Gå til innhold

*** IKM uke 19 ***


pod

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

10 dpo i dag og har følgende symptomer: er oppblåst, tisser ofte, tørst, får veldig strekk nederst i magen hvis jeg f.eks. reiser meg fort, hvit utflod, mensmurringer (ikke smertefullt, men kjennes mer som at det er noe som skjer - kan ikke forklare det bedre). Har hatt ømme brystvorter siden 1 dpo, men de blir mindre og mindre ømme, dårlig tegn?? Tester i morgen tidlig, kan nesten ikke vente... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så mange som skal teste i morgen, det blir visst den store teste dagen :D Masse, masse lykke til!

 

MA2010: Dine symptomer ligner veldig på mine og jeg testet svakt positivt i går og sterkere i dag! Det med hvit utflod tror jeg er et bra tegn siden det er vanligst å tørke inn før tanta kommer :)

 

Ida 90: hvis du får testene imorgen må du teste med en gang :D du er jo en uke på overtid, så den må jo bare bli knall positiv!!

 

Jeg kjøpte en 2 pack med a1 tester i dag, bare for å prøve noe annet enn billigstrimlene... Er det noen som har erfaring med dem? Er de like sensitive som strimlene? Blir skuffet og forvirret hvis jeg for negativ på dem:( er så redd for at det bare er kjemisk.... Arg... Vanskelig det der!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i neste pp Aurum!! Håper det lykkes for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, sÅ mange som skal teste i morgen, det blir visst den store teste dagen :D Masse, masse lykke til!

 

MA2010: Dine symptomer ligner veldig pÅ mine og jeg testet svakt positivt i gÅr og sterkere i dag! Det med hvit utflod tror jeg er et bra tegn siden det er vanligst Å tørke inn før tanta kommer :)

 

Ida 90: hvis du fÅr testene imorgen mÅ du teste med en gang :D du er jo en uke pÅ overtid, sÅ den mÅ jo bare bli knall positiv!!

 

Jeg kjøpte en 2 pack med a1 tester i dag, bare for Å prøve noe annet enn billigstrimlene... Er det noen som har erfaring med dem? Er de like sensitive som strimlene? Blir skuffet og forvirret hvis jeg for negativ pÅ dem:( er sÅ redd for at det bare er kjemisk.... Arg... Vanskelig det der!!

 

Er litt usikker pÅ sensitiviteten pÅ a1-testene, men tror det er 25 som de fleste andre vanlige tester pÅ markedet.

Sjekk her:

http://www.pernille.info/testsensitivitet.htm

 

Legg merke til at RFSU er litt mer sensitiv enn andre - selges bl.a. pÅ Rema, Kiwi, Kondomeriet og et utvalg bensinstasjoner. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heha: Er ganske klar til å teste nå :D Men klarer ikke ha noen store forhåpninger, men føler aller symptomene jeg har, stemmer med graviditet... Har du testet med clearblue ukeindikator?

 

Håper alle får positive tester i morgen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt forstå at du vil teste!! Jeg hadde gått på veggen..haha... Er Testoman med stor T!! :D

 

Jeg har ikke testet med CB digital enda.. Kjøpte a1 tester fordi jeg vil se om strekende blir sterkere, slik at jeg vet at hcg-en stiger. Det skjedde ikke sist gang, men jeg testet gravid på CB-digital....

 

Tror jeg skal ta ny test i morgen :) kanskje jeg venter, men tviler på at jeg klarer.. Haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marolla: det spørs kanskje hvor du bestillte testene fra. Men tror det som regel tar 3 dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marolla: det spørs kanskje hvor du bestillte testene fra. Men tror det som regel tar 3 dager!

 

bestilte på www.billigtester.no

Krysse fingrene for at de kommer fredag eller lørdag da.

Jeg er nyinnflyttet på et lite sted hvor nærmeste nabo jobber på apoteket og "alle" vet hvem svigers er og dermed vet hvem jeg er uten at jeg vet hvem de er. Ikke så gøy å kjøpe test på butikken da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heha: Så spennende, satser på at du får kjempe positiv test ;) Ca blir du og ha termin i såfall? :)

 

Neei, hvis det tar 3 dager før testene kommer, så får jeg ikke de i morgen, de var sendt i går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj... Kan jo hende posten er ekstra sjapp?? Eller så kan du kjøpe en på apoteket og sende testene i retur :) :)

 

Terminen bli ca 26 januar hvis jeg har regnet rett på siste menstruasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er skjeldent den er spesielt kjapp her jeg bor :P Bor på en liten plass, der alle vet hvem alle er, så jeg tar ikke sjangsen på det.. Alltids noen som får det med seg, og da er det jo bygdas sladder...

 

Jaja, hvis de ikke er i postkassen min i morgen er de vel her på torsdag :)

 

Så spennende :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marolla: bestillte på torsdag hadde de i posten på lørdag :D så går ganske kjapt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sjanset på å teste i dag (28 dager) selv om mensten vanligvis kommer på dag 29, 29, 31 eller 32. CB digital etterlater ingen tvil, men heller ikke noe håp. Ikke gravid denne gangen. Da var det bare å vente på tanten og hive seg i gang med prøving igjen. Kan noen anbefale en side med EL tester? Går for gull!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke hvilken av sidene jeg bestilte fra men kjøpte en pakke med 10 graviditetstester og 21 eggløsningstester for 170,-

Var enten lavpristester eller billigtester.no

Står pakketilbud! Regnet på det og det ble billigere enn å kjøpe hver for seg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikm på tirsdag.. Tr har fortsatt ikke vist tegn på at hu kommer, men ikke pos test enda heller :/ Har ikke testa i dag da :P

Men det er litt håp enda, det er jo en del som ikke tester pos før i 6-8 uke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, negativ test i dag, 11 dpo... Symptomene mine er nok bare juks og selvbedrag... :( Men kanskje, kanskje har jeg sen hcg-stigning...? Tester igjen på ikm-dagen, altså søndag.

Har mensmurringer i dag, kanskje tanta er på vei likevel.

øsj, jeg som følte vi traff så bra... Sukk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at det ikke ble positive tester i dag:( håper dere lykkes i neste pp!!!

 

Jeg testet selv med en a1 test. Den ble knall positiv, heldigvis:-) så nå føler jeg at jeg kan slappe litt mer av. Innser det nå, jeg ER faktisk gravid!!

 

Håper det blir flere med over med til 1. Trimester!! Krysser fingrene for dere alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg får blitt med deg :) Neg test idag også.. Neste så jeg yr lyst til å stikke til legen og ta en blodprøve..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg klarte å ikke teste i dag heller, men tror jeg må imorgen hehe. ingen tegn på mens og jeg pleier å spotte 3-4 dager før mens.. har hvit utflod og mye mensmurringer da...

håpe håpe håpe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha googlet meg halvt ihjel har jeg kommet fram til at RFSU-testene som jeg har brukt kanskje ikke er til å stole på likevel, har lest om flere som har testet senere positivt med disse enn med bl.a. CB. Så, i dag går jeg på apoteket og handler CB, så tester jeg søndag morgen! :) Må bare holde motet oppe så lenge tanta holder seg unna, og 11 dpo er jo fortsatt tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...