Gå til innhold

**IKM UKE 9**


Høytoppåfjellet

Anbefalte innlegg

Jeg har ikm i dag men ikke testet enda, vært på skolen nå. Spørs om jeg ikke må ned å se om apoteket er åpent enda:-p hehe... :-) ingen mens enda eller magesmertene som pleier å komme, men ikke veldig håpefull..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff.. jeg har begynt å blø :( Jeg fikk skikkelige krampetrekninger der nede før det kom litt veldig mørk utflod.. Etter en stund stoppet begge deler, mens nå har jeg lette smerter igjen og det kommer veldig lyst blod :( Ingen klumper enda. Og jeg som akkurat har klart å venne meg til tanken at jeg er gravid.. :( :(

Endret av Høytoppåfjellet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos noen er det vanlig Høytoppåfjellet!! Å få liten blødninger når man skal ha mensen, så ikke fortvil enda!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fortvila!! Livredd for å miste :( Vet ikke hva jeg skal gjøre.. tør nesten ikke gjøre noe som helst! Kan jeg bruke tampong hvis det blir mye mer? Kan dette være skadelig hvis jeg faktisk ikke mister? Jeg bruker aldri bind og har det ikke i hus! :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff det var trasig høytoppåfjellet, men det er ikke over enda. Er som ringfinger sier at det er vanlig med små blødninger i starten av svangerskapet.. Går nok bra skal du se;) Ang tamponger så vet jeg ikke, vet bare at etter en abort skal man ikke bruke tamponger (til min store fortvilelse den gang)..

 

Selv var jeg nettoppute og kjøpte to tester og utolmodig som jeg er klartejeg ikke la være å teste... 2-3 timer siden sist tisset, og syns med engang det var en strek der, men la den frameg og gikk inn igjen etter et par minutter, da var det ikke annet enn en skyggestrek der om jeg la godviljen til, og altfor svak til at iphonen minklarte å ta bilde av den hvertfall.. Så da tenker jeg mensen dukker opp her når som helst..

 

Noen av dere med ikm i dag som har testet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høytoppåfjellet, det var ikke noe gøy! Men det er som flere sier helt normalt å blø litt, men ville nok ikke brukt tampong..

Du får holde oss oppdater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, høytoppåfjellet!! Skjønner godt at du er fortvila! Krysser fingrene for at det går bra. Stor klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ooo fikk et skikkelig stikk/vondt i magen i to sekund..gikk lissom fra bunnen til toppen og vips borte..:S hva kan det ha vært da? aldri kjent sånn før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg tatt test, negativ. Tempen hadde sunket kraftig i dag så det er jo også et tegn på at TR er rett rundt hjørnet. Jaja, er vel bare å ''forberede'' seg til pp 15 da :(

 

Igjen, gratulerer til alle dere gravide! Dere er heldige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spira mi er borte :(

Jeg blør nesten like mye som tr nå, så jeg tror det er over :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, HøytoppÅfjellet! :(

 

Sender deg en stor klem! Og neste gang gÅr det bra, vet du. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for klemmen Cayenne!

 

Jeg er så lei meg :( Vi fikk knapt en uke med glede før det bare er trist og leit nå.. Samboer trodde først ikke på meg da jeg sa at jeg tror det er over. Dette skulle jo ikke skje oss! Man tenker jo alltid på alt som kan skje, men innerst inne tror man aldri at det skal skje med en selv :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnnaMathea

Beklager Høytoppåfjellet, det var trist å høre! En trøst er det at kroppen ordner opp i sånt av en grunn, da var ikke dette babyen dere skulle ha. Men en annen liten spire som venter på å komme til dere!!! Ikke mist troa!!!

 

Men er du sikker på at det er over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns jeg blør mye. Ikke hele tiden men i perioder.. Har også vondt i eggstokkene, nesten som menssmerter. Og så hadde jeg noen skikkelige krampetak før det først satte igang med brun utflod i går :( Har kun sett rent friskt blod, ingen klumper (beklager detaljene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var trist høytoppåfjellet! når jeg mistet så hadde jeg masse brunt blod til å begynne med,første 5-6 dagene,så ble det rødt og klumpete. så kan jo være det er håp enda? kan du ikke få en legetime?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde brunt kun ved et dobesøk, så gikk det to timer og så kom det røde, først lyst og så mørkere. Magefølelsen sier at det er over og ut! :(

 

Legen holder stengt i dag (??) Men hvis det blir mye verre så går jeg heller på legevakten. Jeg klamrer meg fast til et lite håp siden det ikke har kommet klumper enda, men jeg kan ikke gjøre så mye mer enn å vente å se. åå jeg kjenner jeg er siint!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var triste nyheter høytoppåfjellet:-(

Men alt håp er ikke ute enda,ikke gi opp riktig enda;). Krysser fingrene for deg..

 

Her testet jeg med morgenurin i dag, og øyna et håp for så en ganske sterk skyggestrek til å begynne med, men den ble bare svakere og forsvant iløpet av 2 min, så negativ test her, ikm i går.. Så da er nok tanta like om hjørnet..

 

Lykke til til dere med ikm i dag;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå nei Høytoppåfjellet!!! Kan du ikke ta en gr test å se hva den viser da?? Mange trøsteklemmer

 

Selv hadde jeg tenkt å teste i dag men tror e dropper det, mista lissom litt lysta nå..:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk ringfinger! Det spørs om ikke testen blir positiv enda selv om jeg mister, det tar vel litt tid før hormonet går ut av kroppen?

 

Selvfølgelig må du teste i dag hvis du har lyst Ringfinger! Jeg blir jo bare glad på dine vegne hvis du er gravid!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men tenker tenk om jeg får mensen i morra alikevell, da er det bedre å ikke vite..:P. Jeg har jo ikke blitt gravid på 3 år og 2 mnd og legen sa en ting når je var der " å du har ikke blitt gravid på den tiden, hvertfall ikke som du vet om"..... Tenk om jeg har vært gravid flere ganger egentlig men bare mista det igjen hver gang...:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å gi deg falske forhåpninger nå men en bekjent av meg fant ut i 6.mnd at ho var gravid, ho hadde mensen i seks mnd før hun fant det ut!! Så går jo Ann at du får mensen.. Jeg tror desverre ikke det er noe legevakta kan gjøre noe med siden det er så tidlig, men er jo verdt et forsøk å ringe de da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff det er ikke lett dette her :( Jeg er iallefall fast bestemt på å prøve igjen så fort som mulig!

 

Jeg har også mange tanker som kverner rundt i hodet hele tiden. En av dem er at jeg faktisk ikke har så vondt. Utenom de korte krampene som jeg fikk rett før det hele startet, så har det kun vært som svake mensmurringer innimellom. Mensen pleier å være MYE vondere! Men det er jo fullt mulig at det ikke har noe å si uansett.

 

Jeg håper du blir gravid snart ringfinger! Jeg kan ikke engang tenke meg hvordan det må være å ha prøvd så lenge som deg :( Har du vært på utredning noen gang? Det finnes mange alternativer der ute som har hjulpet par til å lykkes! :)

Endret av Høytoppåfjellet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har time til utredning i mai.. Gruer meg som en tulling ikke nok med at jeg har en fæææl legeskrekk men jeg må lissom sprike forran han au..:( og regner med han lissom skal gå igjennom heile journalen min?? Og eg vil ikke at gubben skal vite alt som står der...:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...