C.L.H85 Skrevet 2. juli 2012 #26 Skrevet 2. juli 2012 De innleggene folk reagerer på i denne tråden sier vel mest om foreldrene som poster ungenes utsagn som festlige "gullkorn". Greit kanskje et uheldig valg av ord... hvis man kaller det" morsomme flauser", eller noe i den duren? Eller blir det galt også?. De fleste har så vidt jeg har sett kommentert at de ble flaue, men ler av det nå i ettertid og kanskje derfor man kaller det "gullkorn"? Folk overanalyserer jo absolutt alt, ikke rart at alt blir oppfattet som rasistisk... Selv om folk ikke legger noe sånt i det. Vi kan jo ikke redigere alt vi skriver til enhver tid, i tilfelle noen overanalyserer meningen med ordet? Gullkorn eller ikke, så må jeg si jeg humrer litt av hva alle barna greier å bryte ut av seg... Nettopp fordi det er flaut. Går å skammer meg i kroken min nå
LØVEN1 Skrevet 2. juli 2012 #27 Skrevet 2. juli 2012 Skal dette liksom være en morsom tråd? Skammelig spør dere meg. Herregud, ikke vær så jævla hårsår. Da jeg dro til Kina ble jeg omtalt som "den hvite lille dukken" Satt ikke å grein av den grunn. I norge har man ikke lov til å si at noen er hvit, eller at noen er brun. Da er man rasist. At det er FAKTA, at man ER hvit og brun, det har visst ingenting å si. Sier man at ett menneske er fra afrika, da er man rasist. Fordi, ALLE i verden er nordmenn, må du vel vite! Når jeg bodde i usa, i ett veldig afroamerikansk område, så ble jeg bare kalt " den hvite norske jenta", fordi andre steder i verden er det ikke skam å si FAKTA. Hvorfor er det feil å si fargen til noen? Hvorfor er det FEIL å være fra afrika?! Er de som er så veeeeldig opptatt av at alle skal være LIKE som er rasister, spør du meg.... for for meg er det ikke negativt å være brun eller afrikaner! Men, for de som sier at man ikke må SI at noen er afrikaner.. da begynner jeg å lure. Det er milevis forskjell på å si at noen er brune eller hvite og det å si at de er "apekatter" og at "brune mennesker lukter vondt". Det er dette som er usmakelig. Ikke fargen i seg selv, og selv om det er barn som sier dette tror jeg nok de har dette fra voksne, unger snapper opp holdninger raskere enn man tror.
LØVEN1 Skrevet 2. juli 2012 #28 Skrevet 2. juli 2012 Usmakelig tråd! Gullkorn fra barnemunn er usmakelig tråd,Løven1? Må du slutte Det er milevis forskjell på å si at noen er brune eller hvite og det å si at de er "apekatter" og at "brune mennesker lukter vondt". Det er dette som er usmakelig. Ikke fargen i seg selv, og selv om det er barn som sier dette tror jeg nok de har dette fra voksne, unger snapper opp holdninger raskere enn man tror.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #29 Skrevet 2. juli 2012 Skal dette liksom være en morsom tråd? Skammelig spØr dere meg. Herregud, ikke vær så jævla hårsår. Da jeg dro til Kina ble jeg omtalt som "den hvite lille dukken" Satt ikke å grein av den grunn. I norge har man ikke lov til å si at noen er hvit, eller at noen er brun. Da er man rasist. At det er FAKTA, at man ER hvit og brun, det har visst ingenting å si. Sier man at ett menneske er fra afrika, da er man rasist. Fordi, ALLE i verden er nordmenn, må du vel vite! Når jeg bodde i usa, i ett veldig afroamerikansk område, så ble jeg bare kalt " den hvite norske jenta", fordi andre steder i verden er det ikke skam å si FAKTA. Hvorfor er det feil å si fargen til noen? Hvorfor er det FEIL å være fra afrika?! Er de som er så veeeeldig opptatt av at alle skal være LIKE som er rasister, spØr du meg.... for for meg er det ikke negativt å være brun eller afrikaner! Men, for de som sier at man ikke må SI at noen er afrikaner.. da begynner jeg å lure. Det er milevis forskjell på å si at noen er brune eller hvite og det å si at de er "apekatter" og at "brune mennesker lukter vondt". Det er dette som er usmakelig. Ikke fargen i seg selv, og selv om det er barn som sier dette tror jeg nok de har dette fra voksne, unger snapper opp holdninger raskere enn man tror. Totalt uenig! Barn sier det som faller det inn, og for de er det ikke negativt å kalle noen en apekatt osv. Dette trenger de IKKE å ha hØrt av noen voksne. Og du kan ikke nekte for at i norge er det tabu å si hvor ett menneske er fra! Norge har blitt så "anti-rasistisk" at vi er rasister, fordi vi tror visst at det eneste som er bra å være er norsk (så ALLE må være norske), og vi syr jo puter under armene på de som kommer hit, fordi vi tror visst at de er for dumme til å klare seg selv..
LØVEN1 Skrevet 2. juli 2012 #30 Skrevet 2. juli 2012 (endret) Skal dette liksom være en morsom tråd? Skammelig spØr dere meg. Herregud, ikke vær så jævla hårsår. Da jeg dro til Kina ble jeg omtalt som "den hvite lille dukken" Satt ikke å grein av den grunn. I norge har man ikke lov til å si at noen er hvit, eller at noen er brun. Da er man rasist. At det er FAKTA, at man ER hvit og brun, det har visst ingenting å si. Sier man at ett menneske er fra afrika, da er man rasist. Fordi, ALLE i verden er nordmenn, må du vel vite! Når jeg bodde i usa, i ett veldig afroamerikansk område, så ble jeg bare kalt " den hvite norske jenta", fordi andre steder i verden er det ikke skam å si FAKTA. Hvorfor er det feil å si fargen til noen? Hvorfor er det FEIL å være fra afrika?! Er de som er så veeeeldig opptatt av at alle skal være LIKE som er rasister, spØr du meg.... for for meg er det ikke negativt å være brun eller afrikaner! Men, for de som sier at man ikke må SI at noen er afrikaner.. da begynner jeg å lure. Det er milevis forskjell på å si at noen er brune eller hvite og det å si at de er "apekatter" og at "brune mennesker lukter vondt". Det er dette som er usmakelig. Ikke fargen i seg selv, og selv om det er barn som sier dette tror jeg nok de har dette fra voksne, unger snapper opp holdninger raskere enn man tror. Totalt uenig! Barn sier det som faller det inn, og for de er det ikke negativt å kalle noen en apekatt osv. Dette trenger de IKKE å ha hØrt av noen voksne. Og du kan ikke nekte for at i norge er det tabu å si hvor ett menneske er fra! Norge har blitt så "anti-rasistisk" at vi er rasister, fordi vi tror visst at det eneste som er bra å være er norsk (så ALLE må være norske), og vi syr jo puter under armene på de som kommer hit, fordi vi tror visst at de er for dumme til å klare seg selv.. Du er vel enig i at barn raskt snapper opp negative holdninger fra voksne? Endret 2. juli 2012 av LØVEN1
Mamma_til_2 Skrevet 2. juli 2012 #31 Skrevet 2. juli 2012 (endret) Hallooooo barn er barn og i en alder fra 2 til ca 5 så tenker ikke de over alt de sier før de sier det, min jente har fått høre mange ganger at hun ikke skal si slikt og sånt for det kan såre andre, men hun er en jente som grubler og lurer på mye og hun stiller spm og konklusjoner rett fra leveren!!!, 99% av de hun kommenterer om det er væremåte, hudfarge el tar det med ett smil og mange stopper og forklarer henne ting, som her en dame hadde med seg oksygen flaske og hadde slanger inn i nesa, datteren min sa: Mamma hvorfor har hun snorkel på når hun ikke er i vannet????? damen smilte og sa at det er for at det er noe galt med lungene mine så jeg trenger ekstra luft, enkelt og greit!! Man kan ikke ta til seg alt som barn i den alderen sier. Endret 2. juli 2012 av mamma_til_2
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 2. juli 2012 #32 Skrevet 2. juli 2012 Usmakelig tråd! Gullkorn fra barnemunn er usmakelig tråd,LØven1? Må du slutte Det er milevis forskjell på å si at noen er brune eller hvite og det å si at de er "apekatter" og at "brune mennesker lukter vondt". Det er dette som er usmakelig. Ikke fargen i seg selv, og selv om det er barn som sier dette tror jeg nok de har dette fra voksne, unger snapper opp holdninger raskere enn man tror. Da har du tydelig ikke fått med deg hva som faktisk står der. Barnet mente ikke at mannen luktet vondt. Barnet reagerte på veldig sterk parfyme, en reaksjon som barnet hadde hatt uavhengig av hudfargen på vedkommende. Men jeg tipper at hvis personen med parfymen var hvit, så hadde ikke du reagert like kraftig? Interessant at du hisser deg kun opp over innleggene hvor mennesker med mØrk hud er involvert, mens innlegget med et overvektig menneske som får noe slengt etter seg, trengs ikke nevnes? Dette er barn som ser virkeligheten gjennom helt andre Øyne og uten grenser, og de sier det rett ut.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #33 Skrevet 2. juli 2012 Skal dette liksom være en morsom tråd? Skammelig spØr dere meg. Herregud, ikke vær så jævla hårsår. Da jeg dro til Kina ble jeg omtalt som "den hvite lille dukken" Satt ikke å grein av den grunn. I norge har man ikke lov til å si at noen er hvit, eller at noen er brun. Da er man rasist. At det er FAKTA, at man ER hvit og brun, det har visst ingenting å si. Sier man at ett menneske er fra afrika, da er man rasist. Fordi, ALLE i verden er nordmenn, må du vel vite! Når jeg bodde i usa, i ett veldig afroamerikansk område, så ble jeg bare kalt " den hvite norske jenta", fordi andre steder i verden er det ikke skam å si FAKTA. Hvorfor er det feil å si fargen til noen? Hvorfor er det FEIL å være fra afrika?! Er de som er så veeeeldig opptatt av at alle skal være LIKE som er rasister, spØr du meg.... for for meg er det ikke negativt å være brun eller afrikaner! Men, for de som sier at man ikke må SI at noen er afrikaner.. da begynner jeg å lure. Det er milevis forskjell på å si at noen er brune eller hvite og det å si at de er "apekatter" og at "brune mennesker lukter vondt". Det er dette som er usmakelig. Ikke fargen i seg selv, og selv om det er barn som sier dette tror jeg nok de har dette fra voksne, unger snapper opp holdninger raskere enn man tror. Totalt uenig! Barn sier det som faller det inn, og for de er det ikke negativt å kalle noen en apekatt osv. Dette trenger de IKKE å ha hØrt av noen voksne. Og du kan ikke nekte for at i norge er det tabu å si hvor ett menneske er fra! Norge har blitt så "anti-rasistisk" at vi er rasister, fordi vi tror visst at det eneste som er bra å være er norsk (så ALLE må være norske), og vi syr jo puter under armene på de som kommer hit, fordi vi tror visst at de er for dumme til å klare seg selv.. Du er vel enig i at barn raskt snapper opp negative holdninger fra voksne? Så klart snapper barn opp holdninger fra voksne, men; Lukter det vondt, så sier barn det, uansett om det er en hvit, brun, grØnn, rosa eller lilla person. Ikke ta ALT i rasistisk mening!! Må være slitsomt å gå rundt å være så "politisk korrekt" hele tiden. Nordmenn flest tar seg jo mer nær av det enn de som ikke er etnisk norske......
♥♂13 + ♂15♥ Skrevet 2. juli 2012 #34 Skrevet 2. juli 2012 Usmakelig tråd! Gullkorn fra barnemunn er usmakelig tråd,Løven1? Må du slutte Det er milevis forskjell på å si at noen er brune eller hvite og det å si at de er "apekatter" og at "brune mennesker lukter vondt". Det er dette som er usmakelig. Ikke fargen i seg selv, og selv om det er barn som sier dette tror jeg nok de har dette fra voksne, unger snapper opp holdninger raskere enn man tror. Da har du tydelig ikke fått med deg hva som faktisk står der. Barnet mente ikke at mannen luktet vondt. Barnet reagerte på veldig sterk parfyme, en reaksjon som barnet hadde hatt uavhengig av hudfargen på vedkommende. Men jeg tipper at hvis personen med parfymen var hvit, så hadde ikke du reagert like kraftig? Interessant at du hisser deg kun opp over innleggene hvor mennesker med mørk hud er involvert, mens innlegget med et overvektig menneske som får noe slengt etter seg, trengs ikke nevnes? Dette er barn som ser virkeligheten gjennom helt andre øyne og uten grenser, og de sier det rett ut. Det som er så intr. med de som er så opptatt av at man ikke skal være "rasister", er at det er kun en måte man kan være rasist på, og det er mot mørke mennesker. Men, det er ikke fakta! Folk reagerer kun hvis man sier noe om "brune" mennesker, og det trenger ikke være noe negativt enn gang. Men, om hvite, tykke, homofile osv, der er det fritt vilt, sleng så mye dritt du vil. Rare greier da? Heldigvis tror jeg folk flest skjønner at det barn sier er uskyldig, og ut fra nysgjerrighet! Morsom tråd, man trenger ikke ta ALT i verste mening!
LØVEN1 Skrevet 2. juli 2012 #35 Skrevet 2. juli 2012 Usmakelig tråd! Gullkorn fra barnemunn er usmakelig tråd,Løven1? Må du slutte Det er milevis forskjell på å si at noen er brune eller hvite og det å si at de er "apekatter" og at "brune mennesker lukter vondt". Det er dette som er usmakelig. Ikke fargen i seg selv, og selv om det er barn som sier dette tror jeg nok de har dette fra voksne, unger snapper opp holdninger raskere enn man tror. Da har du tydelig ikke fått med deg hva som faktisk står der. Barnet mente ikke at mannen luktet vondt. Barnet reagerte på veldig sterk parfyme, en reaksjon som barnet hadde hatt uavhengig av hudfargen på vedkommende. Men jeg tipper at hvis personen med parfymen var hvit, så hadde ikke du reagert like kraftig? Interessant at du hisser deg kun opp over innleggene hvor mennesker med mørk hud er involvert, mens innlegget med et overvektig menneske som får noe slengt etter seg, trengs ikke nevnes? Dette er barn som ser virkeligheten gjennom helt andre øyne og uten grenser, og de sier det rett ut. Det står faktisk mer i denne tråden enn det du nevner, hva med anonym som skriver at hun "heldigvis" bor i en bygd der det mest bor norske??? Når det er litt for mange innlegg med variasjoner over dette budskapet synes jeg det blir teit og usmakelig. Ikke greit å mobbe overvektige heller, eller dem som er annerledes. Viktig at unger læres opp til toleranse.
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 2. juli 2012 #36 Skrevet 2. juli 2012 Husker forresten når jeg var ca 4-5 år, så var jeg i banken med min mor. Foran oss i køen står en ungdom med seggebukse. En lille snekkerbukse med skikkelig seggerumpe. Og jeg utbryter høyt og tydelig : " Mamma SE! Han er født med rumpa på leggen!" (Undertegnede vil gjerne presisere at innlegget ikke er ment fordømmende mot verken ungdommer, snekkerbukser, seggebukser, fargen lilla eller Norges Bank)
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 2. juli 2012 #37 Skrevet 2. juli 2012 Usmakelig tråd! Gullkorn fra barnemunn er usmakelig tråd,LØven1? Må du slutte Det er milevis forskjell på å si at noen er brune eller hvite og det å si at de er "apekatter" og at "brune mennesker lukter vondt". Det er dette som er usmakelig. Ikke fargen i seg selv, og selv om det er barn som sier dette tror jeg nok de har dette fra voksne, unger snapper opp holdninger raskere enn man tror. Da har du tydelig ikke fått med deg hva som faktisk står der. Barnet mente ikke at mannen luktet vondt. Barnet reagerte på veldig sterk parfyme, en reaksjon som barnet hadde hatt uavhengig av hudfargen på vedkommende. Men jeg tipper at hvis personen med parfymen var hvit, så hadde ikke du reagert like kraftig? Interessant at du hisser deg kun opp over innleggene hvor mennesker med mØrk hud er involvert, mens innlegget med et overvektig menneske som får noe slengt etter seg, trengs ikke nevnes? Dette er barn som ser virkeligheten gjennom helt andre Øyne og uten grenser, og de sier det rett ut. Det står faktisk mer i denne tråden enn det du nevner, hva med anonym som skriver at hun "heldigvis" bor i en bygd der det mest bor norske??? Når det er litt for mange innlegg med variasjoner over dette budskapet synes jeg det blir teit og usmakelig. Ikke greit å mobbe overvektige heller, eller dem som er annerledes. Viktig at unger læres opp til toleranse. De jeg nevner? Det var jo du som valgte dem : Det er milevis forskjell på å si at noen er brune eller hvite og det å si at de er "apekatter" og at "brune mennesker lukter vondt". Det er dette som er usmakelig. Ikke fargen i seg selv, og selv om det er barn som sier dette tror jeg nok de har dette fra voksne, unger snapper opp holdninger raskere enn man tror. Når det er sagt, det innlegget du nevner med hun som bor i en bygd med bare norske, er selvfØlgelig et unntak. Hvorfor? Hun er ikke ET BARN. Dette er en tråd om morsomme ting BARN sier, i pinlige situasjoner. Barn som ikke aner hva rasisme eller fordommer er for noe. De ser noe, og de sier akkurat hva de ser.
Mamma_til_2 Skrevet 2. juli 2012 #38 Skrevet 2. juli 2012 Husker forresten når jeg var ca 4-5 år, så var jeg i banken med min mor. Foran oss i køen står en ungdom med seggebukse. En lille snekkerbukse med skikkelig seggerumpe. Og jeg utbryter høyt og tydelig : " Mamma SE! Han er født med rumpa på leggen!" (Undertegnede vil gjerne presisere at innlegget ikke er ment fordømmende mot verken ungdommer, snekkerbukser, seggebukser, fargen lilla eller Norges Bank) Haha du er go du, er du sikker på at Norges bank ikke tar dette til seg??
♥♂13 + ♂15♥ Skrevet 2. juli 2012 #39 Skrevet 2. juli 2012 (endret) Husker forresten når jeg var ca 4-5 år, så var jeg i banken med min mor. Foran oss i køen står en ungdom med seggebukse. En lille snekkerbukse med skikkelig seggerumpe. Og jeg utbryter høyt og tydelig : " Mamma SE! Han er født med rumpa på leggen!" (Undertegnede vil gjerne presisere at innlegget ikke er ment fordømmende mot verken ungdommer, snekkerbukser, seggebukser, fargen lilla eller Norges Bank) Haha du er go du, er du sikker på at Norges bank ikke tar dette til seg?? Bare vent, er nok noen som mener at du er en utolerant bitch hvis du sa dette i en alder av 5 år! Man må jo TENKE før man prater, vet du vel! Huff, tenk så slitsomt det blir å bo i Norge etterhvert da... "Jeg liker ikke bananer jeg"... Også må man legge til: "vil gjerne presisere at jeg ikke har noe imot fargen gul, frukt generelt, eller butikkene som selger bananer". Er da grenser for hvor hårsåre vi skal være! Endret 2. juli 2012 av Makuahines
Kosemosepose Skrevet 2. juli 2012 #40 Skrevet 2. juli 2012 Jeg var på "jentetur" i oslo da jenta mi var 5. Vi satt på bussen som kjørte forbi oslo s, hvor det lå en uteligger i en sovepose med masse poser rundt seg. "Se, mamma, han er på campingtur!!" :-)
mamma_bergen Skrevet 2. juli 2012 #41 Skrevet 2. juli 2012 Kan fortelle enda en gang når jeg var på fergen som 3-4 åring med min mamma:) Når vi hadde sittet os ned på noen seter,kom det en en mann (inder eller noe,hvertfall med en slags turban på hodet) og jeg ble så glad,pekte og ropte at der var jesus!!Jeg endte opp med å stå i setet og klappe og juble;o)) Den gang var vi ikke vant med invandrere,men mannen bare lo:) Mamma derimot... Kan jo slenge ved noen ærligheter min datter har kommet med:) En dag sto morfaren og barberte seg og hun kom ned på badet til han og sier:Barberer du deg morfar?Det gjør mamma på tissen og!..Flaut.. Noe som var enda flauere var når hun stolt kunne fortelle i bhg at mamma hadde øredobbpynt på tissen!...
Musemorbr / Skrevet 2. juli 2012 #42 Skrevet 2. juli 2012 Tenker på noe jeg så han der komikeren Jonna si for en del år siden. Han bodde på landsbygda i Norge og var så uvant med å se mørkhudede, at da han møtte en ble han så redd at han kastet en stein i hodet på han. Kanskje han var rasist han også, den lille Jonna som atpåtil var mørk selv.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #43 Skrevet 2. juli 2012 Har en lillebror som er en del yngre enn meg og en gang vi var på matbutikken sto det en ung mann på toppen av en stige og ryddet varer inn på øverste hylle. Denne unge mannen hadde skikkelig afrohår, stoooort afrohår (må vel legge til at han var hvit, men hadde sikkert en form for permanent e.l.). Broren min ser litt på han og sier plutselig høyt, SE, de mannen er et troll! Mannen lo så fælt at han holdt på å dette ned, jeg var tenåring og dritflau Datteren min var også fin da hun kunne fortelle at "Mamma har skjegg i rumpa" Mannen min lo så fælt at han nesten mistet pusten så da lærte jo hun at dette var en fin setning og gjenta av og til. Men hun mente at jeg hadde hår på tissen da, jeg har ikke hår i rumpa
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 2. juli 2012 #44 Skrevet 2. juli 2012 Har en lillebror som er en del yngre enn meg og en gang vi var på matbutikken sto det en ung mann på toppen av en stige og ryddet varer inn på øverste hylle. Denne unge mannen hadde skikkelig afrohår, stoooort afrohår (må vel legge til at han var hvit, men hadde sikkert en form for permanent e.l.). Broren min ser litt på han og sier plutselig høyt, SE, de mannen er et troll! Mannen lo så fælt at han holdt på å dette ned, jeg var tenåring og dritflau Datteren min var også fin da hun kunne fortelle at "Mamma har skjegg i rumpa" Mannen min lo så fælt at han nesten mistet pusten så da lærte jo hun at dette var en fin setning og gjenta av og til. Men hun mente at jeg hadde hår på tissen da, jeg har ikke hår i rumpa Jeg ler så jeg hoster! Herlig
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #45 Skrevet 2. juli 2012 Ungen min så på TV, var vel halvannet år, og var afrikanere på TV, og ungen pekte å sa " ape"! Omg, er det mulig :-) Barn er barn, de tenker ikke før de snakker. :-D OG det er ikke alt de vet heller :-D
Tauriel Skrevet 2. juli 2012 #46 Skrevet 2. juli 2012 hehehehe denne tråden var gøy Synes ikke den er rasistisk eller noe. Hørte en gutt på butikken "mamma det er den største dama jeg har sett". Han var stoooor i øynene og stirret på meg. Trur moren fikk panikk for hun dro han unna og sa noe til han, jeg lo bare
mamma_bergen Skrevet 2. juli 2012 #47 Skrevet 2. juli 2012 Hehe,kom på en annen:) Faren min skulle hente datteren min i bhg en gang,og han har en stoor mage. Da var det et barn som spurte om han hadde baby i magen:)Hehe..
Musemorbr / Skrevet 2. juli 2012 #48 Skrevet 2. juli 2012 Vi var på besøk, da mannen min og far i huset går ut for å se på en bil. Min venninnes datter roper da. Hei, hvor gikk "musemor" sin pappa og min pappa? Da følte mannen min seg gammel da. Hehe
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #49 Skrevet 2. juli 2012 Hvorfor i alle dager er noen damer her inne så hårsåre? Bare man sier "afrikaner" får man brølt rasist og FRP'er etter seg mer eller mindre. Virker som alle skjellsord er tillatt, men å nevne nasjonalitet til noen er ren rasisme ja... At små barn kommer med uheldige kommentarer som man kan le av i ettertid betyr da virkelig ikke at de har fått holdningene fra foreldrene hjemme? Var jeg som starta tråden her, og innlegget mitt var IKKE rasistisk ment.
BikkjeBisk Skrevet 2. juli 2012 #50 Skrevet 2. juli 2012 Min datter på 2 hylskriker nesten vær gang vi ser en som ikke er hvit (politisk korrekt?), er hun rasist? Jeg begynner nesten å lure ut ifra det som blir skrevet her. ååå neeei hva skal jeg gjøre???!! Jeg har en 2-åring som er rasist!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå