Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #51 Skrevet 26. april 2012 Tro hva du vil maryM hvem nå enn du er!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #52 Skrevet 26. april 2012 Nekter å tro at det er så mange som er negative til dette. Jeg tror det er samme personen som gjemmer seg bak anonymknappen og skriver om og om igjen. javel? jeg er i mot og jeg har skrevet 2 ganger..
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #53 Skrevet 26. april 2012 Hmm...merkelig at det er så mange anonyme på et anonymforum? Er ikke mindre anonym du da 13.03!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #54 Skrevet 26. april 2012 Tror det er MANGE som er negative til dette, ut ifra samtaler jeg har hatt med folk idag, og når jeg ser på feks. Facebook. Men, noen ser jo bare det positive i det, og ikke hvordan gjerningsmannen tar dette. Meningen var nok god, men jeg synes ikke det var riktig å gjøre dette.
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 26. april 2012 #55 Skrevet 26. april 2012 Jeg skal være så freidig at jeg svarer med nick så får folk bare halshugge meg så mye de vil, ytringsfrihet,demokrati blablabla.. Jeg er enig med alle de "skrudde" anonyme over her, tragisk! blande små barnehagebarn borti noe så skrudd blir helt feil! Selvfølgelig måtte AP hode en "apell" med store ord. En setning fra ABB fører til dette, hva viser det oss? Trodde de sa at ABB ikke hadde noe makt i folket jeg?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #56 Skrevet 26. april 2012 Hva med å ta inn 100.000 ekstra muslimer til Norge dette året? Og samle alle til en kjempefest? Markere ordentlig hvor åpne og gode vi er?!? ...og så gjøre det til en tradisjon! Så kan vi samles på flyplassen med roser og ønske velkommen.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #57 Skrevet 26. april 2012 Nekter å tro at det er så mange som er negative til dette. Jeg tror det er samme personen som gjemmer seg bak anonymknappen og skriver om og om igjen. Det tviler jeg sterkt på.. Kanskje det er bare du som skriver alle de positive innleggene her inne da
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 26. april 2012 #59 Skrevet 26. april 2012 Å som ABB mÅ kose seg nÅ! Han har fÅtt det akkurat som han vil den mannen. Og han nyter oppmerksomheten har fÅr, man ser det lang vei pÅ fyren!! Patetisk opplegg!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #60 Skrevet 26. april 2012 Er dere virkelig så sinte? På tide å ta en god lang kikk på seg selv i speilet kanskje...?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #61 Skrevet 26. april 2012 Er dere virkelig så sinte? På tide å ta en god lang kikk på seg selv i speilet kanskje...? hæ?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #62 Skrevet 26. april 2012 Har aldri skjønt før at "Barn av regnbuen" har med hudfarger å gjøre... Ser det ikke som noe problem at de samles for å synge en sang, men det var litt spesielt at AUF-lederen holdt en appell og var lenge i TV-ruta etterpå bak Lillebjørn. Da ble det vel som Lillebjørn sang en sang i Arbeiderpartiets valgkamp? Sånn kommer det til å bli i årene som kommer, terroren er nært knyttet til AUF og Ap. Dessverre.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #63 Skrevet 26. april 2012 Hva med å ta inn 100.000 ekstra muslimer til Norge dette året? Og samle alle til en kjempefest? Markere ordentlig hvor åpne og gode vi er?!? ...og så gjøre det til en tradisjon! Så kan vi samles på flyplassen med roser og ønske velkommen. også kan alle synge denne :
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #64 Skrevet 26. april 2012 Merkelig å lese hvor mye aggresjon som kommer frem her på dib, bare pga 40 tusen møter opp og synger barn av regnbuen. Synes det var en hyggelig gest jeg, de to som startet prosjektet hadde kanskje ikke drømt om at det skulle ta av så mye. Litt drøyt å anklage ap for å stå bak, Jens var vel ikke der? Rart det er krig i verden når noen dib-høner greier å lire av seg så mye sinnasnakk bare pga en sang og noen roser. Gå og vask noen gulv eller noe. Det som er pinlig, flaut og ekkelt er at noen av dere ikke greier å se at slike arrangementer kan være terapi for noen, de føler at de bidrar, la de nå få gleden av det, eller er dere misunnelige?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #65 Skrevet 26. april 2012 Merkelig å lese hvor mye aggresjon som kommer frem her på dib, bare pga 40 tusen møter opp og synger barn av regnbuen. Synes det var en hyggelig gest jeg, de to som startet prosjektet hadde kanskje ikke drømt om at det skulle ta av så mye. Litt drøyt å anklage ap for å stå bak, Jens var vel ikke der? Rart det er krig i verden når noen dib-høner greier å lire av seg så mye sinnasnakk bare pga en sang og noen roser. Gå og vask noen gulv eller noe. Det som er pinlig, flaut og ekkelt er at noen av dere ikke greier å se at slike arrangementer kan være terapi for noen, de føler at de bidrar, la de nå få gleden av det, eller er dere misunnelige? Hadde det vært noe annet enn denne regnbue sangen så. Men når det er BARE pga AAB ikke liker denne så blir det litt rart og litt barnslig
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #66 Skrevet 26. april 2012 Tallet er vel nærmere 5-10 tusen enn 40 tusen.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #67 Skrevet 26. april 2012 Merkelig å lese hvor mye aggresjon som kommer frem her på dib, bare pga 40 tusen møter opp og synger barn av regnbuen. Synes det var en hyggelig gest jeg, de to som startet prosjektet hadde kanskje ikke drømt om at det skulle ta av så mye. Litt drøyt å anklage ap for å stå bak, Jens var vel ikke der? Rart det er krig i verden når noen dib-høner greier å lire av seg så mye sinnasnakk bare pga en sang og noen roser. Gå og vask noen gulv eller noe. Det som er pinlig, flaut og ekkelt er at noen av dere ikke greier å se at slike arrangementer kan være terapi for noen, de føler at de bidrar, la de nå få gleden av det, eller er dere misunnelige? Misunnelig? What? Aggresjon? Man må jo få lov til å si sin mening her. Skjønner godt hva han ABB mener jeg, det kommer bare tydeligere og tydeligere frem i media nå.
Soveposen Skrevet 26. april 2012 #68 Skrevet 26. april 2012 Blir helt matt jeg.. Gjør vel ikke noe at man engasjerer seg litt vel. Selv om man ikke oppnår store greiene med denne allsangen, er det virkelig nødvendig å sette seg så kraftig imot den? Patetisk? Naivt? Virkelig? Vondt i hjertet gjør det.. Å høre på damer som dere, som ikke har bedre å ta seg til enn å la seg IRRITERE av et slikt initiativ.
Loglady Skrevet 26. april 2012 #69 Skrevet 26. april 2012 Tallet er vel nærmere 5-10 tusen enn 40 tusen. Politiet gjorde et grovt overslag på 30.000
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #70 Skrevet 26. april 2012 Pga at ABB ikke liker sangen... Det demonstrerer på en måte at de frykter ABB, siden de skal gjøre det motsatte av hva han ønsker, og siden de får kulturministrene i Norden til å komme dit. Hvis ABB uttaler at han misliker "Money for nothing", kommer de til å synge den også?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #71 Skrevet 26. april 2012 Blir helt matt jeg.. Gjør vel ikke noe at man engasjerer seg litt vel. Selv om man ikke oppnår store greiene med denne allsangen, er det virkelig nødvendig å sette seg så kraftig imot den? Patetisk? Naivt? Virkelig? Vondt i hjertet gjør det.. å høre på damer som dere, som ikke har bedre å ta seg til enn å la seg IRRITERE av et slikt initiativ. Massesuggesjon kaller man dette her. Man må jo få lov til å ha andre meninger enn de som blir med på APs rose- marsj.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #72 Skrevet 26. april 2012 Unnskyld meg men selv om AAB har gjort det han har gjort så gjør vel ikke det muslimer mer uskyldige?
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 26. april 2012 #73 Skrevet 26. april 2012 Jeg har lest mange innlegg på BIM, og riktignok har jeg ristet oppgitt på hodet tidligere, men dette er første gang jeg har blitt sittende å måpe. En god venninne hadde sin søster på Utøya. Gudskjelov overlevde hun, men hun bruker lang tid på å komme tilbake til normalen. I dag sto hun og søsteren hånd i hånd sammen og sang. Da Lillebjørn Nilsen sa " Vi vant", snudde søsteren seg til min venninne og sa " Jeg vant!" For henne var det terapi å stå der med rosen i hånden og se samholdet rundt seg. Forrige gang sangen ble sunget av hele Norge lå hun skadet på sykehus. Nå fikk hun ta del i det, og føle kjærligheten rundt seg. At dere våger å kalle dette smålig, kleint, latterlig og andre usaklige ting, synes jeg er hårreisende. Nå er det vel dessuten blitt godt kjent at "utlandet" roser Norge for sin kjærlighet, sitt samhold og sin sang. Hvis vi ønsker å stå sammen med roser og synge, så gjør vi det. Og vi gleder oss over det. Så kan dere sitte å være fornærmet, hvis dere føler at det gjør livet bedre.
ostepop123 Skrevet 26. april 2012 #74 Skrevet 26. april 2012 Unnskyld meg men selv om AAB har gjort det han har gjort så gjør vel ikke det muslimer mer uskyldige? Ja, her kommer det frem. Det som skremmer meg skikkelig, og jeg mener inni-sjela skikkelig, er alt det forjævla grumset som kommer opp til overflaten i kjølvannet av terrorsaken. Hva mener du? Hva er "muslimer" skyldige i? Alle muslimer? Noen muslimer? Hva er det med muslimer som gjør at de er "skyldige"? Er ikke denne saken nettopp en god grunn til å sette seg inn i fakta og ikke høre på hva en komplett gal drapsmann har å si? ønsker dere virkelig å høre på hans budskap? Hvis du har et budskap; sett deg inn i saken og bruk dokumentasjon som holder!! Og ikke minst: Finnes det virkelig en god grunn for alle dere anonyme kjipinger til å sitte hjemme og være SURE fordi noen ønsker å markere sin motstand på en sivilisert måte? Ser dere ikke at dette er det vakreste man kan gjøre i en slik situasjon, i stedet for å sitte hjemme og grumle, eller bli aggressiv? Og dere som maser om "utlandet"; "utlandet" er som noen her sier, meget imponert over hvordan vi møter dette. Min amerikanske kollega som jeg deler kontor med, kommer stadig med tilbakemeldinger med om hvor stolt hun er over å bo her, og hvor mange positive kommentarer hun får hjemmefra om våre reaksjoner - nå sist med "Barn av regnbuen", som er omtalt i aviser i både USA og Kanada.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #75 Skrevet 26. april 2012 Jeg har lest mange innlegg på BIM, og riktignok har jeg ristet oppgitt på hodet tidligere, men dette er første gang jeg har blitt sittende å måpe. En god venninne hadde sin søster på Utøya. Gudskjelov overlevde hun, men hun bruker lang tid på å komme tilbake til normalen. I dag sto hun og søsteren hånd i hånd sammen og sang. Da Lillebjørn Nilsen sa " Vi vant", snudde søsteren seg til min venninne og sa " Jeg vant!" For henne var det terapi å stå der med rosen i hånden og se samholdet rundt seg. Forrige gang sangen ble sunget av hele Norge lå hun skadet på sykehus. Nå fikk hun ta del i det, og føle kjærligheten rundt seg. At dere våger å kalle dette smålig, kleint, latterlig og andre usaklige ting, synes jeg er hårreisende. Nå er det vel dessuten blitt godt kjent at "utlandet" roser Norge for sin kjærlighet, sitt samhold og sin sang. Hvis vi ønsker å stå sammen med roser og synge, så gjør vi det. Og vi gleder oss over det. Så kan dere sitte å være fornærmet, hvis dere føler at det gjør livet bedre. Kjempe bra at hun fikk noe ut av det. Men er det så vanskelig for folk å skjønne at det ikke er alle som føler det samme? Jeg orker ikke å være med på det opplegget, det er noe som heter å "tenke sjæl". For meg så blir det helt feil å ha en AP appell midt inni det hele. å se hele massen.. det blir for meg sånn som noen andre her oppe sa : massesuggesjon. Jeg føler med de pårørende. Men hva i svarte.. en annen sang kanskje? Det viser jo bare at alle hører på det ABB uttaler seg om, trodde man skulle overse hele karen jeg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå