Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #101 Skrevet 19. mars 2012 Skulle akkurat til å kommentere at jeg etter å ha lest dette hadde innsett at jeg var normal! Inntil jeg kom på at jeg ikke har noen sånne rare greier, så kanskje det heller er jeg som er unormal..
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #102 Skrevet 19. mars 2012 jeg blir skikkelig redd av å bade i innsjøer. Altså er så redd for at en gjedde skal bite meg (har skjedd i vann i nærheten her) eller møte på slanger i vannet. Spes siden jeg ikke kan se bunnen. saltvann går helt fint, det elsker jeg og er ikke redd i det hele tatt selv om det er så dypt at jeg ikke kan se bunnen.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #103 Skrevet 20. mars 2012 Jeg har alvorlig slangefobi, har hatt det siden jeg var liten. Har store problemer med å se bilder av dem og på tv ser jeg IKKE på dem.. (kommer m.a.o aldri til å se filmen snakes on a plane - snakk om grusom film.. blir kvalm bare av tanken..) Har prøvd å desensitivere meg selv med å tvinge meg med å se på bilder og ta på bildene samt se på slangeprogrammer på tv.. Er blitt litt bedre men må virkelig jobbe med meg selv for å overvinne angsten som kommer.. Grusom følelse... Har også et par andre ting jeg ikke liker men som jeg ikke vil kalle fobier.. Er ikke spesielt glad i insekter som edderkopper, biller etc.. Får ikke hysterisk anfall men synes det er veldig ubehagelig å være nær dem.. Jeg liker ikke å gå opp trapper om det er mørkt bak meg, får alltid en følelse av at noen/noe (!!!) skal komme løpende bak meg ut av mørket og ta meg.. Liker heller ikke åpne trapper, ser bare for meg at noen/noe skal dra meg i bena... Har visst i likhet med andre sett for mange skrekkfilmer ja..
Fiwelen Skrevet 20. mars 2012 #104 Skrevet 20. mars 2012 Jeg er livredd The Grudge! Jeg har sånn angst at jeg har vurdert psykolog. Greier ikke å dusje uten at noen holder øye med meg og badet, så dusjer når mannen er hjemme så ofte det går. Hvis jeg må dusje når jeg er alene så vasker jeg halve ansiktet om gangen for å ha ett øye åpent og uten såpe som renner sånn at jeg greier å se. Noen ganger må jeg skylle hele ansiktet samtidig og da får jeg panikk i dusjen. Tenker at hun står rett bak meg og gaper mot nakken min med sort langt hår og grå hud. Det hjelper å si ''NEI hun er ikke her'' høyt. Hahaha for en idiot jeg er jeg også sliter med det grudge. Ikke like ille som dette. Men ikke langt ifra. Livredd etter den filmen. Mitt problem er mer det lange håret i hjørner i taket. Grøss.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #105 Skrevet 20. mars 2012 Jeg har fobi mot å svelge tabletter. Har ingen problem med å svelge mat, så det er vel noe psykisk. Bare mine nærmeste som vet om det.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #106 Skrevet 20. mars 2012 Jeg er redd for å reise langt bort.. Er redd jeg aldri skal komme meg hjem igjen! Skal sies at jeg har en veldig flyskrekk, og at når jeg har kommet fram til et sted bruker jeg hele ferien på å grue meg til hjemreisen. Jeg er også veldig redd for å rote meg bort(komme bort fra reisefølget mitt) i en storby og avbestilte en tur til London en gang pga at det bor så mange mennesker der..Skikkelig teit! Og flaut!! Jeg drømmer ikke om å reise noe sted, og er svært lite bereist.. Sist jeg reiste med fly begynte jeg å grine pga turbulens og jeg var stiv i armene i flere uker etterpå pga at jeg holdt meg så hardt fast.. Flaut og svært upraktisk!! Jeg blir nok aldri noen globetrotter:-/
silje1989 Skrevet 25. mars 2012 #107 Skrevet 25. mars 2012 kom på en fobi til jeg har. Mugg på brødskiva., hver gang jeg skal spise en brødskive så tar jeg brødskiva under lyset og titter NøYE på hele brødskiva om det er mugg på den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå