Riley Skrevet 4. april 2012 #226 Skrevet 4. april 2012 D er mitt første forsøk ja. Sprøytestart idg som dere kanskje skjønner:-) tenkte kl 22...da vet eg at eg alltid er hjemme og kan bare bli kvalmen. Adine, du setter ord på d eg ikke tør si høyt. Hvet ikke om eg skal glede mg, være realistisk el pesimistisk. Er generelt en optimist og var så happy da vi endelig kom til forsamtale. Men har innsett at mye kan gå galt.. d er jo lurt å være positiv.. nei blir sprø av hode mitt og rekner ikke m at d blir bedre de neste ukene:-) så tror eg passer fint inn i crazytown:-) Lykke til m rugingen jenter:-) heier på dere:-)
Riley Skrevet 4. april 2012 #227 Skrevet 4. april 2012 Ps vær positiv jenter:-) (goe gamle optimisten kom tilbake)
Tante_Esel Skrevet 4. april 2012 Forfatter #228 Skrevet 4. april 2012 Ps vær positiv jenter:-) (goe gamle optimisten kom tilbake) hehe... er egentlig optimist jeg og.. men ruginga fortrenger optimisten av meg, har blitt såret så mange ganger vettu... elsker tantebarnet mitt jeg og, og finner trøst i henne, men samtidig så bringer det frem sorgen så veldig... spesielt siden jeg ser hvor lett det er for min søster, mine venner, mine kollegaer osv... det er urettferdig unsett! jeg valgte ikke dette her selv! og jeg valgte ikke at sykehuste skulle tafra meg egglederen min, jeg valgte ikke å bli gravid utenfor livmora, eller å ha spontanabort... men jeg velger allikevel å klamre meg godt fast i håpet, for innerst inne så vet jeg at jeg skal få barn en dag, og da kan kanskje disse følelsen falme litt... men tviler på de forsvinner med det første... men dette har gjort meg sterkere, mer moden, men også mer kynisk... og det kan man nok ikke se før man har noen forsøk bak seg desverre! samtidig så vet jeg at dette også vil gjøre meg til en mye bedre mor, nå som jeg virkelig har lært å sette pris på det... er mer positiv forresten.. selv om det kanskje ikke høres sånn ut
Satya Skrevet 4. april 2012 #229 Skrevet 4. april 2012 Hei hei, jeg er visst også med på denne galskapen ;-) Alle gode ønsker til de lettere mentalt ustabile! Min store frustrasjon er at MENSEN IKKE KOMMER!! Skal starte med sprøyter i morgen etter planen, men har mensen har fortsatt ikke dukket opp. Klinikken har gitt meg deadline i dag, hvis ikke må vi skyve på opplegget. Ikke at det er krise, men da vil forsøket kræsje med en del andre planer... nå ja, ikke krise det heller kanskje. Aaarggh! Riley: Jeg har pleid å ta menopursprøytene mine om morgenen, men denne gangen skal jeg til Maigaard i DK, og de har bedt meg sette de på ettermiddagen. åååå kipt! heier på mensen din! har du tatt test da? kanskje du brått er gravid hihi håper tanta kommer i dag da, så du slipper å utsette!! Mensen er her, heldigvis! Bare glad og fornøyd med det, siden det er mindre en null % sjanse for at jeg skulle blitt gravid på egen hånd, Adine... Vi er i rute!!
Tante_Esel Skrevet 4. april 2012 Forfatter #230 Skrevet 4. april 2012 Hei hei, jeg er visst også med på denne galskapen ;-) Alle gode ønsker til de lettere mentalt ustabile! Min store frustrasjon er at MENSEN IKKE KOMMER!! Skal starte med sprøyter i morgen etter planen, men har mensen har fortsatt ikke dukket opp. Klinikken har gitt meg deadline i dag, hvis ikke må vi skyve på opplegget. Ikke at det er krise, men da vil forsøket kræsje med en del andre planer... nå ja, ikke krise det heller kanskje. Aaarggh! Riley: Jeg har pleid å ta menopursprøytene mine om morgenen, men denne gangen skal jeg til Maigaard i DK, og de har bedt meg sette de på ettermiddagen. åååå kipt! heier på mensen din! har du tatt test da? kanskje du brått er gravid hihi håper tanta kommer i dag da, så du slipper å utsette!! Mensen er her, heldigvis! Bare glad og fornøyd med det, siden det er mindre en null % sjanse for at jeg skulle blitt gravid på egen hånd, Adine... Vi er i rute!! herlige nyheter hjalp visst å heie litt
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 4. april 2012 #231 Skrevet 4. april 2012 Ps vær positiv jenter:-) (goe gamle optimisten kom tilbake) hehe... er egentlig optimist jeg og.. men ruginga fortrenger optimisten av meg, har blitt såret så mange ganger vettu... elsker tantebarnet mitt jeg og, og finner trøst i henne, men samtidig så bringer det frem sorgen så veldig... spesielt siden jeg ser hvor lett det er for min søster, mine venner, mine kollegaer osv... det er urettferdig unsett! jeg valgte ikke dette her selv! og jeg valgte ikke at sykehuste skulle tafra meg egglederen min, jeg valgte ikke å bli gravid utenfor livmora, eller å ha spontanabort... men jeg velger allikevel å klamre meg godt fast i håpet, for innerst inne så vet jeg at jeg skal få barn en dag, og da kan kanskje disse følelsen falme litt... men tviler på de forsvinner med det første... men dette har gjort meg sterkere, mer moden, men også mer kynisk... og det kan man nok ikke se før man har noen forsøk bak seg desverre! samtidig så vet jeg at dette også vil gjøre meg til en mye bedre mor, nå som jeg virkelig har lært å sette pris på det... er mer positiv forresten.. selv om det kanskje ikke høres sånn ut Ps vær positiv jenter:-) (goe gamle optimisten kom tilbake) hehe... er egentlig optimist jeg og.. men ruginga fortrenger optimisten av meg, har blitt såret så mange ganger vettu... elsker tantebarnet mitt jeg og, og finner trøst i henne, men samtidig så bringer det frem sorgen så veldig... spesielt siden jeg ser hvor lett det er for min søster, mine venner, mine kollegaer osv... det er urettferdig unsett! jeg valgte ikke dette her selv! og jeg valgte ikke at sykehuste skulle tafra meg egglederen min, jeg valgte ikke å bli gravid utenfor livmora, eller å ha spontanabort... men jeg velger allikevel å klamre meg godt fast i håpet, for innerst inne så vet jeg at jeg skal få barn en dag, og da kan kanskje disse følelsen falme litt... men tviler på de forsvinner med det første... men dette har gjort meg sterkere, mer moden, men også mer kynisk... og det kan man nok ikke se før man har noen forsøk bak seg desverre! samtidig så vet jeg at dette også vil gjøre meg til en mye bedre mor, nå som jeg virkelig har lært å sette pris på det... er mer positiv forresten.. selv om det kanskje ikke høres sånn ut Du er helt rå du, Adine... Du er så flink til å ordlegge deg!! Ser opp til deg her inne.... men GJETT hva...... Da jeg kjørte til venninna mi i idag, sklei bilen på sørpa og jeg fløy i grøfta Ble et lite trøkk, og jeg ble såklart livreidd... I ettertid har jeg hatt smerter i magen og ryggen Tenk at dette også måtte skje i denne dumme rugetiden.. Enda mer å bekymre seg for! BLæH! Egget var det eneste jeg tenkte på da jeg åpnet øyene etter bilen stoppa neddi grøfta.... (jeg lukket øyene da jeg viste at jeg fløy i grøfta, aner ikke hvorfor:P) EGGEEET MIIITT <3
Tante_Esel Skrevet 4. april 2012 Forfatter #232 Skrevet 4. april 2012 Ps vær positiv jenter:-) (goe gamle optimisten kom tilbake) hehe... er egentlig optimist jeg og.. men ruginga fortrenger optimisten av meg, har blitt såret så mange ganger vettu... elsker tantebarnet mitt jeg og, og finner trøst i henne, men samtidig så bringer det frem sorgen så veldig... spesielt siden jeg ser hvor lett det er for min søster, mine venner, mine kollegaer osv... det er urettferdig unsett! jeg valgte ikke dette her selv! og jeg valgte ikke at sykehuste skulle tafra meg egglederen min, jeg valgte ikke å bli gravid utenfor livmora, eller å ha spontanabort... men jeg velger allikevel å klamre meg godt fast i håpet, for innerst inne så vet jeg at jeg skal få barn en dag, og da kan kanskje disse følelsen falme litt... men tviler på de forsvinner med det første... men dette har gjort meg sterkere, mer moden, men også mer kynisk... og det kan man nok ikke se før man har noen forsøk bak seg desverre! samtidig så vet jeg at dette også vil gjøre meg til en mye bedre mor, nå som jeg virkelig har lært å sette pris på det... er mer positiv forresten.. selv om det kanskje ikke høres sånn ut Ps vær positiv jenter:-) (goe gamle optimisten kom tilbake) hehe... er egentlig optimist jeg og.. men ruginga fortrenger optimisten av meg, har blitt såret så mange ganger vettu... elsker tantebarnet mitt jeg og, og finner trøst i henne, men samtidig så bringer det frem sorgen så veldig... spesielt siden jeg ser hvor lett det er for min søster, mine venner, mine kollegaer osv... det er urettferdig unsett! jeg valgte ikke dette her selv! og jeg valgte ikke at sykehuste skulle tafra meg egglederen min, jeg valgte ikke å bli gravid utenfor livmora, eller å ha spontanabort... men jeg velger allikevel å klamre meg godt fast i håpet, for innerst inne så vet jeg at jeg skal få barn en dag, og da kan kanskje disse følelsen falme litt... men tviler på de forsvinner med det første... men dette har gjort meg sterkere, mer moden, men også mer kynisk... og det kan man nok ikke se før man har noen forsøk bak seg desverre! samtidig så vet jeg at dette også vil gjøre meg til en mye bedre mor, nå som jeg virkelig har lært å sette pris på det... er mer positiv forresten.. selv om det kanskje ikke høres sånn ut Du er helt rå du, Adine... Du er så flink til å ordlegge deg!! Ser opp til deg her inne.... men GJETT hva...... Da jeg kjørte til venninna mi i idag, sklei bilen på sørpa og jeg fløy i grøfta Ble et lite trøkk, og jeg ble såklart livreidd... I ettertid har jeg hatt smerter i magen og ryggen Tenk at dette også måtte skje i denne dumme rugetiden.. Enda mer å bekymre seg for! BLæH! Egget var det eneste jeg tenkte på da jeg åpnet øyene etter bilen stoppa neddi grøfta.... (jeg lukket øyene da jeg viste at jeg fløy i grøfta, aner ikke hvorfor:P) EGGEEET MIIITT <3 er ikke noe å se opp til akkurat.. men jeg er kanskje ikke så redd for å fortell hvordan det faktisk er å være i denne situasjonen... alle tenker jo noe av de samme tankene... det er jeg helt sikker på! å nei tussi!!! Egget ditt har nok klart seg bra allikevel skal du se! du har vel litt polstring utenpå livmora du og? hih! du kan ikke tenke sånn at det evt er dette som gjør utslaget for evt en negativ test... kanskje trenger du å roe ned farten på livet ditt litt, siden du kjører i grøfta? det har ihvertfalll vært tilfellet hos meg de gangene jeg har besøkt veiens grøftekant... sender deg gode tanker tussisøta <3 lykke til med første stikk riley Glad påsk til allihopa
Tante_Esel Skrevet 4. april 2012 Forfatter #233 Skrevet 4. april 2012 Ps vær positiv jenter:-) (goe gamle optimisten kom tilbake) hehe... er egentlig optimist jeg og.. men ruginga fortrenger optimisten av meg, har blitt såret så mange ganger vettu... elsker tantebarnet mitt jeg og, og finner trøst i henne, men samtidig så bringer det frem sorgen så veldig... spesielt siden jeg ser hvor lett det er for min søster, mine venner, mine kollegaer osv... det er urettferdig unsett! jeg valgte ikke dette her selv! og jeg valgte ikke at sykehuste skulle tafra meg egglederen min, jeg valgte ikke å bli gravid utenfor livmora, eller å ha spontanabort... men jeg velger allikevel å klamre meg godt fast i håpet, for innerst inne så vet jeg at jeg skal få barn en dag, og da kan kanskje disse følelsen falme litt... men tviler på de forsvinner med det første... men dette har gjort meg sterkere, mer moden, men også mer kynisk... og det kan man nok ikke se før man har noen forsøk bak seg desverre! samtidig så vet jeg at dette også vil gjøre meg til en mye bedre mor, nå som jeg virkelig har lært å sette pris på det... er mer positiv forresten.. selv om det kanskje ikke høres sånn ut Ps vær positiv jenter:-) (goe gamle optimisten kom tilbake) hehe... er egentlig optimist jeg og.. men ruginga fortrenger optimisten av meg, har blitt såret så mange ganger vettu... elsker tantebarnet mitt jeg og, og finner trøst i henne, men samtidig så bringer det frem sorgen så veldig... spesielt siden jeg ser hvor lett det er for min søster, mine venner, mine kollegaer osv... det er urettferdig unsett! jeg valgte ikke dette her selv! og jeg valgte ikke at sykehuste skulle tafra meg egglederen min, jeg valgte ikke å bli gravid utenfor livmora, eller å ha spontanabort... men jeg velger allikevel å klamre meg godt fast i håpet, for innerst inne så vet jeg at jeg skal få barn en dag, og da kan kanskje disse følelsen falme litt... men tviler på de forsvinner med det første... men dette har gjort meg sterkere, mer moden, men også mer kynisk... og det kan man nok ikke se før man har noen forsøk bak seg desverre! samtidig så vet jeg at dette også vil gjøre meg til en mye bedre mor, nå som jeg virkelig har lært å sette pris på det... er mer positiv forresten.. selv om det kanskje ikke høres sånn ut Du er helt rå du, Adine... Du er så flink til å ordlegge deg!! Ser opp til deg her inne.... men GJETT hva...... Da jeg kjørte til venninna mi i idag, sklei bilen på sørpa og jeg fløy i grøfta Ble et lite trøkk, og jeg ble såklart livreidd... I ettertid har jeg hatt smerter i magen og ryggen Tenk at dette også måtte skje i denne dumme rugetiden.. Enda mer å bekymre seg for! BLæH! Egget var det eneste jeg tenkte på da jeg åpnet øyene etter bilen stoppa neddi grøfta.... (jeg lukket øyene da jeg viste at jeg fløy i grøfta, aner ikke hvorfor:P) EGGEEET MIIITT <3 er ikke noe å se opp til akkurat.. men jeg er kanskje ikke så redd for å fortell hvordan det faktisk er å være i denne situasjonen... alle tenker jo noe av de samme tankene... det er jeg helt sikker på! å nei tussi!!! Egget ditt har nok klart seg bra allikevel skal du se! du har vel litt polstring utenpå livmora du og? hih! du kan ikke tenke sånn at det evt er dette som gjør utslaget for evt en negativ test... kanskje trenger du å roe ned farten på livet ditt litt, siden du kjører i grøfta? det har ihvertfalll vært tilfellet hos meg de gangene jeg har besøkt veiens grøftekant... sender deg gode tanker tussisøta <3 lykke til med første stikk riley Glad påsk til allihopa jeg er livredd! 1 uke siden insett i dag... kjenner ikke så mye lenger, annet enn at jeg er veeeeeeeldig tørst... uff... håper det er positivt denne gangen! Jeg VIL ¨være gravid!!!!
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 4. april 2012 #234 Skrevet 4. april 2012 *trøste* jeg er også livredd..... Men i ditt tilfelle synes jeg virkelig det høres BRA ut! Har lest om såååå mange som ikke kjenner noe i tiden før test, og tror at alt håp er ute! Men vips!?! Og jeg skal love deg at jeg har googlet og lest en god del .... Men uansett da, vi ER jo gravide din tulling
Tante_Esel Skrevet 4. april 2012 Forfatter #235 Skrevet 4. april 2012 *trøste* jeg er også livredd..... Men i ditt tilfelle synes jeg virkelig det høres BRA ut! Har lest om såååå mange som ikke kjenner noe i tiden før test, og tror at alt håp er ute! Men vips!?! Og jeg skal love deg at jeg har googlet og lest en god del .... Men uansett da, vi ER jo gravide din tulling ja ikke sant klart vi er gravide Har kjent litt menssmerter nå... prøver å rydde og drive på litt så jeg ikke skal tenke... hehe... jeg tror alltid alt h¨p er ute i denne tiden av ruginga... så er jo uansett bare tiden som vil vise vi har noe skikkelige figthere inni magen vår vi nå tussi takk for god oppmunttring du klarer det hver gang, å bringe frem mitt smil <3
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 4. april 2012 #236 Skrevet 4. april 2012 Ps vær positiv jenter:-) (goe gamle optimisten kom tilbake) hehe... er egentlig optimist jeg og.. men ruginga fortrenger optimisten av meg, har blitt såret så mange ganger vettu... elsker tantebarnet mitt jeg og, og finner trøst i henne, men samtidig så bringer det frem sorgen så veldig... spesielt siden jeg ser hvor lett det er for min søster, mine venner, mine kollegaer osv... det er urettferdig unsett! jeg valgte ikke dette her selv! og jeg valgte ikke at sykehuste skulle tafra meg egglederen min, jeg valgte ikke å bli gravid utenfor livmora, eller å ha spontanabort... men jeg velger allikevel å klamre meg godt fast i håpet, for innerst inne så vet jeg at jeg skal få barn en dag, og da kan kanskje disse følelsen falme litt... men tviler på de forsvinner med det første... men dette har gjort meg sterkere, mer moden, men også mer kynisk... og det kan man nok ikke se før man har noen forsøk bak seg desverre! samtidig så vet jeg at dette også vil gjøre meg til en mye bedre mor, nå som jeg virkelig har lært å sette pris på det... er mer positiv forresten.. selv om det kanskje ikke høres sånn ut Ps vær positiv jenter:-) (goe gamle optimisten kom tilbake) hehe... er egentlig optimist jeg og.. men ruginga fortrenger optimisten av meg, har blitt såret så mange ganger vettu... elsker tantebarnet mitt jeg og, og finner trøst i henne, men samtidig så bringer det frem sorgen så veldig... spesielt siden jeg ser hvor lett det er for min søster, mine venner, mine kollegaer osv... det er urettferdig unsett! jeg valgte ikke dette her selv! og jeg valgte ikke at sykehuste skulle tafra meg egglederen min, jeg valgte ikke å bli gravid utenfor livmora, eller å ha spontanabort... men jeg velger allikevel å klamre meg godt fast i håpet, for innerst inne så vet jeg at jeg skal få barn en dag, og da kan kanskje disse følelsen falme litt... men tviler på de forsvinner med det første... men dette har gjort meg sterkere, mer moden, men også mer kynisk... og det kan man nok ikke se før man har noen forsøk bak seg desverre! samtidig så vet jeg at dette også vil gjøre meg til en mye bedre mor, nå som jeg virkelig har lært å sette pris på det... er mer positiv forresten.. selv om det kanskje ikke høres sånn ut Du er helt rå du, Adine... Du er så flink til å ordlegge deg!! Ser opp til deg her inne.... men GJETT hva...... Da jeg kjørte til venninna mi i idag, sklei bilen på sørpa og jeg fløy i grøfta Ble et lite trøkk, og jeg ble såklart livreidd... I ettertid har jeg hatt smerter i magen og ryggen Tenk at dette også måtte skje i denne dumme rugetiden.. Enda mer å bekymre seg for! BLæH! Egget var det eneste jeg tenkte på da jeg åpnet øyene etter bilen stoppa neddi grøfta.... (jeg lukket øyene da jeg viste at jeg fløy i grøfta, aner ikke hvorfor:P) EGGEEET MIIITT <3 Uff:/ kanskje de hjelper og:)
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 4. april 2012 #237 Skrevet 4. april 2012 *trøste* jeg er også livredd..... Men i ditt tilfelle synes jeg virkelig det høres BRA ut! Har lest om såååå mange som ikke kjenner noe i tiden før test, og tror at alt håp er ute! Men vips!?! Og jeg skal love deg at jeg har googlet og lest en god del .... Men uansett da, vi ER jo gravide din tulling ja ikke sant klart vi er gravide Har kjent litt menssmerter nå... prøver å rydde og drive på litt så jeg ikke skal tenke... hehe... jeg tror alltid alt h¨p er ute i denne tiden av ruginga... så er jo uansett bare tiden som vil vise vi har noe skikkelige figthere inni magen vår vi nå tussi takk for god oppmunttring du klarer det hver gang, å bringe frem mitt smil <3 *trøste* jeg er også livredd..... Men i ditt tilfelle synes jeg virkelig det høres BRA ut! Har lest om såååå mange som ikke kjenner noe i tiden før test, og tror at alt håp er ute! Men vips!?! Og jeg skal love deg at jeg har googlet og lest en god del .... Men uansett da, vi ER jo gravide din tulling ja ikke sant klart vi er gravide Har kjent litt menssmerter nå... prøver å rydde og drive på litt så jeg ikke skal tenke... hehe... jeg tror alltid alt h¨p er ute i denne tiden av ruginga... så er jo uansett bare tiden som vil vise vi har noe skikkelige figthere inni magen vår vi nå tussi takk for god oppmunttring du klarer det hver gang, å bringe frem mitt smil <3 Jeg kjenner ingenting nå jeg! Ikke sammenlignet med før i dag allefall, men som du sier: tiden vil vise!! Men altså, vi Må jo bare drøfte litt opp og ned og hit og dit også! dette ble en veldig rar setning, men jeg tror nok du skjønner hva jeg mener!
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 4. april 2012 #238 Skrevet 4. april 2012 Jeg gleder meg til vi skal snakke om virkelige symptomer, om hvor kvalme vi er og hvor vondt vi har i ryggen osv.....
Tante_Esel Skrevet 4. april 2012 Forfatter #239 Skrevet 4. april 2012 *trøste* jeg er også livredd..... Men i ditt tilfelle synes jeg virkelig det høres BRA ut! Har lest om såååå mange som ikke kjenner noe i tiden før test, og tror at alt håp er ute! Men vips!?! Og jeg skal love deg at jeg har googlet og lest en god del .... Men uansett da, vi ER jo gravide din tulling ja ikke sant klart vi er gravide Har kjent litt menssmerter nå... prøver å rydde og drive på litt så jeg ikke skal tenke... hehe... jeg tror alltid alt h¨p er ute i denne tiden av ruginga... så er jo uansett bare tiden som vil vise vi har noe skikkelige figthere inni magen vår vi nå tussi takk for god oppmunttring du klarer det hver gang, å bringe frem mitt smil <3 *trøste* jeg er også livredd..... Men i ditt tilfelle synes jeg virkelig det høres BRA ut! Har lest om såååå mange som ikke kjenner noe i tiden før test, og tror at alt håp er ute! Men vips!?! Og jeg skal love deg at jeg har googlet og lest en god del .... Men uansett da, vi ER jo gravide din tulling ja ikke sant klart vi er gravide Har kjent litt menssmerter nå... prøver å rydde og drive på litt så jeg ikke skal tenke... hehe... jeg tror alltid alt h¨p er ute i denne tiden av ruginga... så er jo uansett bare tiden som vil vise vi har noe skikkelige figthere inni magen vår vi nå tussi takk for god oppmunttring du klarer det hver gang, å bringe frem mitt smil <3 Jeg kjenner ingenting nå jeg! Ikke sammenlignet med før i dag allefall, men som du sier: tiden vil vise!! Men altså, vi Må jo bare drøfte litt opp og ned og hit og dit også! dette ble en veldig rar setning, men jeg tror nok du skjønner hva jeg mener! klart jeg skjønner tussi <3 vi er jo p^å nett vi hehe sbart er morgendagen her, og da er det rd7 allerede, og du har ruget en uke fysj som tiden flyr av sted når man har det gøy forresten div symptomer er jo veldig viktig å diskutere, siden de ALLTID??? er like ho alle mennesker og ved alle graviditeter haha ... om jeg er gal? neida, bare nummeret inntil Men jeg er jo gal, fordi jeg er gravid med et påskeegg eller 2 og du er gravid med et påskeegg så egentlig er dette vår beste påske ever! Vi bare vet det ikke enda tihi!
BareLykke*GravidLykke* Skrevet 4. april 2012 #240 Skrevet 4. april 2012 hahahahahaha nå kommer jeg snart å rister deg litt snuppa
Tante_Esel Skrevet 4. april 2012 Forfatter #241 Skrevet 4. april 2012 hahahahahaha nå kommer jeg snart å rister deg litt snuppa bareLykke: bare kom koselig med selskap i galetida haha... Ikke rist så hardt så egga mine ikke sitterfast lenger da
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 4. april 2012 #242 Skrevet 4. april 2012 Du er så skjønn altså adine! Ja, tenk neste uke er det klart for testing!!!!! Woop woop! Kommer aldri til i glemme denne påsken vi nei!! Bare at den kan forbindes med crazytown da! Men det er bare gøøøy. eeeelsker påsken.. hahah ;D
BareLykke*GravidLykke* Skrevet 4. april 2012 #243 Skrevet 4. april 2012 hahahaha dere to er jo århundredes påskehøner..... bare vent, til uka så er dere ikke rugere lenger men gravide.....
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 4. april 2012 #244 Skrevet 4. april 2012 Å da blir det jo JULEbarn.. vi eeelsker høytid! Haha, nÅ mÅ jeg slutte med dette eeelskinga mi!
Tante_Esel Skrevet 4. april 2012 Forfatter #245 Skrevet 4. april 2012 Du er så skjønn altså adine! Ja, tenk neste uke er det klart for testing!!!!! Woop woop! Kommer aldri til i glemme denne påsken vi nei!! Bare at den kan forbindes med crazytown da! Men det er bare gøøøy. eeeelsker påsken.. hahah ;D hahahaha dere to er jo århundredes påskehøner..... bare vent, til uka så er dere ikke rugere lenger men gravide..... ^nå blir det bare søte små påskeegg som skal ende med fødsel på jesus sin bursdag TIDENES JULEGAVE!!! ME LIKE! strax sitter vi der med stor mage, og har ikke skjønt hvor tida er blitt av... panikk for at vi ikke er klare til å ta i mot disse miraklene, for at vi ikke har kjøpt inn alt vi trenger før fødsel, klager på bekkenløsning og dårlig humør... men joda... det viser seg nok at vi er mer enn klare!!! Og vi kommer til å elske disse små for evig og alltid, selv om babyen blir til en 40år gammel dame eller mann, for det er vår baby... YES! jeg er ihvertfall klar! DEN BESTESTE PåSKEN!!! HERE I COME!
BareLykke*GravidLykke* Skrevet 4. april 2012 #246 Skrevet 4. april 2012 Jul, påske, her tar det heeeelt av..... Jeg misunner dere ikke ventingen.... Den er grusom. Hvilken dag skal du teste tussi?
Tante_Esel Skrevet 4. april 2012 Forfatter #247 Skrevet 4. april 2012 Jul, påske, her tar det heeeelt av..... Jeg misunner dere ikke ventingen.... Den er grusom. Hvilken dag skal du teste tussi? nei det er jo vi som misunner deg du har jo alt i box allerede woop woop! men jeg lover å komme etter i en høy fart nå! for vi skal trilletralle *plystre-plystre*
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 4. april 2012 #248 Skrevet 4. april 2012 Jul, påske, her tar det heeeelt av..... Jeg misunner dere ikke ventingen.... Den er grusom. Hvilken dag skal du teste tussi? Jul, påske, her tar det heeeelt av..... Jeg misunner dere ikke ventingen.... Den er grusom. Hvilken dag skal du teste tussi? Torsdag tester jeg! Neste uke altså!
Tante_Esel Skrevet 4. april 2012 Forfatter #249 Skrevet 4. april 2012 bare et lite inlegg til til vi er på side 14 ??? liker ikke 13 hihi! god natt snuppelurer... nå kaster jeg inne håndkleet!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå