Gå til innhold

**IKM UKE 9**


Høytoppåfjellet

Anbefalte innlegg

SKal høre om ikke mannen kan ta seg en tur innom apoteket i morgen :) får håpe han ikke kommer hjem med noe helt rart noe :P Bor i ei lita bygd, så de har nok ikke tester på dagligvaren her, babysyk74..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer Icerus!! Så kjekt :D

 

Sender masse babystøv til alle sammen! Nå er vi på en skikkelig roll her jenter! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skitt au... Er så sykelig mange som har blitt gravid denne mnd at jeg tipper jeg ikke blir gravid...:(

 

AnneS de selger gr tester på meny og rema1000 vet jeg;) muligens Kiwi også?:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅ! NÅ mÅ du ikke ta sorgene pÅ forskudd ringfinger! Det er fortsatt hÅp helt til tanta med det stygge trynet EVENTUELT dukker opp :)

Endret av Høytoppåfjellet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jo, emn dere er jo lissom så sykt maaaange som har klart å bli gravide, så tenker litt at dere har "fyllt kvota" hehe, men kan ikke alle skrive seg inn under <3 gravid da?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud!! svak strek FØR tidsfrist, og bare 3 timer etter forrige dobesøk!!!! Har mange symptomer så begynner jaggu å tro at jeg er gravid!!! Tror jeg skal teste med clearblue digital etter jeg har sovet (vært på nattevakt). Herreminhatt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ver@, gratulerer så mye! vi blir jo så mange fra denne ikm uka at det er jo helt utrolig!

:)

 

jeg testa også med en clearblue digital i dag, og gravid lyste mot meg!!

tok bilde og sendte det til mannen på mail. spent på den reaksjonen gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SnartMamma, du må videreformidle reaksjonen til oss! Og gratulerer igjen! :D

 

Men håper ikke dere fyller opp gravidkvota her nå altså! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det skal jeg vet du! :)

 

plass til mage på kvoten,om det mot formodning skulle bli fullt så bare låner vi litt fra en ann uke... :)

Alle skal med!! hahaha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på noe... Når man har el og el slim... Forlater egget kroppen vår i de dagene eller blir det er alltid til ca8-9 dager etter el?? Kanskje et teit spørsmål men...:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

¨^*MANDAG 27. FEB*¨^*

Metti 18 pp (fryseforsøk)

Icerus 2 pp på nummer to (1 pp resulterte i sa)

ørna m/2 ørnebarn pp1.

Yasmin (pause før fryseforsøk, 5års prøver)

Joha99(2 år med aktiv prøving, 1 misses A, 2 spontA).

AnneS, 1pp, nr. 3

Liberty84, 6pp

 

*¨^*TIRSDAG 28. FEB*¨^*

Høytoppåfjellet 6pp.

 

*¨^*ONSDAG 29. FEB*¨^*

bas, 1pp, prøver på nr. 2

SnarsMamma?1sa prøver på nr 2 mistet i oktober 7 uker på vei.

 

*¨^*TORSDAG 01. MARS*¨^*

Studenten 2010-2013

2.runner.up. 9 pp. prøver på nr. 2

freezsch,2pp,førstemann:)

 

 

*¨^*FREDAG 02. MARS*¨^*

Cornflake, 11pp, prøver på vår første.

 

*¨^*LøRDAG 03. MARS*¨^*

Stineskj 8 pp, prøver på vår første!

Ringfinger, prøver fortsatt på førstemann, la det skje Nå!

Happysmurf 13pp Prøver på vår første!

Nuffelita, 13.pp.

Ver@

Grynet:)

Cayenne72, 9. pp. Nr 3 ønskes Nå!

minispire

 

*¨^*SøNDAG 04. MARS*¨^*

babysyk_74, 1 pp.

Emmylou, 5. pp, prøver på første

 

 

</3 Ikke gravid </3

 

<3 Gravid <3

Høytoppåfjellet

 

 

Ok! Jeg skriver meg på listen :D Jippii!

 

Testingen i dag ble en skikkelig flopp forresten. Jeg måtte opp både kl 4 og kl 8 for å tisse, var skikkelig tissetrengt! Så når jeg bestemte meg for å ta testen likevel kl 8, så ble den nesten svakere enn den i går synes jeg.. Jeg velger å tro at det er pga tissingen kl 4, og ikke fordi jeg har blitt mindre gravid :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til dere alle med positivtest!! :-)

 

Håper det er flere av oss som følger etter snart;) har så lyst til å teste men ikke penger til test før på ikm dagen, det er så typisk.. Vil teste nå:-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippii, fikk til å legge ved bilde:) har et skikkelig drittkamera på telefonen, så dette var det absolutt beste jeg fikk til;)

 

Tusen takk for gratulasjoner, kan nesten ikke tro det!!

Sku vente til kl 14 for ny test, men våknet nå av at jeg virkelig måtte. Var ganske blank urin, så billigtesten var ekstremt svak, så tok ikke sjansen på å kaste bort CB-en. Prøver igjen rett før sambo kommer hjem fra jobb:) Han kommer til å svime av!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippii, fikk til å legge ved bilde:) har et skikkelig drittkamera på telefonen, så dette var det absolutt beste jeg fikk til;)

 

Tusen takk for gratulasjoner, kan nesten ikke tro det!!

Sku vente til kl 14 for ny test, men våknet nå av at jeg virkelig måtte. Var ganske blank urin, så billigtesten var ekstremt svak, så tok ikke sjansen på å kaste bort CB-en. Prøver igjen rett før sambo kommer hjem fra jobb:) Han kommer til å svime av!!!

post-821946-0-75708600-1330425209_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuusen takk:):) Er så sykt spent på hva min kjære kommer til å si, han har vært mye fram og tilbake dette året vi hat prøvd. Men heldigvis vet jeg at han kommer til å bli en kjempepappa:)

 

Men dere ser og en strek sant?? hehe. Hvis dette går veien har jeg termin 9.november:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...