Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #1 Skrevet 17. mars 2012 Jeg må så absolutt ha den dummeste og flaueste fobien hvis man kan kalle den det, ok, dette er mega flaut altså... jeg har i en alder av 27 år og hatt førekortet siden 2004 ALDRI fylt drivstoff på bilen!!!!!!!!!!!! shit, drit flaut, men jeg aner ikke hvorfor jeg ikke "tørr" det. også er det sånn at når bilen trenger disel så har gubben allereder fylt...hehe er det noen som har noe dummere enn det her eller...hehe Dette er veldig flaut altså, men jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke greier å gjøre det? Nå er gubben utenlands en tur og egentlig så skulle jeg hatt litt mere disel på bilen og jeg mannet meg skikkelig opp i går kveld og parkerte ved siden av pumpa og skulle til å vri av lokket, men fikk pokker ikke til å skru av lokket!!! og jeg tørte ikke å gå inn til en ansatt på bensinstajsonen å spørre om han/hun kunne hjelpe så jeg dro derfra...hehe...heldigvis har vi 2 biler så jeg kan bruke den andre hvis jeg trenger....
<3 mine søte små<3 Skrevet 17. mars 2012 #2 Skrevet 17. mars 2012 jeg har tunellskrekk.. blir totalt vettskremt av å kjøre i tuneller...
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #4 Skrevet 17. mars 2012 Jeg har fobi for og gå på kumlokk... Ikke fordi jeg er overtroisk, men klarer det bare ikke.. Føler jeg kommer til og dette ned. Og tråkker jeg UHELDIGVIS på et, bare på kanten, så må jeg si et spesielt ord inni meg Dette vet bare samboeren min..
I scream for icecream! Skrevet 17. mars 2012 #5 Skrevet 17. mars 2012 Jeg har angst for rulletrapper. De aller fleste er skumle, men går greit (jeg bare bruker veldig lang tid på å komme meg på). Her i byen er det en laaaang en på en t-banestasjon, og den fikser jeg bare ikke. Jeg kan ikke gå av på den stasjonen, da må jeg i tilfelle ta heisen som lukter helt forferdelig vondt. Derfor går jeg alltid av på stasjonen før eller etter. Det er ganske pinlig når jeg er sammen med folk, men jeg begynner å svette og får helt hetta hvis jeg prøver. Står der og klamrer meg fast og holder på å drite i buksa.
Blabb00 Skrevet 17. mars 2012 #6 Skrevet 17. mars 2012 Jeg er livredd frosker.. Helt sykt redd for frosker..
Gjest Miryks Skrevet 17. mars 2012 #7 Skrevet 17. mars 2012 Kaldt oppvaskvann. Om gubben fyller kummen med oppvask opp, og den blir stående, så skal faen meg han få ta den også. Jeg VET at det bare er fat og matrester i vannet, men likevel. å stikke hånda ned i vannet, og kjenne matrester som stryker forbi... Det kunne vært pirajaer for alt jeg vet.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 17. mars 2012 #8 Skrevet 17. mars 2012 Jeg har angst for å kjøre bil- altså kjøre selv, etter et par traumatiske greier da jeg tok kjøretimer. Noe som førte til at jeg aldri har greid å ta lappen, enda jeg har alt det formelle i orden, bestått teori, glattkjøring, mørkekjøring etc. Må nok ha psykologtimer for å greie å kjøre opp noengang. Ikke flaut akkurat, jeg er ikke redd for å fortelle om det til andre, men det er veldig irriterende. Og ganske snodig, iom at jeg faktisk fikk høre at jeg var ganske flink til å kjøre bil.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #9 Skrevet 17. mars 2012 Jeg hater å snakke i telefonen. Kan finne på å late som om mobilen min ikke fungerer fordi jeg ikke tør å ta den, dette selv om det er kjente som ringer. Aner ikke hvorfor, har absolutt ingen problem med å snakke med folk face to face, men har totalt telefonskrekk.
Gjest Kira med en av hver Skrevet 17. mars 2012 #10 Skrevet 17. mars 2012 Jeg har helt noia for oppkast. Klarer ikke se eller høre noen som kaster opp uten å nesten kaste opp selv (noe som passer dårlig når man har to barn og en bikkje!). Spiller ingen rolle om det er på TV`en eller "live". Spesielt flaut var det når jeg var yngre og vi var på skikkelig rølpefest. Da drakk ofte folk til de spøy, og jeg ble selv så kvalm at jeg måtte dra.. hehe
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #11 Skrevet 17. mars 2012 Jeg må så absolutt ha den dummeste og flaueste fobien hvis man kan kalle den det, ok, dette er mega flaut altså... jeg har i en alder av 27 år og hatt førekortet siden 2004 ALDRI fylt drivstoff på bilen!!!!!!!!!!!! shit, drit flaut, men jeg aner ikke hvorfor jeg ikke "tørr" det. også er det sånn at når bilen trenger disel så har gubben allereder fylt...hehe er det noen som har noe dummere enn det her eller...hehe Dette er veldig flaut altså, men jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke greier å gjøre det? Nå er gubben utenlands en tur og egentlig så skulle jeg hatt litt mere disel på bilen og jeg mannet meg skikkelig opp i går kveld og parkerte ved siden av pumpa og skulle til å vri av lokket, men fikk pokker ikke til å skru av lokket!!! og jeg tørte ikke å gå inn til en ansatt på bensinstajsonen å spørre om han/hun kunne hjelpe så jeg dro derfra...hehe...heldigvis har vi 2 biler så jeg kan bruke den andre hvis jeg trenger.... Jeg tør ikke kjøre bil, jeg tok lappen for over 14 år siden og kjørte noe i en periode etterpå men det var så anstrengt at jeg slet og var utslitt etter en liten kjøretur. Gikk bra når jeg kjørte med lærer men etterpå nei. Ente med at jeg ga opp og har da ikke kjørt på 13 år. Jeg ser jo at det er super dumt og utrolig upraktisk da jeg bor på landet nå. (når jeg bodde i oslo var det ingen som reagerte på at man ikke hadde bil man hadde ikke behov.) Og jeg er alene så alt blir tungvindt uten. Hadde en kjæreste i fjor som var villig til både å kjøre med meg og la meg om så låne bil og prøve meg alene (bor som sagt øde til) men jeg klarte rett og slett ikke sette meg i fører setet. Fullstendig angst med kvalme, svimmelhet, hjertebank hver eneste gang jeg prøvde. Ikke skjønner jeg hva det er jeg er redd for heller, håpløst og flaut. Så flaut at jeg ikke vil inrømme det til folk så når de blir overraska over at jeg ikke kjører og graver i hvorfor hender det jeg sier at jeg ikke kan grunnet medisiner. Folk vet at jeg er syk så da aksepterer de det i stede for lange taler om hvor tullete det er å ikke tørre. Jeg hater å juge men ja det er flaut
salt_fisk Skrevet 17. mars 2012 #12 Skrevet 17. mars 2012 Er livredd for å snakke i telefonen, livredd. Kan sende meldinger og snakke med folk ellers, men ikke i telefonen. Ikke tørr jeg spørre folk om hjelp heller, enten det er familie eller butikkbetjeningen. Takler ikke bli våt på hendene når jeg er ute i regn, får helt fnatt og kreperer. Kan ikke være i nærheten av noen som skal pakke opp gaver/ rive papp/ åpne pappesker/ rulle en røyk, rett og slett papir/papp lyder får meg til å dø i fosterstilling og jeg kniper ørene og hele meg sammen. Merkelig. Takler deriomot negler på en tavle og isopor samt kniv som skjærer på fat. haha
♥Nemi♥ Skrevet 17. mars 2012 #13 Skrevet 17. mars 2012 Hadde også skikkelig redsel for å fylle bensin. Helt forjævlig. Men nå kan jeg gjøre det, om det ikke står andre biler på de andre pumpene. Er mannen med, får jeg bestandig han til å fylle. Har også bestandig hatt telefonskrekk, jeg sender bare meldinger. Og jeg er bestandig redd for at jeg ikke har nok penger til noe. Selv om jeg vet prisen, må jeg spørre både én og to ganger, for å høre om jeg vet rett pris. Samme med klokkslett på bursdager og slikt.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #14 Skrevet 17. mars 2012 Livredd metallmaster og kraftledninger. Går ikke under alene, såvidt jeg kjører under. Min største skrekk er om jeg hadde klart å gå under på et ukjent sted og ikke oppdaget de før jeg skulle tilbake.. Har blitt noen lange omveier på meg ja. Også livredd edderkopper, både døde og levende, de har altfor mange bein uansett.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #15 Skrevet 17. mars 2012 Ikke jeg, men sambo er "redd" sommerfugler.
Appelsinpiken Skrevet 17. mars 2012 #16 Skrevet 17. mars 2012 Har også em greie med at det er skikkelig dårlig karma å gå på linkokk. . Men flaueste fobien er vel at jeg er livredd fisk. .
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #17 Skrevet 17. mars 2012 Er livredd heiser. Opplevde å sitte fast i en heis når jeg var liten. Er redd kabelen skal ryke, at den skal sette seg fast mellom etasjene og at dørene ikke skal gå opp. Har en jobb som krever at jeg må ta heis flere ganger om dagen...
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #18 Skrevet 17. mars 2012 Rulletrapper må manne meg opp hver gang og noen ganger må jeg bare droppe det. På kjøpesenteret har de fått nye rulletrapper som i mine øyner er sinnsyktbratte. Søppelbilen (den gule) det verste er lyden. folk som har kledd seg ut slik at du ikke ser ansiktet. f.ek sånn som mikke mus i disneyland
Gjest Miryks Skrevet 17. mars 2012 #19 Skrevet 17. mars 2012 Kom på en til! Jeg hadde fullstendig angst for å ta ut penger i minibank. Etter at en minibank for 15.gang på en mnd tok kortet mitt så jeg måtte inn i banken for å hente det ut igjen, begynte jeg kun å ta ut penger i posten eller butikk. Men så ble jeg "tvunget" til å bruke minibank da alt av butikker og posten var stengt, og jeg måtte ha penger til bussen.. Kom sakte men sikkert over skrekken (o:
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #20 Skrevet 17. mars 2012 jeg er livredd fugler.... seriøst en fobi. Og det er så ille at jeg ikke liker å gå på uterestauranter og takket nei til turer til Venezia og Amsterdam fordi jeg vet det er mye duer der.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #21 Skrevet 17. mars 2012 veps.... En gang satte det seg en veps på barnevogna og jeg LØP vekk selv om ungen min på nesten to år satt i vogna. Trivelig mamma...
Mor di! Skrevet 17. mars 2012 #22 Skrevet 17. mars 2012 Seriøs angst for klovner og ivo caprino-dukker.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #23 Skrevet 17. mars 2012 Er virkelig livendes redd for tang.. Jeg hyler og roper og bærer meg om jeg kommer borti noe tang i sjø vann. Det er utrolig ekkelt og gjør at jeg klarer ikke bade i sjø vann. Og generelt alt som er i vann. Alt unntatt sand. Er det søppel på bunnen tør jeg ikke svømme over.. :S Edderkopper hater jeg.. æsjameg. Mange ben. Heiser, jeg klarer å ta de, men er de trange så får jeg helt.. Noia. Jeg er redd for at kablene skal ryke eller at heisen skal sette seg fast.. :S
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #24 Skrevet 17. mars 2012 21:22 her. Ikke spesielt glad i å snakke i telefoner heller. Huff. Kvier meg i det lengste hvis jeg vet at jeg må ringe noen. Fastlege feks. Eller jobben når jeg er syk. Sjefen er så grei at jeg kan sende ei mld/sms til han når jeg eller min datter er syk for jeg blir sååå nervøs for å snakke i telefon.. Skjønner ikke hvorfor.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #25 Skrevet 17. mars 2012 Hvis jeg blir lukka inne i et rom med en liten edderkopp klarer jeg ikke røre meg. Står bare helt stille og gråter Klarer ikke bevege en finger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå