Gå til innhold

Mammaen til Michelle....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mammaen til Michael, da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mamma til Mathilde? ;-)

Skrevet

Oi, så morsom tråd :P

Noen som vil prøve seg på mammaen til Simen da? :)

Skrevet
Hva med mammaen til Johanna?
Hun bor på samme planet som meg:) Dvs. ikke opptatt av å skille seg ut, men velger et tidløst, pent navn. Hi
Så hyggelig:) Jeg er tilfeldigvis også mammaen til Ask.... ;) Har du også hår under armene og er ustelt??hehe
Nei, jeg er ganske striglet;) Johanna kunne jeg valgt selv. Når det gjelder Ask ser jeg for meg "alternative" mødre, a la back to nature:) Hi
Du har rett i det;) Ble bare litt fornærmet over det der med ustelt og hår under armene,hehe." Back to nature" kan vel beskrives litt mer lekkert? Men jeg var faktisk allerede ganske alternativ og litt sånn bohemsk allerde når jeg valgte navnet Johanna...
Hår under armene og bushy underlivsbehåring er jo selve definisjonen av alternative back to nature kvinner:) Hi

 

Ja, da må jeg være en egen rase av arten;) Siden jeg hverken har bush her eller der...Jeg er kanskje en krysning fra din planet og "back to nature",da...hehe;)

 

Hva heter ditt barn,da?

Gjest AnneS
Skrevet
Mammaen til Mari? :D

 

Er ei jente som blir 29 år til høsten, er gift og har to barn født 2004 og 2006 :) Bor på landet med mange dyr :) Hennes store interesser er trening og musikk. Hun venter nå nummer tre i februar 2013 :)

;)

 

Du skulle nok vært anonym:)

 

Ellers synes jeg Mari er et nydelig navn som jeg kunne valgt selv.

 

 

Hi

 

Åh, du skulle ikke ha snoka vettu :P Hadde vært gøy å sett litt fordommer ;)

Gjest AnneS
Skrevet

Og nå vet jeg forresten hvem du er, HI. Hehe. Står på siste besøk på profilen ;)

Skrevet
Hva med mammaen til Johanna?
Hun bor på samme planet som meg:) Dvs. ikke opptatt av å skille seg ut, men velger et tidløst, pent navn. Hi
Så hyggelig:) Jeg er tilfeldigvis også mammaen til Ask.... ;) Har du også hår under armene og er ustelt??hehe
Nei, jeg er ganske striglet;) Johanna kunne jeg valgt selv. Når det gjelder Ask ser jeg for meg "alternative" mødre, a la back to nature:) Hi
Du har rett i det;) Ble bare litt fornærmet over det der med ustelt og hår under armene,hehe." Back to nature" kan vel beskrives litt mer lekkert? Men jeg var faktisk allerede ganske alternativ og litt sånn bohemsk allerde når jeg valgte navnet Johanna...
Hår under armene og bushy underlivsbehåring er jo selve definisjonen av alternative back to nature kvinner:) Hi
Ja, da må jeg være en egen rase av arten;) Siden jeg hverken har bush her eller der...Jeg er kanskje en krysning fra din planet og "back to nature",da...hehe;) Hva heter ditt barn,da?

 

Kristine.

 

Si i det minste at du ikke bruker deo da? Gi meg den!

 

Hi

Skrevet
Og nå vet jeg forresten hvem du er, HI. Hehe. Står på siste besøk på profilen ;)

 

Kan jo ha vært andre som ble nysgjerrige på profilen din da:) Så det kan du aldri bevise:)

 

Hi

Gjest AnneS
Skrevet
Og nå vet jeg forresten hvem du er, HI. Hehe. Står på siste besøk på profilen ;)

 

Kan jo ha vært andre som ble nysgjerrige på profilen din da:) Så det kan du aldri bevise:)

 

Hi

 

Nope, tvilsomt, for det var bare en besøkende i dag, og du måtte jo ha vært inne hvis ikke hadde du ikke kunnet kopiere profilen min ;) Men ingen fare for at jeg skal si hvem du er siden du tydeligvis ikke vil det selv. Morsom tråd :)

Skrevet
Hva med mammaen til Johanna?
Hun bor på samme planet som meg:) Dvs. ikke opptatt av å skille seg ut, men velger et tidløst, pent navn. Hi
Så hyggelig:) Jeg er tilfeldigvis også mammaen til Ask.... ;) Har du også hår under armene og er ustelt??hehe
Nei, jeg er ganske striglet;) Johanna kunne jeg valgt selv. Når det gjelder Ask ser jeg for meg "alternative" mødre, a la back to nature:) Hi
Du har rett i det;) Ble bare litt fornærmet over det der med ustelt og hår under armene,hehe." Back to nature" kan vel beskrives litt mer lekkert? Men jeg var faktisk allerede ganske alternativ og litt sånn bohemsk allerde når jeg valgte navnet Johanna...
Hår under armene og bushy underlivsbehåring er jo selve definisjonen av alternative back to nature kvinner:) Hi
Ja, da må jeg være en egen rase av arten;) Siden jeg hverken har bush her eller der...Jeg er kanskje en krysning fra din planet og "back to nature",da...hehe;) Hva heter ditt barn,da?
Kristine. Si i det minste at du ikke bruker deo da? Gi meg den! Hi

 

Ja, da er du kanskje ikke verdens mest spennende person...hehe;) Litt sånn over middels vellykket, og ganske pen og ordentlig...

Jo, jeg bruker faktisk deo. "Neutral";)

 

 

 

Jeg bruker deo, men den som heter "Neutral".

Skrevet
Og nå vet jeg forresten hvem du er, HI. Hehe. Står på siste besøk på profilen ;)
Kan jo ha vært andre som ble nysgjerrige på profilen din da:) Så det kan du aldri bevise:) Hi
Nope, tvilsomt, for det var bare en besøkende i dag, og du måtte jo ha vært inne hvis ikke hadde du ikke kunnet kopiere profilen min ;) Men ingen fare for at jeg skal si hvem du er siden du tydeligvis ikke vil det selv. Morsom tråd :)

 

æsj da. Ja, ja:) Ville nok ikke forfattet en sånn tråd med nick nei, så fint om du holder det for deg selv:)

 

Hi

Skrevet
Hva med mammaen til Johanna?
Hun bor på samme planet som meg:) Dvs. ikke opptatt av å skille seg ut, men velger et tidløst, pent navn. Hi
Så hyggelig:) Jeg er tilfeldigvis også mammaen til Ask.... ;) Har du også hår under armene og er ustelt??hehe
Nei, jeg er ganske striglet;) Johanna kunne jeg valgt selv. Når det gjelder Ask ser jeg for meg "alternative" mødre, a la back to nature:) Hi
Du har rett i det;) Ble bare litt fornærmet over det der med ustelt og hår under armene,hehe." Back to nature" kan vel beskrives litt mer lekkert? Men jeg var faktisk allerede ganske alternativ og litt sånn bohemsk allerde når jeg valgte navnet Johanna...
Hår under armene og bushy underlivsbehåring er jo selve definisjonen av alternative back to nature kvinner:) Hi
Ja, da må jeg være en egen rase av arten;) Siden jeg hverken har bush her eller der...Jeg er kanskje en krysning fra din planet og "back to nature",da...hehe;) Hva heter ditt barn,da?
Kristine. Si i det minste at du ikke bruker deo da? Gi meg den! Hi
Ja, da er du kanskje ikke verdens mest spennende person...hehe;) Litt sånn over middels vellykket, og ganske pen og ordentlig... Jo, jeg bruker faktisk deo. "Neutral" ;) Jeg bruker deo, men den som heter "Neutral".

 

Du treffer ganske bra der, ja:)

 

Hilsen konservativ, prippen middelklassefrue

Skrevet
Hva med mammaen til Johanna?
Hun bor på samme planet som meg:) Dvs. ikke opptatt av å skille seg ut, men velger et tidløst, pent navn. Hi
Så hyggelig:) Jeg er tilfeldigvis også mammaen til Ask.... ;) Har du også hår under armene og er ustelt??hehe
Nei, jeg er ganske striglet;) Johanna kunne jeg valgt selv. Når det gjelder Ask ser jeg for meg "alternative" mødre, a la back to nature:) Hi
Du har rett i det;) Ble bare litt fornærmet over det der med ustelt og hår under armene,hehe." Back to nature" kan vel beskrives litt mer lekkert? Men jeg var faktisk allerede ganske alternativ og litt sånn bohemsk allerde når jeg valgte navnet Johanna...
Hår under armene og bushy underlivsbehåring er jo selve definisjonen av alternative back to nature kvinner:) Hi
Ja, da må jeg være en egen rase av arten;) Siden jeg hverken har bush her eller der...Jeg er kanskje en krysning fra din planet og "back to nature",da...hehe;) Hva heter ditt barn,da?
Kristine. Si i det minste at du ikke bruker deo da? Gi meg den! Hi
Ja, da er du kanskje ikke verdens mest spennende person...hehe;) Litt sånn over middels vellykket, og ganske pen og ordentlig... Jo, jeg bruker faktisk deo. "Neutral" ;) Jeg bruker deo, men den som heter "Neutral".
Du treffer ganske bra der, ja:) Hilsen konservativ, prippen middelklassefrue

 

Jeg sa ikke konservativ og prippen,jeg da...-det var dine ord...

Morsom tråd:) Ask heter forresten Haldir til mellomnavn,-oppkalt etter en av alvene i "Ringenes Herre"....

Skrevet
Hva med mammaen til Johanna?
Hun bor på samme planet som meg:) Dvs. ikke opptatt av å skille seg ut, men velger et tidløst, pent navn. Hi
Så hyggelig:) Jeg er tilfeldigvis også mammaen til Ask.... ;) Har du også hår under armene og er ustelt??hehe
Nei, jeg er ganske striglet;) Johanna kunne jeg valgt selv. Når det gjelder Ask ser jeg for meg "alternative" mødre, a la back to nature:) Hi
Du har rett i det;) Ble bare litt fornærmet over det der med ustelt og hår under armene,hehe." Back to nature" kan vel beskrives litt mer lekkert? Men jeg var faktisk allerede ganske alternativ og litt sånn bohemsk allerde når jeg valgte navnet Johanna...
Hår under armene og bushy underlivsbehåring er jo selve definisjonen av alternative back to nature kvinner:) Hi
Ja, da må jeg være en egen rase av arten;) Siden jeg hverken har bush her eller der...Jeg er kanskje en krysning fra din planet og "back to nature",da...hehe;) Hva heter ditt barn,da?
Kristine. Si i det minste at du ikke bruker deo da? Gi meg den! Hi
Ja, da er du kanskje ikke verdens mest spennende person...hehe;) Litt sånn over middels vellykket, og ganske pen og ordentlig... Jo, jeg bruker faktisk deo. "Neutral" ;) Jeg bruker deo, men den som heter "Neutral".
Du treffer ganske bra der, ja:) Hilsen konservativ, prippen middelklassefrue
Jeg sa ikke konservativ og prippen,jeg da...-det var dine ord... Morsom tråd:) Ask heter forresten Haldir til mellomnavn,-oppkalt etter en av alvene i "Ringenes Herre"....

 

Og jeg ga meg etter 30 sider av Ringenes Herre. Verste mølet jeg noengang har lest.

 

Så da har vi vel en gang for alle fått konstantert at vi lever på ulike planeter. Men vi liker iallefall begge navnet Johanna:)

 

Hi

Skrevet

Noen som har lyst til å beskrive meg? Mammaen til Mathea.....

Skrevet

Og mammen til Rebecca, Christoffer, Simon og Nickolai ? ;-)

Skrevet
Hva med mammaen til Johanna?
Hun bor på samme planet som meg:) Dvs. ikke opptatt av å skille seg ut, men velger et tidløst, pent navn. Hi
Så hyggelig:) Jeg er tilfeldigvis også mammaen til Ask.... ;) Har du også hår under armene og er ustelt??hehe
Nei, jeg er ganske striglet;) Johanna kunne jeg valgt selv. Når det gjelder Ask ser jeg for meg "alternative" mødre, a la back to nature:) Hi
Du har rett i det;) Ble bare litt fornærmet over det der med ustelt og hår under armene,hehe." Back to nature" kan vel beskrives litt mer lekkert? Men jeg var faktisk allerede ganske alternativ og litt sånn bohemsk allerde når jeg valgte navnet Johanna...
Hår under armene og bushy underlivsbehåring er jo selve definisjonen av alternative back to nature kvinner:) Hi
Ja, da må jeg være en egen rase av arten;) Siden jeg hverken har bush her eller der...Jeg er kanskje en krysning fra din planet og "back to nature",da...hehe;) Hva heter ditt barn,da?
Kristine. Si i det minste at du ikke bruker deo da? Gi meg den! Hi
Ja, da er du kanskje ikke verdens mest spennende person...hehe;) Litt sånn over middels vellykket, og ganske pen og ordentlig... Jo, jeg bruker faktisk deo. "Neutral" ;) Jeg bruker deo, men den som heter "Neutral".
Du treffer ganske bra der, ja:) Hilsen konservativ, prippen middelklassefrue
Jeg sa ikke konservativ og prippen,jeg da...-det var dine ord... Morsom tråd:) Ask heter forresten Haldir til mellomnavn,-oppkalt etter en av alvene i "Ringenes Herre"....
Og jeg ga meg etter 30 sider av Ringenes Herre. Verste mølet jeg noengang har lest. Så da har vi vel en gang for alle fått konstantert at vi lever på ulike planeter. Men vi liker iallefall begge navnet Johanna:) Hi

 

Hehe,-nei, Ringenes Herre er nok ikke noe for logisk-tenkende, venstre-hjernehalvdel-styrte;)... Ja,Johanna er pent,-jeg har faktisk en Helene også. Det synes du kanskje også er ok?:)

Skrevet

Hva med mammaen til Aleksander da?

Skrevet

Mammaen til Frida er en tilsynelatende avslappet person, som alltid hat kontroll på sakene sine. Innerst inne er hun plaget med angst og har det orte trist og tungt, selv om hun tar på seg et smil for å takle hverdagen bedre og for å holde fasaden.

 

Hun har en gull kontorstilling, glad i å sykle, hater fjellturer og elsker valnøtter. Hun er samboer og forlovet med sin beste venn, og eier rekkehus på vestlandet en plass. Hennes høyeste ønske er å få enda en datter, men strever med å bli gravid. Til neste år skjer det noe veldig spennende i mammaen til fridas liv...

Skrevet

Hvordan er mammaen til Jørgen?

Skrevet
Hva med mammaen til Johanna?
Hun bor på samme planet som meg:) Dvs. ikke opptatt av å skille seg ut, men velger et tidløst, pent navn. Hi
Så hyggelig:) Jeg er tilfeldigvis også mammaen til Ask.... ;) Har du også hår under armene og er ustelt??hehe
Nei, jeg er ganske striglet;) Johanna kunne jeg valgt selv. Når det gjelder Ask ser jeg for meg "alternative" mødre, a la back to nature:) Hi
Du har rett i det;) Ble bare litt fornærmet over det der med ustelt og hår under armene,hehe." Back to nature" kan vel beskrives litt mer lekkert? Men jeg var faktisk allerede ganske alternativ og litt sånn bohemsk allerde når jeg valgte navnet Johanna...
Hår under armene og bushy underlivsbehåring er jo selve definisjonen av alternative back to nature kvinner:) Hi
Ja, da må jeg være en egen rase av arten;) Siden jeg hverken har bush her eller der...Jeg er kanskje en krysning fra din planet og "back to nature",da...hehe;) Hva heter ditt barn,da?
Kristine. Si i det minste at du ikke bruker deo da? Gi meg den! Hi
Ja, da er du kanskje ikke verdens mest spennende person...hehe;) Litt sånn over middels vellykket, og ganske pen og ordentlig... Jo, jeg bruker faktisk deo. "Neutral" ;) Jeg bruker deo, men den som heter "Neutral".
Du treffer ganske bra der, ja:) Hilsen konservativ, prippen middelklassefrue
Jeg sa ikke konservativ og prippen,jeg da...-det var dine ord... Morsom tråd:) Ask heter forresten Haldir til mellomnavn,-oppkalt etter en av alvene i "Ringenes Herre"....
Og jeg ga meg etter 30 sider av Ringenes Herre. Verste mølet jeg noengang har lest. Så da har vi vel en gang for alle fått konstantert at vi lever på ulike planeter. Men vi liker iallefall begge navnet Johanna:) Hi
Hehe,-nei, Ringenes Herre er nok ikke noe for logisk-tenkende, venstre-hjernehalvdel-styrte;)... Ja,Johanna er pent,-jeg har faktisk en Helene også. Det synes du kanskje også er ok? :)

 

Ja, det er også i min gate:)

Skrevet
Og nå vet jeg forresten hvem du er, HI. Hehe. Står på siste besøk på profilen ;)
Kan jo ha vært andre som ble nysgjerrige på profilen din da:) Så det kan du aldri bevise:) Hi
Nope, tvilsomt, for det var bare en besøkende i dag, og du måtte jo ha vært inne hvis ikke hadde du ikke kunnet kopiere profilen min ;) Men ingen fare for at jeg skal si hvem du er siden du tydeligvis ikke vil det selv. Morsom tråd :)

Jeg måtte inn å snoke på profilen din jeg å, og jeg er IKKE hi :P

Rart det bare stod at 1 hadde besøkt sida di :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...