Gå til innhold

*** IKM uke 19 ***


pod

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer så mye Tamy!!! Jeg er kjempe redd for å miste selv, ver hvordan du har det! Men vi må prøve å nyte, å tenke på at i de fleste tilfeller så går det bra :D masse lykke til! Du får joyne oss i terminklubben:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Tamy!

 

Her er det fortsatt ingen tegn til tr, og negative tester, men siden jeg ikke vet når jeg har IKM pga pilleslutt, så er det vel bare å vente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Tamy!

Jeg er i dag på 13 dpo, de kraftige mensmurringene jeg hadde 10, 11 og 12 dpo er som blåst bort og puppene er superømme. Ingen tegn til tanta, bare den samme stølhetsfølelsen nederst i magen som jeg hadde tidligere denne uka. Tester med CB digital i morgen tidlig på ikm-dagen, så da er jeg tilbake med oppdatering så fort jeg får svar... Spent nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er på dag 31 i syklusen i dag og fremdeles ingen tegn til tanta. Dersom jeg ikke har fått mensen ila arbeidsdagen i morgen kjøper jeg en test til! Sist fikk jeg mensen på 31 dagen, så det er ikke uvanlig, men da var vi heller ikke prøvere. Kanskje jeg testet for tidlig når jeg testet på dag 28? Pleier jo å ha litt lengre sykluser, men dog ustabile. Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi på akkurat samme dag, og jeg forventer mensen i dag jeg også:) ikke noe tegn til tanta enda.. Jeg tenker å teste i morgen tidlig eller tirsdag... Har du full kontroll på EL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tester hjemme, så må kjøpe i morgen. Kjøper CB digital. Nei, har ikke det, men har regnet sånn ca, så vi hadde sex hver dag i litt over en uke i strekk med EL ca midt i en plass. Blir spennende å se =) Håper det lykkes for deg, Chamira! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikm var på fredag! var sikker på at tante rød var på tur da, men hun har fortsatt ikke kommet! tok g.test igår men den var kritthvit :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet på morgenen i går og fikk FEILMELDING på CB digital!!!

Var så sint at jeg hadde lyst til å gråte, gjorde alt riktig... Noen som vet om jeg får ny test siden jeg ikke gjorde noe feil?? Stikker innom apoteket og hører i dag, ellers kjøper jeg bare en ny...

IKM kom og gikk i går uten tegn til tanta. Har superømme pupper, kan ikke ligge på magen... :o

HVIS jeg er gravid, vil det normalt gi utslag på ettermiddagstest i dag da (ettersom jeg er over IKM), eller bør jeg for sikkerhets skyld vente til i morgen tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så kjedelig :( vet ikke om du får ny test, men synes absolutt at du burde!!

 

Tror du kan teste om ettermiddagen, prøv å ikke drikke på 2-3t før du tar testen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ny test - hadde egentlig tenkt å vente til i morgen tidlig, men klarte ikke dy meg, røsket av papiret og testet så fort jeg var innafor døra... IKKE gravid. :( :( :(

Eneste jeg har drukket i dag er 1,5 dl vann kl 11.30, tok testen 13.30... Da er det vel bare å vente på tanta da...

SUKK. Jeg som føler meg så gravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ånei :( jeg som hadde en skikkelig god feeling for deg!! Håper tanta kommer fort slik at du kan begynne på en ny pp!! Masse, masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke gi opp håpet. I morgen er det 14 dager siden min IKM, men fremdeles negative tester. Jeg fant en artikkel av jordmor siri hvor det sto at det ikke er så uvanlig med negative tester ut i uke 6. Så sålenge tanta ikke kommer så er det håp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere i samme situasjon som meg ser jeg. Er på dag 32 i syklusen i dag. Fortsatt ingen tegn til tanta, men han ingen andre "tegn" heller. Testet negativt på torsdag (28 dag) og har kjøpt meg en ny CB digital som jeg tenker å ta i morgen =) Lykke til MA2010. Jeg heier på deg! (og meg ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt dere er positive jenter, jeg krysser fingrene for oss alle som ikke har fått hverken tante eller positiv test enda! :-) Vi får holde hverandre oppdaterte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Bare lurer litt på, hadde ikm på fredag og ingen tante rød! Tok en el test idag og den ble positiv og da mener jeg suuuuperpositiv :-P teststreken var mye sterkere enn kontrollstreken! Sjekket flere gang for å være sikker! Hva kan det bety?

Hadde rosa utflod på onsdag og torsdag pluss litt slim med noen blodtråder i og noe som minnet om menssmerter! Kan jeg være gravid?

Sorry at jeg skriver komplisert, håper dere forstår hva jeg mener :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår hva du skriver, men kan ikke svare deg desverre. Er helt ny i gamet. Krysser fingrene for deg! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter.. her kom tanta i dag.. så da er jeg over på neste pp:) Blå2010: Testet du etter el når du trodde du hadde el også? Dersom du er sikker på at du har hatt EL så tror jeg du kan ta en GT. Dersom du ikke er helt sikker på om du har hatt EL så ville jeg lagt inn masse aksjer nå.. De sier at dersom du spotter rundt EL så er du ekstra fruktbar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blå2010: jeg også fikk knall positiv EL test når jeg ble gravid. Det er fordi LH- hormonet ligner litt på HCG hormonet. På Pernille.info står det bra forklart:)

 

Hvis du er helt sikker på Ikm dagen og at det er usannsynlig at du har EL nå, så kan det veldig godt hende at du er gravid!! Den rosa utfloden kan godt være en festeblødning. Synes du skal ta en g-test;-) masse lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet i dag igjen, men neiiida... Negativ. 33 dager nå og ingen tegn til tanta. Kan den komme snart slik at vi kan komme i gang å prøve!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom tanta i dag, hadde syklus på 31 dager denne gangen. Mente vi skulle treffe ganske bra likevel, men tydeligvis ikke! Da er det bare å fortsette prøvingen, kanskje jeg ser noen av dere i IKM-gruppa for uke 24? Lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...