Gå til innhold

**IKM UKE 9**


Høytoppåfjellet

Anbefalte innlegg

Da hadde jeg ikke tatt gubben med meg :P Nå vet ikke jeg hvordan det er å ha legeskrekk, men jeg hadde prøvd å fokusere på det positive. Tenk om legen finner ut hva som er problemet, og tenk om det bare er en liten detalj? Selv om det er større enn det så er du iallefall på vei! Jeg hadde prøvd å tenke sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan jo ikke la vær å ha han med mi må være begge to, det stod i brevet... Men hva gjør de lissom første gang på utredning? Omg føler meg misslykka her... Skal ta en test i dag (om de er kommet i posten) og om den e negativ skal jeg pinadø åpne noe godt å kose meg... Home alone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist Høytoppåfjellet, har selv vært igjennom det et par ganger, pluss en Missed abortion i uke 17..det er helt forferdelige.....stooooor trøsteklem til deg og jeg sender deg masse baby støv for at det skal klaffe neste gang..

 

Jeg hadde selv litt blod dagen etter IKM nå på tirsdag, og brun utflod på onsdagen, og siden jeg overhode ikke har noen gravidesymptomet så tenker jeg også at det går galt..har hatt mye smerter på natten siste dagene og en helt forferdelig stikking i livmorhalsen/tappen når jeg går eller reiser meg fort...

Blir helt gal av usikkerheten, og er på do å sjekker hele dagen..

Mannen ba meg egentlig ikke teste før 2 uker etter IKM for at jeg nok engang ikke skal bli skuffet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist Høytoppåfjellet, har selv vært igjennom det et par ganger, pluss en Missed abortion i uke 17..det er helt forferdelige.....stooooor trøsteklem til deg og jeg sender deg masse baby støv for at det skal klaffe neste gang..

 

Jeg hadde selv litt blod dagen etter IKM nå på tirsdag, og brun utflod på onsdagen, og siden jeg overhode ikke har noen gravidesymptomet så tenker jeg også at det går galt..har hatt mye smerter på natten siste dagene og en helt forferdelig stikking i livmorhalsen/tappen når jeg går eller reiser meg fort...

Blir helt gal av usikkerheten, og er på do å sjekker hele dagen..

Mannen ba meg egentlig ikke teste før 2 uker etter IKM for at jeg nok engang ikke skal bli skuffet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff jeg kan ikke se for meg hvordan det må være å ha det slik som dette flere ganger, og så i uke 17 av alle ting :( Jeg prøver så godt jeg kan å tenke på andre ting.. vaske og rydde litt. For gjøre det litt triveligere å være hjemme denne helga.

 

Tusen takk for babystøv og klemmen joha99! Jeg håper virkelig at du er gravid denne gangen og at den holder seg LENGE inni der! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det var ikke noe hyggelig lesning, Høytoppåfjellet. Krysser fingrene for deg og sender masse varme tanker. Håper du tar feil og at det bare er kroppen som spiller deg et puss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ver@. Nei, veldig lite utenom de som var akkurat når jeg begynte å blø..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, da var moroa over for denne gang, og tr på plass!

 

 

*MANDAG 27. FEB*¨^*

Metti 18 pp (fryseforsøk)

Icerus 2 pp på nummer to (1 pp resulterte i sa)

ørna m/2 ørnebarn pp1.

Yasmin (pause før fryseforsøk, 5års prøver)

Joha99(2 år med aktiv prøving, 1 misses A, 2 spontA).

AnneS, 1pp, nr. 3

Liberty84, 6pp

Nytt Familiemedlem, 1pp på nr 2

 

*¨^*TIRSDAG 28. FEB*¨^*

Høytoppåfjellet 6pp.

 

*¨^*ONSDAG 29. FEB*¨^*

bas, 1pp, prøver på nr. 2

SnarsMamma?1sa prøver på nr 2 mistet i oktober 7 uker på vei.

 

*¨^*TORSDAG 01. MARS*¨^*

Studenten 2010-2013

2.runner.up. 9 pp. prøver på nr. 2

freezsch,2pp,førstemann:)

 

 

*¨^*FREDAG 02. MARS*¨^*

Cornflake, 11pp, prøver på vår første.

 

*¨^*LøRDAG 03. MARS*¨^*

Stineskj 8 pp, prøver på vår første!

Ringfinger, prøver fortsatt på førstemann, la det skje Nå!

Happysmurf 13pp Prøver på vår første!

Nuffelita, 13.pp.

Ver@

Grynet:)

Cayenne72, 9. pp. Nr 3 ønskes Nå!

minispire

 

*¨^*SøNDAG 04. MARS*¨^*

babysyk_74, 1 pp.

Emmylou, 5. pp, prøver på første

Micke78, 8 pp, förste pp med CBFM

 

 

</3 Ikke gravid </3

Metti

bas/AnnaMathea

stineskj

 

<3 Gravid <3

Høytoppåfjellet

Liberty84

SnartMamma?jente07Spire12

Ver@

Icerus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ver@. Nei, veldig lite utenom de som var akkurat når jeg begynte å blø..

 

Utolig trist å høre... Sender med deg babystøv inn i kommende pp..''''''''''''''''''''''''''''

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet du for sikkert, høytoppåfjellet? det var synd å høre..

 

jeg har spottet nå i fire dager og var sikker på at løpet var kjørt. tempen gikk litt ned i går og jeg var forberedt på at mensen skulle sette ordentlig i gang i dag. men i dag var tempen steget igjen! mye! så da måtte jeg teste. brukte billigstrimmel og morgenurin, men hadde tisset ca 4 timer tidligere. det kom en svaak, svaak strek! hva er disse skyggestrekene det snakkes om? er det gode nyheter eller er det feil på tesene? jeg tror denne kan kategoriseres som en skyggestrek, men jeg så den! ikm i morgen.

 

hvordan går det med dagens ikm-damer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles ingen mens her og har ikke testet på ny, må kjøpe inn test til i morgen i dag..

 

Noen som har testet i dag? Uka begynte jo så bra, har troa på at den ender bra for mange også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

*MANDAG 27. FEB*¨^*

Metti 18 pp (fryseforsøk)

Icerus 2 pp på nummer to (1 pp resulterte i sa)

ørna m/2 ørnebarn pp1.

Yasmin (pause før fryseforsøk, 5års prøver)

Joha99(2 år med aktiv prøving, 1 misses A, 2 spontA).

AnneS, 1pp, nr. 3

Liberty84, 6pp

Nytt Familiemedlem, 1pp på nr 2

 

*¨^*TIRSDAG 28. FEB*¨^*

Høytoppåfjellet 6pp.

 

*¨^*ONSDAG 29. FEB*¨^*

bas, 1pp, prøver på nr. 2

SnarsMamma?1sa prøver på nr 2 mistet i oktober 7 uker på vei.

 

*¨^*TORSDAG 01. MARS*¨^*

Studenten 2010-2013

2.runner.up. 9 pp. prøver på nr. 2

freezsch,2pp,førstemann:)

 

 

*¨^*FREDAG 02. MARS*¨^*

Cornflake, 11pp, prøver på vår første.

 

*¨^*LøRDAG 03. MARS*¨^*

Stineskj 8 pp, prøver på vår første!

Ringfinger, prøver fortsatt på førstemann, la det skje Nå!

Happysmurf 13pp Prøver på vår første!

Nuffelita, 13.pp.

Ver@

Grynet:)

Cayenne72, 9. pp. Nr 3 ønskes Nå!

minispire

 

*¨^*SøNDAG 04. MARS*¨^*

babysyk_74, 1 pp.

Emmylou, 5. pp, prøver på første

Micke78, 8 pp, förste pp med CBFM

 

 

</3 Ikke gravid </3

Metti

bas/AnnaMathea

stineskj

 

<3 Gravid <3

Høytoppåfjellet

Liberty84

SnartMamma?jente07Spire12

Ver@

Icerus

Grynet:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg inn her fra ikm uke10:).. wow.. ser det er mange som har fått positiv test. Gratulerer i bøtter og spann til dere:))

 

Men Cayenne.. har du testet?? jeg er Så spent på deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var moroa over her også, men det var akkurat som forventet etter en mnd med mye stress, oppussing, og attpåtil bommet vi på el.

 

Mars er forresten min måned, har blitt spådd gravid av tre stykker da. ;)

 

Lykke til, alle dere andre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEEEEIII Cayenne!!! :(

Nå ble jeg lei meg på dine vegne.

 

Jeg beundrer pågangsmotet ditt, og jeg håper og tror mars blir måneden din! :)

Holder en knapp på neste måned for deg jeg da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utolmodige meg klarte ikke la være å teste i ettermiddag etter å ha sovet noen timer, og negativ test.. Så da er det bare å innse at denne mnd var ikke min heller, og håpe at mensen dukker opp snart slik at en slipper å gå å vente på den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde kvota var fylt opp for lenge siden, men det ser ut som dere må gjøre plass til meg også! Det lyste Gravid mot meg i morrest! Jeg var overbevist om at løpet var kjørt tidligere i uka da symptomene opphørte og jeg begynte å spotte, men spottingen har gitt seg og jeg kjenner stikkinger i magen:) Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde kvota var fylt opp for lenge siden, men det ser ut som dere må gjøre plass til meg også! Det lyste Gravid mot meg i morrest! Jeg var overbevist om at løpet var kjørt tidligere i uka da symptomene opphørte og jeg begynte å spotte, men spottingen har gitt seg og jeg kjenner stikkinger i magen:) Hurra!

 

Gratulerer så mye!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk Emmylou:):):) Herremin så gøy at vi er så mange med positivt resultat denne runden!!!

 

Og til dere som går videre til ny pp, masse lykke til!! Håper på å se dere i 1.trimester om noen få uker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere som har fått positive tester siden sist! Dette var visst en veldig fruktbar mnd for mange :)

 

For min del så tror jeg at jeg melder meg ut herfra en stund. Jeg var hos legen i dag og hun undersøkte ikke så mye (ingen blodprøver heller), men konkluderte med det hu mente var en tidlig abort. Jeg er veldig skuffet og lei, og tar det hele litt hardere enn jeg skulle ønske :( Jeg vet at 6 pp ikke er mye, men dette var vår tur og jeg klarer ikke helt slå meg til ro med at det skulle gå slik som dette.. Jeg fikk beskjed om å teste selv om noen uker for å sjekke at hcg har gått ned igjen og at jeg faktisk har mistet. Jeg er ganske sikker på at jeg har det, så jeg tør egentlig ikke håpe på noe som helst. Men det betyr ikke at ventetiden blir noe kortere for det..

 

Lykke til videre alle sammen! Måtte dere med tr bli gravide fort, og dere gravide være det i lang tid fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...