Gå til innhold

April gjengen? (A.gjengen ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

joda.. føler jeg har lært en del og er sterkere... men som jeg har sagt før, så har det gjort meg mer kynisk og kanskje bitter og...

men men.. livet er livet... det kommer å biter deg i rompa uansett...

¨åper inderlig denne spira sitter nå ;)

og at den kommer ut til julaften så jeg endelig kan få en pressang jeg ønsker meg :D:P

nå tar jeg kvelden herfra snuppa!!! God rugings!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du virker i alle fall sterk og GOD! :) <3

God rugings selvduu!

Skrevet

åh!! Tok en test i går cb digital, den viste gravid 1-2 og tok en test i dag cb med kryss, og den er svaaak :(

har litt dårlig følelse nå faktisk! :( egga mine! Hold dere faaaaaast!!

Skrevet

Adine og tussi god klem fra meg

Skrevet

takk metti... den trengs i dag!! :(

Skrevet

Spennende Adine!! Må egga dine klore seg fast!!! :) Rugetiden er en tøff tid, synes dere er kjempeflinke!

Melder meg inn sammen med dere, venter mensen når som helst, er så vidt begynt å spotte. Starter med progynova på dag 2 og skal i gang med fryseforsøk igjen, endelig!! :) Sist ble det avbrutt, så krysser fingrene for null utvikling av follikler denne gang! ;)

Blir sikkert ikke testings før litt uti mai, men enn så lenge holder jeg meg her inne :)

Keep on rugings, jenter!!!! :D

Skrevet

joda.. det er spennende, men akkurat i dag har jeg en dårlig følelse :( æsj! liker ikke det! har vært positiviteten selv lenge nå men... ruginga tar meg med storm... enda 4-5 dager til svaret foreligger... og jeg begynner å tenke på om jeg kan få raskt fryseforsøk... uff.. ikke bra å være så negativ!! liker det ikke!!!

velkommen i gjengen en to tre :) progynova er bæsj ;):D hehe.. men masse lykke til! Håper ventinga di går fort :P

Skrevet

Heier på dere, tussi og adine og egga deres. Må egga deres feste sg skikkelig.

Skrevet

åh!! Tok en test i går cb digital, den viste gravid 1-2 og tok en test i dag cb med kryss, og den er svaaak :(

Neineinei!! Nå fikk jeg klump i halsen!! Hang ooon småtroll <3<3 adinemamma kommer til og ta godt vare på dere, ikke vær redd, klor dere fast!!

Pust med magen adine, dette går bra :) :) *strykepå*

Skrevet

Tusen takk metti og riley <3 :)

Skrevet

Hihi :) Nå er det litt bedre :D ikke like hysterisk lenger kjenner jeg ;)

det viktigste er jo faktisk at testen var positiv! Og jeg skal jo egentlig ikke stole på noe som helst enda!! vente vente og vente... er jo denne ventinga man mister seg selv i!!!

Vil så gjerne at det endelig skal være min tur vettu!!

men gidder ikke sture resten av påska uansett! for sikkert svar kommer jo ikke før slutten av uka!

pytt pytt! ferdig med sutring nå! :D takk jenter! dere er skjønne

Skrevet

Jippi!! Du er helt RÅ altsÅ! Drar deg selv opp igjen pÅ null , niks :D Testen ER positiv!! :D

Skrevet

og jeg HAR tatt ekstra hcg... så mange grunner til at den er positiv kan det være....

MEN det vet jeg ikke før blodprøva uansett! så hvorofr bekymre seg allerede nå da?.. det er bare tull!

håpet er der ihvertfall!

Skrevet

masse lykke til adine ig tussi :) dere er gode :) håper eggene deres sitte nå :) go klem

Skrevet

Du kan jo kose deg med de positive testene fram til da adine ;) Du får prøve å ikke tenke så mye på det (haha, særlig;))

Tusen takk prøver og prøver :)

Skrevet

Idag eeer jeg så treeeett! :P og mensmurringene kommer og går!! Hmmss....

Tralalala..

Skrevet

trøtt jeg å! sovet flere lurer i dag :D

og fortsatt stuptrett!

Skrevet

Idag eeer jeg så treeeett! :P og mensmurringene kommer og går!! Hmmss....

Tralalala..

nesten helt sikker på at det er gått dritt :( BLæ!!!!

Skrevet

hvorfor er du sikker på det da Adine? hvilken dag er du på?

Skrevet

Eg kommer nok tilbake:( har ikke heilt truen da alle testene var svake å e svake enda men svakere på disse andre typene tester di siste dagene så e vel kjemisk eller noe:( men slutte ikke på medisinene før eg har snakket me Haugesund for klare ikke heilt å slå meg til ro med dette:/

Skrevet

hvorfor er du sikker på det da Adine? hvilken dag er du på?

rd 11.. ikke ømme pupper.. bare mensenvodnt.. og dårlig følelse... jeg pleier å vite disse tingene.. :( Bæsj!!! da blir det vel strax privat på oss...

Skrevet

Eg kommer nok tilbake:( har ikke heilt truen da alle testene var svake å e svake enda men svakere på disse andre typene tester di siste dagene så e vel kjemisk eller noe:( men slutte ikke på medisinene før eg har snakket me Haugesund for klare ikke heilt å slå meg til ro med dette:/

yasmin ønsker deg lykke til! Du må få tatt blodprøve til tirsdag! :) det går sikkert bra når du har testa positivt så lenge! er vel ikke kjemisk da... da hadde du jo fått mensen!

Skrevet

Går på progynova så skal ikke få mensen før eg slutte på de:/ tok jo blodprøve på mandag så håper på svar på den på tirsdag:)

Skrevet

Ikke mist mote jenter!!! Dere vet ingenting før svar på blodprøven!! :) :)

adine: du sa til meg at mensenvondt er bare positivt, så det må du tro på selv også! ;) Vonde pupper kommer kun av medisinene, er egentlig ikke normalt å få vonde pupper så tidlig uansett!! Så ikke tenk på privat enda, for du vet ingenting! :)

Nå må du konsentrere deg om å ruge <3 Du også yasmin!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...