til Ingvild er ikke av de yngste mødrene. Hun er en rolig type, og Invild er ikke med på ørten aktiviteter. Hun har to eller tre barn og jobber full tid, ikke nødvendigvis i det offentlige. Hun snakker dialekt og bærer med seg sin oppvekst/kultur, men bor ikke nødvendigvis der hun vokste opp. Hun trener ikke på treningssenter, men liker å holde seg i form, type ved å gå turer.

Skrevet
Moro. Mammaen til Peter er sporty, har en samboer med mange felles interesser, deriblant friluftsliv. Hun jobber full tid i en jobb hun syns er spennende, mest sannsynlig i det offentlige. Tror hun har ganske kort hår og ikke sminker seg så ofte.

Hehe på meg stemte ikke det heeelt. Jeg er alt for lite sporty, og alt for lite ute i friluft. Mannen og jeg er egentlig ganske forskjellige. Håret mitt er langt å sminker meg ganske ofte. Men jeg jobber i det offentlige da, dog ikke i fulltid. ;)

Hilsen Mammaen Til Peter.

Skrevet

Hahaha, verdt et forsøk.

Hilsen navne-tyderen

Skrevet

Hvordan er mammaen til Julian?

Skrevet
-er under 25 år -har ikke utdanning utover vgs -er frisør, servitør eller butikkmedarbeider (ved siden av OS). Eller hun jobber ikke -har barn med minst to forskjellige (eller kommer til å få det) -leser ikke bøker, men ser TV-serie og leser Se og Hør -tror at fremmede kan "se" hvor hun har lagt lommeboken -kaller datteren "prinsesse" -leier bolig -har hyppige ONS Det var mine fordommer. Ta gjerne for dere et navn og gjør en lignende analyse. Kan legge eget hode på huggestabben og opplyse om at min datter heter Kristine.

Jeg kjenner kun en mamma til Michelle.

Hun er under 25 år.

Hun er ekstremt solariumsbrun

Store silikonpupper

Hvitbleika hår

"Doll-look"

Kun sammen med kroppsbyggere

Bytter kjæreste/samboer hvert halvår

Legger ut avkledde fotografbilder av seg selv på Facebook

Lavt utdanningsnivå

MEN!!

Damen er snill som dagen er lang

Blid som en sol

Dyktig i jobben hun gjør

En flott mamma for Michelle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...