Tante_Esel Skrevet 6. april 2012 Forfatter #326 Skrevet 6. april 2012 joda.. føler jeg har lært en del og er sterkere... men som jeg har sagt før, så har det gjort meg mer kynisk og kanskje bitter og... men men.. livet er livet... det kommer å biter deg i rompa uansett... ¨åper inderlig denne spira sitter nå og at den kommer ut til julaften så jeg endelig kan få en pressang jeg ønsker meg nå tar jeg kvelden herfra snuppa!!! God rugings!
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 6. april 2012 #327 Skrevet 6. april 2012 Du virker i alle fall sterk og GOD! <3 God rugings selvduu!
Tante_Esel Skrevet 7. april 2012 Forfatter #328 Skrevet 7. april 2012 åh!! Tok en test i går cb digital, den viste gravid 1-2 og tok en test i dag cb med kryss, og den er svaaak har litt dårlig følelse nå faktisk! egga mine! Hold dere faaaaaast!!
Tante_Esel Skrevet 7. april 2012 Forfatter #330 Skrevet 7. april 2012 takk metti... den trengs i dag!!
En to og tre Skrevet 7. april 2012 #331 Skrevet 7. april 2012 Spennende Adine!! Må egga dine klore seg fast!!! Rugetiden er en tøff tid, synes dere er kjempeflinke! Melder meg inn sammen med dere, venter mensen når som helst, er så vidt begynt å spotte. Starter med progynova på dag 2 og skal i gang med fryseforsøk igjen, endelig!! Sist ble det avbrutt, så krysser fingrene for null utvikling av follikler denne gang! Blir sikkert ikke testings før litt uti mai, men enn så lenge holder jeg meg her inne Keep on rugings, jenter!!!!
Tante_Esel Skrevet 7. april 2012 Forfatter #332 Skrevet 7. april 2012 joda.. det er spennende, men akkurat i dag har jeg en dårlig følelse æsj! liker ikke det! har vært positiviteten selv lenge nå men... ruginga tar meg med storm... enda 4-5 dager til svaret foreligger... og jeg begynner å tenke på om jeg kan få raskt fryseforsøk... uff.. ikke bra å være så negativ!! liker det ikke!!! velkommen i gjengen en to tre progynova er bæsj hehe.. men masse lykke til! Håper ventinga di går fort
Riley Skrevet 7. april 2012 #333 Skrevet 7. april 2012 Heier på dere, tussi og adine og egga deres. Må egga deres feste sg skikkelig.
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 7. april 2012 #334 Skrevet 7. april 2012 åh!! Tok en test i går cb digital, den viste gravid 1-2 og tok en test i dag cb med kryss, og den er svaaak har litt dårlig følelse nå faktisk! egga mine! Hold dere faaaaaast!! åh!! Tok en test i går cb digital, den viste gravid 1-2 og tok en test i dag cb med kryss, og den er svaaak har litt dårlig følelse nå faktisk! egga mine! Hold dere faaaaaast!! Neineinei!! Nå fikk jeg klump i halsen!! Hang ooon småtroll <3<3 adinemamma kommer til og ta godt vare på dere, ikke vær redd, klor dere fast!! Pust med magen adine, dette går bra :) *strykepå*
Tante_Esel Skrevet 7. april 2012 Forfatter #336 Skrevet 7. april 2012 Hihi Nå er det litt bedre ikke like hysterisk lenger kjenner jeg det viktigste er jo faktisk at testen var positiv! Og jeg skal jo egentlig ikke stole på noe som helst enda!! vente vente og vente... er jo denne ventinga man mister seg selv i!!! Vil så gjerne at det endelig skal være min tur vettu!! men gidder ikke sture resten av påska uansett! for sikkert svar kommer jo ikke før slutten av uka! pytt pytt! ferdig med sutring nå! takk jenter! dere er skjønne
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 7. april 2012 #337 Skrevet 7. april 2012 Jippi!! Du er helt RÅ altsÅ! Drar deg selv opp igjen pÅ null , niks Testen ER positiv!!
Tante_Esel Skrevet 7. april 2012 Forfatter #338 Skrevet 7. april 2012 og jeg HAR tatt ekstra hcg... så mange grunner til at den er positiv kan det være.... MEN det vet jeg ikke før blodprøva uansett! så hvorofr bekymre seg allerede nå da?.. det er bare tull! håpet er der ihvertfall!
prøver og prøver-GRAVID Skrevet 7. april 2012 #339 Skrevet 7. april 2012 masse lykke til adine ig tussi dere er gode håper eggene deres sitte nå go klem
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 7. april 2012 #340 Skrevet 7. april 2012 Du kan jo kose deg med de positive testene fram til da adine Du får prøve å ikke tenke så mye på det (haha, særlig;)) Tusen takk prøver og prøver
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 7. april 2012 #341 Skrevet 7. april 2012 Idag eeer jeg så treeeett! og mensmurringene kommer og går!! Hmmss.... Tralalala..
Tante_Esel Skrevet 7. april 2012 Forfatter #342 Skrevet 7. april 2012 trøtt jeg å! sovet flere lurer i dag og fortsatt stuptrett!
Tante_Esel Skrevet 8. april 2012 Forfatter #343 Skrevet 8. april 2012 Idag eeer jeg så treeeett! og mensmurringene kommer og går!! Hmmss.... Tralalala.. nesten helt sikker på at det er gått dritt BLæ!!!!
monky Skrevet 8. april 2012 #344 Skrevet 8. april 2012 hvorfor er du sikker på det da Adine? hvilken dag er du på?
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 8. april 2012 #345 Skrevet 8. april 2012 Eg kommer nok tilbake:( har ikke heilt truen da alle testene var svake å e svake enda men svakere på disse andre typene tester di siste dagene så e vel kjemisk eller noe:( men slutte ikke på medisinene før eg har snakket me Haugesund for klare ikke heilt å slå meg til ro med dette:/
Tante_Esel Skrevet 8. april 2012 Forfatter #346 Skrevet 8. april 2012 hvorfor er du sikker på det da Adine? hvilken dag er du på? rd 11.. ikke ømme pupper.. bare mensenvodnt.. og dårlig følelse... jeg pleier å vite disse tingene.. Bæsj!!! da blir det vel strax privat på oss...
Tante_Esel Skrevet 8. april 2012 Forfatter #347 Skrevet 8. april 2012 Eg kommer nok tilbake:( har ikke heilt truen da alle testene var svake å e svake enda men svakere på disse andre typene tester di siste dagene så e vel kjemisk eller noe:( men slutte ikke på medisinene før eg har snakket me Haugesund for klare ikke heilt å slå meg til ro med dette:/ yasmin ønsker deg lykke til! Du må få tatt blodprøve til tirsdag! det går sikkert bra når du har testa positivt så lenge! er vel ikke kjemisk da... da hadde du jo fått mensen!
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 8. april 2012 #349 Skrevet 8. april 2012 Går på progynova så skal ikke få mensen før eg slutte på de:/ tok jo blodprøve på mandag så håper på svar på den på tirsdag:)
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 8. april 2012 #350 Skrevet 8. april 2012 Ikke mist mote jenter!!! Dere vet ingenting før svar på blodprøven!! :) adine: du sa til meg at mensenvondt er bare positivt, så det må du tro på selv også! Vonde pupper kommer kun av medisinene, er egentlig ikke normalt å få vonde pupper så tidlig uansett!! Så ikke tenk på privat enda, for du vet ingenting! Nå må du konsentrere deg om å ruge <3 Du også yasmin!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå