Tussi skalblimamma <3 Skrevet 5. april 2012 #303 Skrevet 5. april 2012 Den trøttheten og uvellheten jeg har i dag er ikke normalt, så krysser alt for at det er en liten minibaby på plass Ja, lillegull, klor deg fast i magen til mamma adine nå <3
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 5. april 2012 #304 Skrevet 5. april 2012 Dere har blitt klin gærne her inne...?! Ute å kjøre selv jeg. De sprøytene er ikke noe for sarte sjeler. Mest lyst til å forsvinne inn under en stein... ja puma Lurer på hva det har vært i de sprøytene... kanskje er det noe i crinonen og... haha!! det tok litt av i går kan du si Tussi er værst da! haha Godt å ha noen å skylde på Koselig å se at du er i gang igjen! Heey, her er jeg borte noen timer og baksnakking allerede?? Hihi;-) det er godt å skøye litt oppi alvoret synes jeg. Blir så alt for mye tenking ellers. også er det jo så koselig å komme her inne og få et smil om munnen med en gang:-):-)
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 5. april 2012 #305 Skrevet 5. april 2012 Blir så sår og nedfor jeg. Og er ikke mye til kjæreste ovenfor mannen. Huff, håper tålmodigheten hans holder.. Hvordan er det hos dere, klarer dere å se lyst på tilværelsen hele tiden? Misunner dere latteren. Ser så absolutt ikke lyst på tilværelsen hele tiden jeg iallefall! Men det hjelper så utrolig å finne på noe gøy!!:-) det hjelper å koble av litt bort fra hjemmet, og kanskje mannen også? Jeg blir helt gal i rugetiden(tydeligvis:-P) så dere kan gjette hva mannen min får gjennomgå stakkar. Berg og dalbane er bare blåbær når det kommer til humøret mitt :-P
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 5. april 2012 #306 Skrevet 5. april 2012 Blir så sår og nedfor jeg. Og er ikke mye til kjæreste ovenfor mannen. Huff, håper tålmodigheten hans holder.. Hvordan er det hos dere, klarer dere å se lyst på tilværelsen hele tiden? Misunner dere latteren. Ser så absolutt ikke lyst på tilværelsen hele tiden jeg iallefall! Men det hjelper så utrolig å finne på noe gøy!!:-) det hjelper å koble av litt bort fra hjemmet, og kanskje mannen også? Jeg blir helt gal i rugetiden(tydeligvis:-P) så dere kan gjette hva mannen min får gjennomgå stakkar. Berg og dalbane er bare blåbær når det kommer til humøret mitt :-P
Puma - sprekker snart! Skrevet 6. april 2012 #307 Skrevet 6. april 2012 Best å komme seg litt bort innimellom ja, ikke alt familien trenger å se. Føler meg helt ødelagt i denne perioden jeg. Kan ikke delta i den minste diskusjon uten at jeg begynner å grine. Merker tilogmed at mannen er redd for å si noe feil, siden jeg er rene minefeltet.. Hater å være sånn! Men må le også, det er jo tragikomisk.
Tante_Esel Skrevet 6. april 2012 Forfatter #308 Skrevet 6. april 2012 Puma: Værså god vi går nok gjennom det samme alle mann her inne .... Tussi: Klart jeg baksnakker deg når du er borte! du er jo savna!!! hehe OG så eeeeelsker jeg at du blir gal BareLykke: Tok test i dag... den sier gravid 1-2 ... MEN jeg stoler jo ikke på noe før blodprøva foreligger... pga jeg har tatt MER hcg denne runden... og da kan jo testen si gravid, selv om man har hcg verdier på 10.... blodprøva tas tirsdag morgen.. men svar får jeg nok ikke før onsdag/torsdag... RD 9 i dag... MEN JA!!!! Jeg føler meg gravid! og det er jo et godt tegn!
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 6. april 2012 #309 Skrevet 6. april 2012 Puma: Værså god vi går nok gjennom det samme alle mann her inne .... Tussi: Klart jeg baksnakker deg når du er borte! du er jo savna!!! hehe OG så eeeeelsker jeg at du blir gal BareLykke: Tok test i dag... den sier gravid 1-2 ... MEN jeg stoler jo ikke på noe før blodprøva foreligger... pga jeg har tatt MER hcg denne runden... og da kan jo testen si gravid, selv om man har hcg verdier på 10.... blodprøva tas tirsdag morgen.. men svar får jeg nok ikke før onsdag/torsdag... RD 9 i dag... MEN JA!!!! Jeg føler meg gravid! og det er jo et godt tegn! Puma: Værså god vi går nok gjennom det samme alle mann her inne .... Tussi: Klart jeg baksnakker deg når du er borte! du er jo savna!!! hehe OG så eeeeelsker jeg at du blir gal BareLykke: Tok test i dag... den sier gravid 1-2 ... MEN jeg stoler jo ikke på noe før blodprøva foreligger... pga jeg har tatt MER hcg denne runden... og da kan jo testen si gravid, selv om man har hcg verdier på 10.... blodprøva tas tirsdag morgen.. men svar får jeg nok ikke før onsdag/torsdag... RD 9 i dag... MEN JA!!!! Jeg føler meg gravid! og det er jo et godt tegn! hihi:) miss skjønnis! Jeg eeeelsker at jeg blir savna, ehe.. JAAA, nå har påske-egget klamret seg fast hos deg - akkurat som vi ba det om! FLINK! <3
Tante_Esel Skrevet 6. april 2012 Forfatter #310 Skrevet 6. april 2012 hihi!! Håper virkelig det er sant, og ikke bare kroppen som lurer meg vil ha desemberbaby!!! <3 føler meg gravid! spiser, men blir mett før jeg har begynt nesten... super trøtt.. tisser, bittelitt strekking i magen, oppblåst, forstoppa, TøRST! svimmel og "rar" hvordan ligger du an Tussi??? Blir det kyllig hos deg ? hihi!! I kveld er det the voice Jippi!!! det er koslig! men blir nok en del bim og hihi... klarer jo ikke holde meg unna her stor fredagskooos!
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 6. april 2012 #311 Skrevet 6. april 2012 Det blir desemberbaby på deg, jeg vet det bare! Jeg har absolutt ingen aning på meg selv... Føler meg ganske slik som jeg har gjort på de forrige forsøkene og de mensmurringene er veldig gjenkjennelig, så... LITT bad feeling har jeg nok må jeg innrømme.. Men plutselig kommer jeg på at jeg har ikke peiling før på torsdag uansett, så drit i å tenke så negativt Hihi! Yasmin fortalte meg om denne livmortappen det går an å kjenne på, jeg prøvde jeg, men gud bedre hvor mye rart det er der inne... hahaha.. Aner ikke hva jeg skal kjenne etter! Blir nok BIMkveld på meg også du... Har ikke fulgt med så mye på The Voice, men det er jo gøy å se litt likevel!
Tante_Esel Skrevet 6. april 2012 Forfatter #312 Skrevet 6. april 2012 menssmerter er jo ikke dårligtegn! sist hadde jeg masse murringer og stikkinger.. og da var jeg jo gravid denne gangen er det nesten ikke noe... men litt... så det er jo forskjellig fra gang til gang!! bad feeling -¨å din vei!! galeTussi skal bli med meg hihi!! du ligger jo en dag etter Tussi mor har du planer om å teste før tida denne gangen eller? blir nok noen flere tester her for min del... tror forresten ikke det er så lurt å drive å pelle etter livmortappen hvis man er gravid! Så bare la der være du du får jo uansett svaret snart åh!!! tenk om det er en baby i magen vår nå da!!! Håpe håpe!! har ille lyst på godteri!! men spsite kake i stad, og den smakte ikke godt, så da smaker vel ikke godteri godt heller da...
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 6. april 2012 #313 Skrevet 6. april 2012 Jeg veeet at menssmerter er bare flott! Så jeg skal ikke tenke mer på det Du er så flink å rime!! Og JA, jeg vil bli med deg! Jeg vil, jeg vil! Har ingen planer om å teste før torsdag 12. april jeg(testet faktisk 12. mars også). Har nok lært litt.. Hihi. Er så heldig at jeg bor litt på landet, så jeg kan ikke bare løpe til apoteket å kjøpe test heller Så det skal jeg gjøre på onsdag! Du har jo en minirusin i magen du!! :D Spis godis du, det er jo påske! Lakris er nam?
Tante_Esel Skrevet 6. april 2012 Forfatter #314 Skrevet 6. april 2012 ja ikke noe mer tenking på menssmerter nå ! "fyfy" du var veeeldig heldig som fikk begynne på nytt forsøk så fort etter forrige gang!!! det hadde jeg aaaaaaaaaaldri fått lov til av riksen! er det hjemmetest 12 april på deg? åååå spennende!!!! ja lakris er nam, men har ikke sjokolade er ikke godt i dag mest lyst på mat haha... potetsalat faktisk men det spiste jeg i går kveld, og ble sååå kvalm så skal ikke gjøre samme feil i dag! Vi skal til svigers i morra på middag... måtte si at jeg måtte ha gjennomstekt kjøtt hehe..
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 6. april 2012 #315 Skrevet 6. april 2012 Jeg trodde aldri i verden at jeg fikk et nytt forsøk så tidlig! skulle jo egentlig ringe å høre om pergo og ovitrelle, men vips!! Men det er jo bare greit!! Jeg har forresten aldri satt ovitrelle sprøyte sammen med pergo før, har du?? Gikk kun på pergo x antall ganger før jeg ble henvist til st.olavs... Hjemmetest her ja! St.olavs opererer ikke med blodprøver Fanken, jeg er også sulten!! Men jeg sitter så jævlig godt i sofan!
Tante_Esel Skrevet 6. april 2012 Forfatter #316 Skrevet 6. april 2012 her er en beskjed fra englekortene mine til deg : "Bår du tar ekstra godt vare på deg selv, har alle utbytte av det. Gi deg selv en avslappende behandling i dag, som f.eks en massasje, et bad i havsalt, eller en fotbehandling"
Tante_Esel Skrevet 6. april 2012 Forfatter #317 Skrevet 6. april 2012 Jeg trodde aldri i verden at jeg fikk et nytt forsøk så tidlig! skulle jo egentlig ringe å høre om pergo og ovitrelle, men vips!! Men det er jo bare greit!! Jeg har forresten aldri satt ovitrelle sprøyte sammen med pergo før, har du?? Gikk kun på pergo x antall ganger før jeg ble henvist til st.olavs... Hjemmetest her ja! St.olavs opererer ikke med blodprøver Fanken, jeg er også sulten!! Men jeg sitter så jævlig godt i sofan! fikk aldri prøve pergo i det heletatt jeg.. for jeg har operert x antall ganger i buken, ^så regner med gyn synes det var for stor risiko for en ny graviditet utenfor livmora... men høres jo ikke dumt ut for de som kun sliter med eggløsning da ble kvalm uten mat og jeg.. hehe..
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 6. april 2012 #318 Skrevet 6. april 2012 oooh... Skjønnær! :/ Ikke vær kvalm, det er ikke godt
Tante_Esel Skrevet 6. april 2012 Forfatter #319 Skrevet 6. april 2012 prøver å ikke være kvalm men er jo litt god følelse da, for da føles det som om testen ikke juger!! er dette ditt 2 frys på forsøk nr 1? og siste egget? har bare hatt et frys hele mitt liv jeg snaaaaaaaaaaaart side 17 haha.. vi er jo helt rååå påååå å skrævle!!!! bla bla bla!!
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 6. april 2012 #320 Skrevet 6. april 2012 Det er jo bare digg at du er kvalm! 2. frys på forsøk nr. 1 og siste egget her ja! Er så liiite mota på sprøyter, titusen turer til trheim(bor liksom 5t unna!!!) på UL for å sjekke eggposer, og uttak!!!!! :/ Så det Måå bare bli nå..... xxxx Hvorfor bare ett frys? Skrævle ja, det er flott det!
Tante_Esel Skrevet 6. april 2012 Forfatter #321 Skrevet 6. april 2012 ja digg at jeg er kvalm men ikke¨digg å være kvalm uff skjønner du ikke vil på nytt ferskforsøk da ja... synes vi har lang vei jeg... hehe men det er jo bare blåbær iforhold til dere... bruker 1,5t pluss minus kø... er det bare pco som er årsaken deres, eller er det mer som er "feil"? hos oss er det mangel på en eggleder og den anrde mest sannsynlig tett... men ellers ALT SUPERT ja vi fikk 4 egg på forsøk 1, men 3 som var gode nok, 1 inn, og 2 p^frys.. men de døde ved tining.... neste forsøk fikk jeg samme antall.. 1 inn, 2 på frys... de 2 overlevde, og ble til mitt eneste fryseforsøk.. og kunne vært stoore babyer i magen min nå med termin 21 juli.... så derfor bare 1 frysforsøk... denne gangen blir det vettu Det måå det bare!!
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 6. april 2012 #323 Skrevet 6. april 2012 Er bare pcos her ja! Så skjønner ikke hvorfor egget ikke vil feste seeg!! -.- Dere har vært på litt av noen runder dere da Når mistet du..? Du er på 3. forsøket nå du da.. Det Må bare gå nå ja! DET Må!!! <3
Tante_Esel Skrevet 6. april 2012 Forfatter #324 Skrevet 6. april 2012 da er d4et jo masse håp Og pergo pluss ovitrelle er vel og et godt alternativ graviditeten utenforlivmora er faktisk nøyaktig 3 ¨år siden i dag... da lå jeg på sykehuset og ble operert på denne tiden.. det var p^ske da også... så har ikke likt påske siden da... spontanaborten mistet jeg 5pluss 5 tror jeg det var.. det var i november 2011. det er trist, men samtidig så ønsker jeg meg en frisk baby! og et sunt svangerskap! vi har vært prøvere i 3 og et halvt år nå. det hører også med til historien at jeg når jeg var ung... ble gravid på p-piller... den gang var det rette valget abort.. og det er litt sårt å tenke på nå da... men jeg kunne jo ikke vite dette da... nei nei! Nå er lykken snudd! Og det er baby i magen min som kommer i desember!! det har jeg jo bestemt!! Ikke mer tristhet og dumme historier nå... bare goood familielykke <3
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 6. april 2012 #325 Skrevet 6. april 2012 Æsj, så triste runder Men det virker nå som du har kommet veldig sterk ut av det da? Lykken er snudd for deg/dere nå Lillenurket ligger bare og venter på å vokse seg stor og sterk, slik at h*n kan komme til julaften og få masse fine julegaver <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå