Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #26 Skrevet 26. april 2012 Sikkert ingen som tør å planlegge flere terror-attentat igjen i Norge,de ser jo at vi bevæpner oss med roser og synger allsang i et år etterpå. Kjempeflott markering.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #28 Skrevet 26. april 2012 Jeg reagerer på ordlyden til flere av dere (selvsagt anonyme) som skriver her nå. Selvsagt har man lov til å mene hva man vil, jeg syns selv at dette sangkoret ikke appellerer til meg og jeg syns at man vektlegger morderens ord alt for mye vekt, men det går da an å vise respekt for andres meninger og følelser! Selv om man ikke har samme mening som dere, er man ikke fjollete og dum som flere av dere påstår. Og at man snart kommer til å ha rosetog og allsang hver uke er så dumt å lese at jeg kjenner jeg blir flau på den anonymes vegner. Er det virkelig mulig å ha så lite empati og forståelse for grusomhetene som er begått?!? Dette er (heldigvis) en unik sak som engasjerer mange og som dere bør holde dere for gode til å kritisere på den måten som skjer her! Handler ikke denne tråden om hva vi her synes om denne allsangen? Alle har forskjellige meninger om du ikke tåler å høre både for og i mot så la være å lese det
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #29 Skrevet 26. april 2012 åhh synes vi skulle synge denne på arabisk også.Så kunne vi avsluttet med felles bønn etterpå.Det hadde vært multikulturelt det!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #30 Skrevet 26. april 2012 er den virkelig så lur? Synes det hele virker merkelig og litt barnslig. http://www.na24.no/article3384744.ece Typisk AP!! Tragisk..
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #31 Skrevet 26. april 2012 Hva med å ta inn 100.000 ekstra muslimer til Norge dette året? Og samle alle til en kjempefest? Markere ordentlig hvor åpne og gode vi er?!?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #32 Skrevet 26. april 2012 Jeg synes det er fint jeg. Og det er jo ikke for å "skremme" kommende terrorister. Men vi viser Breivik at han ikke får støtte av folket, med de handlingene han har gjort.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #33 Skrevet 26. april 2012 Jeg synes det blir helt feil. Tror ABB føler seg veldig viktig, og at alt han sier, får en reaksjon. Norsk og flaut synes jeg dette var Skjønner de ikke at OPPMERKSOMHET er det han vil ha, og det er det han får.. Folk som danser etter hans pipe.
2 hjertegull :) Skrevet 26. april 2012 #34 Skrevet 26. april 2012 Breivik sitter i retten og ser ikke dette uansett...
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #35 Skrevet 26. april 2012 Breivik sitter i retten og ser ikke dette uansett... tror nok han får det med seg
Gjest Heartbroken Skrevet 26. april 2012 #36 Skrevet 26. april 2012 Til tross for at jeg ikke syns så mye om dette arrangementet, så var det vakker sang og jeg måtte tørke en tåre... Og meningen er jo god da!!
2 hjertegull :) Skrevet 26. april 2012 #37 Skrevet 26. april 2012 Breivik sitter i retten og ser ikke dette uansett... tror nok han får det med seg Jah, kanskje han får et tilrop i luftegården på ILA!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #38 Skrevet 26. april 2012 Til tross for at jeg ikke syns så mye om dette arrangementet, så var det vakker sang og jeg måtte tørke en tåre... Og meningen er jo god da!! Jeg synes det virker mer som om meningen er å "irritere" aab ettersom han er i mot denne sangen...
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #39 Skrevet 26. april 2012 Han får jo lese hva han vil, han har ikke medieforbud. Så han leser jo dette i morgendagens aviser han.....
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #40 Skrevet 26. april 2012 ja, og tenk så mektig han føler seg da. får Så mange mennesker til å samle seg og gjøre dette pga èn setning han sa.. blir litt feil
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #41 Skrevet 26. april 2012 Tror han kommer til å begynne å le..Jeg er sikker på at om han hadde nevnt en annen sang så hadde det vært samme visa! Jeg har empati med ofrene, men fyyyy blir kvalm av AP som står og holder tale!!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #42 Skrevet 26. april 2012 Tror ikke det var 40 tusen der..det tallet var skrudd opp kraftig
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #43 Skrevet 26. april 2012 Hadde aldri sendt noen av mine barn ned dit! Små barnehagebarn har ingenting der å gjøre! tenk om det hade skjedd noe igjen?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #44 Skrevet 26. april 2012 hehe for en patetisk gjeng på youngstorget.Nå er det sikkert enda mere fred i verden.
2 hjertegull :) Skrevet 26. april 2012 #45 Skrevet 26. april 2012 Alle de anbefalningene om at barn ikke trenger å vite så mye om dette, betyr ikke det noe? Barnehagebarn har ikke noe der å gjøre, UANSETT! Skjønner de noe av det som skjer? Nei.. Huff huff huff.. Og joda, retten har avsluttet og folk på tinghuset får dette med seg, og som de sier, han har tilgang på media i kveld.. Jeg tipper han kommer til å le seg skakk!!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #46 Skrevet 26. april 2012 #43 Satt akkurat og så på bildene og tallet 40 tusen er rett og slett ekstremt oppskrudd. 5000 er nok nærmere sannheten. Hva er greia med å lyve om dette? Journalister er notorisk uetterrettelige.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #47 Skrevet 26. april 2012 #43 Satt akkurat og så på bildene og tallet 40 tusen er rett og slett ekstremt oppskrudd. 5000 er nok nærmere sannheten. Hva er greia med å lyve om dette? Journalister er notorisk uetterrettelige. 5000.. hehe... vet du hvor stor den plassen er? når det er 5000 så ser det langt mer tomt ut. det vet alle som har gått i noen tog.
Loglady Skrevet 26. april 2012 #48 Skrevet 26. april 2012 Som et av de syngende intervjuobjektet nettopp uttalte: "Vi har jo ikke fått bidratt med noe, dette siste sjanse til å få gjøre noe". Folk vil gjerne få en anledning til å vise sin medfølelse i praksis. Det nok mye det dette dreier seg om. Da synes jeg det er smålig, og ikke så rent lite barnslig, at folk ikke kan se lengre enn "flaut, kleint, pinlig", osv, osv.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #49 Skrevet 26. april 2012 Hvis folk vil bidra med noe, bidra med noe ikke HAN har nevnt da... Han personlig tror jeg garantert tar dette som en "seier", som at det han sier blir fulgt nøye med på, og at han dikterer hva folk gjør. Møt opp til allsang, for all del, men kunne jo sunget noe annet, som ikke HAN hadde tatt opp. Blir veldig merkelig synes jeg.
maryM Skrevet 26. april 2012 #50 Skrevet 26. april 2012 Nekter å tro at det er så mange som er negative til dette. Jeg tror det er samme personen som gjemmer seg bak anonymknappen og skriver om og om igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå