Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #126 Skrevet 6. mars 2012 Til 124 Er livet ditt mer verdt fordi du har to barn?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #127 Skrevet 6. mars 2012 Til 124 Er livet ditt mer verdt fordi du har to barn? Nei. Men jeg har ansvar for å unngå dødelig smitte der jeg kan. Så jeg hadde dessverre ikke gått inn i forhold med en jeg VET har HIV, uansett beskyttelse eller ikke. For hvis jeg dør, har barna mine ingen nettverk å falle tilbake på, ingen slektninger eller andre som bryr seg. Har selvfølgelig respekt for dem som velger å ha kjæreste med HIV, men mener fortsatt at det skal være et VALG. Ikke at man går i et forhold med et annet menneske som følge av lureri og tilbakeholdelse av opplysninger som kan være svært viktig. For å sette det på spissen, du møter en person som du vet er sterk pelsmotstander. Da lar du ikke være å opplyse at du jobber på en pelsfarm før du har flyttet sammen med personen vel? Eller si at du møter en som er veldig religiøs og gjerne vil gifte seg og døpe barna sine. Da sier du vel med en gang hvis du er sterk ateist, og vil under ingen omstendighet gå i kirka eller delta i dåp/konfirmasjon? Man forteller ting til en man dater som er viktige for ham/henne. Tror at de fleste mennesker anser som viktig at det er en viss risiko for at de kan bli smittet med et dødelig sykdom. Anonym 124
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #128 Skrevet 6. mars 2012 HI Jeg forstår reaksjonene deres. Jeg gjør det. Og takk for støtte og. Jeg skal si det men konsekvensene kan muligens bli større enn tapt kjærlighet. Og jeg fortjener det sikkert. Jeg sjekker alltid meg for sår så jeg ikke smitter ham. Og jeg unngår for mye fysisk kontakt. Dette gjør ham frustrert. Og for å være helt ærlig er det ikke så lett å si nei til ham. Han er ganske pågående. Av og til våkner jeg om natta av at han tar meg. Det er veldig hyggelig men også litt skremmende. Er det vanelig at man tar seg så tilrette? Jeg er ikke vant med forhold så alt er nytt for meg. Dette kommer helt sikkert til å provosere mange men jeg lurte på om jeg skulle foreslå at vi kunne teste oss sammen. Det er en måte å fortelle på? Min test vil jo slå ut positiv... Min mann kaster seg av og til over meg i søvne Han og jeg er varme og sovete og kanskje han drømte noe deilig. Tror ikke det er så uvanlig. Jeg synes det er veldig koselig for min egen del jeg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå