Gå til innhold

**IKM UKE 9**


Høytoppåfjellet

Anbefalte innlegg

Joha, det skal ikke skade med influensa i tidlig graviditet. Litt småblødninger kan man også ha. Det går sikkert bra. :)

 

Jeg har ikke trua denne gangen. Mensenkvisa har ankommet, og har akkurat like mye murringer og ømme pupper som jeg har hatt hver mnd i det siste. Tror heller mars er min mnd ;)

 

Ellers veldig mange som mangler sink. Jeg spiser for det meste supersunt (mye grønnsaker, fisk, egg, salat etc.) men manglet likevel sink og B-vitaminer, ifølge aku/homeopat. Så ikke dumt å ta turen innom en helsekost eller å få testa ev. mangler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ok, i dag er det jo 2 som har ikm, snartmamma? har jo allerede blitt gravid, men hva med bas??

 

jeg har kjempelyst til å teste nå men kan jo ikke det... for tidlig enda..

 

Har i utgangspunktet ikm i dag ja, har hatt mensmurringer og smerter i en uke nå. Vanligvis har jeg kun ganske sterke smerter samme dagen. El ble noen dager forsikinket denne mnd og jeg vet ikke om mens kommer når den skal. Jeg testet negativt 10 dpo og 12 dpo så regner med å prøve på nytt i mars. Venter egentlig bare på TR så ny pp kan starte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er tung i hode og ømme pupper(puppene er vell alltid sånn før mensen uansett) men så er jeg konstant sulten! heeele tia, får lissom ikke nok... skal mekke sammen noe hjemmelaga is nå, guusj for ein dag... kalorier, kalorier, kalorier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne gangen har jeg vært SÅ desperat at jeg lÅ med beina høyt etter sex den ene gangen vi la inn aksjer, (samme dag som el) men sÅ fikk jeg en skikkelig klyse med el slim pÅ tirsdagen, hadde el pÅ lørdagen og søndagen ifølge cb monitoren... skjønner ikke helt det altsÅ... forvirret.. har bestillt 10 (?!) gr tester fra internett 170 kr, er jo lik pris som for en pÅ apoteket:o

jeg har bestillt 30 g-tester og 30 lh tester til 178 kr pÅ nett,men det er strimmeltester da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

omg babysyk det var mnage! lurer på om du har bestillt på samme plss som meg:D den som pakker din post må jo tenke.. "hmm.. ho her må jo være testoman;)" haha;) men genialt, for nå kan jeg jo ikke teste før jeg får de og det tar nok 2-3 dager..:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

omg babysyk det var mnage! lurer på om du har bestillt på samme plss som meg:D den som pakker din post må jo tenke.. "hmm.. ho her må jo være testoman;)" haha;) men genialt, for nå kan jeg jo ikke teste før jeg får de og det tar nok 2-3 dager.. :P

Ja jeg er testoman så det holder..Lurer på om jeg er blitt litt småskrullete av det her..hehe Kjøpt testene på en amerikansk side så jeg er nok både spent og skeptisk.

Tok min siste apotek test i dag og den var negativ og jeg har mens-smerter så det holder så jeg er 99,9% sikker på at den stygge tanta kommer i morgen.Så nå har jeg egentlig hoppa over i Ikm uke 13:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

¨^*MANDAG 27. FEB*¨^*

Metti 18 pp (fryseforsøk)

Icerus 2 pp på nummer to (1 pp resulterte i sa)

ørna m/2 ørnebarn pp1.

Yasmin (pause før fryseforsøk, 5års prøver)

Joha99(2 år med aktiv prøving, 1 misses A, 2 spontA).

AnneS, 1pp, nr. 3

Liberty84, 6pp

Nytt Familiemedlem, 1pp på nr 2

 

*¨^*TIRSDAG 28. FEB*¨^*

Høytoppåfjellet 6pp.

 

*¨^*ONSDAG 29. FEB*¨^*

bas, 1pp, prøver på nr. 2

SnarsMamma?1sa prøver på nr 2 mistet i oktober 7 uker på vei.

 

*¨^*TORSDAG 01. MARS*¨^*

Studenten 2010-2013

2.runner.up. 9 pp. prøver på nr. 2

freezsch,2pp,førstemann:)

 

 

*¨^*FREDAG 02. MARS*¨^*

Cornflake, 11pp, prøver på vår første.

 

*¨^*LøRDAG 03. MARS*¨^*

Stineskj 8 pp, prøver på vår første!

Ringfinger, prøver fortsatt på førstemann, la det skje Nå!

Happysmurf 13pp Prøver på vår første!

Nuffelita, 13.pp.

Ver@

Grynet:)

Cayenne72, 9. pp. Nr 3 ønskes Nå!

minispire

 

*¨^*SøNDAG 04. MARS*¨^*

babysyk_74, 1 pp.

Emmylou, 5. pp, prøver på første

Micke78, 8 pp, förste pp med CBFM

 

 

</3 Ikke gravid </3

Metti

 

<3 Gravid <3

Høytoppåfjellet

Liberty84

SnartMamma?jente07Spire12

Ver@

Icerus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikker på at tr kommer til å dukke opp her også. Testet på mandag, negativ så det holder. Så jeg blir med over til ikm uke 13.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm i morgen og ikke noen tegn til noe som helst. Har ikke fått testet enda for får pengene først i morgen... Nervepirrende, kjenner jeg meg selv rett blir det test i morgen ettermiddag, men skal prøve å vente til fredagsmorgen... ååå.. Hvorfor blir man så spent, neste litt lillejuleaften følelse.. Venter på den "store" pakka:p hehe...

 

Krysser fingrene for oss alle at testene våre også blir positive :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tr har ikke kommet, men har kjent mensenmurring i helga og tidlig i uka. men såå oppblåst da, ser ut som jeg er veldig gravid. og er litt uvell og trøtt, men testene er negative ( må inrømme at jeg har tatt et par :-P ) Tr har jo pleid å komme når murringene er der.. krysser fingrene på at noe skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du pleid å ha stabile sykluser? :)

Og når skulle Tr egentlig ha dukket opp? ;) alltid håp så lenge Tr holder seg vekk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok jenter, skal jeg kjøpe en test i morgen? 12 dpo da. Vet ikke om jeg gidder, har egenlig ikke lyst for en gangs skyld. Litt lei av å kaste penger ut vinduet på tester også... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pernille: Vi er på femte prøveperiode. Det var ikke store tempstignignen nei.. Jeg går opp ca en halv grad etter eggløsning, men denne gangen i løpet av fire dager. Ligger i underkant av 36 til vanlig, og stiger til 36.3-36.45 etter eggløsning.

 

Cayenne: Du burde kjøpe deg billigtester, du som er så glad i å teste! Da er det ikke så stort pengespørsmål! Jeg sparer min digitale test til den dagen jeg har fått strek på billigstrimmelen:p Da slipper jeg kanskje at den sier: ikke gravid! hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cayenne, syns du skal vente til ikm med å teste, lettere sagt enn gjort. Men som du sier, om du egentlig ikke har lyst for en gang skyld hvorfor ikke benytte sjansen til å drøye testingen litt?

 

Her har jeg vært opp i 2 timer alt!! Noe må være galt, hehe.. Sovnet litt tidlig i går men likevell, skal ikke våkne av meg selv kl 4 om morgenen.. :-O Jeg som ellers kan sove døgnet rundt omtrent:p haha... jaja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle som har blitt gravid denne måneden! :D

 

Selv temper jeg og bruker fertilityfriend, og de siste to dagene har temperaturene vært høyere en noen gang. Håpe det fortsetter slik og at jeg også sitter med en positiv graviditetstest i hånda på lørdag eller i morgen! Jeg har også symptomer til 1000 så håper det går veien for meg også denne mnd!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnnaMathea

God morgen TR!!

 

^*MANDAG 27. FEB*¨^*

Metti 18 pp (fryseforsøk)

Icerus 2 pp på nummer to (1 pp resulterte i sa)

ørna m/2 ørnebarn pp1.

Yasmin (pause før fryseforsøk, 5års prøver)

Joha99(2 år med aktiv prøving, 1 misses A, 2 spontA).

AnneS, 1pp, nr. 3

Liberty84, 6pp

Nytt Familiemedlem, 1pp på nr 2

 

*¨^*TIRSDAG 28. FEB*¨^*

Høytoppåfjellet 6pp.

 

*¨^*ONSDAG 29. FEB*¨^*

bas, 1pp, prøver på nr. 2

SnarsMamma?1sa prøver på nr 2 mistet i oktober 7 uker på vei.

 

*¨^*TORSDAG 01. MARS*¨^*

Studenten 2010-2013

2.runner.up. 9 pp. prøver på nr. 2

freezsch,2pp,førstemann:)

 

 

*¨^*FREDAG 02. MARS*¨^*

Cornflake, 11pp, prøver på vår første.

 

*¨^*LøRDAG 03. MARS*¨^*

Stineskj 8 pp, prøver på vår første!

Ringfinger, prøver fortsatt på førstemann, la det skje Nå!

Happysmurf 13pp Prøver på vår første!

Nuffelita, 13.pp.

Ver@

Grynet:)

Cayenne72, 9. pp. Nr 3 ønskes Nå!

minispire

 

*¨^*SøNDAG 04. MARS*¨^*

babysyk_74, 1 pp.

Emmylou, 5. pp, prøver på første

Micke78, 8 pp, förste pp med CBFM

 

 

</3 Ikke gravid </3

Metti

bas/AnnaMathea

 

<3 Gravid <3

Høytoppåfjellet

Liberty84

SnartMamma?jente07Spire12

Ver@

Icerus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme med sykt barn i dag,fått no veldige utslett! Lurer så på hva det kan være. Ringte fastlegen i stad,men jeg måtte bare se Ann hvordan det utviklet seg. 3 prikker i går,16 i dag, fra albuen til skuldra og i armhulen på høyre arm.. Hvordan legger man til bilder her med mobil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Julie!! :D Da er vi oppe i 9 gravide :D

 

Er det noen av dere med ikm i dag som har testet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, Julie! :D

 

SnartMamma: Håper det ikke er brennkopper, det er noe dritt. Kan høres slik ut siden det er veldig lokalt. Følg med på om det blir sår, men jeg hadde nok oppsøkt lege da det sprer seg fort, er veldig smittsomt og må behandles med antibiotikasalve. Vi hadde dette for noen år siden, og det tok litt tid å bli kvitt da vi først fikk en salve som bakteriene var resistente mot. Lykke til! :)

 

Emmylou: Jeg kan ikke kjøpe billigtester, da hadde jeg tørna helt og testa hele tiden. Føler for første gang at jeg klarer å holde nervene noenlunde i sjakk denne pp'en, men ryker nok på en test i dag - kanskje mest for å få saken ut av verden. Men takk for råd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da har jeg testa og den var hvit som snø. Det var som forventet.

 

Men da kan jeg iallfall dra og kjøpe meg en flaske vin til helga. :)(Skal ikke overdrive da, sånn just in case...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...