Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #101 Skrevet 17. desember 2011 Hvordan går det? Kommer du deg igjenno dagene? Sender over den beste juleklemmen jeg kan!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #102 Skrevet 17. desember 2011 Google "John of God"!!! Kjent som den største healeren som har eksistert. Han holder til i Brasil. Han har reddet folk før. Jeg sender en pm til hun du sendte pm til selv ( husker jo selvfølgelig ikke nicket nå mens jeg skriver) med navn til ei i Oslo som arrangerer reiser ned til John of god! Uansett fra man tror på eller ikke ville iallefall ikke jeg latt det være uprøvd. Masse humbug ute å går, men John of god er kjent for å være utrolig dyktig!
♥Nemi♥ Skrevet 11. februar 2012 #104 Skrevet 11. februar 2012 Har tenkt mye på deg Hi. Hvordan har du det?
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 11. februar 2012 #105 Skrevet 11. februar 2012 Ord blir fattige. Jeg signerer alle som har kommet med tips om å lage minnebokser med kort/brev til spesielle anledninger som konfirmasjon, første bh, graviditet, første jobb osv. Ta vare på tiden og nyt den sammen med dine nære og kjære. Sender deg en varm klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå