Gå til innhold

Idag kom dommen....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det?

Kommer du deg igjenno dagene?

 

Sender over den beste juleklemmen jeg kan!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Google "John of God"!!!

Kjent som den største healeren som har eksistert. Han holder til i Brasil. Han har reddet folk før.

Jeg sender en pm til hun du sendte pm til selv ( husker jo selvfølgelig ikke nicket nå mens jeg skriver) med navn til ei i Oslo som arrangerer reiser ned til John of god!

Uansett fra man tror på eller ikke ville iallefall ikke jeg latt det være uprøvd.

Masse humbug ute å går, men John of god er kjent for å være utrolig dyktig!

 

  • 1 måned senere...
Skrevet

Har tenkt mye på deg Hi. Hvordan har du det?

Skrevet

Ord blir fattige. Jeg signerer alle som har kommet med tips om å lage minnebokser med kort/brev til spesielle anledninger som konfirmasjon, første bh, graviditet, første jobb osv. Ta vare på tiden og nyt den sammen med dine nære og kjære. Sender deg en varm klem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...