Gå til innhold

*** IKM uke 19 ***


pod

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er nå en uke over IKM, men ingen mens og ingen positiv test fremdeles. -Hvorfor er kroppen slik mot meg da!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare før jeg fikk datteren min for 5 år siden. Etter henne har den kun gått 3 dager over for lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på apoteket i går og kjøpte meg en CB digital. Spent på torsdagen! Må bare klare å holde meg i morgen, så er det testedag. Siden det er 1. pp har jeg ikke verdens største forhåpninger, men hadde vært morro om det hadde gått på første forsøk! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer Heha!! Så gøy at det begynner å klaffe for testerne her inne!

Jeg har fortsatt ikke sett noe til tr selv om det føles som den er på vei hele tida.. Tok en test i dag morges og da syntes jeg faktisk jeg kunne skimte en svak svak strek som kom etter en lang stund. Tok en ny i ettermiddag og den var negativ, så da er det nok ingenting, men får prøve igjen i morgen tidlig for sikkerhets skyld ;-)

 

Herlighet, blir helt skrullete av det her. Jeg som trodde jeg kom til å ta dette veldig med ro siden jeg allerede har to barn, men neida ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ida90: er du en uke over IKM og ikke testet? All ære til deg og god viljestyrke. Det hadde ikke jeg klart;) når skal du teste?

 

Forventningsfull!87: det kan jo godt hende at det klaffer på 1 forsøk! Har du noen barn fra før? Hvis du er født i 87 er jeg like gammel som deg! Jeg har en datter på 18 mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Gjia! Når har du IKM? Håper du kan følge etter med positiv test :D

 

Legger ved et bilde av EL og G-testen som jeg tok i dag!

 

Hva tror dere? Ser den positiv ut, eller er streken alt for svak? Er jo tross alt kun 10 DPO etter mine beregninger....

Blir galen av å tyde tester.. (selv om det også er litt kjekt..) men tror uansett jeg må kjøpe en digital :P

post-675558-0-35187400-1336490055_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten Heha, er også 87 modell. Har en sønn på snart 20 mnd :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heha: du er uten tvil gravid! Streken blir som oftest ikke stort sterkere enn dette på billigtest! Denne er ikke svakt positiv engang ;) gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen :) Og gratulerer til deg også Maipiken!

 

Kjenner jeg blir helt skjelven med tanke på at det har klaffet!! Men vil ikke juble før jeg har fått sterkere strek... tenk hvis det bare er kjemisk :S Får bare håpe på at streken blir sterkere og sterkere!

 

Blå2010: så kjekt at du også er 87-modell! :) Håper du blir med over i 1.trimester :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heha: Det var en tydelig strek, ja! Gratulerer! Ja, jeg er 87-modell. Har ingen barn fra før, men nå har jeg drømmemannen, stabil jobb (snart 3 år ansatt), rekkehus og to biler, så Nå er det på tide med baby! =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk forventningsfull87:)

 

Det passer jo ypperlig med en baby nå ja:D godt å ha en stabil økonomi og stabilt forhold før babyen kommer til verden!

 

Har selv vært gift i 3 år og har hatt fast jobb siden jeg var 20:) mannen min er 8 år eldre enn meg og mener det er nok med 2 unger. Så hvis han får rett så er dette min siste graviditet:( men jeg håper og tror at siden jeg er såpass ung, så kommer det nok en til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heha: Da er vi i litt samme situasjon: Min mann/samboer mener det er nok med to, men jeg sier 3 :P Vi får ta den diskusjonen etter vi har fått 2. Dersom vi er så heldige å få 2.

 

Min kjære er "bare" 3 år eldre, men heldigvis forholdsvis klar for å få barn. Han hadde nok gjerne ventet dersom jeg ville det, men har merker nok at det bare er to år igjen til 30 ;)

 

åh... Klarer jeg å vente med å teste til torsdag mon tro? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det tenker jeg også! Den diskusjonen tar vi når vi har fått 2 og de har blitt noen år :D

 

Er torsdag IKM dagen? Da kan du jo få en positiv test i morgen....hihi:)

 

Har du noen symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har faktisk ikke testet, kjenner jeg er veeldig nervøs... Hadde ingen flere tester, så bestillte i går, venter bare på at de skal komme.. Er skikkelig spent... Men det er vel ikke veldig normalt at den er 7 dager over tiden vel ? Når skal du teste Heha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen kan jo være forsinket hvis du tidligere har hatt sykluser som varierer. Men hvis du har stabile sykluser så er 7 dager over tiden mye. Da kan det godt hende du er gravid! Kjøp en digital, så får du svaret svart på hvitt:)

 

Jeg testet i dag og fikk svakt positivt (bilde over av EL test og g-test..)

Men jubler ikke før jeg har fått en sterkere test. Tenker å teste på nytt på torsdag:-) (kan hende set ryker en test i morgen også...hehe) :),

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så lenge jeg kan huske hatt stabile sykluser, aldri gått mer enn 3-4 dager over tiden.. Jeg er sååå nervøs, vet jeg kommer til å bli skuffet hvis den er negativ, for jeg føler jeg er gravid...

Har kjøpt både billig-tester og digital ;)

 

Krysser fingrene for deg, en svak positiv test er jo ett godt tegn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja, det er alltid skuffende å få negative tester:(

 

Men sjansen for at den er positiv for deg er stor :D

Krysser fingrene for at den blir super positiv med en gang du tar den!!

 

Hvilke symptomer har du? Jeg har hatt strekninger i livmorbåndene når jeg reiser meg for brått, trøtt og tung i hodet og blir svimmel til tider.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, synes og det :/

 

Synes det er så skummelt å ta tester...

 

Så spennende :D

Jeg har stikking/strekninger nede i magen, er veldig varm, mer trøtt enn til vanlig, til tider svimmel, og ikke spesielt matlyst, men når jeg får matlyst, ja da har jeg lyst på alt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...