Gå til innhold

April gjengen? (A.gjengen ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror ikke heller at det er så mange andre damer som er så sterke som det vi er som går gjennom alt dette her... VI ER STERKE <3

Fortsetter under...

Skrevet

Trist å høre at testen ble negativ i dag Adine!! Eg håpet sånn at det sko bli din tur nå !! Men snart snart skal det bli vår tur !!

Vi har blitt sterke i denne tiden ja men også veldig sårbare.. Skal ikke mye til for å vippe meg av pinnen ..

Klarer ikke slutte med Brus heller. Må ha det bare må ha det

Skrevet

veldig sårbart men eg føle det hjelpe litt å tenke positivt og å prøve å ha en positiv holdning :) men innimellom så gå det bare ikkje å var positiv.. Utrolig trist Adine, har tenkt masse på deg :) neste gong er det VåR tur ;)

Teit spm Metti, men ka brus drikke du?? Cola er ikkje bra, og eg fekk beskjed om å slutte å drikke det så drikke kun anna brus som ikkje e svart :)

Skrevet

Er cola som er min største svakhet ja men prøver som du og drikke annen brus... Drikke du ingenting cola nå prøver og prøver ?

Skrevet

Er cola som er min største svakhet ja men prøver som du og drikke annen brus... Drikke du ingenting cola nå prøver og prøver ?

nope, eg drikke ikkje cola i det hele tatt og ikkje mannen min heller, det kan svekke svømmerene hans så ingen av oss har drukket cola siden jul :) men drikke jo annen brus da :)

Skrevet

nope, eg drikke ikkje cola i det hele tatt og ikkje mannen min heller, det kan svekke svømmerene hans så ingen av oss har drukket cola siden jul :) men drikke jo annen brus da :)

Kem så sa du ikkje burde drikke det ?

Annonse

Skrevet

han soneterapeuten eg går til sa det til meg :) og en annen mirakelmann som eg gikk til en gong ... men tror faktisk det ligger noe i det med svart brus..

Skrevet

Trist å høre at testen ble negativ i dag Adine!! Eg håpet sånn at det sko bli din tur nå !! Men snart snart skal det bli vår tur !!

Vi har blitt sterke i denne tiden ja men også veldig sårbare.. Skal ikke mye til for å vippe meg av pinnen ..

Klarer ikke slutte med Brus heller. Må ha det bare må ha det

haha nå fikk du frem latterern min :) gliser fra øre til øre :) hahaha kos deg med brusen du!

Skrevet

han soneterapeuten eg går til sa det til meg :) og en annen mirakelmann som eg gikk til en gong ... men tror faktisk det ligger noe i det med svart brus..

Ska jo te han i morgen.. Så blir spennende høre hva han sier

Skrevet

Ska jo te han i morgen.. Så blir spennende høre hva han sier

jepp det blir kjempe spennende å høre ka han seie til deg :) eg og skal :) har som sagt virkelig troen på han :) så vett eg han har hjulpet mange andre :)

Skrevet

Lurer faktisk på nesten flere ganger om dagen om jeg skal begynne å skrive bok omdette tullet her!

først tenkte jeg en sånn "mitt liv" bok som treapi... men de siste dagene har jeg tenkt.. kanskje en roman, så kan jeg velge at det blir lykkelig slutt uansett!

hadde dere lest den boka eller? hihi!

må nok bare sette igang med den... for har heller ikke råd eller guts til å åpne meg til en psykolog...

Skrevet

Lurer faktisk på nesten flere ganger om dagen om jeg skal begynne å skrive bok omdette tullet her!

først tenkte jeg en sånn "mitt liv" bok som treapi... men de siste dagene har jeg tenkt.. kanskje en roman, så kan jeg velge at det blir lykkelig slutt uansett!

hadde dere lest den boka eller? hihi!

må nok bare sette igang med den... for har heller ikke råd eller guts til å åpne meg til en psykolog...

en bok er nok ikkje en dum ting om en har mange tanker men guts har eg til å gå til psykolog men ikkje penger :P bruke heller pengene på å gå til soneterapi som eg føler eg har utbytte av og som eg føle hjelper :)

forresten, ja eg hadde lest boka di Adine ;)

Skrevet

Tror du hadde blitt en knall forfatter! Uansett om det hadde blitt selvbiografi eller roman, så hadde jeg nok lest den ;) Hadde også krevd autograf!! Hihi ;)

Trist å lese om testen idag da.... Trodde virkelig en stund det gikk din vei denne gangen! Men som jeg sier: EN VAKKER DAG!!

Hos meg koster en psykologtime 307 kr, får jo frikort etter 1990kr (ca)! Jeg synes ikke det er Så dyrt, men det er jo forskjellig hva folk vil prioritere.

Annonse

Skrevet

hihi :) jeg er ikke så åpen av meg når det kommer til meg selv og mine følelse og tanker.. så da tror jeg at jeg måtte hatt en psykolog som stemmet veldig med god kjemi...

tar det ikke lang tid å bli henvist til du får psykolog da tussi?

bra dere vil lese :) da er det vel bare å begynne da ;)

tenkte å ta kontakt med en homøopat jeg også han driver med fotsoneterapi.. og er veldig god med mat varer... så kanskje han er den hjelpen jeg trenger ;)

Skrevet

altså ja.. jeg er åpen når jeg skriver, men ikke glad i å snakke ut liksom..

Skrevet

Jeg hadde garantert lest boken din !!!

Tror det hadde blitt god terapi for både deg og oss andre !!

Skrevet

enig med deg der Metti :)

Tussi: når en får frikort er det da "gratis" å gå til psykolog?

eg er absolutt ikkje redd for å snakka om det å tror i mange sammenhenger at det er bra og snakke om ting istedet for å holde det for seg selv...

Skrevet

Jeg bestilte meg time til fastlegen min da jeg var så deprimert at jeg begynte å bli skremmende likegyldig til alt, og sengen var min beste venn dag ut og dag inn.... Fikk komme til henne samme dagen jeg ringte, ble satt opp hos en psykolog dagen etter... Så nei, jeg synes det gikk fort!

Skrevet

Jeg har frikort nå jeg ja, å da er timene gratis!

Skrevet

Jeg bestilte meg time til fastlegen min da jeg var så deprimert at jeg begynte å bli skremmende likegyldig til alt, og sengen var min beste venn dag ut og dag inn.... Fikk komme til henne samme dagen jeg ringte, ble satt opp hos en psykolog dagen etter... Så nei, jeg synes det gikk fort!

ja da gikk det fort... vet det er venting på intill 6 mndr her jeg bor, så kanskje forskjellig med pågang osv...

Skrevet

Det er forresten på en DPS avdeling, ikke privat psykolog!

Skrevet

Jeg skal til soneterapi og kiropraktor denne uken så prøve å forberede kroppen best mulig ...

Vi skal klare dette sammen !!

Skrevet

klart me skal klare dette sammen alle <3

en dag blir det vår tur :)

koss går det med rugingen din Tussi?

Skrevet

ja vi skal klare det alle sammen! Og vi blir de beste mammaene! <3

Skrevet

Jeg ruger for harde livet jeg... Men har mistet håpet fullstendig... Har akkurat samme smerte-ilingene som kommer i ny og ned som sist fryseforsøk, og det var jo negativt så.. Da var jeg jo ganske sikker på at det ble positivt, for jeg er ikke helt kjent med denne smerten. Men det er vel progynova'n og utrogestan som gjør det..

FAEN, jeg er så jævla redd.. Har så lyst å hyyle og grave meg ned fram til torsdag... Jeg vil dette så sykt..... :( Holder ikke uuut!

I tillegg fødte ei venninne av meg ei nydelig lita prinsesse idag, ei annen venninne har akkurat testa positiv etter sitt første innsett med ivf.... Og hun hadde innsett dagen etter meeeg!

Dør litt på meg idag kjenner jeg.. Det prikker i trynet, er så kvalm og nedfor... åh..,.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...