Gå til innhold

*2012* slankerne!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

79,9 på vekta idag. Det ga ikke akkurat masse motivasjon, men på den andre siden så er det bedre enn at den hadde stått stille eller gått opp. Det er 100g på 2 dager..

Mente selvfølgelig 77,9 :o

Er vi klar for en ny uke med stramme tøyler eller? Jeg er klar for 1 ny uke til neste lørdag. Så er jeg ute lørdag og søndag neste helg.

Ned er bedre enn ingenting, Moota! :) Du er superflink! Jeg er veldig klar for en uke til! :)

Idag har jeg og eldstemann vært på kino, så idag har det vært godis og baconsnacks. :) Har ikke spist så mye mat da (bare frokost og middag), så får håpe det går opp i opp. Blir tur ikveld også, så får jeg trimma bort litt smågodt. Vekta idag viste 79,7. Før uka vår veide jeg over 82 kg. :) Så det må jeg vel være fornøyd med! Håper jeg går ned en del denne uka også, sånn at jeg ikke trenger å vippe på 80 hele tida. Det er utrolig irriterende, og jeg vil nærme meg 75 snart! :)

Vi har hatt milkshake idag, ikke noka med hjemmelaget milkshake :o

Lillebror har halsbetennelse og høy feber. Han spiser ikke og drikker lite, så jeg ville prøve å lage milkshake. Alle ville ha, men han drakk den ikke..

Annonse

Pizza og sjokolade på meg i dag.... Det er vel ikke helt lavkarbo vel? Kremt!...

Men ja,nei så hmm. Lavkarbo fra i mårgen av igjen;)

Tror ikke jeg skal på vekta før tirsdag igjen......

Gått tur i dag da, trent på stuegulvet så ikke bare ræva.

Dette har IKKE vært en god helg. Hele 3 dager på rad med kraftig uskeielser. Godteri, kake og god mat HVER dag. I store mengder. har vært mye borte på besøk, julemarked osv..

Vekta viste nesten 75 i morges.. Æsj... Nå må det av.. Jeg har nødt å bli flinkere i helgene. Da når jeg målet raskere. Stålkontroll i ukedagene og null kontroll i helgene.. Hvordan har deres helg vært?

Her er det hardkjør fra i morgen av!

Tja min helg har heller ikke vært så god. Sykt barn og derfor ble det laget milkshake igår og lapper idag..

Tør ikke gå på vekta en gang :o

Klar for en ny flott dag imorgen og skikkelig god uke frem til julebord. Kanskje jeg bare bør kjøre for å unngå alle alkoholkaloriene.. :P

Tja min helg har heller ikke vært så god. Sykt barn og derfor ble det laget milkshake igår og lapper idag..

Klar for en ny flott dag imorgen og skikkelig god uke frem til julebord. Kanskje jeg bare bør kjøre for å unngå alle alkoholkaloriene.. :P

Det er ingenting moota. Jeg har spist sjokolade, smågodt 2 dager på rad, ostepop, kake 2 dager på rad, drukket en julebrus, fløtegratinerte poteter, lyst brød... And the list goes on. Wow! Først nå ser jeg hvor mye dritt jeg egentlig har spist :o

Det vises på vekta for å si det slik. Denne uken skal bli knallhard! Ingen utskeielser og NULL snop i helgen!!

Nå føler jeg meg faktisk litt flink. Hihi. Spise litt smågodt og baconsnacks på kino igår, og litt pepperkaker med nonstop (pynting med barna) idag. Men ikke de store mengdene. :) Hadde gått opp 400 gram idag da, men håååper at jeg ikke har gått opp mer imorgen. Uansett så er det jo ikke så halvgæren etter helga. Satser på å nå 78 iløpet av neste uke! :D :D Gleder meg til en fin og knallhard uke med dere! :D

Det er ingenting moota. Jeg har spist sjokolade, smågodt 2 dager på rad, ostepop, kake 2 dager på rad, drukket en julebrus, fløtegratinerte poteter, lyst brød... And the list goes on. Wow! Først nå ser jeg hvor mye dritt jeg egentlig har spist :o

Det vises på vekta for å si det slik. Denne uken skal bli knallhard! Ingen utskeielser og NULL snop i helgen!!

Men du har i alle fall gått ned noe før en liten (middels) utskeielse.. Jeg har jo ikke kommet i gang en gang :o

Hehe :P

Annonse

Opp her også 1,4.....ikke uventet siden d ble pizza å sjokolade på lørdag, men var flink i går!:) å skal være flink resten av uka, kan bli en utfordring da jeg skal vekk, men håper d går bra:)

Selv om jeg levde lavkarbo ble det vel mye mat i går, prøvde ut diverse lavkarbo mat, boller,vafler, jeg syns de var gode men ikke resten av familien. Så ble mye på mor....

Jeg har vært flink idag, både til middag og til vanlig. Men det har blitt 3 nutrilettbarer da. Har vært på tur fra morgen til middag og siden jeg dropper skiver blir det bar. Ble en ikke veldig god ferdig pizza til middag, siden vi egentlig skulle ha det travelt idag.. Som vanlig kom samboeren aalt for sent hjem og planene gikk derfor i vasken..

Satser på en god uke helt til lørdag :)

Har vært en sunn og god dag idag :D

Middag var 2 små poteter, 1 1/2 små gulrot, 1 bunt brokkoli og 1 1/2 bunt blomkål, 3 skiver fiskepudding. Litt smeltet smør på.

Det var kjempegodt :D

Har ikke trimmet (idag heller), men vært litt på beina så har ikke blitt såå masse sofatid :P

Er en travel uke så gleder meg til avslapping etter helgens julebord :)

Det er bra du holdet kostholdet i sjakk, moota. :)

Jeg gikk meg en fin kveldstur på stranden i går med samboeren min.. Følte jeg måtte trimme av sjokoladen jeg syndet med i går! :o

I dag har jeg vært på min aller første styrketrening!!

Dødssliten i alle muskler. :) Klarte ikke all verdens men jeg må få kjørt inn teknikkene og bygd litt muskler før jeg klarer å henge med de andre.

Håper alle dere andre er flinke! Lurer veldig på hvordan det går med L-8. Lenge siden hun har poppet innom.

Hei jenter! :) Så bra å høre at dere er flinke! Jeg har vært litt dårlig på å spise regelmessig de siste dagene. Vanvittig mye jobbing og tidlige dager har gjort at jeg ikke har fått spist frokost, og egentlig bare fått i meg lunsj og middag. Idag ble det en stor lunsj, grandiosa til middag og en sjokoladekjeks til mellommåltid. Ikke bra. Gikk opp 400 gram i helgen og 100 gram igår. Håper at jeg har gått ned litt imorgen selv om det var en dårlig dag idag. Uansett; Det er DEN tiden av mnd og da går jeg alltid opp litt, så lov å håpe at det forsvinner om en dag eller to. Jeg er klar for en flinkere uke nå, så krysser fingrene! ;)

Hei jenter! :) Så bra å høre at dere er flinke! Jeg har vært litt dårlig på å spise regelmessig de siste dagene. Vanvittig mye jobbing og tidlige dager har gjort at jeg ikke har fått spist frokost, og egentlig bare fått i meg lunsj og middag. Idag ble det en stor lunsj, grandiosa til middag og en sjokoladekjeks til mellommåltid. Ikke bra. Gikk opp 400 gram i helgen og 100 gram igår. Håper at jeg har gått ned litt imorgen selv om det var en dårlig dag idag. Uansett; Det er DEN tiden av mnd og da går jeg alltid opp litt, så lov å håpe at det forsvinner om en dag eller to. Jeg er klar for en flinkere uke nå, så krysser fingrene! ;)

Nå må du ikke falle av lasset! Ta deg sammen og husk at vi skal være flinke til jul! Vi skal være flinke i julen også, men vi skal ta oss ekstra ekstra godt sammen nå før jul :D

Kjøp noen barer heller om du trenger et mellommåltid. Ev. små gulerøtter eller noen knekkebrød du liker uten pålegg. Finn alternativer!!

Skjerpings! :P

Var på vekta idag. 77,6 kilo. Da er jeg på rett vei og har kontroll på meg selv slik at jeg går ned. Sent, men ned.

Jeg kjenner at det gir virkelig motivasjon å vite at jeg finner balansen på måltidene og klarer å være flink og ta tak. Håper den følelsen varer og gjør at jeg klarer å komme videre ned :)

Jeg har lovet meg selv denne uka at jeg skal gjøre noe hver dag. Nå har jeg vært ute i garasjen og lødd litt ved. Bare ca 15 min, men det er litt. Kjennes i armene. Skal på bading med barneidretten og lillebror ikveld, så blir vel litt aktivitet der også :)

Nå må du ikke falle av lasset! Ta deg sammen og husk at vi skal være flinke til jul! Vi skal være flinke i julen også, men vi skal ta oss ekstra ekstra godt sammen nå før jul :D

Kjøp noen barer heller om du trenger et mellommåltid. Ev. små gulerøtter eller noen knekkebrød du liker uten pålegg. Finn alternativer!!

Jeg har da ikke falt av noe lass. ;) Var mye flinkere enn mange av dere i helgen, SÅH! ;) Men ja, kjøpte en pakke barer igår, så blir mye av det de neste dagene, og skal være flink ellers også. Idag blir det kylling til middag. :) Synes det er veldig vanskelig å være så flink når jeg har så lange dager med jobb da. Står opp grytidlig og må dra hjemmefra 7.15. Da frister det ikke akkurat å spise frokost. Dessuten har jeg sjeldent tid fordi det er så mye som må gjøres før jeg går. Ikke får jeg smurt mat heller. Må finne ut hva jeg kan gjøre med det. Sover generelt veldig lite. I natt satt jeg til kl. 1-2 og jobbet. :P Det å slanke seg tar mye tid og krefter, synes jeg, og i perioder med MYE jobb og stress synes jeg det er lett å skli ut. Men er snart ferdig med semesteret, og da skal jeg ta i et skikkelig tak før jul. :) MEN først; være flink resten av uka. :)

Jeg har da ikke falt av noe lass. ;) Var mye flinkere enn mange av dere i helgen, SÅH! ;) Men ja, kjøpte en pakke barer igår, så blir mye av det de neste dagene, og skal være flink ellers også. Idag blir det kylling til middag. :) Synes det er veldig vanskelig å være så flink når jeg har så lange dager med jobb da. Står opp grytidlig og må dra hjemmefra 7.15. Da frister det ikke akkurat å spise frokost. Dessuten har jeg sjeldent tid fordi det er så mye som må gjøres før jeg går. Ikke får jeg smurt mat heller. Må finne ut hva jeg kan gjøre med det. Sover generelt veldig lite. I natt satt jeg til kl. 1-2 og jobbet. :P Det å slanke seg tar mye tid og krefter, synes jeg, og i perioder med MYE jobb og stress synes jeg det er lett å skli ut. Men er snart ferdig med semesteret, og da skal jeg ta i et skikkelig tak før jul. :) MEN først; være flink resten av uka. :)

Det er godt du ikke har falt av lasset :D Vi må jo passe på hverandre :)

Hvorfor får du ikke smørt mat?

Det er godt du ikke har falt av lasset :D Vi må jo passe på hverandre :)

Hvorfor får du ikke smørt mat?

Jeg FÅR jo smurt mat, men da må jeg stå opp enda tidligere, og jeg synes liksom 4-5 timer søvn er lite nok. :P Kan smøre om kvelden, men jeg er litt kresen sånn sett. Hehe. Har bare med tiden å gjøre, så jeg får finne en løsning på det. :)

Helleu Hot Mamas! Titter ut fra eksamensboblen min ;-) Håper det står bra til med favorittbibberne mine :)

Jeg aner ikke hva vekta viser nå, har bestemt meg for å ikke gå på før jeg er ferdig med eksamen, så får jeg ta gleden eller nederlaget da. Kan ikke fokusere Max på vekt nå uansett (men sitter nå her og knasker spinat ;-) )

Kommer STERKT tilbake om en drøy ukes tid! :-*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...