Gå til innhold

Presentasjons Tråd :)


LilleSpire<3

Anbefalte innlegg

Hei :) Jeg er 27 år. Venter nr 2 med mannen min. Datteren vår er snart 4 år. Har forvillet meg til Trøndelag, men er egentlig fra vakre nord :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :) Jeg er 27 år. Venter nr 2 med mannen min. Datteren vår er snart 4 år. Har forvillet meg til Trøndelag, men er egentlig fra vakre nord :D

 

Har foreløpig termin 3. juli :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 30 år. Venter nr.2 13.Juli..pr nå. Gutten vår har nettopp fyllt 3 år og gleder seg til å bli storebror.

 

Er fra Hamar, men bor i Stavanger. Og her har vi bodd i snart 5 år.

 

Lillegutt ble født i uke 32, så vi håper at vi slipper det denne gangen.

 

Lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er to jenter på 35 og 33 år som venter vårt 1 barn etter 7 insemineringsforsøk,- 6 negative på Stork i København, men full klaff på første forsøk på IVF klinikken i Oslo:) Vi har vært sammen i snart 12 år, og bor i Asker. Pga daglige blødninger fra uke 8, blir vi fulgt tett opp, og har hilst på mini 5 ganger alt på UL, og alt står bra til med nurket! Har termin 20 juli og er strax 15 uker på vei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 26 år, og sørlandsjente som bor i Oslo. Venter min første lille rundt månedskiftet juni/juli. Har vært på første ultralyd, og ble da flyttet tilbake ti dager slik at jeg skal på ny ultralyd om 1 ukes tid :) Har vært sammen med min samboer i fire år, og prøvd i ca ti mnd, da det endelig klaffet :) Litt overraskende når det først skjedde, men helt herlig! Masse lykke til alle dere flotte damer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Er 25 år, kommer opprinnelig fra Trondheim men bor nå i Lørenskog på grensen til Skedsmo. Har termin 14 juli, dette blir min første. Har enda ikke vært på UL, så blir spennende å se hvem som skjuler seg der inne. :) Er gjerne med på treff både i Lørenskog/Skedsmo og Oslo om det blir noe av det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 26 og bor på Manglerud i Oslo. Har vært sammen med min samboer i 7 år nå i desember, og vi venter nå vårt første barn.Blir en spennende tid vi går inn i. Har termin rundt den 30/7.

 

Flytter til Langhus 1 mars :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia.

 

Jeg er 29 år og venter mitt første barn den. 16. juli :-)

Jeg bor i Aarhus, DK sammen med min kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei alle sammen! jeg er en jente på 23, og er gravid i uke 17. Dette er første graviditeten, så både jeg og barnefaren er veldig spente! Vi har vært sammen i snart 7 år. Begge har endelig fått fast jobb og vi har nylig kjøpt hus i strömstad, så nå går vi begge å gleder oss til å se den lille for første gang på UL den 20. feb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg heter Tina, er 30 år, snart 31. Bor i Fredrikstad.

Jeg har samboer og hund :)

Venter vårt første barn i juli, foreløpig termin er 24. juli og ordinær ultralyd skal vi på 27. februar. Det blir spennende.

Vi ønsker å håper vi får vite kjønnet da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei hei! Lena-Marie her ja, snart 31 år, gift, bor i Sarpsborg. Lillesøster ble til på mirakuløst vis som en overraskelse etter 6 år med prøving og IVF for å få storesøster som nå er 16 mnd. Termin 24. juli. Kanskje vi møtes på barsel Tina? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...