Gå til innhold

April gjengen? (A.gjengen ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har vært gravid 3 ganger i mitt liv! alle gangene har jeg hatt strekking i livmora og stikking i puppene (ikke ømme) Nå er det ikke en dritt.. lurer nesten på om jeg har fått infeksjon der nede faktisk.. for det er bare vondt :(

så ja, jeg tenker privat nå... sånn er dety bare!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke mist mote jenter!!! Dere vet ingenting før svar på blodprøven!! :) :)

adine: du sa til meg at mensenvondt er bare positivt, så det må du tro på selv også! ;) Vonde pupper kommer kun av medisinene, er egentlig ikke normalt å få vonde pupper så tidlig uansett!! Så ikke tenk på privat enda, for du vet ingenting! :)

Nå må du konsentrere deg om å ruge <3 Du også yasmin!!! :)

takk for at du prøver å muntre meg opp på denne sorgens dag tussi! det hjelper litt med medfølelse :D

Skrevet

Hvis du mistenker infeksjon må du ringe lege, så du får det ute av verden i alle fall!

Du skal såklart få tenke privat nå, hvis det er det du vil... Jeg har bare blitt fortalt de andre gangene her inne at jeg må ikke ta sorgene på forskudd, før jeg i det hele tatt vet hva resultatet faktisk blir!

Gir deg uansett en god og varm tussi-klem, selvom du kanskje er bitter og lei nå.. *trenger meg på jeg*

Skrevet

Hvis du mistenker infeksjon må du ringe lege, så du får det ute av verden i alle fall!

Du skal såklart få tenke privat nå, hvis det er det du vil... Jeg har bare blitt fortalt de andre gangene her inne at jeg må ikke ta sorgene på forskudd, før jeg i det hele tatt vet hva resultatet faktisk blir!

Gir deg uansett en god og varm tussi-klem, selvom du kanskje er bitter og lei nå.. *trenger meg på jeg*

haha! jeg er en av dem selv som alltid sier ikke ta sorgene på forskudd...

jeg skal jo til legen til tirsdag... både ta blodprøve og ha time.. så får se hva vi får ut av det...

barneønsket begynner å føles håpløst nå kjenner jeg... så det er noe med det og... jeg har jo hatt skikkelig troa på disse perfekte egga mine... men nå forteller kroppen meg at det er på tide å forberede seg på en ny nedtur... sånn at jeg kan komme meg raskt opp igjen... rart at man klarer det egentlig... å komme seg opp igjen, og bli klar for nye forsøk...

tanken på privat gir jo litt mer håp da.. for jeg tror de skreddersyr hormoner litt bedre enn offentlige...

Skrevet

Lykken må jo snu hos deg også en vakker dag adine.. :) Du er jo en fighter!

Skrevet

Du er forbilde-fighteren min! ;) hihi

Skrevet

Du er forbilde-fighteren min! ;) hihi

haha man blir DRITT lei av å kjempe hele tiden! jeg er så lei av å være sterk! Har lyst til å fordufte i jorda innimellom...

men skjønner jo at ikke det er måten å blir gravid på ihvertfall...

mannen min er så nydelig... det er han som er fighteren, ikke jeg... han holder meg oppe... han sa i stad... "Nå vet vi ikke noe enda.. så ikke v¨ær lei deg nå... hvis det ikke går så får vi heller "øve" litt mer..." haha!!

hadde ikke klart dette uten han ...

den dagen lykken snur, så snur den skikkelig og tenker jeg :P

Skrevet

Skjønner deg godt... Jeg fattet ikke hvor du fikk all positiviteten fra her ei stund i alle fall! :P

Mannen din er skjønn da... Det er godt å ha noen å lene seg på, og ikke trenger å være så tøff! :)

Skrevet

hehe... er for det meste positiv når jeg har forsøk :) men hadde liksom ekstra tro på dette forsøket...

Skrevet

Adine du snakker som om det er kjørt du.... Slutt nå. Positivt til det motsatte er bevist ikke sant

Skrevet

det er kjørt jo.. føler det på meg... så hvorfor glede seg, forvente og alt det der når den fæle tilbakemeldingen kommer alikevel?

Skrevet

enig adine! skjønner tankegangen din HELT!

Ikke så veldig støttende, men....

akk... det skal ikke være enkelt, uansett... Men vi må bare leve med det!

Skrevet

jepp! så depping i dag når jeg ikke skal møte andre uansett.. da er det lov!

Skrevet

depping er absolutt lov, hadde gjort det selvom jeg skulle møtt andre jeg ja!! Men husk at etter regnet synger fuglene <3 Hihi :)

Skrevet

Adine mor jeg fikk en klump i magen av å lese innleggene dine... Håper virkelig at du tar feil og at du vil få deg en overraskelse..

Jeg føler også på meg hvordan det har gått før test dagen og blir sur på mannen når han er optimist når eg vet det blir negativt ...

God klem fra Metti som tenker mye på dere alle

Skrevet

tusen takk snupper :)

har gjort dette noen ganger nå, så blir vELDIG overrasket om det er positivt her ihvertfall...

Skrevet

hvordan går det med deg tussi :D

Skrevet

med meg går det litt opp og ned som vanlig, men er utrolig rolig egentlig :/ Tenker jeg kanskje svir av en test på onsdag istedenfor torsdag(eventuelt begge dagene). er ganske sikker på at løpet er kjørt her også, så.. Men vet det kommer til å knuse hjertet mitt i titusen biter igjen... :/ Kanskje værre enn de forrige gangene... men men, må bare ta det som det kommer..

Har veldig stikking og ilinger neddi livmoravdelingen og mot skjeden, men er ganske sikker på at jeg hadde samme smerten på forrige frys også og da var det negativt så!

Vil så gjerne bli mamma og pappa vi... Det er så rørende(samtidig litt vondt) å se mannen herje med tante og onkelbarna vår(de er ordentlige onkel-unger<3).. Han er så glad i barn, vil så gjerne gi han en/ei som kaller han "pappan min".... </3

Skrevet

synes du er heldig som har masse aktivitet nedider :D hehe her er det bare stille.. vært deppa en del i dag, men kan jo ikke gjøre noe med resultatet uansett...

har et bitte lite håp.. men hjertet mitt blir også knust... jeg VET at vi blir ^sååååå fine foreldre en dag, og at barna v¨åre blir heldige som f^år vokse opp hos 2 så gode foreldre, som er så snille med hverandre...

skulle sååå gjerne ønske det klaffet nå! Føler jeg har skjøvet vekk mange mennesker i livet mitt pga dette... men jeg orker rett og slett ikke... blir en litt ensom eremitt.. innestengt i mitt lille hus.. hehe misforstå meg rett har mange venner og prsoner rundt meg, men de kan liksom ikke forstå helt...

Skrevet

en vakker dag.....<3

skjønner hva du mener med ensom eremitt ja!! etter all prøving og nedturer(av div andre grunner også) har jeg greid og utvikle enormt lav selvfølelse som da har utviklet seg til sosiale angster. så jeg har gått fra å være høyt og lavt med en helsikkes bra selvfølelse og selvbilde, til hjemmeværende, sårbar, grinete og et helt annet syn på meg selv.. Har virkelig mistet mange venner, men tenker at de er ikke verdt det, hvis de ikke kan ha tålmodighet med meg i mine tunge stunder... Fikk høre en gang at jeg måtte revurdere å bli mamma i nærmeste framtid, og heller får orden på meg selv. "orden på meg selv liksom??!!`" den dagen jeg går med struttende mage, skal de jammen få se hvem som har orden på seg selv!!

jeg er overhode ikke mentalt ustabil, aldri vært.. bare full av bekymringer og krisetanker...

Men noen ganger er jeg også ganske crazy og morsom og da :D

ble tatt litt ut av sammenheng, men godt og få sagt det :)

Skrevet

en vakker dag.....<3

skjønner hva du mener med ensom eremitt ja!! etter all prøving og nedturer(av div andre grunner også) har jeg greid og utvikle enormt lav selvfølelse som da har utviklet seg til sosiale angster. så jeg har gått fra å være høyt og lavt med en helsikkes bra selvfølelse og selvbilde, til hjemmeværende, sårbar, grinete og et helt annet syn på meg selv.. Har virkelig mistet mange venner, men tenker at de er ikke verdt det, hvis de ikke kan ha tålmodighet med meg i mine tunge stunder... Fikk høre en gang at jeg måtte revurdere å bli mamma i nærmeste framtid, og heller får orden på meg selv. "orden på meg selv liksom??!!`" den dagen jeg går med struttende mage, skal de jammen få se hvem som har orden på seg selv!!

jeg er overhode ikke mentalt ustabil, aldri vært.. bare full av bekymringer og krisetanker...

kjenner meg veldig igjen her.. Har trukket meg vekk fra mine nærmeste venner.. De er alle gravide eler akkurat født. SElvfølelsen min blir lavere og lavere og eg har nesten litt angst etter besøk pga at eg syns eg har sakt så mye dumt..

Skrevet

sukk, dere fine jentene.. ikke lett å skyve bort negative tanker og folk, vet alt om det! men de vet ikke hvor sterke vi EGENTLIG er!!! måtte de få hoggorm de som er slemme og som ikke vet hvilke venner de mister vet å være utenksomme;) stygt sagt men følte for d akkurat nå;)

Skrevet

kjenner meg godt igjen... jeg er egentlig ikke denne teite eremitten... men barnløsheten har gjort meg sånn.. vil mye heller sitte alene med meg/mannen enn ut å være misunnelig, og bli lei meg av andres lykke... så da har jeg det bedre i sofakroken...

jeg er også litt som deg som tenker at hvis de ikke engang gidder å bry seg med å spørre hvordan jeg virkelig har det, så er de ikke verdt det...

jeg hører ofte på andre sine problemer, men når det kommer til å fortelle om mine, så får jeg det kun ut til en venninde... er virkelig vennskapet verdt noe når det kun går en vei? nei mener nå jeg da..

de vennene som er blitt gravide nå men de vet at vi holder på med ivf har bare tatt laaaaaaaaaaaaaaaaaang avstand fra meg.. føles nesten som jeg har pest eller noe sånn.. kunne de ikke i stedet bare fortalt at de synes det er vanskelig, siden de vet at de er i den situasjonen jeg ønsker høyest i hele verden?

sorry.. kommer ut en del her i dag... håper morgendagen blir litt mer hyggelig og uten alle disse tårene!

Skrevet

en vakker dag.....<3

kjenner meg veldig igjen her.. Har trukket meg vekk fra mine nærmeste venner.. De er alle gravide eler akkurat født. SElvfølelsen min blir lavere og lavere og eg har nesten litt angst etter besøk pga at eg syns eg har sakt så mye dumt..

akkurat sånn det er her og.. pluss at det er sånn i familien min... så har liksom ikke noen "trygg base" for tiden... heldigvis tror folk at jeg bare er usosial... orker ikke tanken på om alle skulle hatt all verdens medfølelse for oss...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...