Gå til innhold

*** IKM uke 19 ***


pod

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, etter alt jeg har lest vil hvertfall ikke jeg teste mer med noe annet enn CB (evt billigtester, men det gidder jeg ikke vente på). :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spring på apoteket :D :D

Bare vær obs på at CB+ kan gi falske synålstreker som ser positive ut! Har blitt lurt av det selv en gang :( ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var neg gitt :( Kjøpte en 2 pk så skal ta den siste i morgen tidlig.. Krysser fingre for dere andre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg også vært på apoteket, har kjøpt 1 CB digital og SKAL klare å vente med å teste til ikm på søndag.

De kraftige mensmurringene jeg hadde i dag tidlig er helt borte, nå er det bare en slik følelse som jeg hadde i går, støl nederst i magen og svake murringer. I tillegg har puppene blitt ømmere utover dagen, til nå har jeg kun hatt ømme brystvorter, men nå er jeg skikkelig øm liksom på utsiden av puppene... Gir ikke opp denne pp riktig enda. ;)

 

Så trist at den ble negativ for dere jenter, håper og krysser fingre for morgendagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at tanta holder seg vekke:( utrolig kjedelig for dere!! Håper tanta kommer så dere slipper å lure, men håper ALLER mest på at dere er gravide og produserer hcg sent!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen mens her eller. Testet negativ på CB digital

Tappen er lukket, ganske langt oppe og med "snuten" vendt mot rumpa.

-Men regner nå med at jeg ikke er gravid, og at det bare er kroppen som tuller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm imorgen og ingen tegn til tanta enda! :-) blir spennende å teste imorgen tidlig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, var skråsikker på at tr var på vei dag, og ifl kalenderen er ikm i dag. Men kjenner ingen tegn, og kanskje jeg tror at el var en uke senere å da har vi hvertfall bomma denne pp.

 

Meen, kommer ikke tanta ila fredag tester jeg lørdags morgen! Da har jeg jo hvertfall passert ikm.

 

(men sukk å akk..tenk om el virkelig var for sein.. Da må vi jo vente en halv evighet før vi er i gang igjen.. ) :P

Endret av jente10_ønsker1til
Lenke til kommentar
Del på andre sider

testet med CB i dag og den var negativ men det er jo ingen tegn til mens...kjenner jeg prøver å håpe på at det var for tidlig å teste eller produserer hgs sent... kjenner jeg er lei meg for at det ikke klaffer. Men det er vel helt normalt at det kan ta flere prøveperioder, dette var min 3.. dette blir en mutt dag :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, trist å lese "håperpånr2"! Alltid like kjedelig å teste negativt :(

 

Hadde du ikm i dag? Krysser fingrene for at dette skal gå din vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal vel kanskje ikke ha ikm før lørdag eller søndag så kanskje er det fortsatt håp.. har lest om alle de som tester positivt litt sent men det er jo bare å lure seg litt selv føler jeg. følte meg liksom så gravid men sånn er det når man ønsker seg noe veldig....

 

glad for at noen her har blitt gravide da! :)

 

hvor lenge har dere prøvd HeHa? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått mensen og er i gang med ny pp! Lykke til dere andre! :)

 

 

IKM uke 19

 

 

***Mandag 07.05***

Maipiken- gravid ikm 6 eller 7 mai.

 

 

***Tirsdag 08.05***

pod

BabyRegine

 

 

***Onsdag 09.05***

 

 

 

***Torsdag 10.05***

Aurum

Forventningsfull87

 

 

***Fredag 11.05***

jente10_ønsker1til

 

 

***Lørdag 12.05***

HåperPåNr2

Heha - prøver igjen -

ønskerMinNr2MenHansFørste

 

 

***Søndag 13.05***

Lykken er kjærlighet <3

Gjia

 

 

***Gravid***

Maipiken

 

 

***Ny pp***

jente10-ønsker1til --2.pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F**n nå kommer tanta trur jeg :-( ikm idag og hadde rosa/brunt utflod imorges og nå har jeg alle tegn på at hun kommer :-( har så vondt i magen og i korsryggen! Jaja. Over i 2 pp nå da trur jeg! Satser på at det klaffer nå :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal vel kanskje ikke ha ikm før lørdag eller søndag så kanskje er det fortsatt håp.. har lest om alle de som tester positivt litt sent men det er jo bare å lure seg litt selv føler jeg. følte meg liksom så gravid men sånn er det når man ønsker seg noe veldig....

 

glad for at noen her har blitt gravide da! :)

 

hvor lenge har dere prøvd HeHa? :)

 

 

Det er jo god sjanse for deg enda :) Prøv å vent til søndag med å teste, (vet det er vanskelig..) men da slipper du kanskje å bli skuffet :)

 

Det klaffet vel egentlig på første pp for oss:) Meeen....

Var gravid i januar (det var ikke planlagt), mistet i uke 5.. prøvde på nytt på første EL etter SA-en, men ble ikke gravid. Har hatt et lengre opphold til nå pga syk mann osv... Så dette er første prøveperiode etter det. Kan kanskje se det på som at det klaffet på 3 forsøk... evt første, alt etter hvordan du ser det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å oppdatere listen... Sånn! :)

IKM uke 19

 

 

***Mandag 07.05***

Maipiken- gravid ikm 6 eller 7 mai.

 

 

***Tirsdag 08.05***

pod

BabyRegine

 

 

***Onsdag 09.05***

 

 

 

***Torsdag 10.05***

Aurum

Forventningsfull87

 

 

***Fredag 11.05***

jente10_ønsker1til

 

 

***Lørdag 12.05***

HåperPåNr2

Heha - prøver igjen -

ønskerMinNr2MenHansFørste

 

 

***Søndag 13.05***

Lykken er kjærlighet <3

Gjia

 

 

***Gravid***

Maipiken

Heha -håp i magen-

 

 

***Ny pp***

jente10-ønsker1til --2.pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikm i morgen, men har testet positiv i dag:D

kan ikke tro det, jeg er GRAVID:D:D håper lille spiren min klorer seg fast i 9 måneder. mistet forrige måned så er redd for å miste igjen. men skal nyte det så godt jeg kan nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...