Gå til innhold

*** IKM uke 19 ***


pod

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vi skulle absolutt ikke ha flere barn.mannen min mest bestemt på det.og vips så endret vi mening.folk blir sik overraska, ja:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med symptomer folkens? Jeg har mensmurringer, hadde stikninger i magen i går (8 dpo) og er fryktelig tørst. Flyr på do i ett sett, noe jeg normalt aldri gjør... Spent! :)

Har tenkt å teste torsdag, 11 dpo...

 

GRATULERER så mye til dere med positive tester! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns dagene mot ikm går så sakte :-P

Har hatt litt vondt bak i korsryggen som jeg bestandig får før tr :-( men samtidig som det er andre ting som ikke er som de bruker. Kroppen oppfører seg annerledes, Men har ikke trua denne gangen. Men tenk om vi er så heldig at det klaffer på 1 pp :-) håper mange får positiv test de neste dagene :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste graviditetstester slår positivt ut ved hCG på 25-50. Som du ser kan det variere litt fra person til person når du kommer over den grensen.

 

3 uker siden første dag i siste mens: 5 - 50 mIU/ml

4 weeks since LMP: 5 - 426 mIU/ml

5 weeks since LMP: 18 - 7,340 mIU/ml

6 weeks since LMP: 1,080 - 56,500 mIU/ml

7 – 8 weeks since LMP: 7, 650 - 229,000 mIU/ml

9 – 12 weeks since LMP: 25,700 - 288,000 mIU/ml

13 – 16 weeks since LMP: 13,300 - 254,000 mIU/ml

17 – 24 weeks since LMP: 4,060 - 165,400 mIU/ml

25 – 40 weeks since LMP: 3,640 - 117,000 mIU/m

 

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ida90: du har jo mange symptomer som tyder på graviditet! Og set sikreste tegnet er jo at tanta holder seg vekke!! Når kommer testene i posten?

 

BabyRegine: så kjedelig at du testet negativt:( får håpe at tanta kommer i dag, så du slipper å bli forvirret og kan hoppe i en ny pp!!

 

Jeg tok selv en ny test i dag.. Klarte selvfølgelig ikke å holde meg til i morgen... Men testen var heldigvis blitt sterkere!! Weee!!! Så nå begynner jeg å tro at dette går min vei :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heha: Ja, ikke vet jeg, er jo nesten 5 år siden jeg gikk gravid med tvillingene :P Ja, ingen tr i dag heller, får ho alltid om natten... Håper de kommer i dag evt. i morgen... Er så spent at jeg klarer nesten ikke tenke på noe annet. Tester du i dag og? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at jeg så den så gir jeg ikke opp enda :P har fortsatt utflod, noe som gir seg noen dager før mens, kvalme som kommer å går, den brune ringen rundt brystvorta har blitt større, og det stikker til i brystvortene.. :)

+luft i magen :o

Endret av BabyRegine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse til de positive testerne :) satt med graviditetstesten i hånden i dag morges men feiget ut.. skal vel ha ikm senest lørdag og ingen antydning til mens enda. kjenner håper begynner å sveve men tør liksom ikke håpe eller teste enda....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er alltid gøy når det er noen som får positive tester :) Håperpånr2: håper den ikke kommer da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BabyRegine: du har jo mange symptomer jo!! Kanskje egget har festet seg sent og du da produserer hcg sent? Spennende dager dette her!!

Hold oss oppdatert:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, ingen tester i posten i dag, men nå begynner jeg og bli ganske sikker på at det er noe der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så utrolig sent disse dagene skal gå altså. UTåLMODIG :)

er ikke akkurat 100 % fokus på jobben i dag, aner ikke hvor mange feil jeg har gjor hehe..

 

håper på positiv svar for deg også Ida90!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det håper jeg og, kjenner jeg begynner snart å gå på veggene, hihih :P Nårtid skal du teste Regine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid like spennende å lese når det er oppdateringer i denne tråden! Jeg klarte heldigvis å la være å teste i dag også. I morgen er dagen! Pleier å ha bittelitt lenger sykluser enn 28 dager, men sjanser meg på en CB digital i morgen! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅh, sÅ spennende Forventningsfull :D Satser pÅ at den er veldig positiv ;) HÅper og jeg kan teste i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tehe :P Testoman ftw! ;)

Går og venter på Tr, eller pos test.. Hadde ikm i går.. Tok en test i dag tidlig og den var neg :/ Skal vente til helga( hvis jeg greier) med å ta en ny test hvis ikke Tr kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg våger NESTEN ikke å håpe siden det er første pp. Men litt håper jeg. Kan ikke hjelpe for det ;) Håper alle sitter med positive tester innen uka er omme =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter.. jeg føler meg litt revet mellom uke 20 og uke 19.. jeg har ikm på søndag nå.. men "meldte meg inn" i uke 20 da jeg hadde en plan om å ikke teste før tidligst mandag.. nå begynner jeg å bli skrekkelig utålmodig.. har ikke hatt noe symptomer i det heletatt.. helt frem til i dag... jeg er 9DPO og har vært skrekkelig oppblåst de to siste dagene (og forstoppet.. det ene kan forsåvidt komme av det andre).. I dag kjenner jeg at brystene mine har blitt "hovne" hvis jeg kan si det.. det kjennes ut som de har blitt litt større.. litt voksesmerter i dem har jeg også.. ikke sånn direkte vondt, men rar følelse.. Vanligvis har jeg hatt ømme bryst fra EL, men denne gangen kom det da på 9DPO.. det er litt spesielt.. nå ble jeg nysgjerrig nå.. i tillegg så hadde jeg på 7DPO en skikkelig dip i tempkurven min.. og nå har tempen steget til nye høyder i dag.. ligger an til å bli trifasisk dersom tempen er like høy i morgen.. nå fikk jeg skikkelig trua.. tipper jeg blir skuffet om det ikke har klaffet nå..

 

Oi.. det ble langt, og en smule egosentrisk.. ber om unnskyldning for det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...