Gå til innhold

Haha, ærlige unger..

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen dager siden gikk det 3 utlendinger forbi meg og datteren ( fyller fire år) de var av afrikansk opprinnelse.. Dyynka i ekkel cologne, fæl parfyme. Jeg holdt pusten mens de gikk forbi! Så roper ungen høyt ut: æSJ MAMMA, det lukter stygt her!! Ble litt flau, men var jo innerst inni enig med henne..

Jaja, sannheta får man fra barn;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her ble vi tatt på fersken av 3-åringen mens vi koste oss, og tror du neimen ikke hun brettet ut dette da vi var til svigers på ettermiddagen? Da fortalte hun hva vi hadde sagt, hvordan vi lå, hva vi gjorde og kom med lyder.

Uff, da var jeg så flau at jeg holdte på å dø! Men har ledd godt i ettertid da! ;)

Skrevet

Hehe, de vet å få sagt det ja;))

Skrevet

Noen ganger blir det bare for ille.

Sto på et busstopp med barnet mitt og en søt afrikansk gutt danset foran moren sin. Da ropte barnet mitt "SE MAMMA! APEN DANSER! HAHA!" Trodde jeg skulle dø, jeg må jo ha virket som den rasisten.

Skrevet
Noen ganger blir det bare for ille. Sto på et busstopp med barnet mitt og en søt afrikansk gutt danset foran moren sin. Da ropte barnet mitt "SE MAMMA! APEN DANSER! HAHA!" Trodde jeg skulle dø, jeg må jo ha virket som den rasisten.

Hahah.. Uff, så flaut :P

Skrevet

Jeg tok med niesen min på Tusenfryd, forbi oss gikk en liten(større enn niesen min) jente som tydelig hadde fått Cortison(?) da hun var så fryktelig hoven i ansiktet. Niesen utbryter: Se tante, se!! Hun ligner på en fisk!! Flaaaaut!!

Skrevet

Sønnen min på 6 år kom med følgende:

"Se mamma, den dama er like bred som hun er høy".

(noe han hadde helt rett i, det var litt fasinerende).

Skrevet

Nevøen min på trikken (med bare mørkhudede menn rundt): "mamma, hvorfor lukter det så stygt av sånne brune menn?". Needless to say at søstra mi ville synke i jorda og fikk mange stygge blikk..

Skrevet

Skal dette liksom være en morsom tråd? Skammelig spør dere meg.

Gjest Heartbroken
Skrevet

Niesen min oppsummerte oss sånn: pappa er sterkest, mamma er brunest, onkel er høyest og tante (meg) er tykkest!

Mor og far ble veldig flaue, men hun hadde helt rett, jeg var absolutt den tykkeste :)

Av barn og fulle folk....;)

Gjest Miryks
Skrevet

Eldstetuppa var med bestemoren i bassenget i fjor.

Fascinert ble hun stående og studere en mørk gutt.

"Bestemor... Se! En sjokolademann!" hadde hun hvisket opprømt.

Gutten hadde hørt det, smilte bare og sa at han var ikke spiselig, hvertfall : ))

Skrevet

Eldste her hadde blitt stolt storesøster og kunne fortelle hele nabolaget og de som var intressert at lillebror han har liten tissefant, og far, han har stor :D Hehe mange som ble flaue av det, for hva skal en svare :P

Skrevet

Hvor bor alle dere som har barn som reagerer på barn med mørk hudfarge, som tror de er sjokoladgutt eller har solt seg mye osv? Er de virkelig så lite vant til å se barn fra andre land og kulturer.

Gjest Miryks
Skrevet
Hvor bor alle dere som har barn som reagerer på barn med mørk hudfarge, som tror de er sjokoladgutt eller har solt seg mye osv? Er de virkelig så lite vant til å se barn fra andre land og kulturer.

Her bor det egentlig ganske mange utlendinger og mørkhudede. Hvorfor hun sa det og reagerte sånn, vet jeg ikke.

Hun er et barn.

Skrevet

Jeg bor i en bygd hvor det heldigvis for det meste kun er nordmenn :)

Skrevet

Herregud, ikke vær så jævla hårsår. Da jeg dro til Kina ble jeg omtalt som "den hvite lille dukken" Satt ikke å grein av den grunn.

Skrevet

vivar på legekontoret her en dag da min 5 åring pekte rett mot en mann å sa: se på den gærningen a.

heldigvis var det en plakat bak han han egentlig pekte på, noe jeg prøvde å få frem etterpå. Men flaut ja....

Skrevet (endret)

Usmakelig tråd!

Endret av LØVEN1
Skrevet (endret)

Usmakelig tråd!

Gullkorn fra barnemunn er usmakelig tråd,Løven1?

Må du slutte :P

Endret av Gulltopp&Lillebjørn
Skrevet

Tråden er vel ikke usmakelig??? Små barn er dessverre ikke politisk korrekt(enda) og barn kommenterer alt en første gang uansett. Første gang de ser en overvektig person, en lav person, høy person, person med høyt hår og ja en person som er mørkere i huden enn det ens egen familie er. Ikke noe unormalt det!? Betyr ikke at foreldrene oppfordrer til disse tankene og utsagnene.

Når brodern var 4 år hadde han blitt med pappa på butikken og i køen var det en mann som var av afrikansk opprinnelse(greit?), med sønnen sin... Brodern kikker lenge og vel på de begge 2 imens pappa legger varer opp på båndet, da han plutselig kommer til konklusjonen og utbryter høyt:" Du pappa!, Den mannen der må være faren til han gutten der!". De var nemlig begge mørke i huden og svært like ;) Pappa var kjempe flau, imens han mannen lo så høyt at hele køen snudde seg :)

Gjest sug lut
Skrevet

De innleggene folk reagerer på i denne tråden sier vel mest om foreldrene som poster ungenes utsagn som festlige "gullkorn".

Skrevet

Jøss så hårsår du er da! Det er jo bare å la være å klikke seg inn på den, vet du.

Skrevet
Herregud, ikke vær så jævla hårsår. Da jeg dro til Kina ble jeg omtalt som "den hvite lille dukken" Satt ikke å grein av den grunn.

I norge har man ikke lov til å si at noen er hvit, eller at noen er brun. Da er man rasist. At det er FAKTA, at man ER hvit og brun, det har visst ingenting å si. Sier man at ett menneske er fra afrika, da er man rasist. Fordi, ALLE i verden er nordmenn, må du vel vite!

Når jeg bodde i usa, i ett veldig afroamerikansk område, så ble jeg bare kalt " den hvite norske jenta", fordi andre steder i verden er det ikke skam å si FAKTA.

Hvorfor er det feil å si fargen til noen? Hvorfor er det FEIL å være fra afrika?! Er de som er så veeeeldig opptatt av at alle skal være LIKE som er rasister, spør du meg.... for for meg er det ikke negativt å være brun eller afrikaner! Men, for de som sier at man ikke må SI at noen er afrikaner.. da begynner jeg å lure.

Skrevet

Da min eldste datter var 3 år passerte vi en overvektig mann som satt utenfor kiosken, magen hans var enorm, og min datter stirret. Jeg forsøkte å avlede henne ved å prate om bursdagen vi skulle i, men hun var i sin egen verden, også så sier hun høyt og tydelig: Mamma, se på den mannen, han har baby i magen sin han.

Min yngste datter var veldig opptatt av hvordan barn ble til da hun var 4 år, hun hadde fått boka til Trond Viggo som forklarer dette på en fin måte, og den ble flittig brukt.

En dag sto vi i kø på en bensinstasjon, så sier min datter : Hvilken dag lagde dere meg..? Milde himmel, jeg var så dum at jeg ignorerte henne, så da roper hun høyt: Hvilken dag lagde dere meg ? Jeg svarte bare: mandag... Alle fikk seg en god latter, men litt flaut var det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...