Gå til innhold

Presentasjons Tråd :)


LilleSpire<3

Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg er snart 25 år fra Bergen, venter barn nummer to midten av Juli ( foreløpig mens termin er 17. juli ) Førstemann er 2,5 år som blir 3 år i slutten av juni :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er en jente på 24 år, som venter mitt andre barn 14.juli. Vi har en tre år gammel jente fra før av, som har klart å snappe opp at hun skal bli storesøster. Hun kommer stadig med fraser som: "Mamma, babyen min kan få låne sengen min" Da jeg prøvde å avfeie at det skulle komme en baby med at magen min fortsatt var flat, så svarte hun oppgitt: "Mamma, det kommer, du må bare vente litt!"

Vi bor i Oslo og gleder oss til å få et sommerbarn denne gangen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann damer:)

Føyer meg inn i rekken over Bergensjenter som forhåpentligvis føder i Juli-12!! Er 28 år og har en liten prins på 3 år fra før. Det er med stor glede vi nå venter nr. 2 med foreløpig termin 16. Juli:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 24år, fra Moss. Har vært samme samboeren i 2,5år. Vi venter en liten 28.juli. 2012. Vi har ingen barn fra før!!!!Vi gleder oss veldig :) Er det noen andre fra Moss eller omegn her? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:)

 

Jeg er 31 år og har termin 8. Juli. Dette er mitt 3. svangerskap og samboern min har en gutt fra før, så blir livat i huset vårt fremover. Har ikke fortalt noe til barna enda, men ønsket er stort hos dem alle tre, de vil ha et søsken til...

 

Jeg bor i Moss og er gjerne med på en treff i området, hvis noen har lyst:o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 41 år, det er mitt tredje svangerskap, min manns første,mine to barn er 18 og 20 år og det blir en skikkelig attpåklatt, vi gleder oss noe veldig og vi håper dette går bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25 år og bor i Østfold. Er gift og har en datter på snart to. Tror jeg er 11+2 på vei med den lille som ventes rundt 12. juli. Som sist klarer jeg ikke helt å glede meg over det lille mirakelet før jeg har hørt fosterlyden.. og det tror jeg ikke jeg får på en stund, for jeg skal gjøre 1. kontroll hos fastlegen og hun har ikke doppler:( Velger å ikke dra på tidlig ultralyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Jeg er 24 år fra Vestfold, venter barn med min kjære mann ( giftet oss 2010) gjennom 7 år til sommeren. Termin ca 30.Juli. Dette blir vårt første barn. Gleder oss masse :)

Ble gravid rett etter slutt på pilla. :D

Gratulerer til alle her og Lykke til.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bellabionda

Hei

 

Jeg er 32 år gammel og fra Oslo, min forlovede og kjæreste gjennom 3,5 år venter vårt første barn. Det klaffet på andre forsøk, og nå gleder vi oss til termin 18. juli:-)

 

Det er hyggelig å lese andres presentasjoner og jeg ønsker alle andre lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 30 år og er samboer.

Første barn. Vi har prøvd siden mai, men pga delt livmor så har det egentlig bare tatt 3 mnd å bli gravid. Termin 17.juli og er veldig spent. Fått tidlig UL allerede i uke 12 så det blir kjekt med mer info. Gratulerer til alle, fantastisk spennende tid i vente:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Er 19 år, fra Ålesund, å venter barn med min samboer den 12. juli, viss alt går som det skal:) Gratulerer til alle kommende mødre og fedre, dette blir spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hei. Jeg er 29 år,bor i Trondheim og har termin rundt 25.juli. Men skal på ultralyd om bare en uke,og da får jeg vite om jeg har kommet lenger. Kjæresten min og jeg har vært sammen i 9 måneder bare,men vi føler oss klar til å bli foreldre for det. Vi venter vårt første barn begge to:)

Hadde vært veldig artig å blitt kjent med noen fra Trondheim her,eller Trøndelag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 38 år og min samboer er 37. Vi har en jente fra før som straks er 6 år. Hun har ønsket seg søsken leeeenge så dette blir nok bra:-) -Bor på Romerike og har termin 5. juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere:) Jeg bor i Bergen, er 29 år, og jeg og samboeren min venter vårt andre gull 16. juli- har en liten gutt på 3 år og ble jaggu gravid på første pp denne gangen også:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver meg inn her også nå... :) Har akkurat blitt 34, mannen min er 36, og vi har en jente på 3,5 år fra før. Hadde regnet meg fram til termin 1. august og gikk inn i august-klubben, men etter tidlig ultralyd så er den justert til 31. juli. Bor i Stavanger, prøvde i 1,5 år denne gangen, med en SA i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Ser det er en stund siden jeg var her inne sist, kallenavnet mitt Yvonne_22 fra sist jeg var gravid. Rukket å bli 26 år nå og venter mitt andre barn med samboeren min gjennom 8 år. Fra før har jeg en herlig gutt på 3,5. Bodd i Oslo mange år,men i fjor sommer kjøpte vi oss hus i Rælingen (rett utenfor Lillestrøm) for å få bedre plass til den voksende familien :) var i en ganske dramatisk bilulykke før jul, brakk ryggen og brudd i bekken, men alt så ut til å være bra med bebis. :)) Kontroll og ultralyd på torsdag! Spent!! Foreløpig termin 17 juli. Sist fikk jeg mange gode venner gjennom terminklubben som jeg har ennå! Håper på det denne gangen også! Gleder meg til å bli kjent med dere! Hilsen meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Jeg er 35 år og venter mitt 5 barn 18 Juli og jeg kommer fra Trondheim området, men er mye i utlandet da min forlovede bor der og jeg skal også føde der nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Vi er jo jenter på 26 år fra Sørlandet som gleder oss veldig til å bli foreldre for første gang! Vi har vært sammen i litt over 5 år, er gift og har endelig flyttet inn i egen leilighet. Var på IVF-klinikken Oslo for inseminering, og var så heldige å bli gravid på første forsøk. Vi er nå i 14. uke og har termin 15. juli 2012 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Etter ALT for mye tekniske problemer på babyverden, kommer jeg susende hit inn til dere - savner å ha et forum å "føle meg hjemme i" :P

Jeg er 28, gift, og har en gutt født i september 09 fra før. Termin ca 25.juli. :D Oog så er jeg fra Sunnmøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg heter Torill, er 30år, sykepleier og mor til en gutt på snart fem og ei jente som blir tre i mai. Jeg er samboer med en fantastisk mann med en fantastisk jobb -Plattform.. Er hjemme når han er hjemme og det veier opp for den tiden han er borte og jeg er "alenemamma". Jeg bor i ålesund kommune!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...