Gå til innhold

**IKM UKE 9**


Høytoppåfjellet

Anbefalte innlegg

Gratulerer Icerus!! Så kjekt :D

 

Sender masse babystøv til alle sammen! Nå er vi på en skikkelig roll her jenter! ;)

__Tusen takk... Litt uvirkelig dette her :) ønsker alle dere andre lykke til med videre testing....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

¨^*MANDAG 27. FEB*¨^*

Metti 18 pp (fryseforsøk)

Icerus 2 pp på nummer to (1 pp resulterte i sa)

ørna m/2 ørnebarn pp1.

Yasmin (pause før fryseforsøk, 5års prøver)

Joha99(2 år med aktiv prøving, 1 misses A, 2 spontA).

AnneS, 1pp, nr. 3

Liberty84, 6pp

 

*¨^*TIRSDAG 28. FEB*¨^*

Høytoppåfjellet 6pp.

 

*¨^*ONSDAG 29. FEB*¨^*

bas, 1pp, prøver på nr. 2

SnarsMamma?1sa prøver på nr 2 mistet i oktober 7 uker på vei.

 

*¨^*TORSDAG 01. MARS*¨^*

Studenten 2010-2013

2.runner.up. 9 pp. prøver på nr. 2

freezsch,2pp,førstemann:)

 

 

*¨^*FREDAG 02. MARS*¨^*

Cornflake, 11pp, prøver på vår første.

 

*¨^*LøRDAG 03. MARS*¨^*

Stineskj 8 pp, prøver på vår første!

Ringfinger, prøver fortsatt på førstemann, la det skje Nå!

Happysmurf 13pp Prøver på vår første!

Nuffelita, 13.pp.

Ver@

Grynet:)

Cayenne72, 9. pp. Nr 3 ønskes Nå!

minispire

 

*¨^*SøNDAG 04. MARS*¨^*

babysyk_74, 1 pp.

Emmylou, 5. pp, prøver på første

Micke78, 8 pp, förste pp med CBFM

 

 

</3 Ikke gravid </3

 

<3 Gravid <3

Høytoppåfjellet

Liberty84

SnartMamma?jente07Spire12

Ver@

Icerus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

¨^*MANDAG 27. FEB*¨^*

Metti 18 pp (fryseforsøk)

Icerus 2 pp på nummer to (1 pp resulterte i sa)

ørna m/2 ørnebarn pp1.

Yasmin (pause før fryseforsøk, 5års prøver)

Joha99(2 år med aktiv prøving, 1 misses A, 2 spontA).

AnneS, 1pp, nr. 3

Liberty84, 6pp

 

*¨^*TIRSDAG 28. FEB*¨^*

Høytoppåfjellet 6pp.

 

*¨^*ONSDAG 29. FEB*¨^*

bas, 1pp, prøver på nr. 2

SnarsMamma?1sa prøver på nr 2 mistet i oktober 7 uker på vei.

 

*¨^*TORSDAG 01. MARS*¨^*

Studenten 2010-2013

2.runner.up. 9 pp. prøver på nr. 2

freezsch,2pp,førstemann:)

 

 

*¨^*FREDAG 02. MARS*¨^*

Cornflake, 11pp, prøver på vår første.

 

*¨^*LøRDAG 03. MARS*¨^*

Stineskj 8 pp, prøver på vår første!

Ringfinger, prøver fortsatt på førstemann, la det skje Nå!

Happysmurf 13pp Prøver på vår første!

Nuffelita, 13.pp.

Ver@

Grynet:)

Cayenne72, 9. pp. Nr 3 ønskes Nå!

minispire

 

*¨^*SøNDAG 04. MARS*¨^*

babysyk_74, 1 pp.

Emmylou, 5. pp, prøver på første

Micke78, 8 pp, förste pp med CBFM

 

 

</3 Ikke gravid </3

Metti

 

<3 Gravid <3

Høytoppåfjellet

Liberty84

SnartMamma?jente07Spire12

Ver@

Icerus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, i dag er det jo 2 som har ikm, snartmamma? har jo allerede blitt gravid, men hva med bas??

 

jeg har kjempelyst til å teste nå men kan jo ikke det... for tidlig enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åssen går det med dere i dag da damer??

sitter bare å kjenner på murringer i magen,men leser at det er heeelt normalt, så da er det jo det! :D

 

nå begynner jeg nesten å tro på det, men lurer på..

får man noe ekstra oppfølging når man har mistet kort tid i forveien, eller må man bare ta det som det kommer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. jeg er litt bekymret kjenner jeg! Har følt meg litt småkvalm tidlig om morgenen (våkner fortsatt opp i 3-4 tiden og føler meg lys våken..) men det kan jo være normalt så tidlig.. Men så kjenner jeg antydning til svaake menssmerter også. Men det er det! Føler meg slettes ikke gravid enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ble beymra i går da mine pupper fant normal størrelse og ikke var ømme lengere, da tenkte jeg at løpet var kjørt, men på mårran i dag var nipplene superømme og nå er resten av puppene også ømme igjen, puh... :)

 

utenom det så føler ikke jeg meg gravid heller.. men det kommer nok..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får man alltid ømme pupper? Mine er ikke spesielt noenting :P

 

Er det noen av dere andre som skal på tidlig UL? I tilfellet, hvilken uke? Og har dere ringt legen allerede og fått time til første kontroll?

 

Jeg har lyst å fortelle familien i påsken, da er vi i uke 9 hvis jeg har regnet riktig? Er det mulig å finne livstegn før den tid? Vil så gjerne vite at alt er ok før vi avslører noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, det er vel individuelt, som med alle andre symptomer.

 

om man er på tidlig ul så begynner jo hjertet å slå i uke 6 er det ikke, (11 mars for min del så jeg på terminkalkulatoren...) det er jo faktisk ikke lenge til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 mars stod det på meg :D Jeg har regnet meg frem til at den 3. april er jeg akkurat 9 uker på vei. Hvis jeg får time til tidlig UL da, så kan jeg fortelle nyheten til familien min i påsken :) UL i uke 9 og i uke 12-13 tror jeg det blir på meg! Koster 1200 kr til sammen her hvor jeg bor, dét kan vi spandere på oss synes jeg :D

 

Er det forresten noen som har testet i dag?? Vi har ikke fyllt opp ukeskvoten på langt nær enda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har helt glemt privar ul, lurer på om det er i kr.sand området?? noen som vet?

 

1200 for en gang eller to?

Det går jo virkelig ann å spandere på seg ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snartmamma? ja, jeg tror de har det i kristiansand, ellers har de det vell hvertfall i grimstad (mener jeg at jeg har hørt..?)..:) hilsen "den andre" sørlendingen;)

 

åååååååå jeg vil også bli gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble plutselig "5mnd på vei" i natt med ekstremt oppblåst og stram mage, i tillegg til veldige menssmerter. Er kjempebekymra selv, for er det egentlig normalt med sterke menssmerter??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortsatt ingen symptomer, selv med positiv test i går...

Har ikke noe form for smerter i underlivet heller, og det har jeg alltid hatt når jeg tidligere har vært gravid..

Jeg hadde også bittelitt rosa/brun utflod på kvelden i går, så jeg forventet egentlig TR i natt eller dag tidlig, men ingenting mer...

Jeg er fortsatt veldig nærvøs og usikker, man blir vel det etter 1 Missed ab og 2 SA...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fått skikkelig influensa-:(

Noen som vet om dette kan skade eller påvirke en tidlig graviditet???

Endret av joha99
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ringfinger, takk, jeg får vel ta en telefon å få bestille en time tenker jeg.. :)

tør ikke helt tro det enda, er jo tross alt ikm i dag, har vært på do 53 ganger frem til nå i dag, tror mine kollegaer snart begynner å lure på hva som skjer... hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pernille: jeg temper også! synes det er en fin måte å følge med på alt. greit å vite at eggløsningen faktisk skjer, og når tempen går ned like før mensen er man forberedt på at den kommer. jeg begynte å tempe fordi jeg hadde så snåle sykluser. trodde det var kommet i orden de siste to rundene, men nå blir det rart igjen. plutselig tegn til mensen alt for tidlig, også begynner den liksom ikke likevel. kaaan være den berømte festeblødningen, men tørr ikke håpe det. selvfølgelig forsov jeg meg fra testingen akkurat i dag:p

 

samboeren min jobber utenombys i ukene, og i disse tider blir det mange telefoner om hvordan det går, nye tegn osv. men hver samtale slutter med "jaja, vi må vente å se..!" denne dumme uunngåelige ventinga altså:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et spørsmål til alle de heldige gravide! :) gjerne som har prøvd en god stund, har dere gjort noe annerledes denne måneden som det har klaffet?? hehe, må jo se om det er noe bra tips ute å går her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg begynte med kost tilskudd, kroppen min var skrapa for sink. også tok jeg omega 3-6-9 og jeg slutta å røyke.

fikk en sink test på en helsekost..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...var veldig bevisst på eggløsning, og hadde sex hver dag rundt eggløsning og ikke annenhver som gynekologen ville. Prøvde på solvipect hostesaft, men det smakte så stygt, så det greide jeg ikke i mange dager, hehe ;)

 

Ellers gjorde jeg ikke noe nytt. Gikk på pergo, men det gjorde jeg også i desember uten hell,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne gangen har jeg vært SÅ desperat at jeg lÅ med beina høyt etter sex den ene gangen vi la inn aksjer, (samme dag som el) men sÅ fikk jeg en skikkelig klyse med el slim pÅ tirsdagen, hadde el pÅ lørdagen og søndagen ifølge cb monitoren... skjønner ikke helt det altsÅ... forvirret.. har bestillt 10 (?!) gr tester fra internett 170 kr, er jo lik pris som for en pÅ apoteket:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emmylou: Ja, disse venteperiodene tar skikkelig på! Jeg skal ha mensen neste fredag/lørdag, og det føles utrolig lenge å vente!

Har så mye murringer i magen hver dag nesten, og i går fikk jeg plutselig kjempevondt. Føler at det er noe som skjer der nede, men det føltes sånn forrige måned også. Så har ingen forhåpninger..

Har dere prøvd lenge?

Hvor mye endrer tempen din seg etter el? Jeg pleier å ligge på 36,60, og steg på søndag til 36,81. Har aldri hatt så høyt før, så regner med det er det. Selv om jeg ikke synes stigningen var så dramatisk. Har ligget på 36,80+ dagene etter det, så må vel være pga el var over.

Takk for tipset om at den faller før mensen igjen! det visste jeg ikke. Da blir man litt forberedt ja :) og ikke så skuffet når mensen kommer.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, så desperat er jeg hver gang i uka rundt el :P har ikke hjelpa noe hittil men :P burde kanskje prøve sink da, har kjøpt det til sambo, så kan jo ta det selv også, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...