silje1989 Skrevet 18. mars 2012 #76 Skrevet 18. mars 2012 Jeg er livredd The Grudge! Jeg har sånn angst at jeg har vurdert psykolog. Greier ikke å dusje uten at noen holder øye med meg og badet, så dusjer når mannen er hjemme så ofte det går. Hvis jeg må dusje når jeg er alene så vasker jeg halve ansiktet om gangen for å ha ett øye åpent og uten såpe som renner sånn at jeg greier å se. Noen ganger må jeg skylle hele ansiktet samtidig og da får jeg panikk i dusjen. Tenker at hun står rett bak meg og gaper mot nakken min med sort langt hår og grå hud. Det hjelper å si ''NEI hun er ikke her'' høyt. Hahaha for en idiot jeg er hahaha nå lo jeg ser det for meg
Bondejenta Skrevet 18. mars 2012 #78 Skrevet 18. mars 2012 Trudde eg hadde ein fobi heilt til eg las alle innlegga her ;-) kjenner at eg blir litt småkvalm av hår i våt hand t.d. Juck! Men altså: eg har fobi mot små metallgjenstander!! Og det er det mykje av gitt! Det værste er små teskjeier, smykker, klokker, ringer, etc. Blir faktisk uggen berre av å skrive det!!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #79 Skrevet 18. mars 2012 Også livredd for sånn som The Grudge. Så en film en gang som het one missed call. Hvor ei råtten jente med langt svart hår kom ut fra et skap. Jeg klarer ikke små vinduer/skap som minner om det skapet hun kom ut. HAAATER skrekkfilmer. Er ille.. Om kvelden kan jeg inbilde meg mye rart om jeg er alene.. :S
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #80 Skrevet 18. mars 2012 Også livredd for sånn som The Grudge. Så en film en gang som het one missed call. Hvor ei råtten jente med langt svart hår kom ut fra et skap. Jeg klarer ikke små vinduer/skap som minner om det skapet hun kom ut. HAAATER skrekkfilmer. Er ille.. Om kvelden kan jeg inbilde meg mye rart om jeg er alene.. :S
Lessismore Skrevet 18. mars 2012 #81 Skrevet 18. mars 2012 Jo, og så er jeg redd for at noe skal dukke opp i speilet bak meg når jeg pusser tenner osv. Eller at tallene på klokkeradioen plutselig skal danne ord, som f.eks DIE! Hahahaha, jeg har nok sett for mange skrekkfilmer ja...!
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 18. mars 2012 #82 Skrevet 18. mars 2012 Hvor skal jeg begynne? hehe Jeg klarer ikke å spise fisk.Får jeg det i munnen brekker jeg meg og skal prøver jeg og svelge det føles det ut som jeg blir kvalt. Tør ikke å sove når jeg er hjemme alene. Og sovner jeg er det på sofaen med fullt lys og med tv på. Får helt angst av å gå ute alene når det er mørkt. Spes om noen går bak meg. Bader ikke i sjøen, knapt nok ikk basseng. liker ikke dypet Er redd hunder,spesielt store hunder. Og blir helt stresset om jeg møter noen som går uten bånd. Når jeg var yngre hadde jeg heisskrekk og den gang hadde jeg en venninde som bodde i 11 etg. Så jeg gikk opp og ned 11 etg hver dag. Slitsomt.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #83 Skrevet 18. mars 2012 Har angst for splatter filmer, og litt skrekk når de knekker bein / andre kroppsdeler på folk, lyden er helt grusom. Tør ikke se inn i et speil på natten pga all syner jeg hadde som liten. Får en intens følelse av gjenferd når jeg sover alene så må alltid ha på lyset.
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 18. mars 2012 #84 Skrevet 18. mars 2012 Føtter er det ekleste jeg vet, bortsett fra små barneføtter. Sambo sine er værst, fottballtær med blå negler. Blææsjgrrr!!! Veps, bie, humler, noen typer fluer, egentlig alt som summer og ser ut som det kan bite/stille meg på sommeren... Skikkelig flaut!! EDDERKOPPER!! Blæææsjh, aaangst! Den er værst!... Tror det var alt.. Tror, vel å merke...
Tigerpote Skrevet 18. mars 2012 #85 Skrevet 18. mars 2012 Vorter og det å kjøre bil i mer enn 60 km/t / kjøre på hovedvei
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #86 Skrevet 18. mars 2012 Vil ikke kalle det en fobi. Men hvis jeg ser talentkonkurasser på tv å noen er i ferd med å drite seg ut. Blir jeg så pinlig berørt på deres vegne at jeg må fortale rommet eller skifte kannal. En venn sendte meg en youtube link av en bekjent som var sikkelig dårlig på norske talenter har aldri orket å se den.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #87 Skrevet 18. mars 2012 å legge sammen handduker som lager Bomull-lyd. eller ta bomull fra hverandre. - Yakk. gåsehud. Kan heller ikke kjøpe jakker som har for inni lommene, klarer ikke å ha hendene der da.
silje1989 Skrevet 19. mars 2012 #88 Skrevet 19. mars 2012 Kom på en ``fobi`` til jeg har. når jeg skal sette i ny pose i søppelbøtta, må jeg alltid titte nedi posen for å se at det ikke er mus der.
Niccoline *savner_kulemage* Skrevet 19. mars 2012 #89 Skrevet 19. mars 2012 HATER biller og snegler!! Så lenge de ikke flyr og/eller er slimete hater jeg dem! Heller ikke glad i bratte/snirklete trapper, eller hvis man kan se litt ned mellom trinnene. Grøss...
Sol Skippertaksdronning Skrevet 19. mars 2012 #90 Skrevet 19. mars 2012 Jeg er i godt selskap, ser jeg JEg er hysterisk redd edderkopper og skogsmaur-jeg er ganske sikker på at de produsert i helvete, og sendt opp for å gjøre livet surt for meg. Hyler som en unge om jeg ser dem-men enda verre er det når jeg IKKE ser dem-da kan de nemlig være overalt... Mannetær er en god nummer to, måtte faktisk be en bekjent være så snill å ta på sko, da jeg ble sittende som hypnotisertt og bare stirre på lange mannstær med hår og gule negler...ikkje braa...
lavendelblomst Skrevet 19. mars 2012 #91 Skrevet 19. mars 2012 Jeg er livredd for å kjøre bil og sitte på med noen andre. Var i en bilulykke da jeg dro hjem ifra sykehuset etter min eldste ble født. Han er født prematur. Var også med i en bilulykke rett etter jeg fant ut at jeg var gravid med min yngste. Jeg har aldri tatt lappen på grunn av dette. Er også livredd mark, hater dem, klarer ikke å se dem eller ta i dem. Synes de lukter rart. HATER mark.
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 19. mars 2012 #92 Skrevet 19. mars 2012 Mine 2 forbier er slanger/orm og når andre kaster opp! Takler ingen av delene...
lille sprelle Skrevet 19. mars 2012 #93 Skrevet 19. mars 2012 Ingen fobier,men er ikke veldig begreistret for småkryp som jeg ikke har kontroll over der jeg skal sove.
Tittil Skrevet 19. mars 2012 #94 Skrevet 19. mars 2012 Så deilig å lese at jeg ikke er alene! kom på noen til: Har også angst for å dusje når jeg er alene hjemme etter å ha sett Psycho der hun blir drept i dusjen. Jeg må ha dusjforhenget litt åpent også med jevne mellomrom når jeg har glemt meg av eller har fått såpe og vann i ansiktet får jeg panikk og river opp dusjforhenget livredd og ser meg rundt! Haha, vann overalt blir det og.. Flaut Har også høydeskrekk, jeg er redd jeg skal ramle eller kaste meg utenfor, det er bare merkelig.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #95 Skrevet 19. mars 2012 Jeg har angst for slanger. Og dette har da ført til at jeg er livredd meitemark. Tuller ikke. Når det regner ute og meitemarkene kommer opp, ja...ser jeg en feit en på bakken, så blir jeg livredd. Og dette vet guttungen min og han elsker å tuller med å løpe etter meg med meitemark i hånda. Hater virkelig alt som kryper på bakken med bare et ansikt og kropp.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 19. mars 2012 #96 Skrevet 19. mars 2012 jeg kan ikke gå inn i en liten butikk dersom jeg er eneste kunden der Og så er jeg VELDIG opphengt i føflekker. Det er ikke en fobi da, jeg er ikke redd de, men jeg klarer ikke å ta øynene fra dem, og synes de er forferdelig stygge. Jeg synes oppriktig synd på folk som har det i ansiktet eller halsen, selv om jeg vet at det er bare i mitt hode de er så stygge
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #97 Skrevet 19. mars 2012 Nakne føtter...er så ufattelig kvalmt.... og Sprøyter i munn,tørr ikke gå til tannlegen,om jeg mistenker feks hull,tenk om jeg får sprøyte i munn...er ikke redd for sprøyter ellers.
Liv & Røre Skrevet 19. mars 2012 #98 Skrevet 19. mars 2012 Rehabillitering/ombygging av hus. Jeg spyr bare ved tanken på det. Antagelig fordi jeg er oppvokst på en byggeplass.
Von Hertelhofen Skrevet 19. mars 2012 #99 Skrevet 19. mars 2012 Får helt angst av å tenke på kumgørr. Som oftest tar mannen min kumgørret, men dersom jeg må så har jeg på gummihansker og munnbind. Blærk....
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #100 Skrevet 19. mars 2012 jeg er livredd føtter. kjæresten min pleier å ta hendene sine på føttene mine eller sine og late som han skal ta på meg eller ta de i munnen. da klikker jeg mentalt... heheh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå